- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Joker88
őstag
Urak !
Segítséget kérnék.. bár eddig csak read-only módban voltam itt..A beteg egy MKIV-es 1,3-as Endura-E motoros , JJA motorkódú, 1998-as évjáratú Fiesta.. ( kép : [kép] )
Betegségének tünete : álló helyzetben, alapjáraton ketyegő motornál az utastérben nagyon érezni a benzinillatot.. de úgy töményen..
Javallat ? Házilag gyógyítható , vagy doktorbácsi szükségeltetik ?[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Joker88 #20412 üzenetére
Valószínűleg kilyukadt a leömlő (első kipufogó darab). Ha mázlid van, akkor csak a flexicső.
Ameddig ez nincs megcsinálva ne használd álló helyzetben a ventilátort, mert nem csak benzingőz jön be, hanem CO is aminek nincs szaga cserébe mérgező.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
válasz Joker88 #20412 üzenetére
Nem csöpög valahol a nafta? Lehet elöregedett a benzincső.
Csak egy tipp.gabor9991: Egyébként ha nem 100% hatásfokú a motorban az égés akkor van el nem égetett benzin is, ami a kipufogón keresztül távozik tudtommal, szóval annyira nem lőtt mellé szvsz de aztán én amennyit értek hozzá...
Legalábbis láttam már számtalanszor a lámpánál az előttem álló kipufogójából fröcsögni valami átlátszó folyékony halmazállapotú anyagot és gyanítom nem víz volt.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
Srácok 2003-as faceliftes focus mk1 kombihoz milyen hátsódobot nézzek betéttel? ABS-szel szerelt a hátsó dob!
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
nagyúr
Gondolom a hideg-meleg találkozásnál létre jön víz az távozik...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
válasz Sub-ZeRo #20422 üzenetére
Érdekes azért. Lehet csak mert nem látom az enyémből is jöhet? Csak mert a kipufogóm amióta megvan a kocsi csont száraz.
Ha meg hideg-meleg és kondenzvíz akkor nagyjából kábé egyszerre az összes kocsinál látható kéne legyen ez a jelenség nem?! Ehhez képest csak ritkán találkozom ilyesmivel./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
Majd ha adsz egy kis gázt neki folyik az. Alapon semmi. De nem hogy csöpög, folyni fog.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
DeFranco
nagyúr
mk1 fókában nem boldogulok egy beltéri elemmel
le akartam venni a középkonzol borítását hogy kicseréljem az izzókat, ehhez ki kell kötni fent 3 lent 5 csatlakozót.
mindet ki tudtam kötni csak a két henger alakút, a hőmérséklet szabályozóét és a légbefúvás helyének (szélvédő, láb, közép) tárcsájáét nem. hogy kell ezeket kikötni?
fent van egy körmös kapaszkodó, azt ki tudom pattintani de lent is fogja valami, de hogy pontosan hol meg mit kellene ott kipattintani vagy lehúzni azt nem találtam, majdnem letört már a végén.
-
SPeti1984
senior tag
Az jutott még eszembe az első tolatóradar gombjának elhelyezésével kapcsolatban, hogy nekem a klíma kijelző alatt bal oldalon van a start stop meg a kormányfűtés gomb jobb oldalon pedig nincs gomb hanem csak ilyen vízszintes csikozásos kártyatartó. Oda annak a helyére ha vennék egy ilyen dupla gombos részt (gyárilag pont az első radar és az automata parkoló gombjai) akkor azok benyomhatóak lesznek vagy alatta nincs ez kialakítva? Illetve nem tudom erre az első radaros gombra rálehet-e kötni a radar vezetékét mert itt gondolom valami spéci gyári foglalat lehet. Talán így nézne ki a legjobban fel sem tűnne igaz lenne egy automata parkoló gomb ami inaktív lenne illetve talán ennek a 2 gombnak a háttérvilágítása nem menne még ha jól gondolom. Szerintetek?
-
Tegnap komplett bal visszapillantót cseréltem, de mivel kíváncsi természet vagyok atomjaira szedtem.
A bontóból szerzett tükörben voltak döglött alien-ek, rengeteg por és némi állati szőr valamint egy méretes darázsfészek amit hála égnek nem laktak már a zümik.
Szóval szétkaptam mint floki a lábtörlőt, kipucoltam majd összeraktam. Ugye kijött belőle 8 darab csavar, ennyi fogja össze az egész misungot, de vissza már csak 6 darab került. A jó ég tudja honnan maradt ki, pedig vagy hússzor átnéztem. No mindegy, most már a bal első tükör burkolata sem repedt, rendben működik.
Mondjuk azt nem tudom, h az a két kábel ami a tükörlap hátulján csatlakozik az mire jó. Talán a fűthető tükör előkészítése lenne?
Az enyém originálba csak sima elektromos mindenféle más extra nélkül. Ahogy elnéztem és próbálgattam még manuálisan sem hajtható be.
Következő projekt a két első ajtó lesz majd. Már említettem, h kell némi kenés az eblakemelő mechanikának és a bal első ajtóhatárolót is ki akarom cserélni.
De ilyen melegben még élni sincs kedvem nemhogy szerelni.
Téli gumikat (Conti TS860 195/55 r15) most rakattam fel az acélfelnire, a régi 7 éves abroncsokból meg talán jövő tavasszal virágágyás lesz. Le van a gond úgy 4-5 évre a téli-nyári szettel.
Isofix vasat már pár hete beszereltem, a gyerekülés (Cybex Sirona Q) ma került bele. Sokkal jobban élvezi az autókázást, mint a hordozóban. Csak akkor kezd elkámpicsorodni, ha megállunk. Igaz még csak városban furikáztunk vele délelőtt, hosszabb útra nem megyünk még vele mostanában.Szerelő most jött meg nyaralásból, de már elmaradása van. Nem ígéri, de jövő héten talán sor kerül a kipuff flexi cső és a hátsó első szilent + olaj és szűrők cseréjére és szeptember vége felé mehet műszakira. Váltóolaj esetleges cseréjét meg a kuplungtárcsák megvizsgálását már nem is mertem felhozni... Harmadikba előfordul, h nem akar becsusszanni, ötödikbe meg csattanva lehet csak felváltani. Rükit nem mondom, mert nem szinkronizált, de azt többször nem akarja bevenni, de úgy tudom ennél a típusnál ez normális és vannak "trükkök". Bár nem igazán rajongok a "B" megoldásokért.
Vajon mennyire vannak/lehetnek betáblázva a vizsgaállomások ilyenkor ősszel? Még nem érdeklődtem sehol.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz 7Sony7 #20431 üzenetére
Akkor no para. Szinte az utcánk végében is van egy, majd rájukcsörgök amint kész lesz a szilent és a flexi cső csere.
Mi van akkor ha a kötelezőt nem csekken fizetem be, hanem átutalással rendezem. Úgy tudom kérik a befizetésről a bizonylatot/feladóvevényt. Na ilyenkor?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Én is utalom, utána kérek egy zöldkártyát az van a forgalmiban.Mindjuk én egyben fizetem az évet.
Műszaki nálunk úgy működött, 9-re kimentem műszaki előtti átvizsgálásra, rendben volt minden és már csinálták is a vizsgát élesben.
Tükörben a két vezeték az a fűtés lehet valóban a hátsó szélvédőfűtéssel együtt bekapcsol a tükörfűtés is.[ Szerkesztve ]
-
Ahamm! Értelek benneteket!
Én is évest fizetem cakkpakk, minek darabolni?!
Tehát akkor hátsó ablak + tükör egyben fűt. Na kíváncsi vagyok/leszek műkszik-e. A fene se figyelte tavaly./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
tag
A nehéz váltáson lehet segíteni fog a szilent csere. Nálam legalábbis így történt. Láttam, hogy olajos a nagy szilent teteje, kicseréltettem és alig akartam elhinni milyen más lett a váltás és az egész motor járása. A váltóolaj cserét viszont én jóval előtte csináltattam, az is segített, de nem volt annyira feltűnő. Viszont biztos vagyok benne, hogy nem volt fölösleges.
Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
gabor9991
őstag
válasz cyanide #20438 üzenetére
Ő a hátsó lengőkar szilentjét cserélné, gondolom te meg a motortartó bakra gondolsz.
Könnyebb lett váltani meg más a motor járása?Lehet, bár szerintem semmi köze egyikhez se a motortartó baknak.
Bár, ha nagyon lógott már a bak akkor állhatott annyira ferdén a motor, hogy a váltó Bowden szoruljon ami a csere után helyreállt. -
ReFleXx
addikt
válasz molnarpeter #20441 üzenetére
de egy mai autonal ami bowdenes szamitana? nem tudom elkepzelni
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
tag
válasz molnarpeter #20441 üzenetére
Csak azért írtam le a tapasztalotamat, hátha valaki ott áll, hogy felgyújtja a kocsiját a szar váltó miatt, de még utoljára benéz a PH Ford topikba...
Elég fogékony vagyok a hasonló autós parajelenségekre.Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
#49155328
törölt tag
válasz molnarpeter #20441 üzenetére
Egyszer vezettem wartburgot, a kezemben is maradt a váltó!
-
siege5
aktív tag
Sziasztok!
Új autó vásárlása közben bukkantam rá a fiesta aktuális ajánlatára. 1.1es 85os 3 hengeres szívó motor tech felszereltség stb stb. Mennyire élhető ez a motor? Nem kell gyorsulásra, sem autópályára, pörgetés nem zavar, 20 éves literes 3 hengeres swiftből ülnek át, ha attól jobb akkor elég. Csak ne kelljen előzéskor gondolkodni (erősebb ugyan, nyomatékosabb, de nehezebb is a fiesta) Illetve sok nyügje van még a fordoknak?
Köszi a válaszokat[ Szerkesztve ]
-
Nem is olyan egyszerű kicserélni az ajtó határolót.
De megoldottam./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
siege5
aktív tag
válasz bajnokpityu #20447 üzenetére
Természetes, hiszen egyre több az elektronika, és egyre kevésbé hozzáférhetőek az alkatrészek is, viszont egyes típusoknál vannak nevezetes típushibák, egyes gyártókra ez szintén igaz.
Leginkább ilyen oldalról érdekelt, mire is érdemes esetleg odafigyelni.
Nos a motor miatt még akkor kipróbálom, de maga az autó így jónak tűnik, a felszereltség is bőven elegendő.
Abban viszont reménykedtem, hátha akadt valaki, aki hasonló körülmények között váltott, és van véleménye.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm