Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz radi8tor #11630 üzenetére

    igen, ritkán, meg amikor városban közlekedsz, sem időd sem elég egyenes utad nincs kiszúrni, pályán meg alapból dől az út, kell egy viszonylag vízszintes vagy legalább "dombhátas" (jobbra-balra lejtő) egyenes szakasz, mint a 32-es.

    alapvetően azzal volt a gondom, hogy nem szóltak, szólhattak volna, ez is olyan mint a féltengely csapágy szimmering, amit nem cseréltek a csapággyal, persze hogy elfosta magát, mehettem vissza, jó spórolni akartak nekem, volt a mondás, el is hiszem, nem jött be, plusz egy kör, még ha munkadíjat értelemszerűen nem is számoltak rá.

    ezt is gondolom azt hitték jól van beállítva, és/vagy úgy voltak vele, hogy ha gond lesz majd szólok és akkor foglalkoznak vele, csak nekem ez nem ennyire egyszerű és/vagy szeretem ha tájékoztatva vagyok ilyenekről. ha van műszer rá, csinálják meg (gondolom petrányi fel van szerelve ilyennel, meg is csinálták ki is számlázták neked) ha nincs akkor szóljanak hogy toljam be valahova ennyi.

    mindegy az üzenet annyi volt, hogy erre érdemes figyelni mert ez nem pont az ess hanyagsága miatt volt, a futóműves srác szerint ilyenkor ellenőrizni kell mert olyan dolgot bontanak meg a cserével ami elállítja a futóművet. ismerve a magyar futóműellenőrzési hajlandóságot (én se voltam még, feszített is kicsit a dolog) szerintem a többségnek ez alapból kimarad, sőt észre sem veszik, hogy valami nem kerek. átlagsofőr ezt se vette volna észre ha észrevette volna se foglalkozott volna vele. megy? megy. akkor le van sz.va.

Új hozzászólás Aktív témák