- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple notebookok
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- eGPU tapasztalatok
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
Hirdetés
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabibácsi
tag
válasz hobizoli #15098 üzenetére
Nekem is meghalt az akku, lehet a múltkori generátorhalál cseszte szét, feltöltés után egy hétig nem használtam az astrát, tegnap kimentem kipróbálni, hát a központi zárat sem tudta márá kinyitni, indítózásra meg egy fordulatot tudott, és aztán az óra is resetelődött. Holnap kap egy új 44-est .
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #15136 üzenetére
Árukeresőn azért eléggé nagy a szórás, huszonezertől indul... Persze nem Volvo feliratos, de majd' a fele, mint amennyiért nektek adták / szerelték be. Igaz, ez nem fedezi a 2-3 klikket, hogy a hibakód törlődjön. Persze a szellemi munka szokott sokba kerülni.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz hobizoli #15130 üzenetére
Akkor az tud drágítani rajta. Eszméletlenül útálom a stop-startot, a legrosszabb kik*rás a tulajjal a NEDC miatti optimalizálás kedvéért. A legtöbb OEM inkább befizeti a büntetést és kikapcsolhatóvá rakja. Ha a szabályozáson múlna, akkor ki sem lehetne kapcsolni ugyanis.
-
Samott
addikt
válasz hobizoli #15143 üzenetére
Jo az fiathoz? En csak szoptam veluk, aztan kiderult hogy nekunk speci kabelek is kellenek hozza. Vagy csak a puntohoz?
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
FőDudu
addikt
válasz hobizoli #15143 üzenetére
Nekem ilyen van.
Ugyanilyen atlatszo kekben.
A haz teteje elengedett (es lejar), kicsit szorult az OBD csati az egyik autoban.
Ettol eltekintve amivel eddig probaltuk (Alfa 156/159, Opel Antara, Opel Astra H) mukodott.Persze Alfakkal az Alfa specifikus AlfaOBD, tobbivel csak Torque Pro progival ami kilovas, HUD es kodtorlest tud.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz hobizoli #15177 üzenetére
Nem is izgulok nagyon, csak feltunt, hogy a hutoviz mar nincs maximumig.
Kb 1 deci desztvizet tudtam ratolteni.Most jol felhigitottam a -39 fokos fagyallot
(szervizesek mindig rairjak az ABS kockara akasztott muanyag tartoba rakott munkalapra az aktualis szerviz alkalmaval mert adatokat)[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
veterán
válasz hobizoli #15207 üzenetére
Piftu keres egy megoldást a régi, de szeretett játékainak futtatására, mire te javasolsz neki egy páréves irodai gépet, mert azon jól megy a w10. Sipi megemlíti, hogy azon ugyanúgy nem fog menni a játék, erre te leérveled, hogy miért nem játszik valami újabbal. fuck logic.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #15207 üzenetére
Pedig a Prehistoric meg a többi izé is teljesen jó. Most megtaláltam végre a Pushovert SNESre is, csak a PSP klónon elmásznak az időzítések. Régen DOS alatt sokat nyomtam, most majd nem fogom :-D Létjogosultságuk azért bőven van. Konzolnak meg végy egy PS2est, az occsó és jó. Max sírsz, hogy nagytévén mennyire pixeles. Engem meg pld. sosem érdekelt a Colin McRae, most meg sorban veretem a köröket.
-
zetor2000
senior tag
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #15311 üzenetére
Torrentezéshez néha jól jön... Ha megvannak még a cirill betűk, akkor menni fog:
Imjá: login (felhasználónév)
Párol(lágyságjel!): jelszó
Vhod: belépés
Vühod: kilépés
Szkácsáty: keresés
Davnlodü: ezt ki kell találni.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
eattila
csendes tag
válasz hobizoli #15728 üzenetére
Hány ilyet látok te. Megy a paraszt szürkületben, fekete autóval, sötétített hátsó lámpákkal, amiben nem világít a helyzetjelző. Elől is csak helyzetjelző/drl világít. Aztán gondolom megsértődik, ha telibe verik hátulról.
Ugyan ez szombaton. köd, hófúvással, ember jön szembe a 4-es főúton világítás nélkül!
Vagy bringás, világítás nélkül, 2 település között, ködben, korom sötétben. Kb 3m-ről kezd el látszani annyira, hogy talán van ott valami. És nem fél, hogy a következő mindenszentekkor neki is gyújtanak majd gyertyát.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #15750 üzenetére
Az a szívás, hogy nem tudom elképzelni mit csinálnak és merre, mert annó nke is mondta, hogy 200ezer felett kaptak a Tnél alapszíintű telefonosként, közben meg amerre járok inkább nyelvet kérnének sokat, csak fizut nem akarnak adni. Ha nem is Systemax vagy Sykes a mérvadó... Egy komolyabb Avaya support még okés, azok vannak idehaza és el lehet adni, viszont nem is átlag callcenteres valami csumpi SSCben. Szóval nemtom.
-
eattila
csendes tag
válasz hobizoli #15971 üzenetére
Spec a tiguan nekem tetszik. Meg a 4-es golf. Meg egyes passat típusok. De nem azért mert német, vagy pókvágen.
Viszont én azért nem vettem vw motoros autót, mert mindenki azt mondta, hogy ahoz képest sokat kajál.
Ford-ot meg azért, mert abból az 1.6 sokkal csirkébb, mint a toyotában vagy vw-ban.
Eddig szeretem a toyotát.e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
eattila
csendes tag
válasz hobizoli #15987 üzenetére
Bármivel lehet szopás. Modellen belül is. Haver előző alfája ette az olajat dulván. Ugyan olyan modell, csak más színű meg teljesen jó. Mások sokáig járnak fiatokkal is. Amit köpködnek. Mazdával is, ami másnál meg rohad. Szóval.....
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
újonc
válasz hobizoli #16006 üzenetére
Egy belsőégésű motor vagy egy komplett gépjármű megépítése esetén a gyártás költsége leginkább attól függ, hogy hány állomás szükséges, ott milyen berendezések állnak, azoknak milyen karbantartási igénye van és a variánsokat hány "elágazásból" tudják megoldani. Aztán ha a gyártási alapanyag árát (alkatrészek és nyersanyag) is hozzászámolod, akkor persze még ott is komoly tételek szerepelnek.
Ha moduláris felépítésű a motorod, lásd BMW 2-literes 4-hengeres cucca, vagy hasonló WV motor vagy akár Volvo DriveE-motorcsaládja, akkor elég sok dolgot meg tudsz oldani egy és ugyanazon gépeken, ugyanazon a soron és állomásokon. Amikor a variáns különbözősége miatt "elágazás" van a sorban, akkor az egyből komplexitás.
Ugyanígy ha mondjuk robotok kellenek valami állomásra, akkor nagyon nem mindegy, hogy egy fel-le menő robotról van szó vagy valami csúcs 5-tengelyes cucc végzi el a feladatot. Vagy megmunkáló állomás. Ha magadnak öntesz vagy a nyers öntvényeket megmunkálod, akkor ott ugyanígy variálódnak a tételek.
Ha full automata sorod van, akkor azért ott is kell mindenféle karbantartás, a nyersanyagot adott esetben kézzel kell odavinni vagy a teljesen végellenőrzött és letesztelt darabokat mondjuk dobozba ember rakja. Jártam olyan kínai soron, ahol emberi input csak a nyersanyagok betöltése és a dobozba berakásból állt, mindent megoldottak automatizált gépekkel. És Olaszországból futott a telemetria, hogy felügyeljék a dolgokat, adott esetben változtassanak a kalibráción. Viszont nagyon komoly diagnosztikai és hibaelhárító specialisták álltak készen, ha valami megmihálylik, akkor az olasz expertek segítségével be tudjanak avatkozni. Minimális főnökség volt, mert az csak viszi a pénzt. Az alap menedzsmenti funkciókat nem úszták meg ők sem persze.
Szerintem a gyártás már csak drágább lesz. Egy komolyabb cég klímaneutrális gyártásban gondolkodik csak. Saját területen belül megtisztítja a processzvizet, amit tud kiszűr a levegőből mielőtt kiengedi. A belső transzport elektromos, nem használnak környezetre káros vegyszereket vagy azok hatását neutralizálják mielőtt a környezettel kapcsolatba kerülthetne. Mellé a legmodernebb gépek mindenből, folyamatos modernizáció. Ez nem olcsó. Sőt, k*rva drága. És mellé az emberanyag folyamatos képzése, fejlesztése. Ez még drágább.
Arra gondolok, hogy a fentiek nem alkalmazhatóak minden gyártási módra 1:1-ben, de analógiát adhat a gondolatmenethez.
-
WiZARD
addikt
válasz hobizoli #16439 üzenetére
Nyilván f@szság a szabály, de ha ez van nem tudok mit csinálni.
Budapesten 15 évig jártam fóliázott autóval, többnyire még B oszlop előtt is volt fólia rajta. Sose volt gondom, se rendőrrel, se vizsgán.
Itt vidéken meg szopok ezzel, pedig csak B oszloptól hátrafelé van. De nem ér annyit az egész, hogy megkockáztassak még1 25ezres büntetést, azzal hogy Bp-re viszem vizsgáztatni...Az meg eleve vicc, hogy itt hogy megy a vizsga, és Bp-n.
Ott elvittem, ingyenes átnézéssel, fél óra alatt megvolt 20ezerből.
Itt 5ből 4 helyen azzal kezdik hogy 5ezerért átnézik, mert különben könnyen megbukik, és akkor újra 20k a vizsgadíj, és jobb ez így nekem. Hagyjam ott reggel, majd szólnak ha kész, stb...Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
zetor2000
senior tag
-
Vodike
tag
válasz hobizoli #16521 üzenetére
2012 óta használok egy eredeti lightning kábelt. Azt várom, hogy mikor megy tönkre, de azon kívül, hogy a kosztól már nem fehér, tökéletes. Nem foszlik, nem ment szét, semmi. Hozzáállás kérdése..
Párom 2 havonta teszi tönkre a kábeleket, már nagy mennyiségben rendelem a csuda hiper-szuper védett kínai lightningeket. Szóval jah...hozzáállás kérdése
A macbook air-em töltője elég gagyi, de az is megy már 3 éve, viszont most a macbook pro-m USB C töltője, mint a slagcső
[ Szerkesztve ]
exTiga
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #16522 üzenetére
Ez rendben is lenne, csak csinálnák JÓra azt a vezetéket. Bírja ki a készülék élettartamát, meg egy kicsit...
Főnök Apple SEje is olyan, hogy a töltőcsati alatt szétrohadt a szigetelés. Vettem ~1USDért kínait, az nem fog szétmenni, mert valami merevebb, rugalmatlanabb műanyag.
Laptoptöltők is olyanok, hogy ott is lehetne egységes, mert ~mindegyik 19V / 3-5A. Mondjuk ott lehet lesz változás, mert valami elkezdődött, hogy minden Cs USB-t tartalmaz, és azon lehet tölteni, csak a Power Bankoknak nem szóltak, hogy nem 5V, hanem 19 kell Dellem szólt, hogy ugyan jó neki a HP töltő, de ez azért mégsem eredeti, vigyázzak az akkuval. Az nincs benne, mert tönkrement De aztán ki is kapcsoltam ezt a figyelmeztetést. Ha egyszer lesz benne akku, majd vissza is kapcsolódikEz a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen