Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biga

    őstag

    válasz axioma #10966 üzenetére

    Azt azért nem gondolom, hogy bedurcizott. Inkabb az van, hogy egyik oldalrol az EU nyomja a szigoru emisszios szabalyokat (megjegyzem, ez igy van jol), amivel küzd az eu ipara (pl a beszallitok, akiknek ugyan ugy be kell tartaniuk a szigoru normakat, mig pl a kinai beszallitonak vagy igen, vagy nem.). Aztan a masik oldalon ott van a nagyobb költségszint (pl a fizetések), plusz errefelé a munkavallaloi jogok is mashogy néznek ki, mint sok mas helyen. Nos ezek nemigen tesznek jot a versenyképességnek.
    Mondjuk ettöl még nem gondolom, hogy akkor hatraarcot kellene tenni, csak igen erös ellenszélben kell teljesiteni. Igen, nehéz. De azért szerintem nincs szo arrol sem, hogy ki akarnank nyirni a sajat autoiparunkat, viszont jobb hijan elöl kell jarnunk a technologia valtasban. Nyivan hagyhatnank is, és az autoipar hatradoölhetne, mint az elmult par évtizedben, mig ki nem nyirjuk magunkat...
    Esetleg jo lenne, ha ugy mellesleg az EU-nak lenne elég ereje, hogy kikényszeritse a fent emlitett szigoru normakat masoktol is (ha mar maguktol nem jönnek ra, hogy nemigen van mas ut). Azt nem tudom, hogy egyébként ez az ut valoban az EV utja-e, de az biztos, hogy nem az ICE-ké.

    ''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'

Új hozzászólás Aktív témák