- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
Aktív témák
-
Zé_Mester
őstag
válasz Motion_Blur #8449 üzenetére
ez kajakra már VICCCC
lassan majd a szurkolók és a Ferrari fog bocsánatot kérni majd a kedves McLaren-től hogy :
- Ó KEDVES ELNÉZÉSÜKET KÉREM HOGY RONTOTTUNK A HÍRNEVÜKÖN A MEGGYANUSÍTÁS MIATT !!! ÍGÉRJÜK SOHA NEM SZÓLUNK TÖBBET BELE SEMMI LOPÁSBA ÉS KÉMKEDÉSBE !!!namostmár elmennek oda ahova gondolom őket Mózlival az élen
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Zé_Mester #8451 üzenetére
Nem mennek, maradnak s valamennyire ez igy normalis, csak az FIA munkajat nagyon nem csipem mostansag, lenyegeben nem is biztos, hogy dolgoznak, nem lepodnek meg a kiderulne, hogy a biztonsagi oroknek vannak ezek a csodas otleteik... A FIA emberei meg meghallgatjak oket, aztan mivel viccesnek talaljak, az egeszet atultekik a gyakorlatba, hathabevalik-elven.
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #8445 üzenetére
Nincs azzal semmi gond, hogy a közvélemény elvárásai megfelelnek az igazságosságnak.
-
Zé_Mester
őstag
válasz venember83 #8452 üzenetére
de miért normális az ha a kiszabott büntetés ellen okoskodik valaki (Mózli), csak azért mert ország világ előtt bocsánatot kért, meg lepengetett x millió dolcsit az érintett 'csaló' (McLaren) ????
ez kb a minimum hogy bocsánatot kérnek a megsértett csapattól, ezt már nem most kellett volna, hanem akkor amikor ez az egész biztosra kiderült. -
Zé_Mester
őstag
válasz venember83 #8455 üzenetére
sajna ezt én is így veszem észre
politikát tényleg hagyjuk, utálom, kb annyira mint ezt a Mózlis, McLaren védelmezős akármit -
hunnylander
őstag
válasz Zé_Mester #8456 üzenetére
Mosley meg a McLaren védelmezés az két külön dolog. Utóbbi időben Mosley/FIA (Mosley maga az FIA ) kifejezetten rossz viszonyban van Ron-nal.
Mosely kezd rájönni, hogy az amit az FIA a McLaren-el tesz az csak addig volt fair, amíg következetlenné nem tette magát a Renault-val kapcsolatban; Max:"Használtátok az adatokat?" Flavio: "Á dehogy, hogy képzelsz ilyet rólunk?" Max: "Akkor puszillak benneteket arany bogárkáim, ti olyan helyesek vagytok! Az ügy le van zárva."
A FIA jogköréből kibújva kémkedik, nyomoz a McLaren-nél. Korábban olvastam, hogyha pl. a McLaren az EU-hoz fordulna emiatt, az FIA-nak annyi lenne. Ezekből a kémügyekből polgári peres eljárásokat kellet volna csinálni. Amit az FIA csinál az jogilag meglehetősen szürke és megkérdőjelezhető.
www.HunnyF1.com
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #8449 üzenetére
felnőtt emberek a homokozóban...
bár azután hogy a rönónak egy kanyi vasat nem kellett fizetnie és pajesz számára így maradt feles 35 millio eurójuk...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #8457 üzenetére
Kívételesen egyetértek veled, a következetlenségben. A mclaren a büntit megérdemelte. A renault is megérdemelte volna, ha nem is olyan mértékűt. Most semmi konkrétum de a közvélemény megint neki rohannt a mcalrennek. Úgy hogy ő befizette a magáét. A másik nem.
A kedves itteni ferrari rajongóknak: amennyiben a renault adatai a ferraritól származtak volna, akkor is két külön ügy lenne igaz? Ross elvinne pár anyagot hondához amit azok jelentenek mituán a fél tervezőgárda megnézte és a csapat jövőre hipp hopp csatázna ferrarival, majd kiderülne és nem kapna büntit akkor sincs gáz? Amennyiben a Renault feljavul "hirtelen" jövőre és "szeretett" Alonso odapörköl a ferrariknak akkor sem lesz gáz hogy következmény nélkül járt az eset?
Nekem ebben az egész kémügyben egy dolog zavar: a legtisztább csapat a mai f1ben is szürke a legjobb esetben, így visszatetsző ahogyan a csapatok viselkednek
[ Szerkesztve ]
-
Kazimír
őstag
És akkor már vissza is értünk ahhoz a kérdéshez, hogy akkor az FIA hol tartsa a műszaki határvonalat, ha a cspatok ilyen módon "fejlesztenek". Persze az ügynek/ügyeknek főleg bírósági és etikai vonatkozásai vannak, de engem a műszaki "kivetülése" jobban érdekel..
Be köll fizetni, azt' jólvan...
-
venember83
nagyúr
Mivel a McLarentol szedtek az adatokat, igy nagyon nincs kizarva, hogy azok is a Ferraritol jottek. <ide tetszes szerint szurj be smileyt>
Kulonben ket ev eltiltas jarna Mekinek, Renault-nak. De akkor kinyiffanna a sport, ezt anno McLaren ugyben is mondtam. Nem mintha jelenleg az FIA nem ezugyben hozna meg minden "reformot"...
-
hunnylander
őstag
Mutua Madrilena leaves McLaren
Egy spanyol szponzor elhagyja a McLaren-tKovalainen closes in on McLaren drive
After losing out on the Renault driver, Kovalainen recently said that he had two 'interesting' offers to remain in F1, which were believed to be McLaren and Toyota.
Kovalainen kapott két ajánlatot, az egyiket valószínűleg a McLaren-től.
www.HunnyF1.com
-
Kazimír
őstag
Akkor végre felszállott a fehér füst..
[link]Be köll fizetni, azt' jólvan...
-
soulcube
aktív tag
válasz hunnylander #8464 üzenetére
Már most rettentő kíváncsi vagyok mi lesz ebből jövőre ? Remek döntés ez a McLarentől.
Ha úgy nézzük csak kicserélték a 2 pilótát -
soulcube
aktív tag
Schumacher's Crazy Taxi : [link]
-
george11
senior tag
válasz hunnylander #8464 üzenetére
Szerintem tuti abálni fogják egymást végig.
Én inkább arra vagyok kíváncsi, hogy a Williams, Honda, BMW és a Reanult mennyire tud felzárkózni."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
Fortissimus
őstag
Heikki -Magyarul is
Nem szakad meg a finn sorozat a mekinel!!
Remelem joparszor odaporkrol majd Hamiltonnak....''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
-
venember83
nagyúr
válasz Fortissimus #8469 üzenetére
Egyszer fog... Tobbszor nem. Ron bacsi nem koveti el ugyanazt a hibat ketszer.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Fortissimus #8469 üzenetére
Hamilton első számú pilóta a Mekinél Kova akkor lehet ellenfél, ha a kezdetektől fogva megveri, erre meg nem sok esély van.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
Na ez egy érdekes cikk a Mekiről és a fel nem használ adatokról.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
venember83
nagyúr
Hazugsag, mocskos McLaren elleni osszeeskuves, ilyeneket allitani
Ha ezeknek toredeke is igaz, akkor a McLaren szurkolok akkor ugralhatnanak igazsagtalansag cimen, ha a Mekit is kizartak volna, nem tettek. Tehat az angolszasz marka hivei talan csendben is maradhatnanak... De nem. Az o dolguk.
Azt nem vitatom, hogy a Renault is sokkal kemenyebb buntit erdemelt volna, de ne pont a McLaren kardoskodjon ezert. T.i. letezik meg joerzes sokak szamara, s itt nem csak es kizarolag a tifosikra gondolok, hanem pl wildrainre, PazsitZ-re is, meg sokakra, akik viszonylag messze allnak mindharom csapattol. Hogy nem kapott a Renault buntit, az az FIA-t minositi, utobbi idoben sokardjara...
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
Sejthető volt. Aki keres, talál. Ahol meg nem keresnek ott nem is találnak (lásd Renault). De gyakorlatilag minden csapatnál lehettek/lehetnek ilyen turpisságok. Ne legyünk már naívak, ugyan miért tudnak a csapatok fej-fej mellett haladni a fejlesztésekkel egymást koppintgatva? Vagy miért áramlanak a mérnökök ide-oda egyik csapattól a másikig, miért nagy az értékük? A csapatváltás nem okoz amnéziát.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
lacafaca
őstag
átvizsgálták a mekit
Vedd el a szabadságukat, de ne egyszerre, hanem kicsi, apró lépésekben, hogy amikor már semennyi sem maradt nekik, azt észre se vegyék.
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #8476 üzenetére
Szep dolog azzal vedekezni, hogy mas is hazudik, gratula. Na szunya.
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #8479 üzenetére
Nem védekeztem, a hazudik szó meg nincs is a hsz-emben. A személyes véleményemet fejeztem ki az F1 árnyékos oldaláról.
Nekem úgy rémlik, hogy a Ferrari sem olyan csapat, akinek szomszédba kellene mennie egy kis csalásért.
Go McLaren! \o/
www.HunnyF1.com
-
Ricardo
félisten
A Mercedes erősebb csapat, ebből a szempontból jó váltás a Finn-nek, de félek attól hogy Hamilton és Ron Denis miatt nem fog tudni kibontakozni. Kár lenne érte ha beleszürkülne a másodpilóta szerepbe.
-
hunnylander
őstag
válasz Ricardo #8481 üzenetére
A kibontakozás rajta áll. De abban egyet értek hogy Hamilton mellet nehéz lesz neki labdába rúgnia. De Ron Dennis-t ne keverjük bele, a kocsit alá fogják tenni, az esélyei ugyanúgy meglesznek, mint idén Alonso-nak, vagy korábban Montoya-nak és Coulthard-nak is megvoltak. Csak élnie kell vele.
www.HunnyF1.com
-
gV
őstag
válasz hunnylander #8480 üzenetére
jaj ne már
vége lett a kémügynek és kiderült h a McLM egy olyan egyszerü szerkezeten mint a Ferrari fékerőelosztó kapcsoloja több honapig agyalt (h mi is lehet az) aztán végül a ferraris doksikal akarta kifejleszteni (grat a 40 évhez az F1ben, nekem 2005ben már világos volt h Schumi miért nyulkál le a hungarornig poleos körén a kormány mögé)
Ferrari sem olyan csapat, akinek szomszédba kellene mennie egy kis csalásért.
mert McLMnek igen ezért akkor most jobbak?
amugysem csal a Ferrari
[ Szerkesztve ]
-
PazsitZ
addikt
válasz Ricardo #8481 üzenetére
Hát pedig tuti ez lesz. Ha egy 2szeres VB pilóta simán egyenértékű társ szerepet kapott, akkor nem egy Heiki miatt veszik el az első pilóta szerepet Hamitől. Elég egyértelműen őt favorizálják.
Esetleg akkor tudom elképzelni -ahogy feljebb írta is valaki-, ha a kezdetektől többször veri...Ez most épp a messengerüzenetem: Kovalainen leszerződött a McLarenhez másodhegedűsnek, hát ő tudja...
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Atlantis
veterán
Én nem értem Kova-t, miért a Mercedest választotta. Persze nem egyszerű a helyzete, de sok jóra nem számíthat ő sem Hamilton mellett. Nagyon oda kell tennie magát és amiket a Renault-ban hibázott idén, azt nem engedheti meg magának jövőre. Az sem véletlen, hogy nem vele hosszabítottak a franciák. Nem vitatom Kovalainen tehetségét, de inkább ment volna a Toyotához. Egyelőre nem annyira versenyképes, ez igaz, de Glock inkább tűnik verhetőnek és nincs favorizált pilóta. Nyugodtabb körülmények között szerezhetett volna versenytapasztalatot.
Persze kihívásnak remek lesz, de még ha verni tudja is Hamiltont, szerintem akkor sem kap teljes támogatást.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
hunnylander
őstag
válasz Atlantis #8485 üzenetére
Én meg értem Kova-t. Aki nem bízik a saját képességeiben, annak nincs keresnivalója az F1-ben. A Toyota csak szerencsétlenkedik, és a Honda-val ellentétben számukra nem sok esélyt látok a felemelkedésre. Kova nagyon szép Ralf-os karriert futhatna be náluk, ellenben a Mekinél dobogós helyekért harcolhat majd minden futamon. És akármennyire utáljátok is a McLaren-t ott nem szoktak Ferraris módon bánni a pilótákkal, és nem fognak Kova-ból 'Barrichello'-t csinálni.
És Kovalainen könnyen lehet még világbajnok is, elég ha csak Hami 'teniszezik' egyet, úgy mint Montoya.
www.HunnyF1.com
-
Peat;)
veterán
Ferrarinak a hátsó felfüggesztése vagy vmi más vacka egy az egyben mclaren. De ők hivatalosan a mérnököt vették meg. Koppintások mindig lesznek, a mclarenes fajtát büntetni kéne MINDEN esetben, de ha nem használták fel a dolgokat a mercinél a gyakorlatban akkor most nem vágom a kiakadás okát, egyszer már fizettek. Lehet hogy elpártoltam ettől a csapattól (Williams rulzz) de én úgy érzem hogy kicsit túlzás ami már megy. Most végülis azért megy a merci basztatás mert kiderült hogy nem használták fel a dolgokat fizikailag?
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #8486 üzenetére
Nemtom, de David, Montoya, Kimi és Alonso is negatívan nyilatkozott a csapatnál lévő eltöltött évekről (vagy csak évről). Olyan atmoszférát teremtenek hogy kiherélik az egyik pilóta motivációját. Legalábbis David és Kimi alapján. Monti meg Alonso meg egyszerűen nem hagyta magát. Akkor már mondanák meg inkább egyenesen, hogy most 2.számú vagy, de ezt a lelkileg kicsinálják az embert...elég ellenszenves.
-
hunnylander
őstag
Ez többnyire elkerülhetetlen dolog, vagy csak úgy lehet elkerülni ahogy Montoya és Alonso tette, és főként abból fakad, hogy két pilóta ritkán tud ezredre azonos időket menni ugyanazzal az autóval, következésképpen az egyik veszíteni fog. Ha az egyik pilóta jelentősen többször kap ki vagy mindig a csapattársától, az bizony nem egy kellemes helyzet, és az fogja leginkább generálni a frusztrációját. Egyébként ez majdnem az összes csapatnál így van. Massa is kegyetlenül szenved(ett), csak erőltetett mosolyt láttam tőle Kimi előtérbe kerülése és címnyerése miatt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
gV
őstag
Ferrarinak a hátsó felfüggesztése
a hátsó felfüggesztés sachs fejlesztésekel vannak ellátva 2003 óta és nem mekisel
vagy vmi más vacka egy az egyben mclaren
bocs de ez igy nem tul hiteles
De ők hivatalosan a mérnököt vették meg
Tombazisra gondolsz? ö pont a Ferraritól ment a mekibe és onnan vissza
de ha nem használták fel a dolgokat a mercinél a gyakorlatban akkor most nem vágom a kiakadás okát
épp ez az h felhasználták: a gumit ők is tesztelték a különleges gázzal; a fékerőelosztónjuk tervezésénél a ferraris doksik voltak a kiinduló pont; a tengelytávot szintén azokután akarták megnövelni h megtudták a Ferrarinak nagyon hosszu lett
-
hunnylander
őstag
Kimi-nek meg nem szakmai vagy elnyomási problémái voltak a McLaren-nel, hanem személyes problémái Ron-nal, merthogy az nem akarta engedni zülleni.
Érdekes módon Hakkinen nem ócsárólja a McLaren-t, sőt még visszajár vendégeskedni, Kimi-től sem szép dolog felhánytorgatni a múltat, vagy az a felesleges rádiólehallgatásos köpés sem volt szép tőle, annyi felvett suska és többéves favorizálás után. Akkor miért nem szólt amikor a csapatnál volt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Integra
titán
válasz hunnylander #8486 üzenetére
"És akármennyire utáljátok is a McLaren-t ott nem szoktak Ferraris módon bánni a pilótákkal,"
egyéb hasonló napbearanyozó aranyköpés?
lol...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Peat;)
veterán
de ha nem használták fel a dolgokat a mercinél a gyakorlatban akkor most nem vágom a kiakadás okát
tudod mi az a gyakorlat? pl egy verseny, de pont ez derült ki hogy a mocskos játszadozás melllett(hajlékony padlólemez) versenyben fizikai előnyt nem csináltak a ferraris adatokból.....vazze megutáltam egy csapatot és mégis védem, a groteszk annyát, de ez már tényleg ovis szint ami megy, a gumigázt nem tudták megcisnálni, a tengelytávot még mi is tudtuk hogy hosszú lett még az évad előtt, a fékbizbaszt meg visszavonták mert érezte az alja hogy jön a baj rája....erre lehozzátok megint hogy jujjj de csúnya csapat
a mérnök meg vicc, ha a mclaren csinál ilyet akkor már itt lennének az elméletek hogy direkt adták oda a másik nem melleseleg élcsapatnak egy időre
vazze nyert a ferrari, vb kimi és csak sírás megy és sírás...
-
hunnylander
őstag
válasz Integra #8494 üzenetére
Egy napra érd be eggyel.
Látom cáfolatot nem mellékeltél, szóval egyetértesz.
Például, ha Massa magának versenyzik a szezon végén és Brazíliában, most Alonso lenne a világbajnok. Vagy, ha a McLaren-nél lett volna olyan sportszerűtlen pilótasorrend és elengedési húzások (ami tiltott és messze a Ferrari-nál a leggyakoribb az egész mezőnyben és az egész F1-es történelemben), akkor is egy McLaren-es lenne a világbajnok.
www.HunnyF1.com
-
Integra
titán
válasz hunnylander #8496 üzenetére
nekem nem kell a cáfolatod, mert sokat nem ér, láttam az idei szezont, szerintem cáfolhatod ítéletnapig ezek után
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
gV
őstag
nálam a teszt már gyakorlat, h végül vmit nemvetettek be az te is irod h miért
a gumigázal meg igenis szorakoztak (co2vel probálták miközben a Ferrari mást is használ amellett, ezért lehetet sikertelen a teszten)
nem csak a Ferrarinak volt hajlékony a padlólemeze, szinte mindenkinek átkellett alakitania, de ha már itt tartunk ekkor kellett volna szolni a mekinek h vki megsugta ezt nekik és akkor elkerülhető lett volna az egész kémügy
tengelytávot még mi is tudtuk hogy hosszú lett még az évad előtt
mm pontosan?
a mérnök meg vicc, ha a mclaren csinál ilyet akkor már itt lennének az elméletek hogy direkt adták oda a másik nem melleseleg élcsapatnak egy időre
ezt komolyan nem értem, miért mit csinált ezügyben a Ferrari?
csak sírás megy és sírás
szted.. tehetek rola h ez a cikk most jelent meg? [link] nem hinném, viszont igy most aktuális, hiába van vége a szezonnak
ha nem jelent volna meg én sem hoztam volna fel -
gV
őstag
válasz hunnylander #8496 üzenetére
sportszerűtlen pilótasorrend és elengedési húzások (ami tiltott és messze a Ferrari-nál a leggyakoribb az egész mezőnyben és az egész F1-es történelemben)
a nevezetes ausztria eset után lett tiltott
Enzo Ferrari csapat a Ferrari ezekután sztem joga volt azt csinálni amit akart ehez, föleg más csapat drukkereinek semmi köze, és a fia is elmondta h a 2002es huzással egyetértett volna, nekem az végképp elég volt h megértsem azt az esetet
inditsatok ti is csapatot az f1be és ti probáljátok máshogy sikeressé tenni, hajrá!
Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest