- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Aktív témák
-
-
lenox
veterán
Sztem van ra magyarazat. Ha hajolhat, hajolni is fog, elfarad, eltorik, es baleset lesz belole. Vagy a masik dolog, hogy erre is kurva sok penzt elkoltenek, ami nem hianyzik senkinek. Ellenorizni meg miert ne tudnak, le van irva a szabalyokban, ide-oda tesznek mindenfele sulyokat, es merik, mennyit hajlik el, ha tul sokat, szabalytalan. Pont az az uj szabaly, hogy kisebb lesz a megengedett elhajlas.
Amugy lehetne olyan is, hogy egyenesben nincs semmi, fekezeskor meg kirakja a kocsi a vitorlakat, az milyen lenne? -
#70869248
törölt tag
sztem nem szabad őket hagyni, mert egyértelmű hogy megpróbálnak játszani a kanyarsebességgel és a végsebességgel, és az sztem jóra nem vezet..mert ha szabad kezet kapnak akkor vmi tényleg törni fog, az oldalirányú terhelést nem igazán tudják szélcsatornában megbízhatóan szimulálni.
ellenőrizni kell, de ez tényleg már vicces..és zavaros is.
Sztem puff rendelet, ami az autó hosszanti tengelyén átível, azt ott alá kell támasztani...kész.
Ezzel hátsó szárny-első (Merga) szárny megoldva.
A Ferka féle kis előszárnyak sztem kiküszöbölhető a jelenlegi FIA mérésekkel.
De egy nagy elem az alátámasztás nélkül hajlani is fog. -
lenox
veterán
Hat hajlok ra, hogy igazad van.
Szerintem mindenkinek hajlik a szarnya, de a legtobbnek a szabalyok adta kereteken belul. Amugy en meg azt mondanam, hogy itt ez a 100 kilos basz, a kocsit barhogy forgatva barhova akaszthatom, ha jobban elhuzza, mint 5 mm, akkor illegalis. Magyarul en nem mondanam meg, hogy hogyan fogom merni, hanem azt mondanam, hogy barhogyan lehet merni. Az, hogy szandekos-e az meg nem erdekel.
A teljesen szabadjara engedett dologgal meg nem ertek egyet, abban mindenkepp benne van a baleset. -
#70869248
törölt tag
én sem ,
Sztem ha nincs forgáspont, tehát fix (legalább kétpontos) mindkét vég rögzítése (az összesen 4 rögzítési pont ).
Szal akkor kis fesztávon sztem másképpen kell húzni a szénszálat, hogy elfogadható rugalmasság legyen, és csak egy irányba.
Mindennek az a kiindulása hogy ha egy méteres fémlemezt meghajlítok, akkor ahoz hogy egy félméteres fémlemez is ki tudja adni azt a görbületet uazon erőre, ahoz szerkezetileg kell(ene) módosítanom. -
lenox
veterán
De, le van irva a szabalykonyvben, hogy hogy kell merni, es mennyit hajolhat. Az ellenorzesnel a szabalyok szerint kell merni.
Namost a te módszered szerint azt is 1000N-ra kéne tervezni
Es azzal mi a baj?
Amugy meg ha az lenne a szabaly, amit mondtam, a csapatok feljelentenek egymast, hogy pl. a mekin ha az elso szarnyat jobbrol huzod, akkor 6 mm-t hajlik, a birok megmernek, es ha igaz, akkor megbukik. Szal ebben pont az lenne a jo, hogy rutinkent persze csak vagy 10 merest vegeznenek, de ha valakinek gyanus lenne valami, akkor azt be lehet mondani. -