Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ScouserHUN

    tag

    válasz DrGonzo22 #738 üzenetére

    Nézd szvsz a két játék nem hasonlítható össze. FS-el úgy érdemes játszani, hogy kisgéppel mész, mert akkor kevesebb szerepet kap az autópilóta, ergó nem csak a felszállást leszállást te vezérled. Persze nagygéppel meg pont az az élmény, hogy leszállni nehezebb.

    Most gondolj bele. a látótávolság 50m, esik az eső, villámlik és neked semmi más nincs a műszereiden kívül amikor ILS Approach-ba kezdesz. Ja és alattad egy 747-es van. Kell ennél nagyobb kihívás? Soha nem felejtem el, amikor először sikerült így leszállnom. Az utolsó pillanatig csak bízol benne, hogy jók a műszereid és akkor a végén 10 méteres magasságból megpillantod, hogy bizony alattad egy leszállópálya van. Akkor már csak az a lényeg, hogy időben megállj.

    A repülőgépre ható fizikai hatásokat pedig úgyis csak akkor fogod érezni, ha van egy force feedback-es joy-od. Addig mind szép és jó, hogy miközben egy turbolencia dobálja a gépedet és azt te látod. De amikor cibálja a kezedet a joy akkor érzed igazán, hogy ezt meg kell tartani.

    Remélem felkeltettem az érdeklődésedet:)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák