- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Szerintem ma van először olyan, hogy hátul ülők az S-Max-ban. 😁
A sofőr mögött ülők, és óriási a lábtér. Kafa'!(Titkosan visznek valahová, épp hogy nem húztak maszkot a fejemre. születésnapi meglepi')
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
#27070592
törölt tag
-
-
poking
csendes tag
Sziasztok! Nemrég lettem tulajdonosa egy Focus 1.0 ecoboost-nak. Szeretnék kérni egy kis segítséget. P0420- at dob az autó 40-50 km-enként. Pályáztam vele 80 km-et kihuzatva,nem dobta a hibát 100 km-ig.Most megint dobta kb 25 km után.Tudtok segíteni esetleg hogyan tudom orvosolni? Egyébként együtt dobja P0692- vel.
Előre is köszi a válaszokat🙂 -
sparta2
tag
válasz #04331520 #47241 üzenetére
Szia!
Én már cseréltem szenzor foglalatot. Pár másodperc kivenni a foglalatból. Picit billegtetni kell kifelé húzva, mert szilikonszerű tömítése van és eléggé tapadós. A rárakódott por csak rátesz egy lapáttal. Ha nagyon nem jön fújd be WD40-nel, vagy szilikonnnal és úgy próbáld!
Talá ez segít picit : [kép] -
ReFleXx
addikt
-
poking
csendes tag
Sziasztok.Tud valaki ford-os szrrelőt Miskolcon,vagy vonzáskörzetében?
-
flymi
addikt
Ma hosszabb úton voltam a járgánnyal.
Két dologra lettem figyelmes. Mindkét zajforrást az autó elejéből hallom.
Az első, ha úthibára hajtok kopog a jobb eleje. Rugó lehet talán eltörve? Nem tudom.
A másik egy folyamatosan ismétlődő mély surrogó/búgó hang olyan 70-80km/h között. Nem tetőcsomagtartó, mert az nincs fent, ez valami más lesz. Kerékcsapágyra tippelek vagy az új gumi lehet esetleg. Értelem szerűen városban eddig nem tűnt fel csak most, h táblán kívül is megkergettem.
Hátul egy szezont futott Hankook Ventus Prime4 205/55 r16 91H indexes van, elől viszont friss (tavalyi gyártású) 91V indexes.
Ha elviszem hét elején kipuf cserére, átnézetem rendesen az első futóművet./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz ReFleXx #47272 üzenetére
De, de. Azért jobb a békesség.
Városban nem találkoztam ezekkel a hangokkal, mert nem megyek nyolcvannal és 90%-ban ott használom a kocsit.
Nem szeretem ha alapvető funkciók elégtelenek, legyen biztonságos vele a közlekedés, ezzel hurcibálom a családot. Minden más huncutság másodlagos./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
hdanesz
őstag
válasz hdanesz #47235 üzenetére
Úgy néz ki el fogom adni a kocsit, így hibásan. Nagyon sokan emlegetik fórumokon, fb-on is, hogy a hengerfej síkolás valószínű csak a kezdet...és a munka valamint értelemszerűen az összeg is jelentősen emelkedni fog.
Amint megnézik a motorblokkot...ott is találhatnak bőven szomorúságot. Repedést...egyebeket.
Köszi mindenkinek a válaszokat és a tippeket.
-
hdanesz
őstag
válasz ReFleXx #47276 üzenetére
Bár még holnap reggelig gondolkozhatok rajta, de egyre inkább ide hajlik a mérleg nyelve. Nincs hozzá bizodalmam, hogy a nagy beavatkozás után is hosszabb távon jól fog-e üzemelni a motor....és nem kell majd 2-3 év múlva ismét ennyit rálocsolni hasonló problémára.
Most pedig állhatok neki keresni olyan autót, aminek legalább egy kicsit jobb hírű motorja van.
[ Szerkesztve ]
-
gazfickó
tag
Bocsi rossz topikba írtam, szerkesztettem, törölhető
[ Szerkesztve ]
-
gazfickó
tag
válasz gazfickó #47281 üzenetére
Aaa elnézést, mégis ide kell írnom, csak megtévesztett az url, mert ott "ford focus tapasztalatok" szerepel, azt hittem véletlen a focusos csopiba írtam eredetileg...
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a 2012-14 körüli Mondeókban a Powershift automata váltó abszolút felejtős, vagy bevállalható ezzel is? Igyekeztem utánaolvasni, amennyire lehetett, ezek alapján arra következtetek, hogy elég nagy szopóroller tud lenni, de Aisin váltóval meg nincs a piacon ennyi idős, csak 2008-as, vagy régebbi. Alapból nem vállalnám be, de találtam egy példányt amin úgy másfél évvel, és ~30k km-el ezelőtt cseréltek kompletten váltót, azzal szemezek. Főként országúton, hosszabb távokra lenne használva, így arra gondoltam, hogy megfelelő olajcsere periódussal esetleg életben tartható lenne ez a viszonylag új váltó, és kiszoláglna hosszabb távon is, de legalábbis addig a 3-4 évig amíg nálam lesz az autó. Ez alatt nagyjából úgy saccoltam hogy 100-120k km-t mennék vele.
A kérdésem leginkább azok felé irányulna akiknek van ilyen jellegű, vagy bármilyen tapasztalata ezzel a típussal, váltóval, hogy ilyen feltételek mellett mekkora az esélye annak, hogy letérdel a közeljövőben a váltója, és amennyiben ez bekövetkezik úgy mire érdemes számítani, mennyire reálisak az itt ott 1-1,5 milliós váltófeújításokról szóló történetek?
Első körben ennyi, majd ha jön válasz, akkor lehet hogy tovább boncolgatom még a témát,addig is köszönöm a válaszokat előre is! -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz gazfickó #47282 üzenetére
Szerencsére van PS váltóra szakosodott szerviz. Autóvásárlásnál mindig vedd figyelembe azt, hogy egy jól felkészített állapotban hirdetik a kocsit. 1-2 hónap után már jöhetnek elő a nyűgjei ezért célszerű legalább 1 milliót tartalékolni még a szerelnivalókra.
De ha engem kérdezel inkább ne vegyél 10 éves autót automata váltóval. Nem véletlenül kapkodják el a kézi váltósokat.
⭐ Stella
-
bajnokpityu
félisten
válasz gazfickó #47282 üzenetére
váltókat javitó barátom igy szummázta: minden automata váltó elromlik, mindegy, h aisin, vagy ps, vagy bmw.
tehát vagy egy eleve hibásat keresel, felújitod, és örülsz x ideig, vagy az autó árával összemérhető mennyiségű pénzt félreteszel.
automatában talán a toyota féle szijas,amivel egy fokkal kevesebb a baj, de az is jócskán elmarad a kézi váltós nem túl valószinű elromlásától.eladó topping dac
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #47285 üzenetére
ha Toyotánál az ecvt-ről beszélsz, abban semmi szíj nincs. Valószínűleg pont ezért nincs vele semmi baj
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
flymi
addikt
Kijjebb hozom a hatsó kerekeket 15-15 mm-rel, de elől is elbírna szerintem két 10mm-es pogácsát simán. Vagy nagyon gáz lenne ha csak hátul lenne nagyobb a nyomtáv?
Hátul elsősorban csak esztétikai okból kerülne fel a (H&R műbizonylatos) pogácsa, de úgy tudom ha elöl is szélesebb, jobban fekszi a kanyarokat.
Egyik ismerősömnek van egy játszós autója, azon is van mindkét tengelyen, csak kicsit extrémebb méretekben.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
válasz troll81 #47292 üzenetére
Mk2 - n nálam 8 menet * 1,5mm hosszan tekerhető fel az anya a tőcsavarra.
Flymi 10mm-es pogácsát írt, ami a fejemben elképzelve egy 10mm vastag közdarabként jelent meg.
Ezért kérdeztem, hogy nem lesz-e rövid a megmaradt kb. 2mm menethossz.
Persze ha ez nem csak egy sima közdarab hanem külön rögzíteni kell az agyra és külön lesz rajta tőcsavar akkor már nem is úgy van mint ahogy az én fejemben megjelent hanem akár még jó is lehet. -
kcsa
veterán
válasz radi8tor #47295 üzenetére
De nem ecvt külön állatfaj, ezt a videót ajánlom megértéséhez, bár így is elég tömény.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Házimozi belépő szinten
- Gaming notebook topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ford topik
- Óra topik
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Interactive Brokers társalgó
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest