- Androidos tablet topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Gaming notebook topik
- 3D nyomtatás
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
gp Hosszú várakozás után jövő hónap elején végre megkapjuk az akciójáték teljes változatát.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Felhívjuk a topikba látogatók figyelmét, hogy a játék megjelenéskori változata még többféle instabilitási problémától szenvedett, azonban ezeket a megjelenés utáni néhány hétben megjelenő - és a uPlayben automatikusan letöltődő - patchek javították.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3900 üzenetére
Kipróbáltam a Team Death Match-et is... Nyertünk.
Kicsit hamar meg lehet benne halni. Meg lagoltak az
ellenfelek: 10-20 métereket ugrált előttem. Mobilnet?
Szerk: mármint nekem az van. De a legtöbb játékos
normálisan szaladt hozzám képest: lehet hogy csak
az ugrálós netje lagolt. Persze eltalálni nem lehetett.1-1 kill befigyelt, meg egy újraélesztés. Grafika szép.
Pörgös cucc, de hát ez nem az én világom, na.
Amúgy a végén kifagyott a game retekbe. Bugos?[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
Nekem 99%ban jó a multi, nem laggol a másik. HA igen, akkor szerintem mindenki laggol, mert a host egy laggos gép éppen. Nekem a kedvecem a Domination és a Transmission multiba. JAh és AK-val kell menni, mert a nélkül szétlőnek könnyen.
-
DigitXT
félisten
Ezzel csak az a gond, hogy ebben a konkrét esetben:
1) a távolságmérő nem jelez magasságkülönbséget
2) a kijelölő négyzet pontosan a ládán szokott lenniTehát HA barlangban lenne a kincs, akkor mutatná azt,
hogy lejjebb van, ráadásul nem tűnne el az ikonja a kis
térképről, ha odaértem fölé, csak a kijelölést venné le...Ez sajnos bug lesz.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
-
mikromanus
veterán
válasz DigitXT #3904 üzenetére
Ez "vótmá' " kategória, csak nem dobta eddig videóként fel senki. Nincs ott láda. Az ikon (tévesen) akkor jelenik meg a térképen, ha megveszed a területen a kincses ládákhoz a térképet 1500 dollárért. Ha nincs meg a térkép, akkor nem is jelzi a térképen, hogy lenne ott valami amikor a közelében vagy.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
DigitXT
félisten
válasz mikromanus #3906 üzenetére
csak nem dobta eddig videóként fel senki
Akkor "nemvótmég".Nincs ott láda
Nem mondod...Az ikon (tévesen) akkor jelenik meg a térképen, ha megveszed
a területen a kincses ládákhoz a térképet 1500 dollárért.
Tehát bug. Ennyi.BomiBoogie: mivel most éppen abban a stílusban
játszom, hogy mindent kipucolok a továbbhaladás
előtt, logikus, hogy megvettem a térképet. A franc
se fogja "céltalanul" végigjárni az egész terepet.
Az FC2-ben is sok gyémánt bőröndöt megtaláltam
magamtól, de mikor másodszor játszottam, akkor
fogtam egy bazinagy nyomtatott térképet, és azzal
"fedeztem fel" az összes bőröndöt... Az összes
fegyverhez kellett az összes gyémánt. Bár valóban:
nem használtam minden fegyvert, értelme nem volt.Jah, és azóta rájöttem: hülyeséget ír ki a slot-oknál,
mert most is SURVIVOR-t ír, pedig tutira Warriorban
vagyok. Szóval elsőre legkönnyebben, másodikra
közepesen (nem volt szinte különbség), harmadjára
meg Warriorban: itt is csak ritkán szívatnak meg.Mondjuk nem értem, miért "nem szeretik" azt, ha pl.
dzsippel közelítem a bázisukat - zsoldoshacukában.
Azt ne mondják, hogy észrevették, hogy teleraktam
C4-gyel a csomagtartót, és rájuk akarom robbantani.[ Szerkesztve ]
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz mikromanus #3906 üzenetére
Legalább akkor lenne ott valami "easter egg" csapda, büntiből, amiért keresgélés helyett megvetted a térképet, mert azt hitted, a pénz boldogít.
-
mikromanus
veterán
válasz DigitXT #3907 üzenetére
VAgy szinkronizálás miatt, vagy mert mentés nélkül kiléptél a nehézség módosítás után, vagy mert visszatöltötted a survivoros kézi mentésedet. Ezek miatt lehetsz újra "tökátlag" nehézségen. Nehéz volt az egyik quest?
Állítsad varriorra és nyomj egy save-et! Ha survivort ír, akkor ott is vagy. Nem gyanusan ritkák az őrjáratok? Persze ha be vagy lassulva, akkor nem feltünő...Azért kapják fel a vizet, mert lezárt területre merészkedtél. Oda kizárólag engedéllyel lehet belépni (kivéve az őrült őrjáratokat, amik néha legázolnak pár főnyi személyzetet az outposton).
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
DigitXT
félisten
válasz mikromanus #3909 üzenetére
Megint kapufa kedves kollega. Biztos kevesebb lenne belőle, ha
nem akarnál mindig hülyének nézni, és mindent belemagyarázni...Soha nem módosítottam a nehézségi fokozatot: mindig elkezdtem
a játékot egy adott nehézségi szinten, és végig úgy is hagytam.Nem gyanúsan ritkák az őrjáratok... Eleve a déli szigeten nincs is
jelentőségük - max. ha kifejezetten aprítani kezded a zsoldosokat.
Próbálgattam rajtuk ilyen Double Take Down From Air, vagy mit.Nem merészkedtem lezárt területre... Pontosan látom a térképen,
hogy hol van a piros határ, aminél már nem szeretnek, ha belépek:
ha viszont kocsival mászkálok a környéken (s még csak nem is a
piros határ közvetlen közelében, maguktól megtámadnak)... Ezért
nem jött be pl. a C4-es ötletem, hogy "beküldöm" nekik a dzsipet,
én kiugrom, majd rájuk robbantom az egész kócerájt... Hamarabb
megkezdődött a csata, mert eleve az autót nem szerették.Végül: nem volt nehéz egyik quest sem... Mármint nem is tudom,
hogy mit érteszt quest alatt, de szépen lehet haladni a történettel.
Sokkal nagyobbakat sebeznek és az endorfin is csak +2,5-et tölt.
Szerintem ez a Warrior fokozat, csak bugos a mentésnél a kiírás,
amin annyira nem kell meglepődni: van jó sok bug ezen kívül is.Amúgy megnéztem az egyik videódat (robbanószeres foglalás).
Hát nem tudom, mi abban Warrior, hogy tök nyugodtan be lehet
sétálni a kalózok közé, a tábor közepébe aknát telepíteni, mert
senki nem figyel oda - még csak kővel elterelni se kellett senkit.
Ebből következőleg az AI (mint korábban is írtam) hülye: ez van.A FOV miatt viszont többet nem nézek, mert "überbrutáldurva".
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz DigitXT #3910 üzenetére
Ezért nem jött be pl. a C4-es ötletem, hogy "beküldöm" nekik a dzsipet,
én kiugrom, majd rájuk robbantom az egész kócerájt... Hamarabb
megkezdődött a csata, mert eleve az autót nem szerették.
Amúgy megnéztem az egyik videódat (robbanószeres foglalás).
Hát nem tudom, mi abban Warrior, hogy tök nyugodtan be lehet
sétálni a kalózok közé, a tábor közepébe aknát telepíteni, mert
senki nem figyel oda - még csak kővel elterelni se kellett senkit.Ha úgy mész be, hogy ne vegyenek észre, akkor nyilván nem nehezebb egyik fokozaton sem. Miért, szerinted mit kellene tenniük a legnehezebben, idegesen fel-alá rohangálni minden egyes táborban és minden árnyékra lőni?
-
DigitXT
félisten
válasz BomiBoogie #3911 üzenetére
mit kellene tenniük a legnehezebben
Mondjuk nem teljesen szabadon hagyni egy hatalmas bejáratot, az összes
többin meg az elvileg védett területnek háttal állva, végig kifelé nézelődni.
Szerk: és persze amikor robbanásokban meghal a fél kalózbanda "nemám"
riadót fújnak. Elkezdenek rohangálni a tábor körül, újabb aknákra ráfutva, s
még gránáttal (C4-gyel) is jól megdobálhatók, akkor sem jönnek rá, hogy...
Szerintem alap lenne, hogy ha egyik társukat holtan látják - vagy felrobban
a fél tábor - akkor rohan az alarmhoz. (Attól még lehetne Undetected, csak
alarm triggered. Mondjuk nem 1500XP, hanem csak 1000? Érdekes lenne.)Amúgy pont ezért kérdezem: pontosan mitől nehezebb a Warrior, ha az AI
végig ugyanolyan hülye? Attól, hogy több az őrjárat, meg attól, hogy többet
sebeznek? Félreértés ne essék, nem mikromanus videóját akarom ezzel
leszólni, mert vicces! Csak a hatalmas FOV miatt nem nagyon bírom nézni.Csak pont azokban, amiket most csinálgat (ilyen "Undetected" foglalások),
semmi jelentősége, hogy Warrior vagy Adventurer. Még ha több kalóz lenne
egy outposton, vagy már eleve több heavy... (Amúgy ez nincs véletlen így?)nem férnének el és még a végén egymást lőnék halomra.
Mondjuk ilyenre most is képesek (lásd az őrjárat gázolásos eseteit).[ Szerkesztve ]
-
mikromanus
veterán
válasz DigitXT #3912 üzenetére
Azt kell figyelniük, hogy valaki be akar-e surranni és nem azt, hogy a haverok mikor dobnak rájuk viccből vízbombát. Ha nem hallanak gyanusat, akkor nem fognak idegbeteg módjára hirtelen hátrafordulgatni. Bár szerintem a 3. outpost mészárlásod után már lehet a többi a valós életben hátrapillantgatna minen kis neszre vagy csak mert nincs nesz.
A hullák miatt nem riadóztatásban hülye AI meg korábban is téma volt. Ezek ilyenek.A déli szigeten ugyan jelzi, hogy honnantól lezárt a terület, de már korábban is riadóztatnak ha gyanusan viselkedsz. Mondjuk gondolom nincs külön számítási mód a "gyanus viselkedésre", de ha csúnyán nézel feléjük a terület határáról távcsöves puskán keresztül, vagy nagy sebességgel robogó terepjárót vezetsz, akkor kapásból riadóztatnak. Már ha kiszúrnak.
Az erősebb AI mérése az őrjáratoknál és a véletlen eseményeknél egyértelműbb. Ha kilősz egy kocsit, vagy megeresztesz egy lövést/robbantást, akkor jön az erősítés. Ez őrjáratokat jelent. Magasabb nehézségen több egység jön és hamarabb is érkezik. Warrior szinten egy egyszerű út menti vita miatt a végén már 5 terepjáró közül válogathattam a probléma elsimítása után. Outpostnál meg egyszerűen a legalkalmatlanabb pillanatban és oldalról jönnek a kalózok/zsoldos őrjáratok és véletlen simán kiszúrnak miközben a terepjáró 180-szal veszi a hajtűkanyart. Vagy amikor osongatnál és a terepet figyeled a legrosszabb pillanatban lesz rád zabos pár vadkan, vagy bika, vagy pár veszett kutya (vagy dingó). Többnyire fellármázzák a helyőrséget is. Piszok kollaboránsok.
"Csak a hatalmas FOV miatt nem nagyon bírom nézni"
Szűklátókörű vagy. EGyébként miért rossz ez? Kisebbnél olyan kocka és kicsi az egész kép... Zavar a szabadság érzete? Fessél rácsokat a monitorra!edit:
"Megint kapufa kedves kollega. Biztos kevesebb lenne belőle, ha
nem akarnál mindig hülyének nézni, "
Hát, ha feladod mindig a labdát...A drogocskák meg minden nehézségen azonos hatásfokúak. Legalábbis az endorfin tuti. Skillekkel lehet a hatékonyságot növelni. Nekem a déli szigeten amikor egyszer-egyszer benyomtam kis extra életet mindig 4 egységnyit dobott. Talán a +25% és a +50% droghatékonyság skill miatt.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz mikromanus #3914 üzenetére
Kiegészítésként: outpostoknál (hacsak nem lopakodó-übergyors módban nyomulsz) számít a nehézség. A lármásabb foglalásoknál mindig hamar befut az őrjárat. Ezek az emberek nem számítanak a foglalásnál (ha az alap személyzetet kilövöd, akkor elpárolognak), viszont ha kiszúrnak, akkor ugrik az undetected + ugyanúgy riadóztathatnak. Duhajkodós foglalások közben 80% eséllyel szerintem semlegesítened kell a külső erőforrásaikat is. Akkor is, ha nem szúrnak ki.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
persil
nagyúr
válasz mikromanus #3914 üzenetére
A fov-ot már én is mondtam, hogy borzasztó nagy a videóidban.
Nem azért rossz, mert többet látni(az ugye jó) hanem, mert ilyen nagy látószögnél nagyon erősen torzít.(=felnézel és egy fa alul 2 méter széles, fent meg 7 centi)
Én általában default-on hagyom, a játékot úgy készítették el, így a "legtökéletesebb"(még ha ilyen szó nem is létezik), ha pedig alapból "szűk", akkor így jártam.
Rosszabb a torz "békalátás", mintha csak szimplán kicsit szűk a látótér.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
-
DigitXT
félisten
válasz mikromanus #3914 üzenetére
Azt kell figyelniük, hogy valaki be akar-e surranni
De hát azt sem figyelték, mikor bementél a tábor közepére aknát lerakni.
Komolyan mondom, majdnem kikapcsolhattad volna a riasztót is közben...nem riadóztatásban hülye AI meg korábban is téma volt
Tudom. Ha hiszed, ha nem: olvastam a topikot korábban is.korábban is riadóztatnak ha gyanusan viselkedsz
Tehát ha pl. autóba szállsz. Ami azért necc, mert egyébként le se sz*rják.
Volt, hogy az útonállók géppuskás dzsipjét vittem el, nem szóltak semmit.
Persze ez is volt már, mivel leírtam korábban, mint tapasztalatot.több egység jön és hamarabb is érkezik
Így is van. És az AMR-rel két lövésből a levegőbe küldöd őket dzsipestül.
Azért nem semmi! Jobb, mint a rakétavető. Gyorsabb, több lőszer, stb.5 terepjáró közül válogathattam a probléma elsimítása után
Én meg 5 roncs közül.legrosszabb pillanatban lesz rád zabos
Előfordulhat, bár már régen volt. Ilyenkor ezeket hangtompítóval csitítom.EGyébként miért rossz ez?
Mert baromira torzít. Mint az egy halszem kamera. Nem természetes.
Ekkora látószöghöz már kicsi a 16:9-es képarány. Szélesebb monitor
kéne (esetleg 3 egymás mellett). Vagy ívben is hajlított, hogy a szélei
már a perifériás látómeződbe kerüljenek. Amúgy tudom, hogy miért
így nyomod, mivel így többet látsz: nincs vele baj, ha nem hánysz tőle.
Attól még az arányos FOV nem lesz kocka. Max. egy 4:3-as kijelzőn.
(De ott sem négyzet alakú, csak a 16:9 után már valóban édeskevés.)Hát, ha feladod mindig a labdát...
Elég gyakran vetődsz árnyékra: azt hiszed magas labda, aztán mellé.az endorfin tuti
Nekem eddig (első két végigjátszás) mindig 4 egységet töltött a cucc.
Warriorban meg csak 2,5-et: furcsa. De azért tuti, mert megmondtad.Talán a +25% és a +50% droghatékonyság skill miatt.
Mivel már rég megvannak ezek a skillek, nem hiszem. Lehet, hogy ez
is egy újabb bug. Mintha vkitől olvastam volna, hogy ezt csinálta neki.
Nem véletlen mondtam, hogy kicsit szokj le a magas(nak vélt!) labdák
csapkodásától, mert ennyi OUT-ot még tenisz bíró nem látott. -
mikromanus
veterán
válasz BomiBoogie #3917 üzenetére
Lehet eleinte én is hánytam tőle, csak hozzászokott a szemem
A kis térkép-élet ikon részen nézegetem. Úgy vettem ha a kör kör, akkor jó a kép. Majd kipróbálom defaultban is (az valami 70-75 azt hiszem)edit:
Van új patch, vagy csak változott a szabályzat? A Uplay töltöget ezerrel.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
-
mikromanus
veterán
válasz BomiBoogie #3920 üzenetére
Csitt! Ha nem vigyázol, akkor a Rakyat hagyományok szellemiségében zárom az ügyet (természetesen késsel)
endorfin témában: ha neked kimaxolt synergie skillekkel 2,5 négyzetnyi extra életet ad az endorfin, akkor ebben bug van. vagy nálad, vagy nálam. Különben is hogy adhatna fél csíknyit? Vagy ha sérült vagy, akkor előbb a sárgát tölti? Utóbbi elméletet megyek és le is ellenőrzöm sebtiben...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz mikromanus #3921 üzenetére
Eh nem értem mit használhattok. Nekem mindig 4 csíknyi az endorfin boost, pedig fixen warrioron van minden játékom. Nem mintha egy-egy alkalomnál többet használtam volna a mostani kisérletek előtt...
edit: sok infót nem találtam róla, de másnál is volt ilyen 2 vagy 2,5 csíknyi endorfin dolog. Ők bugnak vették. Érdemi választ/javítást még nem láttam erre.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
DigitXT
félisten
válasz mikromanus #3915 üzenetére
Jaja... Éppen nekiálltam a fullos (hangtompító/bővített tár/nagy nagyítású távcső,
és a legfontosabb: dzsungel zöld festés, hogy szép legyen!) Z93-mal leszedegetni
az egyik folyóparti outpost embereit, mire "töketlen kutyaként" kezdtek rohangálni
(viszonylag messzire voltam egy sziklán: még fogalmuk sem volt, hogy honnan jön
az áldás), mire az arra járó dzsip pontosan a búvóhelyem felé jött (miközben ugye
egy lövést nem hallhatott, és engem sem láthatott), és leparkolt ott, hogy elkapjon.Persze felfedeztek... De ha már oda jöttek, akkor köszöntem szépen a gépágyút a
kocsijukon, és azzal kaszáltam le mindenkit. Aki utánuk jött, azokat is - mert nem
volt téma az Undetected foglalás. Csak alapból úgy álltam neki, mert az könnyebb. -
DigitXT
félisten
válasz BomiBoogie #3920 üzenetére
Talán azért lehet, mert mikromanus meg van győződve róla, hogy csak Ő képes az "ultra-brutálnehéz-vigyázz-rögtönmegdöglesz" Warrior fokozaton játszani a játékkal, és ebből következőleg más 1) max. közepes szinten játszik (de inkább a legkönnyebb fokozaton, hiszen 3-4 autós őrjáratot még nem is láthatott!) vagy 2) tök hülye hozzá (nem ismeri a térképet, stb.), vagy mondjuk 3) szimplán nem mond igazat (de legalábbis még nem tart ott a játékban, mint ő, stb.). Szerintem sokkal kevesebb (tudom: nagy Rakyat hagyománynak örvendő!!!) "szurkálódásra" lenne szüksége, ha elfogadná, hogy nem (csak) ő a helikopter...
Pl. miért mondanám, hogy 2,5-et tölt az endorfin, ha nem annyit tölt? Nekem most annyit tölt. Igen, szerintem is bug, de ezt írtam is. Amúgy valóban nincs rá nagy szükség általában. (Figyeled: itt is megy a feszkózás, hogy ki mennyi "tuningot" használ! A nagy királyok semmit!) De ha már akkora a kalamajka, akkor akár "Unstoppable" drogot is benyomhat az ember (OMG, az már szinte csalás!), aztán halomra lő mindenkit: hadd jöjjön a helikopter, ott van rá az LMG. Legalább fogyogat a zsákból az a sok hülye levél, amit az ember összeszedett.
Nyilván aki a késes akciókban éli ki magát, tipikusan 1:1 ellen, az nem fog szanaszét lőni mindent, mert az egy tök másik stílus. De az is egy stílus, és nem jobb, nem rosszabb (szerintem): elvégre ez egy FPS játék, azaz First Person Shooter. Lehet, hogy valaki eredetileg "lopakodni" akart valahol, de nem jött össze. Hát istenem. Ha ilyenkor újra betölti a játékot (mert sajnos elromlott a videója), lelke rajta. Ha viszont nem csak ebből a célból játszik (ti. videókészítés), akkor ilyenkor szimplán nagy levegőt vesz, stílust vált, előveszi a nehéztüzérséget.
Mármint a játékban. Itt a fórumon szerintem - egymás ellen - nincs rá szükség. Inkább vegyetek fel Uplay-en (DigitXT2010), aztán nyomassunk valamikor egy Co-Op-ot! (Feltéve, ha elindul nálam...) Azért is jár Achievement. Persze jöhet a Team Deatch Match is, vagy a többi mód, amiről még azt sem tudom, micsoda, de biztos jó. (Jöhet egymás ellen is: mikromanus rohan felém késsel, meg dob egy pár C4-et is, én meg jól fejbeküldöm a Z93-mal - döntetlenre mentve a meccset.)
mikromanus: azokból a felvételekből, amikor valami hiba csúszott a számításodba, nem akarsz feltolni egy YouTube összeállítást? Mondjuk kicsit felgyorsítva, Benny Hill zenével? Lehet, hogy lenne olyan szórakoztató, mint nekem a DiRT 3-ban a rekorddöntéshez (meg a fun videóhoz) szükséges "néhány" borulást tartalmazó vidim (annyi volt, hogy egyben nem is fért el, van három része). Szerk: és még maradt feldolgozatlan, de már meguntam az összeállítást, meg lehet, hogy a nézők is. De egy Best-Of-ot ki lehetne hozni belőle, pörgősre vágva...
[ Szerkesztve ]
-
persil
nagyúr
válasz mikromanus #3919 üzenetére
A ui-t nem fogja torzítani(jó esetben, bár a far cry3-ban nem emlékszem hirtelen, hogy milyen) csak a látóteret, szóval ne az interface-en nézd.
Állj be egy magas dolog(ház, fa, stb) elé és nezz fel magasra. Rögtön látod.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
mikromanus
veterán
válasz DigitXT #3924 üzenetére
Megint kapufa kedves kollega. Biztos kevesebb lenne belőle, ha
nem akarnál mindig hülyének nézni, és mindent belemagyarázni...A késes végigjátszásban nem az a lényeg, hogy mindig undetected legyél, hanem hogy késsel vágd ki magad a bajból és ne könnyebb eszközökkel. Ha már észrevesznek, akkor onnan a késelés nehezebb, mint a shotgun kacsavadászat. Végigjátszásban nem igazán töltögettem vissza. Ha észrevesznek, akkor észrevesznek. Mondjuk azért nem is volt téma, mert "spóroltam" az outpostokat a későbbi mókázásra. A legnehezebb outpost foglalás szerintem (már ha csak egy fegyvert használunk) a shotgun only mód undetectedben a déli szigeten. Armored ellen nem igazán hatékony, lövészek ellen vagy gazdaságtalan, vagy miután leszeded nagyon szem előtt leszel. A késes módi ehhez képest faék egyszerűség. Azért annyira nem vonz, hogy kipróbáljam. Persze a csak zajos fegyverekkel undetected foglalósdi fegyvernem megkötés nélkül még vonzó lehetőség lehet.
A hibabecsúszós videók önmagukban unalmasak lehetnek. Többnyire olyanok voltak, hogy a legutolsó ellen kiszúrt és úszott az undetected. Azért volt pár viccesebb rész is. A piromán kalóz, aki hajigálja a molotovot és amikor közel érek eltalál és kapásból halálra is ég. Vagy a 3 emelet magasságból melléugrás és pofáraesés (ez mondjuk fel is lett töltve). Vagy berobog egy terepjáró és legázol látatlanban egy épület mögött. Vagy a toronyban a feljebb ugrás helyett leveti magát Jason a korláton keresztül és szörnyethal. Vagy lerakom az aknát elsunnyognék, de közel volt az ellenhez az akna és 2 másodpercen belül a hátamba robbant. Meg olyan is volt, hogy kiszabadítom a tigrist, erre minenkit kikerülve kapásból rámvetette magát. A kazuár is csinált ilyet. Ellenséges tűzben megkerülte a kletrecet, megkereste a feljárót és a halálba rúgott. Van ilyen
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
DigitXT
félisten
válasz mikromanus #3926 üzenetére
kiszabadítom a tigrist, erre minenkit kikerülve kapásból rámvetette magát
Klasszikus, csak leopárddal. Tanulság: túl közelről szabadítottad ki.
(Esetleg véletlenül seggbe lőtted a ketrec helyett.) Vagy csak bug... -
mikromanus
veterán
válasz DigitXT #3927 üzenetére
Nem spuriztam el elég gyorsan. Veszett kutyáknál megúsztam a késsel ketrecből szabadítást, bár ott volt szabad vízfelület ahova "visszavonulhattam". A két őrt utána azért megszeretgették a kutyulik
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
DigitXT
félisten
válasz mikromanus #3928 üzenetére
Ja, tényleg: szabadítani is késsel kell! Hát az kemény.
Abszolút csöndesen szerintem az íj a a legjobb rá... -
mikromanus
veterán
Az is vicces, amikor hátulról megközelíted az ellent, de közben észrevesz. Benyomod a takedownt miközben félig már feléd fordul/indul. Olyan sportosan hátat fordít erre, hogy öröm nézni.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
DigitXT
félisten
Igen, mert (milyen meglepő) bugos! Mindegy hol találod el, kinyílik.
Csak az nem jó, ha átlősz a rácsokon, és az állat kapja a nyilat/golyót, stb.
mert akkor csak ideges lesz első körben: de idegességében ő is kinyithatja.De ha mondjuk a Z93-mal szeretném a mackót nyitásra noszogatni, akkor...
Mindenesetre akkor is nagyon közel vagy, ha hátulról késeled a ketrecet.
Sőt, az már legtöbbször azt jelenti, hogy bent van a tábor területén: necc... -
akela91
addikt
Srácok nektek működik a UPLAY? Nem enged online módba kapcsolni...
-
Hun Mallior
tag
válasz akela91 #3934 üzenetére
Nagyon jó. Pont most akartam kérdezni, hogy csak nálunk van ilyen vagy uplay hiba van. Mert hajnalban a szerverrel volt valami gond, support ennyit mondott nekem. Most meg tölteném le gépre a fc3-at és crc hibás...eddig nem volt gond. Visszaolvastam de csak annyit láttam, hogy második letöltés megoldotta?
Vagy van valami trükk?ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
-
Hun Mallior
tag
Másodjára is crc hiba, igaz most 15 helyett csak 3 fájl volt nem megfelelő. Erre mi volt a megoldás? Telepítsem máshonnan, ne uplayről?
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
-
mikromanus
veterán
Mára egy kis szpesül-taktik. :
Far Cry 3 - Outpost takedown -special (troll) version - Valsa Dockmenni fog ez undetected is.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
DigitXT
félisten
válasz mikromanus #3937 üzenetére
Mintha helyreraktad volna a FOV-ot is: alakul ez mindjárt sokkal nézhetőbb.
Amúgy igazad volt: valamikor tényleg elq*rta a játék a difficulty beállításomat
(nyilván ez is bug), mivel most, amikor visszaraktam Warriorra, akkor hirtelen
4 csíkra állt át az endorfin töltése. Érted, nem töltöttem rá, meg semmi. Csak
az opciókban átkapcsoltam: Survivor -> Warrior. Oké. És erre 2,5 csík helyett
már ott van a feltöltött 4: szerintem lenne még mit javítani az 1.05+ patch-ben.Pl. az eldobott Signature Weapon (néha?) újra nem felvehetőségétől kezdve...
-
mikromanus
veterán
válasz DigitXT #3938 üzenetére
Ja. Kisérleteztem a FoV-val. 110-en volt előtte ( ez a max). Levettem először 75-re, mert mintha valahol azt írták volna, hogy ez a default. Istenem de CRT feeling-es satnyaság lett úgy. Kompromisszumként átdobtam 90-re. Picit "szűk" a tér így is, de ez még belefér.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3938 üzenetére
Vagy mondjuk ezt a póker bug-ot. Amúgy nem tudja véletlenül valaki,
hogy lehet a zsoldosok ellen "nagy tétben" játszani? A küldetés közben
nem volt választható a magasabb szint (500$ helyett 1000$ vagy 2000$),
utána meg már nem azok ülnek ott, és a max. tét Expertben 250$.Mondjuk megszívták szegények: mindenki All-In volt, de hát én vittem.
Ez még amúgy még egy olyan dolog, ami ember ellen sokkal érdekesebb:
a gép azt csinálja, amit leprogramoztak neki, még a leosztásban is "csal".
Adott esetben persze a játékos javára, de az sem valami szórakoztató...#3939: nofene, jó reggelt! Egy kis multi esetleg? Szerk: amúgy
gyanítom már, miért gázolnak annyit a dzsipesek. (A Rakyatok is egymást...)
Warrior módban szerintem gyorsabban repesztenek... Alig bírtam megelőzni.
Ő meg alig bírta bevenni a kanyart, stb. Meg hajtják egymást konvojban... És
nem vacakolnak: mennek oda ezerrel, ahol zsoldosok vannak, hadd szóljon...#3941: ilyenkor, már késő aludni menni. Vagy korán... Vagy mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Valaki nem tud valami orvosságot mikro lag ellen? A legújabb béta catalyst van fent, legújabb patchek, gépem az adatlapomon.
-
kovsol
titán
Uplay tudnám miért nem akar online módba átváltani Így a coop küldetéseket se tudom elindítani.
Benyomom a Go online gombót, feljön a Terms of service és azt elfogadom, majd marad offline módban és a Go online gomb elszürkül és többet nem tudok rányomni.
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
veterán
SPOILER
Végigtoltam a játékot. Ugye van két választási lehetőség. Én a save friends-re mentem, ott ugye meghal Citra.
Viszont youtube-on megnéztem a másikat, és ott megöl engem... Ennyi kész vége? Vagy ebben az esetben még van valami küldi? (hogy öld meg Citra-t vagy vmi hasonló)Köszi
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Predator2
addikt
Én sajnálom h megvettem a játékot a használhatatlan multi miatt. (nálam soha nem működik)
Nem értem manapság h lehet így kiadni egy játékot.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával
- Épített szépség - I9-13900K - 3080 Ti - 32GB