- iPad topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
2024 - Íme a 24. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban végre elérhető lesz a V Rising teljes kiadása PS5-re, valamint befut újabb platformokra a Monster Hunter Stories sorozat.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Computex 2024: új utakra lép a Fractal
ph A számítógépházak mellett headsettel és gamer/irodai székekkel is előállt a svéd cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tiédetis
senior tag
Nem véletlen írtam. Nem mindenki hülye.
#11350
Ne már. Alapból feltételezni, hogy ültetik az emberek a kocsijukat.. kb, mint a mindenki hülye aki fennakad. Akik ültetik azok meg tudják, hogy a fekvőrendőrös utcákat kerüljék, vagy eleve dekvivédőt tesznek alá, olyan keményre téve a futóművet, hogy az üveglapon is pattog az autóTudnék sok olyat mutatni neked, ahol se sebességkorlát, se felfestés, se tábla nem jelzi, csak odahúztak egy csíkot betonból
[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
axioma
veterán
Fogo nelkul a forro kancsot fogdozza a user es me'g leforrazza magat... A bms hasonlat _rosszabb_, ugyanis nem allitottam h mukodjon a bms egy rossz akkuval, csak hogy mukodjon a bms ha az akku megfelelo [sajat health lehet trukkosen kodolva] alatta. Ne pedig cserelni kelljen azt is egy ilyen faszsag miatt.
-
biker
nagyúr
válasz Tiédetis #11351 üzenetére
"Tudnék sok olyat mutatni neked, ahol se sebességkorlát, se felfestés, se tábla nem jelzi, csak odahúztak egy csíkot betonból"
nem is kötelező jelezni. csak akkor kell bukkanót jelezni, ha az útra előírt legnagyobb sebességgel akadály.
Pl egy lakó pihenőben ahol 20-al lehet menni, ott nem kell jelezni a fekvőrendőrt feltétlenül.Ez a bucka ez más, mivel az ilyen nagy buckáknál a tetőn már lehet gyorsítani, lehajtáskor viszont bebólint, egyes esetekben határolón beüt az autó, ha túl gyorsan mész, és ez a magasság lehet hogy alacsony, de olyan kommersz autót még nem láttam, aminek a rugóút végén 20-30mm magasan lenne a legalacsonyabb pont az úttól.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
Andras6800
senior tag
válasz axioma #11354 üzenetére
Igen, jogos, de kiegészíteném amit Vesa írt. Ha megégeted/ leforrázod magad a kancsóval, az egyéni szoc problem. Mármint nyílván nem jó, meg védekezni kell ellen, de más lépték mint az autó akkuja. Az közveszélyes dolog. Persze, nagyon ritkák az akkutüzek, de ha nem szakszerű javítás miatt gyullad ki egy autó akkuja az nagy galibát tud okozni. Még szerencse ha a ház előtt történik, meg nincs benne senki. De egy Auchan parkolóban elég pár tucat autó mire kiér a tűzoltó. És akkor még ha nagy szerencse van, nem sérül meg senki. Mélygarázsról ne is beszéljünk. Szerintem kicsit idevág az elhíresült Samsung note akku gate. Csak ott már gyárilag nem szerelték megfelelő minőségben az akkukat.
Én személy szerint nyugodtabb vagyok, hogy ez le van tiltva. Mert majd ha ebben is beindul a biznisz, mint az óratekerés ICE-nél… akkor 2. - 3. tulaj egy potenciálisgyujtóbombán ül.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
axioma
veterán
válasz Andras6800 #11358 üzenetére
Vedje magat az akku, ne a bms-t rantsa magaval. En ezt mondom, nem azt hogy ganyolni lehessen az akkut. De ugy latom nem ezt sikerult erteni belole.
Amugy hoerzekelo kene szirenazzon + 112-nek szoljon nem csak a lang latvanya, a vonulasi idot fedezheti. A tonkrement bms kerdes mit csinal ha a kocsi nem allo helyzetben van [vagy kerul: lejton allt]. -
Vesa
veterán
A 0km-es autók döntő többségét cégek vásárolják. Nálunk szerencsésebb sorsú országokban a középosztálytól felfelé legtöbben csak addig tartják az autót, amíg az garanciális, és ez teljesen érthető. Aztán visszaviszik a szalonba -vagy visszaveszi a lízingcég-, és beszámítják egy újba. Miért lenne attól jobb a világ, ha mindenki 15 éves korig tartana egy autót?
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
cOxeR
Ármester
Mert kevesebb autót használna el az élete alatt nagyságrendekkel, ergo kevesebb hulladék keletkezne, kevesebb autót kellene legyártani.
Persze tovább él az auto ha eladod… de másként vigyázna ez a réteg is arra, mit mennyire harcol le, mennyire tart karban.
Menyi példa van arra, hogy szarnak erre… mert úgyis eladja, majd más baja lesz a kopásból eredő kár/költség.
Pl. én 20 év alatt 4 autónál tartok, mind használt vasarlas (ebből egy az hobbi, nem általános közlekedés, szóval igazából 3 auto is kiszolgált volna) aki meg 2-3 év után cserél, az 7-10 autónál tartana, szorozd ezt meg 2-vel, teszem azt kb 40 év aktív vezetést feltételezve, utána meg a a “sofőrök” számával. Szignifikáns különbség fog kijönni. -
mghltm
addikt
egy velemeny a toltesrol: A lítium akkuknak árt a teletöltés? Hogy töltsem a Teslát?
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
cOxeR
Ármester
válasz Mauzes #11365 üzenetére
1 - nem érdekük, pláne a mai világban… 5+ éves auto az nem letetik nekik…
2 - persze, relatív a műanyag eldobálás is a természetben, egy palack nem palack, nem vagyok szemellenzős, de ha a valami nem elkerülhetetlen akkor miért tegyük? Pl a minap a buta egysíkú ember parkolóban kidobta az összes csikket a kocsiból 20-30 db legalább, majd elsétált a 5 méterre levő kukához és beletett egy üres palackot. Biztos vagyok abban is, hogy nagyipari szennyezés sokkal durvább ennél, minthogy én meg teszem azt 2-3M “társam” 2 vagy 5 évente ül másik autóba. -
FIREBLADE78
addikt
Ikonik 5 n eléggé bohóc autó lett. Fake váltó
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
biker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #11368 üzenetére
nincs olyan smiley amit tennék rá. minek kell rángatnia hogy váltást imitáljon? űez azoknak való, akik azért nem szeretik a villanyt mert nincs hangja. pedig nem a hanghullámok tolják előre a kocsit
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Szóval Yoke kormány a teslába? meh meh. Moza kell oda https://www.youtube.com/watch?v=3uOHFTwUIAM&ab_channel=BruceE
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biga
senior tag
válasz Mauzes #11365 üzenetére
Rémlik valami story a (tanan) 60-as évekböl(!), amikor egy USA gyarto gondolt egy olyat, hogy olyan piaci konstrukciot dob a piacra, ami némi fenntarthatosag nyomait hordozta magaban, lényegében a ma létezö tartos bérlet egy korai, a maihoz képest modositott verziojarol volt szo: megvetted az autot, a tulajdonodba került ugyan, de kötöttél vele egy karbantartasi szerzödést 'ami az emlékeim szerint nem teljesen az volt, mint a maiak, mert a sima szokasos karbantartasokat nem tartalmazta, inkabb egyfajta folyamatosan fenntartott garancia lett volna). Na ezt 15 évre is köthette akar a paciens, ami utan a gyarto vallalta a visszavételt (nem feltétlen visszavasarlasrol volt szo), és a megsemmisitést 'ma gondolom ujrahasznositas lenne).
Az ötlet elsöre nem tünt rossz ötletnek, csak nem szamoltak az atlag vasarloval, aki egy fillért sem akar aldozni holmi fenntarthatosagra, hacsak nem kötelezö, alig volt jelentkezö a hosszu (bar nyilvan elég borsos aru) garanciara. Nagyon hamar megbukott ezért a dolog (ugyancsak az emlékeimben mar a teszt fazisban).A gyartok tudnanak 15 évig is garanciat vallalni (és ehhez tervezni is az autot), de te megfizetnéd, ha az érv "csak" annyi lenne mellette, hogy mondjuk nem nyirjuk ki a jövö generacio életterét?
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
WiZARD
addikt
válasz FIREBLADE78 #11368 üzenetére
Így 5 éve elektromos autó használat után nem tudom van-e bármi ami hiányzik a füstös autókból, de hogy a váltó és a hang nem hiányzik abban 100% biztos vagyok.
Tök jó nyugiban, csendben autózni, ha kell odalépek és akkor se üvölt, nem rángat.
---
VP - akku töltéses válaszának mi a tudományos alapja? Mármint neki milyen szakirányú képzettsége/tudása van?
Az elektronikai tudását nem vitatom, de az akku belső működés, kémia téren nem győzött meg eddig, hogy az a biztos amit ő ír. Legalábbis egyéb fotelszakértők tudományosnak tűnő magyarázata az ellenkezőkről legalább annyira hihető számomra.[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
biga
senior tag
Nem tudom, hogy én szerinted szerencsésebb sorsu orszagban élek-e (FR), itt a középosztalytol felfelé inkabb az alabbi tendenciakat latom (plane az elmult par évben-évtizedben): sokan kötnek karbantartasi szerzödéseket, ami eleve kitolja a garanciat is altalaban, 5-8 évre is, de utana is létezik masodvonalbeli folytatasi lehetöség (markafüggetlen szervizek is csinalnak hasonlokat, nyilvan mar gar nélkül). Aki kifizet ilyenért több ezer €-t, az meg is tartja legalabb addig (tehat minimum 5-8 évig). A környezetemben rengeteg 10-15 éves, kivaloan karban tartott elsö tulajos auto is van.
Ja, igen , ez bizony többe kerül, viszont van értelme.
Aztan van a különbözö tartos bérlet konstrukcio, amik 2-3 évtöl indulnak, de max 5-6 éves koraig tart az autonak. Igen, itt a vasarlok nagy része a végén visszaadja az autot, és az esetek nagy részében a maradvanyértéket azonnal bedobja a következöbe. (kivéve aki a végén kivasarolja, de hat az ugye eleve tovabb akarja hasznalni). Ezt a markakereskedés nyilvan ujraértékesiti, de ezek szigoruan karbantartott autok, hiszen föleg a finanszirozo érdeke volt folyamatosan a jo allapot fenntartasa (a zaro atvételkor kb nagyitoval nézik at az autot, a karcokat, sérüléseket a bérlöre szamlazzak!). Ezeknek az autoknak még van böven jövöje, bar nyilvan ezek mar masodkézben.
Igazabol az a tapasztalatom, hogy a 0 km-es autokat vasarlok jelentös része nem nagyon valik meg 2-3 év utan az autotol, hacsak nem az altalad is emlitett céges vagy "ügynök autorol van szo, és ezen 2-3 év alatt nem tolt bele 150-250e km-ert.
Szerintem inkabb a hasznalt autokat vasarlok cserélgetik 2-3 évente.En személy szerint nem bannam, ha - nyilvan nagyobb költségért - eleve beépitenének a gyartok nagyobb gar és üzemidöt az autokba. A kb fenntarthatonak mondhato allapot nagyjabol a minimum 10 évet és a minimum 3-400e km futast latnam jo iranynak.
De én fura alak vagyok, én a 3-4€-s üzemanyagarat sem bannam. Akkor meggondolna sok autohasznalo, hogy vajon tényleg kellene-e auto olyan tavra, amit gyalog is megjar fél oran belül (személyes hasznalatrol beszélek). De tudom, hogy nyilvan a draga üa. mindenütt aremelkedést hozna, igy ez csak egy gondolatkisérlet a részemröl....''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biga
senior tag
Csak hogy jobban a témaba vagjak:
Megnéztem most (egy takaritas miatt szorakoztam kicsit a kocsival) a kocsi sajat statisztikajat a legutobbi nullazas ota (~1700 km). A kocsi tipikus munkabajaro ingazasra van hasznalva a munkanapokon, nagyjabol 50 km oda-vissza, 1/3 palya (erös forgalomban), 1/3 orszagut, és 1/3 varos. Ezen felül hétvégi jellemzöen bevasarlokörut (90% varos). Nem szoktuk valtogatni az üzemmodot (ECO/Sport stb), mindig az alapértelmezett normal üzemben hasznaljuk? Nem mondanam, hogy tul dinamikusan vezetünk, de azért szo nincs "himestojas" (csak hogy aktualis legyen ) a pedal alatt efektusrol, mondhatjuk hogy atlagos hasznalat, amit a forgalom enged.
Igy az atlag sebesség csak 44km/h, a fogyasztas 13.4kwh/100km.
A kocsi egy 2 éves Opel Corsa e ~25000 km-el benne.''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #11368 üzenetére
Nekem baromira tetszik. Végre valami izgalmas.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #11377 üzenetére
Aztán ráköltöd az akksi csere árát egy ilyen autónál. Pláne egy dízelnél
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Vesa
veterán
Itt szerintem több félreértés és álalánosító feltételezés viszi félre a gondolatot. Abból, hogy valaki 10 évig tart egy autót, nem következik, hogy vigyáz rá! Ez egyéni szocializáció és habitus kérdése, tehát ha egy trehány ember tart egy autót 10évig, akkor pont annyit fog vele szívni és rákölteni, mintha eladta volna, és más szívna vele. Csak annyi változik, hogy nem egy, hanem mondjuk két tulajdonos üzemeltette az autót a 10 év alatt, de a környezetre gyakorolt hatás azonos lesz. Ezzel szemben, lehet akár 5db tulajdonosa is egy autónak 10év alatt, ha mindegyik igényes és megadja a kocsinak a kellő karbantartást.
A másik, hogy környezeti terhelés kapcsán nem a tulajdonosok számát kell nézni, hanem a legyártott autók számát! 1db autó, az élete során XY mértékű környezeti terhelést okoz használattól függően. Függetlenül attól, hogy a bontóba kerüllésig 1 tualjdonosa volt, vagy 4. Egyetlen tulajdonos is kihajthatta a belét 10 év alatt és beletehetett 500k km-t, miközben 4 tulajdonosa is lehetett úgy, hogy együtt sem mentek el vele fele ennyit sem.
A harmadik, hogy ha mindenki 10-15 évig tartana egy autót, akkor emberek tömegei szorulnának ki az autóvásárlás lehetőségéből, mivel csak kevesen tudnak 0km-es autót szalonból, szalonáron megvenni, 1-9 éves használt pedig szinte nem létezne, mert mindenki tartaná az autóját 10éves korig. Ez egy teljesen értelmetlen marhaság és nagy szerencse, hogy nem így működik a dolog.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz FIREBLADE78 #11368 üzenetére
Pillanatokra megszakítja az áramellátást, így emulálja az ICE váltót, hogy rángasson. Ez parádés, majd kíváncsi leszek, meddig bírja a hajtáslánc és a motor ezt a hirtelen fellépő, nagy nyomatékú terhelést, egy-egy út alatt hatezerszer eljátszva.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
gorbep
senior tag
A hajtáslánc az ICE-ben pont így van terhelve, látod, hogy jól bírja... a motornak ez meg egyáltalán nem gond, az inverternek se... akár aszinkron, akár szinkron... pont ez a zseniális benne. A csapágy legyen jól méretezve meg a hűtés... a gyártóknak egyre kevesebb mozgástere van "elgagyizni"...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Vesa
veterán
válasz gorbep #11381 üzenetére
A Hyundai szervizben hallottakból indultam ki, mert azt mondta anno a szerelő, hogy jellemzően azokban az autókban szállnak el a hajtóművek, amelyekben a gázpedált sport módban, ON-OFF rendszerben állandóan gyorsulgatva használják. Először a csapágy adja meg magát, később az egész szerkezet de akkor már a csapágyazás sem segít rajta, cserélni kell az egészet.
De ha neked van igazad, akkor köszönöm a kiigazítást! Egyébként egy korábbi hozzászólóval értek egyet, mert egy EV-ben ennél értelmetlenebb dolog kevés van. Pont az a legjobb az egészben, hogy csendes és nem rángat, hanem vajsimán megy. A jót mi értelme van elrontani?
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Tiédetis
senior tag
Boldog és Áldott ünnepet!
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Mauzes
őstag
Tudtok olyan EV-t, ahol hátul (2. sor) 3 db különálló ülés van? Tehát 3 teljes értékű ülés, mint az egyterűekben (Ford Galaxy, VW Sharan, stb).
-
mghltm
addikt
válasz Mauzes #11386 üzenetére
ami tuti:
model x
citroen e-berlingo ( es talan a klonjai: peugeot, opel, toyota )amik meg jok lehetnek mar csak a meretuk miatt is:
peugeot e-traveller ( szinten van citroen, opel, toyota jelvennyel )
vw buzz ( ebbol iden lesz lang 7 ulessel )
mb eqv
ford e-transit ( ebbol csakrex
volt korabban )ez az egyteru / kisbusz mufaj nagyon haldoklik, nincs nagy valasztek. meretuk miatt pedig a hatotav sem acelos, a model x ami a legmesszebre jut kozuluk, utana jon a buzz es a tobbiek
[ Szerkesztve ]
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
biga
senior tag
válasz Shadowbull #11377 üzenetére
Persze, hogy tudjak, csak garban nem vallaljak§
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
mghltm
addikt
válasz mghltm #11387 üzenetére
a ford helyesen ford e-tourneo custom...
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
cOxeR
Ármester
Úgy tekered, ahogy akarod, így teljesen parttalan a vita.
Minél gyakrabban vált egy ember autót, annál többet kell legyártani, amibe át tud ülni… itt az alapvető gond. Másik ha megteheti, hogy átül, nem lesz motivált karbantartani/vigyázni rá.
Most se teheti meg a lakosság nagy része, hogy új autót vegyen, vagy néhány éveset… -
biga
senior tag
válasz Shadowbull #11391 üzenetére
Igen. Olvass vissza mit irtam korabban. Nyilvan képes az autoipar 25 évre vagy 1M km-re is tervezni, akar gart is adni hozza 10 évet meg 300ekm-t vagy többet. A kérdés tehat nem az, hogy lehet-e. De mégsem teszi. Miért nem?
Egyrészt mert a vasarlok 95%-a soha nem fizetné meg az ezzel jaro többletköltséget, ha "csak" annyi az érv a masik oldalon, hogy ez fenntarthatobb lenne (szomoru, de ez kb a legutolso szempont még most is).
Aztan ott van az az érv is, hogy egy fogyasztasközpontu tarsadalomban a cégeknek sem tulsagosan érdeke (hacsak nincs valami mas ösztönzö is) "örökké jo" terméket késziteni.
Ez utobbin mondjuk lehet(ne) valtoztatni, hiszen a karbantartasok is lehetnének folyamatos "fogyasztasok" a gyartok szamara. Az elöbbin viszont elég reménytelennek latszik valtoztatni.
Gondolom te még tudsz harmadik (negyedik, x-edik) érvet is hozni, de a lényegen nem valtoztat: a gyartok bar tudnanak, de nem gyartanak hosszan, min 10-15 évig, több 100e km-re garantalt üzemidejü autokat, részben e miatt meg a vasarloi oldalon sem jelenik meg az ösztönzés a hosszu üzemeltetésre (ami egyértelmüen a fenntarthatosag felé mutato irany lehetne).
Ezért mondtam, hogy még nem elég dragak az autok....''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
gorbep
senior tag
válasz Shadowbull #11393 üzenetére
Én pl. kötelezném őket a rozsdamentes önhordó kasznik készítésére (igaz nem tudom ennek a felárát ) De biztosan fenntarthatóbb lenne... Sok autó azért GTK-s, mert elporlad, és nem éri meg kasztnizni... minden más elméletileg a végtelenségig cserélhető/felújítható...
Felár csak az első generációnál lenne, 50 év alatt visszapörögnének az újakba...
A Cyberizében is tetszik ez az irány, de aztán a véglegesben nem tudom mi marad rozsdamentes...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Andras6800
senior tag
Itt a fő gond. Sokan tovább nyújtóznak, mint ameddig a takaró ér. Aztán nincs pénz rendesen karban tartani. Amit nagyon muszáj, az megcsinálják, de csak hogy menjen az autó. Nem cél az állag megóvása.
Ez persze olyan piacokon csapódik ki nagyon, ahol használtan vesznek sokan autót. Emiatt szarok a prémiumok jobbára. Alig karbantartott tekert szarokat veszünk, aztán csodálkozunk, hogy többet van szervizben mint használatban. Amelyik meg rendben van, az drága használt piacon is.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Andras6800 #11397 üzenetére
Mostanában olyan jó halk rádióval jönni,csendben. Öregszem...
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
biga
senior tag
válasz Shadowbull #11393 üzenetére
Igen, itt a hiba. Ha garantalnak, akkor könnyebb lenne meggyözni a vasarlokat, hogy tartsa is meg 10-15 évig. Igy viszont tényleg van egy réteg, aki garidöig tartja meg, utana eladja, hisz (latszolag) a gyarto sem bizik benne, hogy tovabb birja... (eldobhato termékké valik 2 év utan)
De ebben a gyartos (sem) érdekelt...''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Shadowbull
addikt
válasz gorbep #11394 üzenetére
A rozsdamentes acéllemez ritka takony egy anyag. Nehéz megmunkálni, drága, kényes.
Egy jól felületkezelt és karbantartott sima acél karosszéria is örökélet + 1 nap.Szerintem elvi tévedés hogy örökéletű autók kellenének. Arra kell odafigyelni hogy az anyagok a lehető legnagyobb mértékben újra felhasználhatóak legyenek, és ez a lehető legnagyobb mértékben meg is történjen.
Én például nem akarnék ma húsz meg harminc éves autókkal járni, mert egyszerűen műszakilag elavultak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen