Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • katt777

    félisten

    válasz Pitterix #6110 üzenetére

    10p alatt sikerült belépnem!!! :Y :C :W

    Alapítsatok "Hány Oblivionom van"-klubot Jorus-szal... :P ;]

    Na, kigyűjtöttem pár dolgot:

    fDefaultFOV=90.0000 (75.000)
    bBorderRegionsEnabled=0 (1)
    fDecalLifetime=15.0000 (10.0000)
    iMaxDecalsPerFrame=15 (10)
    fMinBloodDamage=1.0000 (1.000)
    X bEquippedTorchesCastShadows=1 (0)
    iShadowMapResolution=1024 (1024)
    fSpecualrStartMax=1000.0000 (1000.0000)
    X bFullBrightLighting=1 (0)
    X MaxLandscapeTextures=1 (0)
    X uGridsToLoad=9 (5)
    X uGridDistantTreeRange=80 (15)
    X uGridDistantCount=90 (25)
    X uGridDistantTreeRangeCity=8 (4)
    X uGridDistantCountCity=8 (4)
    iMinGrassSize=60 (80)
    fGrassEndDistance=12000.0000 (8000.0000)
    fGrassStartFadeDistance=11000.0000 (7000.0000)
    X bGrassPointLighting=1 (0)
    X iCanopyShadowScale=64 (512)
    bForceFullLOD=1 (0)
    bUseWaterReflectionsMisc=1 (0)
    bUseWaterReflectionsStatics=1 (0)
    bUseWaterReflectionsTrees=1 (0)
    bUseWaterReflectionsActors=1 (0)

    uDepthRange=150 (125) (víz átlátszósága)
    uNumDepthGrids=4 (3) (víz áttetszővé válása)
    fSurfaceTileSize=4096.0000 (2048.0000) (víz textúra)
    X iSafeZoneX=5 (20) (HUD távolsága a kép szélétől)
    X iSafeZoneY=5 (20) (HUD távolsága a kép szélétől)
    X iSafeZoneXWide=5 (20) (HUD távolsága a kép szélétől)
    XiSafeZoneYWide=5 (20) (HUD távolsága a kép szélétől)
    fSkyBrightness=0.7000 (0.5000) (HDR effekt)
    bAllowScreenShot=1 (0)
    fLodDistance=800.0000 (500.0000)
    fLODFadeOutMultObjects=15.0000
    X uInterior Cell Buffer=12
    X uExterior Cell Buffer=108
    iPreloadSizeLimit=209715200
    bPreemptivelyUnloadCells=0
    bBackgroundLoadLipFiles=1
    bLoadBackgroundFaceGen=1
    bBackgroundCellLoads=1
    bLoadHelmetsInBackground=1
    iBackgroundLoadLoading=1
    bBackgroundPathing=1
    bUseBackgroundFileLoader=1
    bUseThreadedBlood=1
    bUseThreadedMorpher=1
    bUseThreadedTempEffects=1
    bUseThreadedParticleSystem=1
    bUseMultiThreadedTrees=1
    bUseMultiThreadedFaceGen=1
    iNumHavokThreads=8
    iThreads=12
    iOpenMPLevel=10

    Az X-elteket már kipróbáltam, a többitől valamelyik eltűnteti az utakat és a distant fog-ot. A kiemeltet nagyon javaslom mindenkinek, iszonyat gyönyörű árnyékokat csinál a fákon és alattuk (csináltam videót, de hótszar a netem), ill. a víz tükröződése is baba tud lenni. Viszont valamelyiktől néha foghíjas a part... :((

    SR: Mivel lehet megjeleníten az épületeket nagyon messze? Mert ha a FOV-ot felnyomom, akkor nagyon spekuláris lesz minden.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Pitterix #6110 üzenetére

    Mikor? Melyikhez? A ma (01.22.) megjelent számhoz még nem ez van...

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák