- Bluetooth hangszórók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
ma A TWS füles képmozaikot, a Watch FE ártippet kapott.
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
Akkor ez jóféle lehet. Vagy csak nem sajnálták bele azt a kis alkatrészt.
Igaz Cromax.os EU import cucc "csak" 15k per darab, de ti mondtátok, hogy azokkal több a szívás, mint a gyárival. Az viszont most elég drága, 37k. Legutóbb csak 26 körül volt ha jól rémlik.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Vegyél neki egy fiat csüngvecsengőt, az elég kicsi.
Szívó benzines kétlityis? Ha tavaly augusztusban lett volna 1.3 misim én is olyat vettem volna. De hamar elvitték, helyben is volt ráadásul (szintén mk2,5 kombi 2.0 b). Helyette lett októberben az 1.6 benga, amire már most többet költöttem, mintha a másikat vettem volna meg kötelezők cseréjével együtt. Na de nem bántom az én kis igáslovamat, ha kihúzza addig amíg iskolás lesz a kislányom már megérte rendbe rakatni. Nagyon belaktam.
2004-ben mikor érettségiztem és láttam a megjelent ferdehátút egy újságban már tudtam, hogy nekem kell egy ilyen. Azt mondjuk nem gondoltam volna, hogy erre potom 15 évet kell várnom, de hát ez van.
A focus imádat maradt, csak időközben farosabb lett (a kombik jobban bejönnek), de kétségtelen hogy hot-hatchként is dögös.
Szóval mondhatni egyik álmom vált valóra. Aztán hétfő óta apuka vagyok, ez is megvalósult! Alakul a bakancslista.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
Nem is fogom.
Amúgy, akkor magyarázd el, mert ezekből tőszavakból totál érthetetlen amit akart mondani.
Befecskendezős benzines rendszerben, csak annyi mikró por van, ami kívülről bejut.
A benzin robbanás nem porlasztja a port, mint a dízel rendszer.Dízel is befecskendezéses, de ott a levegő préselés, ami mikró porrá porlasztja a port.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
nagyúr
Csere. Nekem az 1.5-ben a rádió távírányítója volt ilyen. Csere lett a vége.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
pn4hvq
senior tag
A 2006-os MK2 Focusban én az akku feletti műanyagot vettem csak le, és az "akkuház" autó orra felé néző részét döntöttem ki előre (szétpattintható az oldalaktól). Így ki lehet emelni magát az akkut. Még ha nem is szép megoldás, de relatív kevés szerelgetéssel kivitelezhető .
-
Real_Necro
veterán
Majd még egyszer rálesek ha alá tudok mászni.
Nem vészesen hangosabb, csak lett egy mély duruzsoló hangja, de ezt a végén hallom, nem alóla.
Egyébként az Astrám hangja is változott, mikor utángyártott kiput kapott.
Fater szerelte, ő meg nem egy ilyet felrakott már.[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
DeFranco
nagyúr
kiéghetett benne az akármi is a használattal, nekem is ilyen tapasztalatom van a dobcserével kapcsolatban. kicsit eltérő hangja volt eleve,szólt a szaki is hogy nem gyári dob eltérhet a hangja, de pártíz kilométer után agyvérzést kaptam hogy valami baja van mert hangosabb lett.
aztán elfogadtam hogy valószínűleg nem, ez volt kb. egy éve, azóta nincs változás, és volt közben egy műszaki is, ha kifújt volna szóltak volna szerintem.
meg kell nézni, persze, de én nem lepődnék meg ha semmi baja nem lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
Nulladik percben halkabb volt nálam is, akkor csak alapjáraton teszteltem. Aztán ment bele 320km és változott. Ezért írtam.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
flymi
addikt
Ebben van valami igazság.
Délután úgyis mennünk kell a városba, előtte megejtem a gumipogácsák alápárnázását és visszatekerését, tegnap már nem volt rá humorom az orkán erejű villámlások közepette. Próbálom beállítani először úgy, hogy ne rezonáljon a gépháztető, de a zár is szépen nyíljon. Aztán meglátjuk.
Nem igen szeretnék az idén a kipufogón kívül már más gépjármű hardver elemre költeni, ha tényleg nem nagyon muszáj.
Ja és a szélvédő kavicsfelverődés még mindig nincs javítva. És ha már szélvédő... Tegnap előtt nyikorgást hallottam bal oldalt elölről, de semmi nem adott ki ilyen hangot beltérben. Aztán megnyomkodtam a szélvédőt bal szélen és az adott ki ilyen hangot. Eddig nem csinálta.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Namostakkó... Próbáltam a leírás szerint eljárni, megnéztem a videót is ától cettig, de egy TEST felirat után bármit is csináltam nem ment tovább. Tényleg nem. Se LED TEST, se a mutatók nem lengtek ki, nem történt semmi.
Egyébként itt az alábbi két videó (remélem műkszik), nem tudom nálatok hogy van, hidegen indítva kábé 1000 körüli fordulaton van az alapjárat de itt sem szög 1000, kileng azért a mutató, aztán már ha bemelegedett a rendszer (kilométerórából látszik azért ha valaki alapos) akkor beáll masszívan 750-re, viszont picit benyal alá is ami nem tetszik.
Ezres fordulaton szépen duruzsol egyébként, a rezonancia amiről korábban is panaszkodtam és a motorháztetőn is érezhető az ettől lejjebb, 750-800 rpm-nél jön elő, de mivel tettem a gumi pogácsák alá másik gumit (amit már kellően szét is lapított a géptető) ezért annyira nem vészes a hang, de azért jelen van.
Kell szerezzek még ilyen pogácsákat, mert jobb oldalinál már töredezik a menet, el fogom hagyni...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Akkor jó.
Ha végre normálisan működne a szervo és ki lenne cserélve az auspuff, akkor elmondhatnám h jó a kocsi. Hétfőn megműtik a hidraulika csövet, 50% eséllyel meg fog szűnni a szervo víjjogás. Vagy eredményes lesz, vagy nem./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
A nulla javítási költség eléggé optimista hozzáállás.
Ja még a szélvédőn kell eltüntetni a kavicsfelverődést mielőtt beköszönt a tél, meg ráférne kívülről egy kis kozmetikázás. Ősszel olajcsere és egy szett téli pacskert akarok még venni rá, a régit már nem teszem vissza, elöregedett. Aztán idénre ennyi, remélem./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Az az egy ami piszkálja a csőröm, h gyorsításnál ha erőteljesebben lépek a gázra mint kéne akkor valami a kocsi elejében határozottan csapkod. Jobb esetben csak egy hővédő lemez, mert tudom h van amelyik lóg illetve csavarhiányos. Rosszabb esetben viszont fogalam sincs mi lehet. Motortartó bakra gyanakodtam, de porszáraz illetve elvileg 2017-ben lett cserélve. Más nem tudom mi adhat ilyen hangot. Nem hinném h kipörgés gátló volna, ez határozottan egy nagy és nehéz elem csapkodása (mintha egy fém dobozban egy súlyos és méretes vaskockát ráznánk meg ami faltól falig jár benne). Ötletek?
Ezért sem és a szervo miatt is csak finoman gyorsítok ki, óvatosan bánok a gázpedállal.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
egy linket igazán adhatnál
most volt nálam a klímás a lakásklímát tisztítani, ő bombát használ a sajátjában, csak nézett hogy én habozni tervezem a hőcserélőt (persze nem ellenezte csak szerinte elég a bomba)
nem vitatkoztam vele, de szerintem is érdemes rendszeresen "lemosni" a lamellákat, mert hiába aeroszolozod meg gyilkolod a gombát ha megtapad, és nem mosod le helyi kezeléssel, akkor sokkal könnyebben gombásodik le újra.
kivenni beáztatni nyilván nem lehet rendszeresen, ezért marad a hab mint az ahhoz legközelebbi megoldás.
-
Erdei88
veterán
molnarpeter& embe köszönöm a segítséget, megtalálták.
Napi szintem 15-15km-es távra használják az autót és a szerelő javasolta, hogy próbálják ki.
Közben kiderült, hogy nagyobb baj, mint gondolták. Olajcsere után megjelent egy motorjel a műszerfalon, majd leállítást követően eltűnt, rövid használat után ismét jelzett. A hibát nem találták meg, és szerencsére már a motorlámpa is világít. Pontos diagnózist sajnos nem tudok írni, mert anyukám használja az autót és 250km-re van tőlem.
A héten viszik a Ford szervizbe, mert a maszek akinél volt nem tudja orvosolni a hibát "amit biztos, hogy nem ő okozott" -
őstag
Nálam is jelen van ez a dolog (Volvo C30, de ugye Focus II technika). Bár hang az minimális, valószínűleg a zajszigetelés jobb, de a pedálon érzem.
Most már legalább tudom, hogy mi ez.. kicsit bevallom idegesített, azt hittem, hogy valami szilent lesz a ludas.
"Less but better" - Dieter Rams
-
kelly416
veterán
Enyémnek sincs, MK2 fóka. Mondjuk ennek egyéb baja sincs, minthogy nálam van még mindig, meg nincs benne dpf, bár most még a hirdetést is leszedtem, nehogy pont kirándulás előtti napon vigyék el és '96 Cliova kelljen átszelni a fél országot. :)) Szerencsére az itt leírt típushibák elkerülnek. Nem ázik be a motortér, nem néma a jobb hátsó hangszóró, minden pöpec.
flymi helyében már felgyújtottam volna a vasat, megeshet. De félreértés ne essék, minden tiszteletem az Övé, csak nincs ennyi türelmem. -
őstag
Azt tapasztaltam még, hogy pl. reggel, amikor elindulok otthonról az udvarról és a hőmérséklet még alacsonyabb, akkor nem csinálja, de a munkahelyi parkolóból indulva délután meg szinte mindig.
Illetve amikor 2016-ban vettem a kocsit (2009-es), akkor nem tűnt még fel.. de tavaly már tuti csinálta.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen