Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz I02S3F #7787 üzenetére

    "Hallottam, hogy ha az ekocsikkal gond van, letilja magát az autó és nem lehet vele tovább menni. Ez igaz? Az is igaz, hogy ezek a kocsik feleslegesen bonyolultak és drága őket javítani?"

    Így van. Mellesleg tök random nem tiltanak le a belsőégésű motoros autók, nekem se állt meg a renault scenicem a pálya közepén egy hibás klíma hőmérő miatt, mert tervezési hiba miatt az ecu tápról hajtják meg a külső hőmérőt, ami ha zárlatos, akkor lehúzza az ECU szenzor kimeneti tápot, és megáll a motorvezérlő, mert elmegy az összes jeladó mért értéke.
    Olyan sincs, hogy egy befecskendező hibája miatt 4-et kell sorban cserélni, mellé az összes DCI csövet, a javítás 600eFt, olyan se hogy egy üzemanyag nagynyomású pumpa hiba miatt teljes befecs sor csere mert teleszórta forgáccsal a rendszert, rendszer átmosás javítás 1.5mFt
    Olyan sincs, hogy a turbo megöli az autót, mert átereszti a tengely az olajat, és leállíthatatéanul a motor szétpörög, amíg el nem fogy az összes motorolaj
    Olyan sincs, hogy kigyullad az intercooler a lerakódó olaj és por filmtől, és leág az autó
    Vagy nem ugrik ki a főtengely egy elkopó olajpumpától, miközben nem gyullad ki az olajnyomás hiba, mert kb minden autóban olyan, hogy amin kicsit is forog a motor, már elég nyomás van, de 8x annyi kell a motornak. Vagy épp olajnyomás van, de eltömődött a járat és két henger nem kap olajat

    ezek nem létező dolgok, csak "az elemes kocsi" a kockázatos.

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák