- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple asztali gépek
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
vadorzó
tag
Korábbi hibajelenségem folytatódik, annyival kiegészülve, hogy jellemzően akkor pörög fel a motor, ha előre gurul a kocsi (üresben is!).
Létezik olyan érzékelő, jeladó, ami összefüggésben lehet ezzel?You can't see California without Marlon Brando's eyes
-
Tothgera30
Ármester
A Focus mk3 nem jelez hogy Canbus-os ledeket kér? Mert a vidiben csak sima DC power-eseket láttam.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
embe
nagyúr
válasz Tothgera30 #12654 üzenetére
Na mesélj!
Mit vettél? -
Goose-T
veterán
válasz Tothgera30 #12654 üzenetére
Úgy tudom, hogy a beltéri ledek nincsenek felfűzve a CAN-buszra. Én legalábbis az MK4 Mondeomba sima ledeket raktam a csomagtérbe.
Eladó gitárok: https://tinyurl.com/yc7pawkr *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Real_Necro
veterán
-
vadorzó
tag
Alapjárati motor az zsír új benne, mivel az első gondolat(unk) az volt, cseréltetve lett, de a hiba sajnos megmaradt.
Sokan sokfélét mondtak már, vízhőfok jeladótól kezdve a kartergázcsőig, de idáig egy szerelő sem tudott konkrét megoldást, csak azt, hogy vigyem márkaszervizbe (ahol kb. 20 rongyért megnézik + további rezsióradíjért, ha nem találják a hibát).You can't see California without Marlon Brando's eyes
-
embe
nagyúr
válasz Tothgera30 #12661 üzenetére
Jó vételek nincsenek sokáig fent.
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #12623 üzenetére
viszont a folyamatos 150-180közötti tempónál már megint kormol a szűrő. 110-130között kormol úgy látom legkevéssé, város az katasztrófa, de a komolyabb tempónál is összejön 300kmen belül a regen.
eladó topping dac
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #12664 üzenetére
Akkora tempónál már a fogyasztás is szépen megnő szóval érthető, hogy előbb tömődik el. Viszont gyorsan ki is égeti akkora fordulaton.
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #12666 üzenetére
nem vészes. Mondjuk enyém alapból magasabb átlagfogyiról indul, sztem itt kb egál lehet a FL előttivel.
regen time ugyanannyi volt. Nem tudom miért, de nekem sose volt ilyen 10-15perc, amit a mondi forumon irnak.
Számomra olyan nagyon nem logikus, h miért tömődik el hamarabb, hiszen a kipuhő is magasabb, fogyi alig nőtt 130hoz képest, de hát ez van. Viszont elég jól menne még 180ról, csak nem volt pofám 22fokban téli gumival repeszteni.
oktáv mondjuk a 240as órát simán akasztotta volna, olyan lendülettel ment 180ról, de azért ez mégiscsak egy dízel családi tehén.
eladó topping dac
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #12667 üzenetére
A kipufogó hőmérséklete csak akkor számít, amikor regenerál. A többi esetben tökmindegy, milyen hőmérsékleten kapja el a koromrészecskéket, ami ugye az elsődleges feladata.
Eladó gitárok: https://tinyurl.com/yc7pawkr *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
mtade
aktív tag
válasz vadorzó #12658 üzenetére
Lehet összefüggés. Fogsz egy flakon féktisztítót és a vákuumcsövek környékére elkezded fújkálni. Ha szivárgás van, hallani fogod az alapjáraton. Kezdő benzines vagyok, csak szeretek új dolgokat tanulni, az okosabbak kijavítanak, ha tévedek...
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
SpaceKombajn
aktív tag
-
sandró60
addikt
Kinek mennyibe került az olajcsere?Ford C-Max 1.6 benzines.A Ford márkájú olajat szűrőt én vittem.
Nálam 4l 5V30=7590ft Olajszűrő=1913ft-Olajcsere munkadíj=3500
Összesen-13000ft
Ez jó ár?[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz sandró60 #12676 üzenetére
Nagyon jó.
Én az ugyan ilyen motorral szerelt Volvo C30-ra független szervizben legutóbb 39.690-et fizettem, igaz ebben benne van a légszűrő és a pollenszűrő is:
- Castrol Magnatec Stop-Start 5W30 A5 (14.690 HUF)
- Mann olajszűrő (2.865 HUF), Mann légszűrő (6.815 HUF), Mann pollenszűrő (8.150 HUF)
- Munkadíj (6.900 HUF)"Less but better" - Dieter Rams
-
radi8tor
MODERÁTOR
Focus RS hóban rossz gumival.
⭐ Stella
-
LamaCube
addikt
válasz radi8tor #12674 üzenetére
A hőtől a rozsdamentes is elszíneződik és savazzák, drótozzák, szálra húzzák vagy felpolírozzák, attól függ mit szeretne az ember. 25 éve hegesztek, mielőtt okoskodásnak hinnéd
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
SG3rg0
őstag
Sziasztok!
Van tudomásotok, hogy Ford szervízbe mennyibe kerül az egy éves szervíz?
-
SG3rg0
őstag
válasz bajnokpityu #12685 üzenetére
Nekem másjusban lesz. Olaj, szűrő, pollen szűrő és 30.000ft mondtak.
-
DeFranco
nagyúr
tavaly télen volt egy hosszabb fagyott esős időszak, mi meg nem járunk a kocsival napi szinten.
ennek az lett az eredménye, hogy szó szerint egy-másfél centi vastag jégréteg lett a szélvédőn, történetesen Elnök úr is akkor lett lázas beteg. odafelé még valahogy eljutottak tömegközlekedéssel (autóról szó sem lehetett, egyrészt a jégréteg miatt másrészt meg még mindig esett a fagyott eső és minden korcsolyapálya volt) visszafelé viszont már felszökött a gyerek láza plusz rákezdett az eső is durván...
hívtak hogy menjek értük valahogy, akárhogy, de esély nem volt elindulni ahogy ráfújtam a jégoldót úgy fagyott rá nem ért semmit, leverni nem bírtam a jeget az üvegről... azt hittem befejelem mérgemben.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Én is szolgálatban vagyok reggelig,de a kis Fordom már totál egybefüggő jég!Nekem éjszaka is ki kell járkálni,de nem tudom hogyan is lesz.Az meg pláne,hogy hogyan jutok haza,bár az utat sózzák.
-
#42431471
törölt tag
Beázik a csomagtartóm C oszlop tetején mindkét oldalt nedves a kárpit, és csöpög a kihúzható cuccra...
-
Beca1990
senior tag
Fiesta (2005) 1.3 69LE
mi ennek a típusnak a gyári olaja azon kívül hogy 5W30?
illetve mi a gyári gyújtógyertya márkája? típusa?
köszönöm előre is a választ.
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz Beca1990 #12696 üzenetére
Itt megtalálod az olaj specifikációját.
"Motorolaj Ford vagy Motorcraft Formula E SAE 5W-30 motorolaj2 WSS-M2C913-B "
" Ha nem talál olyan olajat amely megfelel a WSS-M2C913-B által meghatározott előírásoknak, SAE 5W-30 (javasolt), SAE 5W-40 vagy SAE 10W-40 motorolajat kell használnia, amelyek vagy az ACEA A1/B1 (javasolt) vagy az ACEA A3/B3 által meghatározott előírásoknak megfelel. Ezen olajok használata hosszabb indítási periódusokat, csökkent motorteljesítményt és üzemanyag megtakarítást, illetve nagyobb károsanyag kibocsátást eredményezhet."
Gyertyákra - talán jó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest