- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Objektívek topikja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Apple asztali gépek
- Androidos tablet topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen videókártyát?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Felmerült az Intel és az AMD egyesülése
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Falconer
aktív tag
válasz Korcsii #5650 üzenetére
Ok, kösz szépen.
Éppen Ibizára mentem Aerosoft Ibiza Formentera sceneryvel és approachnál volt egy kis gond az ATCvel. Azt gondoltam a sceneryből adódik, de utólag utánanéztem a lehetséges verzióknak, és én is benéztem a dolgot meg az ATC is
A köv volt a szitu:
A valóságban, Jeppesen chartokon, illetve a legújabb AS Ibiza X sceneryben van két Rwy:
Rwy24 ILS 109.5
RWY06 ILS 111.1Alap FS, ill Aerosoft Ibiza Formentera pedig:
Rwy24 ILS 109.5
Rwy06 ILS/LOC nincsChart alapján betekerem a 111.1-et, ATC vektorál a 06ra, aztán persze szépen túlhaladtam mert nem jött be semmi. Szólok neki, megerősíti a frekit, kisvártatva megszólal, hogy az nem jó mégsem, az a másik rwy frekije, a 06ra tekerjem be 109.5-öt Srác egész segítőkész volt, megforgatott aztán utána szépen landoltam 06ra, bár kicsit fura volt mondjuk hogy nincs glide slope
-
AirBooms
addikt
Sziasztok!
Nem tudtok PMDG 747-hez és 747F-hez widescreen panelt? Ha igen, adnátok linket, vagy elküldenétek emailben?
Újra repkednék ezzel a nagy madárral, de azóta widemonitorom lett... S elég csúnya így a "műszerfal"...
Köszi! -
Falconer
aktív tag
Na hol legyen long haul és mikor?
-
Falconer
aktív tag
válasz Korcsii #5664 üzenetére
Ja értem ok, akkor én is ötletelek, pl
KSEA Seatlle - TNCM St.Maarten 3430nm (vagy valahova a Karibra)
- Keresztül egész Amerikán, utána meg a tenger felett a szigetek menténEGLL Heathrow - OMDB Dubail Intl' 3030nm
- Európa, Fekete tenger, Vörös tenger...ESSA Stockholm Arlanda - GOOY Dakar 3150nm
- Ez is Európa felett DNY irányba, aztán É-ÉNY Afrika.Aztán wind aloftot meg kell nézni, hogy merre gyorsabb
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Falconer #5665 üzenetére
általában realworld BAW útvonalakat repülök a BAV-nál, szóval valamennyire köt a menetrend, de persze repülhetek csak úgy is (csak ha már ilyen hosszú, legyen logolva is )
TNCM nekem is rajta van a listámon (amolyan kihagyhatatlan), igaz KMIA-ból, amolyan shorthaul 747 cargoval (becsatlakozhatok útközben)
EGLL-OMDB nagyon tuti, teljesen véletlen másodmagammal repültem le, parallel approach meg ami kell... élveztem, megismételném (bár longhaul-nál általában nem repülök kétszer ugyanoda, van még jópár ismeretlen reptér)
GOOY is számomra még felfedezetlen, szintén csak cargo van EGSS-ből (MD11) vagy EGCC (B744), de max útközben becsatlakozok, az külön kihívás számomra
[ Szerkesztve ]
-
Falconer
aktív tag
-
Korcsii
őstag
válasz Falconer #5667 üzenetére
annyira nem szerveződik, néha innen a fórumról összefutunk VATSIM-en, szervezetlenül (amúgy szokásom rávetnem magamat épp útközben lévő kollégára valami útba eső reptérről, általában wizz-ként ), vagy esetleg nem sokkal előtte (shorthaul) msn-en megbeszélve ("spontán" - persze ehhez nagyjából képbe kell lenni, hogy a másik mikor menyire ér rá)... persze longhaul-t nem árt egy kicsit korábban eltervezni, mert azért ahhoz több egybefüggő szabadidő kell, stb... talán nem az a feladata ennek a fórumnak, hogy ezeket megszervezzük (eddig legalábbis nem volt szokás)....
egyelőre gabitoo88 (+ tesója?) meg én (KBOS), de Geryson is nyitott a longhaul témára.... persze én is szervezhetnék más közösségekből is embereket (mondjuk főleg külföld), de talán jobb, hogy úgy repülünk, hogy mindenki mindenkit ismer nagyjából, vagy legalábbis egy helyről vagyunk... de ez csak magánvélemény...
-
gabitoo88
tag
Na akkor hogy valamennyire tisztább legyen a helyzet!Eddig úgy néz ki hogy jön öcsém is és egy EGLL KSEA utat repülünk!Szombaton valamikor délután környékén!Tettem egy olyan javaslatot is hogy Keleti irányba repüljünk ahol ugye naplemente meg sok hasonló érdekes dolog történik!
Tel.: 3630három343638
-
Korcsii
őstag
válasz Falconer #5675 üzenetére
sztem nem a legrövidebb utat találta meg...
gabitoo88 767-essel megy, úgyhogy mindenféleképp lassítok valamennyire (amúgy 90-es CI-vel .85 az ECON)...
amúgy ha jössz, akkor msn vagy valami hasonló? jó lenne egyeztetni pár dolgot (és nem ezeregy hozzászóláson keresztül)...
-
Falconer
aktív tag
Msn cím ment privátban.
-
Falconer
aktív tag
VATSIM AI registration toolhoz létezik valami értelmes leírás? Ha tudnátok linkelni/küldeni, akkor megköszönném.
-
Korcsii
őstag
Flight number: BA0049
Network: VATSIM
Departure: EGLL
Destination: KSEA
Alternate: CYVR
Distance: 4155 nm
Touch rate: -1559 fpm muhahhahaha
Flight duration: 09:46:36Flightplan:
CPT UL9 SHA UN542 BABAN UP618 RESNO 5820N 6230N 6540N 6750N 6860N CANEL NCAC YMM J527 YNY J508 YVR JAWBN1ezen már csak röhögni birok kínomban...
2 órás csúszás felszállás előtt, pmdg féle (fél éve nem látott) bank angle utazómagasságon nyíl egyenes szakaszon, nagy feketeség bug kanada felett, majd leszállás előtt fullscreen-re váltva is, ha az app még nem baxott volna fel eléggé azzal, hogy hármunk közül 0 azaz nulla embert tudott rendesen rávektorálni, rendes magasságban az ILS-re...
bal lábbal keltem asszem, ezt a napot mindenesetre nem fogom úgy felemlegetni, mint a korábbi közös repüléseket...
[ Szerkesztve ]
-
petrusz82
aktív tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna, hogy melyik az a beállítás, amivel csökkenteni lehet a processzorhasználatot a FSX-ben. A videokártyát alig terheli, miközben a proci meg kiakad. Minden max beállításokon van. Úgy vettem észre, ha pl esik az eső, az be tud zavarni rendesen. Gépem adatai a profilomban.
Köszönöm!
-
AirBooms
addikt
válasz petrusz82 #5683 üzenetére
Procihasználatot csökkenteni FSX-ben? Hmm, te sem régóta használod ezt a programot...
A megoldás: vagy vegyél egy i7-es rendszert, vagy tuningold szénné az E8400-at, s vegyél még ramot a gépedbe. Ha a VGA kihasználtságod növelni akarod, cseréld le egy gyengébbre... Egyből jobban fogja használni!
A viccet félretéve: ez a program a VGA-t kevésbé, a procit viszont eszméletlenül használja. vagyis prociból egyelőre nem tudsz neki olyat adni, amit ne akasztana meg, ugyanakkor VGA-ból a nem legizmozsabb is elég.
Ha már a "nézd meg a konfigomat" dolgoknál tartunk, te is vess egy pillantást az adatlapomra, s gondolkodj el azon, hogy ennek ellenére miért használok még mindig inkább FS2004-et (FS9). Látványban ugyanis nem sokkal rosszabb a helyzet - ellenben nálam nincs diavetítés... -
petrusz82
aktív tag
Köszönöm a válaszokat, sikerült beállítani úgy, hogy most minden maxon van, kivéve az aircraft, ami medium higra lett rakva. Így most fix 60 fps.
Viszont kérdeznék is megint. Csináltam egy repüléstervet Taszárról repülnék Ferihegyre. Ez látszik is a GPS képenyőjén. Mit kell beállítanom ahhoz, hogy ha nem akarom használni a GPS-t, hogy a pontos irányba repüljek?
-
AirBooms
addikt
válasz petrusz82 #5686 üzenetére
Hmm, ezek szerint nem használsz még kiegészítőket (sceneryk, látványjavítók, időjárásgenerálók, AI forgalom, fizetős gépek, stb.). Valszeg ezért van még ennyi fps-ed... Nálam (FS9 minden (de tényleg minden) maxon van, rengeteg kiegészítővel, s nincs akadás. Nem rosszindulatból mondom, nálad viszont hamarosan lesz.
A másik kérdésed: érdemes lenne az alapokkal egy kicsit foglalkoznod: pl. itt is találsz érdekes olvasni valókat. Aztán majd rájössz, hogy a nem beépített repcsikkel valóságszerűbb a repülés, s a navigáció.
-
Korcsii
őstag
válasz Korcsii #5682 üzenetére
nah a hazaút már valamennyivel jobb volt, bár felszállás után eltűnt a gépem (nappali textúrára váltáskor), előtte még a texizás előtt ablakos nézetre váltáskor elsötétült minden, majd Kanadát elhagyva áramszünet (szünetmentessel együtt!), de végül csak megérkeztünk, ha a parallel approach nem is jött össze... -105 fpm, ami azért ez tűrhető, főleg az előzőhöz képest...
[ Szerkesztve ]
-
haky
senior tag
Én nem tágítok az FSX-től...
Aki másnak retyvetyutyu...
-
petrusz82
aktív tag
Próbálkozom egy próbakör megtanulásával egy youtube videó alapján, mely több részből áll.
[link] Azonban elakadtam, Ti biztosan tudjátok a választ.A gondom az, hogy a Course állításával nem látszik a TPS adón átmenő vonal, illetve maga a TPS sem. Pedig beállítottam a 115.9-et, ahogy kell.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mac Mini M1 8GB 512GB SSD + INGYEN KISZÁLLÍTÁS
- HP EliteBook 845 G8 Tartós Fémházas Laptop 14" -60% Ryzen 5 Pro 5650U 6mag 16/512 FHD IPS Matt LTE
- HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/512 FHD IPS SURE VIEW
- HP Elitebook 840 G8 i5 1145G7 / 32GB / 512GB / hibátlan!
- Nethome Plus, klíma wifi modul
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs