- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
ma Megérkezett az újrabrandelt Pura széria, kivéve a Pura 70 Pro+-t, mert az marad Kínában.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Az ajtópanel lebontására van youtube-on kapásból két használható videó is, csak néhány patent és 2db csavar fogja az egészet. Egy 8-as fej, egy imbuszkulcs és egy műanyag lapos eszköz kell csak a művelethez. Kis ciccegőt (hangszórót) is le kell venni a helyéről.
Na ez után következik a lényeg.
Amit nem szabad: ha a küszöbön ülsz akkor a nyitott ajtó bal felénél van három kis műanyag patent, na ezeket nem szabad benyomni mert egyrészt nem kell a határoló kiszedéséhez, masrészt szopni fogsz ha mégis benyomod, mert utána ki kell szedni az ajtóból és visszarakni amihez nőgyógyásznak kell lenni. A fém panelt, ami a műanyag mögött van nem kell leszedni! (8-10 csavar tartja egyébként)
Sajnos a hatarolóhoz nem lehet hozzáférni csak így, a hangszórót le kell venni. Csati lehúz, 4db popszegecs rögzíti, ezeket ki kell fúrni de extra óvatosan, mert ha megszalad a kezedben a fúró, akkor az üveg bánja! Az üveg egyébként hajlamos "beesni", becsúszni az ajtóba.
A szegecs maradékokat érdemes kihalászni, h a későbbiekben ne zörögjenek az ajtóban.
Ha már lent van a hangszóró a mögötte tátongó lukon át már ki lehet húzni a lecsavarozott határolót amit ugye 3db csavar rögzít. Szóval régi ki, új be, visszacsavaroz. Hangszóró vissza popszegeccsel vagy ha sérült/törött a műanyag és nem akarod cserélni a zajkeltőt akkor lehet önmetsző csavarral is rögzíteni ha nincs más mód.
Ajtópanel, 2 csavar +csatik visszapattint és kész is. Kábé 20 perces meló ha nem baxod el a lépést mint én a harom kis patenttal a jobb oldalon. Akkor minimum egy óra. Ha az ablakemelő mechanikához is hozzá akarsz férni akkor viszont a fém panelt is le kell kapni ami azért macerás, mert 4db popszegecs rögzíti a szerkezetet a panelhoz, vagyis újabb fúrás kell és még legalább 2 cső/kábelköteg is útban lesz ezért azt már nem is erőltettem.Mikor fóliázzák az ablakokat gondolom nem veszik ki az egész üveget. Valaki látta már h csinálják?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
válasz #31600896 #20463 üzenetére
Enyém ugyan nem fekete hanem V3 színkódú (állítólag sötétkék), B oszloptól hátrafelé már eleve fóliázva volt. Azt nem is bántanám, mert szépen tartja magát. Mondjuk kérdés, h milyen fólia került rá anno. Két első ablakra terveztem rakatni aminek ugye az üveggel együtt 75% fényáteresztő képességűnek kell lennie.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz DeFranco #20465 üzenetére
Megvan a papír a korábbi fóliáról csak nem emlékszem milyen. A kocsiban van a kis mappában.
Azt tudom h dátum meg a cég neve biztos rajta van, de h milyen fólia került rá az nem rémlik.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
Hát tervezhetsz raktani, csak nehogy úgy járj mint haver az A6 audival, ahol minden hol volt fólia...
Gyömrőn a pesti rendőr kiszedte és addig nem engedte el, míg le nem kaparja.
A másik opció az volt, hogy útvonal engedéllyel haza mehet, de a forgalmi ugrik...
A forgalmi ugrott ott, az lett a vége...
Nem volt benne a forgalmiban a fólia, teszem hozzá.Szóval jól gondold meg, hogy mit raksz a kocsira, amihez papír kell hivatalosan...
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Előre semmilyen fóliát nem fogsz tudni rakatni amiről kapsz műbizonylatot, még az átlátszó fóliával is az előírt értéke alá fog esni a minimális elvárt fényáteresztés.
Papír nélkül persze fel fogják rakni neked, de nem érdemes vele játszani, mert nem elég, hogy már nagyon nem találni olyan vizsgabázist ahol ezt így át lehet tolni, a másik meg, hogy a rendőrök is ugranak rá, hamar repülhet a forgalmi és mehetsz szigorított vizsgára. -
Ha gyárilag valamennyire színezett az üveged (aminek elég nagy az esélye, mert már a 20+ éves autók is ilyenek voltak) annak fényáteresztése 72-75% körüli már alapból. Arra nem fogsz tudni tetetni hivatalosan semmilyen fóliát már. Ha valami véletlen folytán mégsem színezett gyárilag akkor egy 90% körüli fényáteresztő képességű fóliát tudnál esetleg feltetetni rá, ami nem is látszódik ergo sokat nem ér.
-
jupp008
senior tag
De igen, nagyon is sokat számít hőfelfogás szempontjából.
Sokan azt hiszik, minél sötétebb annál jobb a hővédelem is, de ez nem igaz ... az szinte csak "optikai tuning".
Egy jó minőségű minél világosabb fóliát én is mindig ajánlom baráti körbe az első üvegekre is ha valaki fóliáztatni akar. Nekem minden kocsin volt pluszban elöl és a műszaki sem kellett susmusolni soha (bár elismerem van olyan vizsgaállomás ahol beleköthetnek ). -
-
A Zéé
addikt
unokabàtyám Audija körbe volt fóliázva, és kevés rosszabb élményem volt autóban, mint azzal este esőben menni. Tény, hogy vagányul nézezz ki, de tulajdonképp az, hogy oldalra bármit is látni, az teljesen megszűnt.
Biztos vagy benne, hogy semmi színezés nincs rajta? A Fiestában is színezett volt az oldalüveg. Ha kicsit lehúzod az oldalablakot, akkor látszik, hogy egy enyhe színeltérés van.
Just a simple Lineman...
-
bajnokpityu
félisten
hja, a gyári sötétitések általában csak egy festett réteg, különösebb UV védelem nülkül.
Cimborám szólt tegnap, hogy azért olyan csöndes a Delfin, mert duplák az oldalüvegei.
Ma lehúzom, és tényleg
érdekes, hogy smaxnál titánhoz jár alapban, az Arteonnál meg fizetős extra...eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz jupp008 #20476 üzenetére
nem kicsit inkorrekt ezt nem feltárva ajánlgatni a fóliázást. ha valaki nincs tisztában a fórumvilág más ph.ával a csalánt is pépesre mentalitásával és nem szedett még magára elég paranoiát, simán hallgathat rád aztán vakarja a fejét majd műszakin.
tudom, idktho meg mindenki a maga fura ura, nem kell elénekelni. akkor is inkorrekt.
-
jupp008
senior tag
válasz bajnokpityu #20480 üzenetére
Nekem is, de a fenti taglalás csak az első üvegekre vonatkozik (A és B oszlop között).
De sztem engedjük el, túlbeszéljük csak. -
válasz gabor9991 #20482 üzenetére
Miből gondolod? Nem vennék mérget rá. Ezen már annyi minden cserélve volt (első szélvédő is), h már semmin nem lepődnék meg. De az a legbiztosabb ha majd elmegyek és előtte megnézetem egy szakival mit és hogyan lehet legálisan.
Legfeljebb néhány Mátyásért veszek egy pár sima üveget.Üzemanyag szűrő ha jól sejtem valahol a tank környékén lesz ugye?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Sziasztok!
Ford focus cc-ben található 2.0 benzines motor az ami a topicban hallani hogy nagyon kerülendő?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #20486 üzenetére
-
válasz ReFleXx #20485 üzenetére
Hát gondoltam ha van színezett akkor van sima is.
Majd holnap csekkolom van-e valami árnyalat az üvegben.A lényeg, h mindenképp papíros fóliát szeretnék (amennyiben lehet) uv szűrés és törés esetén az üveglap egyben tartása végett nem pedig a limo sötétítés.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
Ha ütközül, akkor ablak bent marad. Tudom, én sajnos átéltem már. ÉS a poén az, hogy a légzsák b@szt@ ki az üveget, de simány egybe maradt az egész... Persze, ha fejre rakod a verdát, akkor már nem az üveg miatt paráznék...
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
válasz molnarpeter #20487 üzenetére
Köszönöm, ezek szerint igen. :)
Az a baj hogy egy teszt kör alatt sohasem derül ki hogy egyáltalán eszi az olajat avagy sem.
Ford szervíz gondolom egy át nézés alatt ezt ki tudják vizsgálni igaz?[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kcsa
veterán
válasz Luck Dragon #20491 üzenetére
Nem igazán, vagy nehézkesen. Van benne rizikó, de (ha ez megnyugtat) én már a második "rizikós" motorú Fordot használom (1.8, 2.0), és egyik se ette az olajat.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #20491 üzenetére
Mindenek előtt egy végig pecsételt szervizkönyv, ami szerint gyakran volt cserélve az olaj (nameg nem 10W40), az megnyugtatna. Esetleg még gyertya ki és kompresszió mérés, de viszonyítási alap nélkül az sem mond sokat, illetve az erőmérő alapján nem különbséget talán ki sem lehetne mutatni
-
válasz molnarpeter #20494 üzenetére
Ez a fehér holló tipikus példája. Na meg állandóan padra minden egyes kinézett szerzeményt?
Hmm "újratervezés"A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #20494 üzenetére
Kompressziócsökkenés valószínűleg nincs is (legalábbis az elején): olajlehúzó gyűrű szokott elkokszolódni, és olyankor annyi történik, hogy az égéstérben marad olaj, amit nem tud lecsorgatni maga alá a henger faláról a dugattyú, ezért elégeti.
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #20474 üzenetére
Írsz majd pár sort, gondolatot a Delfinről (akár privátban is)?
Erőteljesen érdekelne.
Még agonizálunk, de most árajánlat-stop van, új árazás lesz a Fordnál.
Milyen a zenei hang (mer'hogy a hifi topikban is láttam hszt tőled)?
Milyen a kényelem az első, középső sorban (hátsó sor nem érdekes)?
Deréktámaszos, vagy komolyabb első ülés van?
Szóval minden érdekel...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #20497 üzenetére
Persze, szivesen.
egyelőre oda meg vissza vagyok tőle. volt már pár autóm, de ez egyelőre túlteljesitette amit vártam tőle. mondeo gyári 140lovát nagyon keveselltem anno, ez 150ló, 250 kilóval nehezebb, és abszolút használható. ha bemelegedett a motor, akkor nincs a dieseles savanyú szag, ha felnyitod a motorházat, akkor olyan finom kattog ás van, mint egy VW féle TSIvel, nagyon halk maga a blokk.1.utastér nagyon csöndes. 150 nél sima beszédhangerőn beszélgetek a 3. sorral. Dupla üveg van elől titánban, talán ezért. motorhang szinte nincs, simán ráinditasz. egy dieselre. WTF? az összes zaj tempónál 2 helyről van, egyik a szélvédő közepén susog a szél, illetve ciripel az elektronika szabályzója. Ezt mondjuk kihagynám
2. nekem eddig minden autóhifiben az volt a mérce, hogy mennyi idő utána akarom kikapcsolni. a mondeo alap gyárija 30mp volt, a sony 5 perc. ezért DSPs aktivan hajtott cuccom volt, bélelt ajtókkal, zárt subbal a mondeoban. Bizonyos szempontból a gyári 12 hangszórós cucc eléri ezt a szintet. Nem akarom az album végén se kikapcsolni. Hibái: szinpad az nem nagyon van, valamint nagyon hallani, hogy ki kéne bélelni ennek az ajtajait is. Sztem bélelve gyáritól nagyon meglepő minőség lenne. Ehhez képest nem drága. a 12 hangszóró azért kicsit kamu, mert sztem a subból kettő van, és az elsők az ajtóban 3 utasak.
3. nekem a memóriási ülésem van,masszázs nélkül. nagyon jó ülés, 8 órát már vezettem benne feszengés nélkül. nagyon kevés kocsiban tapasztaltam ennyire jó ülést. Nem a memóriától van, csak a titánban eleve jók az ülések.
4. 3 felnőtt férfi normálisan elfért 8 órás úton a 2. sorban, azt mondták rendben van. Elől meg tök jó, tágas, kényelmes, minden helyén van, nem nyom semmi. Najó talán azon változtatnék, hogy az ajtón könyökölve b*sztassa a könyökömet.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #20498 üzenetére
3 felnőtt férfi normálisan elfért 8 órás úton a 2. sorban, azt mondták rendben van. Elől meg tök jó, tágas, kényelmes, minden helyén van, nem nyom semmi.
Na, akkor ezt a tulajdonságát megőrizte. Ez olyan lehet, hogy nüansznyinak tűnő dolog, de a derékfájósoknak megváltás tud lenni. 250km után is simán kiszállok belőle, és alig várom, hogy tovább mehessek.Nem akarom az album végén se kikapcsolni.
Innentől jó minősítésű.(Nyugodtan áradozz még, hátha beszámíttatom a régit az újba...)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
DeFranco
nagyúr
mk1 fókában úgy néz ki, megmihálylott a tartály, fent egy részen elért, kicsit megrepedt, némi párát enged ott ki (szint felett van a repedés, csak a túlnyomás nyom ki kis mennyiséget)
milyen tartályt érdemes venni bele? 5-15k-ig szórnak a webshopok, szerintem úgy is a szerelő hozza az alkatrészt de kb. szeretném látni mi a realitás. tartálycsere mennyire bonyolult művelet? mit érdemes még vele cserélni? bilincseket?
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- TCL LCD és LED TV-k
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- Elite: Dangerous
- Milyen videókártyát?
- Horgász topik
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- További aktív témák...