Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cypresss
senior tag
Most nincs időm végignézni minden hétvégi képet és videót, de a csoportképen azért megakadt a szemem.
1. Úgy nézünk ki rajta, mint egy takarítóbrigád, akik a napi rutin közben összeugrottak egy képre. Különösen erős ez az érzés akkor, amikor rápillantok a "nedves padló" feliratú sárga táblára.
2. Rudi vajon hova sasolt? Észrevett egy rúdtáncos lányt a gyártelepen vagy őt egy másik perspektívából fotózta valaki?
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Ööööö.....
Azonnal Airbus pilóta szeretnék lenni, de nem ez a lényeg. Az 0:39-től látható pár másodpercig. [link]
Hiába no, az életben mindig szükség van egy kis szerencsére.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
nagyúr
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #11352 üzenetére
Ja durva volt, még ezt a videót megelőzően postolták csak azt a madaras jelenetet is. Nem tudom, hogy az utasok mit éreztek ebből, de azért elég szépen be lett lépve (?) a gép. Tényleg, van erre valami "standard" eljárás? Vagy csak kerüld ki ahogy tudod?
Szerintem elég színvonalas videók ahhoz, hogy a légitársaság ne akarja aláásni. Meg nincs benne semmi, ami rossz fényt vetítene rájuk.
Az más kérdés, hogy USA-ban most épp be akarnak vezetni valami olyasmit, hogy csak utazómagasságon (vagy FL100 felett?) lehet bármi elektromos kütyüt üzemeltetni/bármi mással foglalkozni a cockpit-ben. A pontos részleteket már nem tudom, talán airportal-on olvastam... cintula187?
-
cintula187
addikt
válasz Korcsii #11355 üzenetére
Ott volt bizony. Mobiloztak a piloták vagy mifene. És a tableteket amin az eljárások vannak (pilots eye videókon simán használniuk kell) azt is majd FL100 felett nézik át?
A baixadoetravadosban se volt semmi rossz. De aztán jött ez a videó.
After some hard thinking, I'm deeply sorry to announce the ending of "Baixado e Travado" channel operations, this is in compliance to new airline's social network privacy guide lines.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
aviator
tag
Sziasztok!
A következő problémával kapcsolatosan kérném a segítségeteket:
Core i3 2120-as processzorom van egy ASUS P8H67-M alaplapban, Radeon 6850 VGA-val és 12 giga rammal. Ezt a konfigot egy hetes kemény munkával nagy nehezen alkalmassá tettem az FSX élvezhető futtatására, ami stabil 20 FPS-t jelent bármilyen körülmények között. Ehhez a processzor olyan 80-90%-os terhelésen, a VGA kb. 60%-os terhelésen dolgozik.
Ma sajnos elkövettem egy nagy hibát, nem tudván semmit a tuningolásról belepiszkáltam a BIOS-ba, hátha valamit ki tudok sajtolni még a prociból. A művelet nem sikerült ezt újraindításkor ki is írta, majd ezután valahogy automatikusan betöltötte a BIOSba a gyári beállításokat. (Load optimized defaults). Ennek hatására ugye minden visszaállt a gyári értékekre, amire emlékeztem hogy más volt beállítva azt visszacsináltam. A Windows-ba belépve elkezdett telepíteni mindenféle drivereket, IDE ATAPI, CD-ROM stb.
A legnagyobb problémám azonban az, hogy amióta ez megtörtént az FSX futása közben a processzor 100%-on kikoppan és nem is hajlandó onnan lemászni, ennek eredménye pedig az, hogy futás közben 10-20 másodpercenként 2-3 másodpercre megáll a kép majd ugyanonnan folytatódik tovább. Így viszont már élvezhetetlen.Mitől lehet ez, mi állítódott el, hogyan állíthatnám vissza a BIOS-reset előtti állapotokat?
Üdv
Ádám -
czakof1946
tag
Üdv!
Megvettem az FSX Gold programot. Így lassan befejezem, 7 év után, az FS2004-es korszakot. A jelenlegi gépem sajnos nem egésszen megfelelő teljesítményű. De azért, amig az új el nem készül, feltelepítem. Minimum beállításokkal, csak megy majd valahogy
Olvastam itt a fórumon, hogy célszerű külön particióba tenni a telepítéskor, vagyis nem a C-re. Kérdésem, hogy miért? Mi az előnye ennek?Kösz
-
aviator
tag
válasz czakof1946 #11358 üzenetére
Szia!
A szerző utólagos engedelmével: itt szerintem mindent megtalálsz az FSX-szel kapcsolatosan.
-
djfules
tag
válasz czakof1946 #11358 üzenetére
Jól tetted! Az FSX sokkal jobb mint az ösrégi FS2004... Én akkor váltottam amikor megjelent az NGX azóta csak ezt használom a másikat én is nyugdíjaztam. Ma már szinte nem is jelenik meg kieg csak az FSX-re Nekem 210GB!!!-ot foglal egy külön winchesteren. Ne keverd össze a Window-al mert igy a két meghajtó tud szépen dolgozni külön-külön. Nagy a gépigényed de ma már ez nem annyira probléma (szerintem) 5 éve vettem akkor még el sem indult a gépemen akkor az volt, de a több magos rendszereken el futogat De neked kell eldönteni milyen kompromissumokat akarsz vagy mennyi pénzed van Configra....
Ha bármilyen kérdésed van segítek, évek alatt sikerült kitapasztalnom mik a buktatók és melyik kieg-ek futnak stabilan a 210GB-os méret és a négymagos AMD-hez képest ez nagyon jó, nem fagy jó az FPS... szóval good!
-
Korcsii
őstag
válasz czakof1946 #11358 üzenetére
Külön meghajtó javasolt azért, hogy más program vagy a windows ne ugyan azt a HDD-t nyüstölje, mint az FSX (főleg igaz ez, ha pl intenzíven kell használni a lapozófájlt, mert kevés a memória). Nálam mondjuk csak külön partíciót kapott, de az is jobb mint a semmi: ha fogsz egy rendesebb töredezettségmentesítő programot (ami mondjuk tényleg minden fájlt egyesít, esetleg még acb szerint is sorba rakja őket, egyéb módon optimalizál), akkor azt csak az egyik meghajtóra kell ráeresztened, így a mindenféle egyéb fájlokat nem kell pakolgatnia, és akár sűrűbben is futtathatod (értelem szerűen kiegészítők telepítése után ajánlott).
-
Korcsii
őstag
ORBX nyúz ala FlightSimStore:
Egyrészt elég sok termékük árát csökkentették, egységesítették: [link]
Másrészt bár ez a része kevesünket érint, de szép gesztus: a 65 év felettiek 20% nyugdíjas kedvezményt kapnak az árakból
-
uRSul
tag
válasz czakof1946 #11364 üzenetére
FSX-nek jobb ha SSD-n van, főleg ha az olvasási sebessége elég nagy az eszköznek (400-500 MB/s). Sok apró fájlt olvas be, ahol teljesítményben a HDD lemarad.
SSD-t viszont nem kell töredezettségmentesíteni, sőt mondják azt is, hogy nem is nagyon szabad, inkább árt neki.
Igazából nyilván az ideális az lenne, hogy a rendszer is SSD-n meg az FSX is külön SSD-n van, de ha elég nagy az SSD-d, akkor külön partícióira is rakhatod. Nálam pl. így van.
Ebben az esetben persze kicsit limitált lesz a feltelepíthető kiegészítők száma hacsak nem egy min 256 GB-os SSD-t használsz! Rendszernek is ajánlott ha van legalább 60 GB terület, főleg SSD-n célszerű min 10%-ot mindig szabadon hagyni. Az OCZ SSD-k pl. alapból fent is tartanak egy kis területet biztonsági célból. -
Cypresss
senior tag
Hasonlóképp.
(#11343) cintula187: Pedig visszafogtam magam és nem generáltam radnom hibákat (talán csak egy-kettőt. )
(#11348) cintula187 : Global texture resolutiont maxra kell állítani, csak úgy látható.
#11350) Korcsii: : Hol a kép? Érdekelne.
(#11353) Jorus: Semmi gond, legközelebb biztosan összejön.
#11355) Korcsii: Szerintem ez csürő, ha megnézed a hosszirányú tengelyen mozdul el a gép.
(#11356) cintula187: baixadoetravados abszolút kedvenc volt.
Végezetül a heti [azta]. Hiába teszt, ennek azért majdnem crash lett a vége....
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #11369 üzenetére
A képről már lemondtam. Rákerestem a srácra név alapján, de miután kidobott egy rakat különböző találatot, így inkább hagytam. Na majd lehet próbálkozok majd még... vagy repülök még egy kört, mert tényleg jó volt, össze is jött elég korrekten. Csak mondjuk a gázkarral erősen szenvedtem, mert kicsit bugos, ezért is tűnt el az instant replay, mert betaxizás végén elszabadult a gép, aztán csak a hajtóművek leállításával tudtam megállítani (valamelyik hegy gyomrában - a látható felszín alatt volt még egy). Aztán teleportáltam vissza az állóhelyre, csak ha menüből rakom vissza a gépet, akkor nullázza a replay-t... na most már ezt is tudom.
Ma-holnap Tahiti X körutazás, aztán hoppingolok tovább.
-
GrooveHero
addikt
[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Cypresss
senior tag
Cintula! Nem te kerestél valami hasonlót?
(#11370) Korcsii: Hogy lehet egy gázkar bugos? Csak ON/OFF állás van rajta?
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #11372 üzenetére
Összeveszik a thrust1-2 meg reverser. Első kettő külön van a két gázkrra, a sugárfordító viszont közös, ráadásul FSX-ben nincs neki külön axsis, így a sima (közös) thrustot kapta meg, és haa negatív értéket kap, akkor aktiválja a fordítót. Namármost ha a két gázkar alapjáraton van, akkor a reverser teljesen átveszi az uralmat, és max rev - 0 - full throttle közöttv ezérléi a gépet. Ergo 0-ra (középállásra) kéne visszarakni megállás után, csak az nem mindig olyan egyszerű. FSUIPC-ben lehet meg lehetne oldani, de nem akartam vele szöszölni - eddig.
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
Virágbolti AS2012 felhasználóknak:
Nemrég volt egy kis túlterhelés az ActiveSky szervereknél, és ennek kapcsán rávetették magukat azokra, akik illegálisan használják a szolgáltatást. Nem tudom, hogy a virágbolti megoldás milyen módon kerüli meg rendszert, de érdemes erre figyelni.Türelmi idő tegnap lejárt.
Piracy and illegal access attempts into our server network causes massive disruption including preventing proper availability and performance to our registered customers. We are forced to take legal action against those individuals and organizations performing continued illegal access attempts, despite our warnings. We are implementing a grace period through February 11, 2013. Any illegal access attempt past this date will be flagged for legal action.
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
AXE is érdekesen kezeli az overpeed-et (amit saját maga idéz elő managed descent alatt): leadja a gép orrát, és felpörgeti a hajtóműveket.
Hjaj, kijöhetne már a nagy fejlesztés, ami kicsit átvariálja a süllyedés részt...
-
Đusty
addikt
válasz cintula187 #11373 üzenetére
Itt van egy androidra is NGX-hez csak még nem sikerült kipróbálnom.
[FMC] -
wolruf
őstag
válasz cintula187 #11378 üzenetére
Nem. MicroSD kártyán másolgatsz baromi gyorsan... Így van némi lag Megjöttem messzivilágiából, láttam A380-ast dögivel Persze egy fotót sem csináltam :-/ Pityókafülke-látogatás is elmaradt, de jó volt újra repülőzni Vettem egy Emirates 777-300ER 1:200-ast, szépen mutat a nyomtatóm tetején (meg vettem egy 777-200LR-t is, pici Herpa változatban)
Dubaj szép, jó, más világ. Nagyon tiszta, nagyon gyorsan fejlődik, az emberek jópofák, az autók méregdrágák (a Porsche Cayenne és az új Toyota Landcruiser az átlagos tucatautó). Bitang módon építkeznek, a reptér hatalmas és jól szervezett. Metró automata (vezető nélküli), minden klimatizált, a taxik büdösek
A tenger hűvös volt, az Atlantis vízividámpark kellemesen meleg (főleg így, februárban ). A bevásárlóközpontokat leszámítva sok minden nincs, de mit is várnánk egy kb. 30 éves ősi várostól
Az odaúton a 777-es jó volt, a visszaúton sokkal jobb Visszafelé egy nagy felbontású képernyőkkel szerelt ICE volt a gépen, irgalmatlan nagy tartalomkínálattal. Az étel a gépen jó volt, az utaskísérőkből mindkét úton savanyút sikerült kifogni Hirtelen ennyi[ Szerkesztve ]
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
wolruf
őstag
válasz cintula187 #11380 üzenetére
Képhiány, képhiány... Akkor pár majdnem on-topic, telefonos sztárfotó
A többin kevesebb a repülős dolog
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
wolruf
őstag
válasz Korcsii #11382 üzenetére
Ja, hát nem ám kakával gurigázunk 2 féle helyzeti infó, 2 kamera. Cííípen felszerelt kütyürü ez a repcsi Az A330-ason, amivel múlt évben japániába mentünk, olyan képernyők voltak, hogy ihajj-csuhajj. 3D repülőt renderelt a táj fölé, úgy mutatta a helyzetet, lehetett kérni műszeres képernyőt (magasság, függőleges sebesség, sebesség, irány meg még valami...).
De beszéljenek helyettem a képek[ Szerkesztve ]
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Đusty
addikt
válasz djfules #11386 üzenetére
Eddig csak azt próbáltam, hogy a tableten a térkép mutatta merre járok FSX-ben, az FMC-nek számomra jóval több értelme lenne mert vaksi vagyok a 19-es monitoromhoz. Hétvégére tervezem a próbát, bár egyelőre még a letöltéssel is gondjaim vannak mert nem engedi valamiért pedig elvileg ingyenes.
Ha van valakinek ötlete szívesen veszem.
[link]Ha rányomok a telepítésre azt írja, hogy még nem használtam a google play áruház alkalmazást és nem enged semmit, de bejelentkezve meg be vagyok, na mindegy androidról szerintebb egyszerűbb lesz lehúzni.
-
wd.taz
aktív tag
Sziasztok!
Újra itthon .
Én az AirDisplay alkalmazást próbálgattam egy fél éve, de azon csiga lassú volt, bár a Tablet nem volt túl erős hozzá.
Ez meg csak egy rendes alkalmazás, biztosan jobban fut majd. (azt hiszem, elkezdek Tableteket nézegetni )Tazi
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
pcnet
addikt
Szia!
Próbáld meg androidos kütyüdön a Beállítások / Alkalmazások kezelése menüpontban a Google Play Áruházra bökve a gyorsítótár ürítését. Ha így sem megy, akkor megpróbálhatod frissítések eltávolítását ugyan ezen a képernyőn legfelül. Play szokott ilyet csinálni.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Én simán le tudtam tölteni Galaxy S Plus-ra. Feltettem Dropboxomba, próbáld meg onnan letölteni.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
Đusty
addikt
Örök hála, köszönöm.
Azonban sajnos nekem nem indul, most nézem talán mert 2.3.3 android kell hozzá, nekem meg 2.2.1 van.
Most kínlódhatok a freemware-el is a galaxy 1000-en de az sem egyszerű nem tudom majd talán egyszer rászánom magam.
Egyébként milyen használható, letesztelted már FSX-el együtt is? -
pcnet
addikt
Kipróbáltam, működik, csak PC-m IP címét kellett beállítani a programban. Tökéletesen működik, amit nyomkodok telefonon, az megjelenik gépen is. Igaz 4"on nem sok értelme van mütyürkézni. Gépen előbb felütök egy útvonalat, mint telefon kijelzőjét tapizva. 7-10"-os tableten azért már biztosan élvezetes lehet.
PC-re ezt kell telepíteni.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Ha PC-re feltetted a programot, akkor az óra mellett megjelenik, fölé viszed az egérmutatót és kiírja géped IP címet. Ezt kell megadni a tableten a Virtual CDU beállításaiban. Elindítod és megnyomod a Settings-et, majd Networknél VAInterface IP és oda beírod azt az IP-t. Portot én 9000en hagytam. Ezután connect. Betöltöd FS-t, elindítasz egy repülést, megnyitod gép FMC-jét és tableten már tudod is irányítani. Amit tableten alkotsz, gép FMC-jén is ugyan az történik.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
Đusty
addikt
Köszönöm a segítségeket, sikerült. A 7-esen sem túl nagy a 10-es tablettre ideális lenne, de sajnos a tableten nem látszanak az adatok csak ha nyomom a gombokat (tulajdonképp vakon, csak a monitoron látom, hogy mit) az történik az FSX-ben. Gondolom a fizetős verziónál már stimmel ez csak valami demo féle. Azért 10 perc után sikerült kifagyasztanom az FSX-et lehet van köze hozzá ennek a proginak is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Gaming notebook topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Synology NAS
- Autós topik
- Konteó topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen