- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gizmo94
veterán
Ja, és az fps-t a game saját cuccával néztem ami állítólag nem sokat ér.. Majd leszedem a Fraps-t és referálok.
-
Korcsii
őstag
jah, a kommenteknél (van 2 korábbi része/verziója is a videónak) írják is, hogy elvileg üres volt...
haky: kösz a DX10-es élsimításos tippet, most eszembe jutott, hogy elfelejtettem kipróbálni... és valóban, úgy működik is.. bár a belső tükröződés recés (inkább lépcsős), meg egy csomó gép textúráját nem akarja betölteni, ami viszont vatsim-en nem ártana, ha mind működne... szóval csak marad a dx9, bár nekem jobban tetszik a dx10... nemtudom miért, de jobbnak tűnik... LHSM-ről mentem LHBP felé egy teszt kört az egyetlen dx10-es Malév 737-essel... kép
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kosztinho #1453 üzenetére
Az első gurulóút 31R-en a 90 fokos X-ray, kicsit több mint 1 km-re van a küszöbtől... A hosszabbik - felső - futópálya 3707 méter hosszú.
A képen jól látszik a gurulóút, amin lejönnek, és hogy ez milyen arányban áll a teljes futópálya hosszával. Ettől függetlenül meredek dolog egy 800-assal lejönni az X-ray-en, de ne túlozzunk ien 400 méterekkel.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
AirBooms
addikt
válasz Korcsii #1446 üzenetére
Véleményem szerint nagy baromság volt ekkorát fékezni, ráadásul a gépnek, fékeknek sem tehett túl jót. Ez még akkor is indokolatlan volt szvsz, ha ott volt a fenekükben egy másik leszálló gép. Ha az első gyorslegurulón mennek le a pályáról, akkor kétszer ekkora távolságuk lett volna a a fékezésre, ráadásul azon akár 40 csomós sebességgel is elhagyhatták volna a pályát, s így összességében gyorsabbak lettek volna. A taxiúton max. 20 csomós sebességgel haladhatnak, a derékszögű kanyarokban pedig nagyjából max. 10 csomóval.
"...csehszlovák jön be leszállni, álljunk meg itt, hadd nézzen a paraszt, hogy kell leszállni..." Agyatlanok! Amúgy 121 csomós finallel elképzelhető, hogy egy könnyű géppel megcsinálják.
[ Szerkesztve ]
-
Hell
tag
válasz Korcsii #1461 üzenetére
Sógor játszik vele és állandóan megáll a gépe. Két külön konfignál ugyanúgy fagy. A játékok eredetiek 2004 és X. Csak a kiegészítők "letöltöttek". Ezek okozzák a hibát?
[ Szerkesztve ]
Üdv, Hell..............................................BC2, BF3, BF4 nick: WarthogHell
-
Gizmo94
veterán
Az igen, az kellemes lehet! Hát az i7 4.2-n az már durva cucc.. Mondjuk, sajnos nem hinném,hogy én egyelőre beruháznék egy i7 konfigba.. Viszont nekem most csak fel volt hajigálva a játék,mert nemrégen megfeküdt a winem és nem volt türelmem újrarakni rendesen, mentésekből írtam felül meg másoltam be a gépeket, az egész airplanes, effects és gauges mappát egyszerűen felülírtam a régivel, semmi defrag utána, tehát nem is várhattam csodát. Most, mivel látom,hogy mások komolyabban veszik. így csináltam neki egy üres partíciót, raktam rá egy 64 bites win7-et, egy másik üres partícióra felraktam a gamet, sp1-sp2, mindig újraindítva, ahogy tanácsolják Minden addont és gépet egyesével, reboottal rakok majd, meg a végén tolok egy folder name szerinti defragot. Aztán ha nem lesz elképesztő fps emelkedés, akkor nem írok ide semmit: , ha meg lesz, akkor rakok majd be képet Először is halásznom kell egy crackes Frapst..
-
Csorbi
addikt
válasz AirBooms #1458 üzenetére
Nekem egy kissé "utószinkronizálás"-szagú a dolog. Picit erős lehet egy esetleges baleset után a fekete dobozról ilyeneket visszahallgatni...
ERRE azt mondom, hogy ez igen, ez olyan mint amilyennek lennie kell, utólag egy ilyen videóra persze rá lehet mondani baromkodásokat egy társasággal.
-
Korcsii
őstag
válasz Korcsii #1470 üzenetére
nah az első részt figyelmesebben hallgatva a rádión minden megvolt, csak nem gondoltam, hogy már ott kapnak cleared to land-ot...
hát nemtudom, miért csináltak volna egy ilyen fake videót, még valaki a fake videót veszi bizonyítékul valami jogi procedúránál...
de ugyanakkor hogy merték volna ezt rámondani a feketedobozra...a festések alapján egyébként google earth-ben nézve a tuchdown és a forduló között 5-600 m volt...
[ Szerkesztve ]
-
-
atesz999
tag
Sziasztok!
Nem tudja valaki,hogy az FSX-ben Win7 RC alatt hogyan lehet bekapcsolni a Vsyncet?
Xp alatt a Vsync jól működött az ATT-vel,de Win7 alatt nem működik és nagyon zavaró,amikor "szétesik" a kép.Másnál nem probléma ez ,hogy szétesik a kép?
MÁS:
Kipróbáltam DX10 alatt,de gyatrábban fut a játék,élsimítás meg egyszerűen nem működik DX10 alatt.DX10 alatt Seattle fele repülve még 16-ra is leesik az FPS sokszor , DX9 alatt legrosszabb esetben sem megy 23-24 alá,de az is csak egy pillanatig,és visszaáll 29-30 FPS-re.
Egyébként E8400-am van 3,6 GHZ-n megy. 2GB Ram
-
Gizmo94
veterán
Nos, a Q9450-re való érdeklődésre: még a win7-tel nem vagyok meg, ez csak az xp-s fsx, de egy kis defraggal sokat javult a smoothness,meg belenyúlkáltam a cfg-be is. Az fps most ilyen lett,hogy ez jó vagy sem, azt nem tudom. Mindenesetre a game símán fut most. A gép alapon van, proc gyári órajelen, nincs húzva semmi és megy alatta a firefox 12 nyitott oldllal meg egy csomó program fut. Frapst még nem szereztem,de pár képet betolok, már ha sikerül.. Emmost ilyen lett. Tudom,hogy nem valami művészi,csak a proc és fps miatt van. Sajna a rex-t le kellett szednem, mert valamiért elkezdett állandóan kifagyni..
[ Szerkesztve ]
-
cintula187
addikt
válasz Korcsii #1472 üzenetére
Ezek állatok, de nagyon jófejek. Ahogy kimondja hogy "impact" onnantól a 530 méter a fullstoppig.
Hadd kérdezzem már a lámakérdést, hogy amikor a gép "mondja" hogy "minimums" az az a magasság, amikor még át fel tudja húzni a gépet touchdown nélkül?
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
AirBooms
addikt
válasz cintula187 #1481 üzenetére
Nem egészen. A mimum elhatározási magasság azt jelenti, hogy ha ezen a magasságon még mindig nem látható a pálya szabad szemmel, akkor mindenképp át kell startolni. Ezért mondja be a robot a minimums-ot, s ha látszik ebben a pillanatban a pálya, akkor mehet tovább a landolás, ha nem, akkor go around!
-
Gizmo94
veterán
válasz AirBooms #1482 üzenetére
Részemről az igazi lámakérdés: miként lehet előidézni,hogy a gépek hajlandóak is legyenek ezt közölni, csakúgy,mint a 50-40-30-20-10-et stb.. Mert nálam egyes gépek hajlandóak erre,mások azonban nem.
PS: a nap csalódása az Ariane Boeing 737-800 Nagy nehezen megszereztem és kár volt küzdeni érte, mert az egész egy piece of shit. Aki ezért kifizeti azt a rakás pénzt, az megérdemli. Szvsz egy retek..
-
cintula187
addikt
válasz Korcsii #1484 üzenetére
Olyat kérdeznék, hogy akik pl. itthon az IVAO -n keresztül felveszik a Torony vagy ground szerepét azok az IVAP radarfigyelö programon kívül látják virtuálisan a repteret is meg a forgalmat mintha az fsx ben a toronyban lenne?
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Korcsii
őstag
válasz cintula187 #1485 üzenetére
sry, de erre két okból nem tudok válaszolni:
1. még nem voltam irányító, szóval nem ismerem a szoftvereiket
2. VATSIM-en ragadtam IVAO helyett -
Geryson
addikt
válasz cintula187 #1488 üzenetére
Természetesen ők "konkurensei" egymásnak, amit személy szerint én nagyon sajnálok mert rohadt jó lenne dupla ekkora forgalommal repülni.
Csorbi: nagyon komoly a C17 leszállásos videód! Teljesen más a rendszer a jelek szerint mint a polgári gépeknél, mert már a főfutó lerakása után tolja a sugárfordítót (az orr még éppehogycsak vagy nincs is lent) plusz végig használja ami ugye kizárt hagyományos gépeknél.
A magyar gép leszállása nagyon rossz minőség, de az tuti nem az X hanem az Yankee, mindazok mellett, hogy ki lehet menni 737-el az X-en, ezt csinálják magyar pilóták is néha de gondolom igen üres géppel csak.
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
cintula187
addikt
-
AirBooms
addikt
válasz Geryson #1489 üzenetére
Általában a főfutó berugózása után szoktak reverset kapcsolni a legtöbb gépnél, de vannak olyanok is (pl. a TU-154), ahol már nem sokkal a földetérés előtt is használják.
Amúgy általában 60-80 csomós sebesség alatt tilos használni a sugárfordítót, de mivel a C-17 felsőszárnyas konstrukció, így a hajtóművek kellően magasan vannak ahhoz, hogy ne szívjanak be koszt, kavicsokat, stb. -
Korcsii
őstag
válasz Gizmo94 #1487 üzenetére
pontosabban az fscopilot kell hozzá, csak én is együtt tettem fel a kettőt, és kicsit összemosódott, mi micsoda... nahszóval, felső eszközár sávon Add-Ons >> FSCopilot >> GPWS - ezen belül Altitudes calluot és Minimums (és utána, hogy hány lábon szóljon)
egyébként tényleg kár, hogy külön van IVAO meg VATSIM, így fele annyi a pilóta, meg az irányító is
-
Geryson
addikt
válasz AirBooms #1491 üzenetére
Tudom, de köszönöm! Ha egészen pontosak akarunk lenni, akkor úgy emlékszem 6 tonnás főfutó-terhelésnél lehet a 737-nél reversét kapcsolni.
Pont tolja rá a sugárfordítót
Ez is szépApropó, pont elgondolkoztam, hogy milyen érdekes repülési technika lehetett a TU-nál ez a levegőben kapcsolható sugárfordító, milyen érdekesen reagálhatott a gép rá.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
AirBooms
addikt
válasz Geryson #1493 üzenetére
A TU-154 érdekes konstrukció abból a szempontból, hogy olyan a szárnykialakítása, hogy leszálláskor, kilebegtetéskor a pálya és a szárny között kialakul egy egyfajta párnahatás, amin képes egy kicsit megülni a gép. Ilyenkor olyan érzésük lehet a pilcsiknek, hogy a gép a büdös életben nem fog földet érni. Na ekkor rányomják az 1-es és 3-as hajtóművön a reverset, s így a sebesség gyorsabb csökkenésével egyszer csak lecsökken a párnahatás annyira, hogy szépen lerakja a madárka a főfutóit, aztán már lehet rendesen fékezni. Mondjuk én úgy tudom, hogy ezt a trükköt azért csak a vén róka pilcsik szokták csinálni...
szerk: nagyon jók a linkelt képek!
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
válasz Falconer #1496 üzenetére
Nem hiszem, hogy olyan nagy gond lenne egy álló, vagy tolató gépnél, ha valamelyik hajtómű véletlenül leáll, de szerintem erre a mai, nagy kétáramusági fokú hajtóművek nem is annyira érzékenyek. Mondjuk ilyet a Saab Viggen is tudott annak idején, simán tolatott annak idején Kecskeménten a piszok rövid leszállás utáni kigurulás után. Ritka egy vadászgéptől a reverse (nem is tudok rajta kívűl másik ilyen gépről).
-
Geryson
addikt
válasz AirBooms #1494 üzenetére
Már eleve milyen furcsák azok a reverse-lapok vagy mik, nem? Mondjuk ennek így leírva tényleg van értelme, de milyen érdekes technika vagy érzés lehet már egy ilyen viszonylag erős lassítás, azért biztosan meg kell szokni.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
v!ct0y
veterán
ÁÁÁ kellett nekem leszedni ezt a fscopilotot vagy mit.
Már el se indul ez a f.s Fatal Error állandóan
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke