Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
válasz Pitterix #6110 üzenetére
10p alatt sikerült belépnem!!!
Alapítsatok "Hány Oblivionom van"-klubot Jorus-szal...
Na, kigyűjtöttem pár dolgot:
fDefaultFOV=90.0000 (75.000)
bBorderRegionsEnabled=0 (1)
fDecalLifetime=15.0000 (10.0000)
iMaxDecalsPerFrame=15 (10)
fMinBloodDamage=1.0000 (1.000)
X bEquippedTorchesCastShadows=1 (0)
iShadowMapResolution=1024 (1024)
fSpecualrStartMax=1000.0000 (1000.0000)
X bFullBrightLighting=1 (0)
X MaxLandscapeTextures=1 (0)
X uGridsToLoad=9 (5)
X uGridDistantTreeRange=80 (15)
X uGridDistantCount=90 (25)
X uGridDistantTreeRangeCity=8 (4)
X uGridDistantCountCity=8 (4)
iMinGrassSize=60 (80)
fGrassEndDistance=12000.0000 (8000.0000)
fGrassStartFadeDistance=11000.0000 (7000.0000)
X bGrassPointLighting=1 (0)
X iCanopyShadowScale=64 (512)
bForceFullLOD=1 (0)
bUseWaterReflectionsMisc=1 (0)
bUseWaterReflectionsStatics=1 (0)
bUseWaterReflectionsTrees=1 (0)
bUseWaterReflectionsActors=1 (0)
uDepthRange=150 (125) (víz átlátszósága)
uNumDepthGrids=4 (3) (víz áttetszővé válása)
fSurfaceTileSize=4096.0000 (2048.0000) (víz textúra)
X iSafeZoneX=5 (20) (HUD távolsága a kép szélétől)
X iSafeZoneY=5 (20) (HUD távolsága a kép szélétől)
X iSafeZoneXWide=5 (20) (HUD távolsága a kép szélétől)
XiSafeZoneYWide=5 (20) (HUD távolsága a kép szélétől)
fSkyBrightness=0.7000 (0.5000) (HDR effekt)
bAllowScreenShot=1 (0)
fLodDistance=800.0000 (500.0000)
fLODFadeOutMultObjects=15.0000
X uInterior Cell Buffer=12
X uExterior Cell Buffer=108
iPreloadSizeLimit=209715200
bPreemptivelyUnloadCells=0
bBackgroundLoadLipFiles=1
bLoadBackgroundFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iBackgroundLoadLoading=1
bBackgroundPathing=1
bUseBackgroundFileLoader=1
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseMultiThreadedTrees=1
bUseMultiThreadedFaceGen=1
iNumHavokThreads=8
iThreads=12
iOpenMPLevel=10Az X-elteket már kipróbáltam, a többitől valamelyik eltűnteti az utakat és a distant fog-ot. A kiemeltet nagyon javaslom mindenkinek, iszonyat gyönyörű árnyékokat csinál a fákon és alattuk (csináltam videót, de hótszar a netem), ill. a víz tükröződése is baba tud lenni. Viszont valamelyiktől néha foghíjas a part...
SR: Mivel lehet megjeleníten az épületeket nagyon messze? Mert ha a FOV-ot felnyomom, akkor nagyon spekuláris lesz minden.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG STRIX Z690-A DDR4 White fehér garanciával
- 1060 6GB, Logitech G PRO X Superlight - Nem használt, hibátlan cuccok eladása brutálisan áron alul.
- DELL OPTIPLEX 3020 SFF PC, i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Szép! HP ZBOOK 15 G6 Tervező Vágó Laptop -60% 15,6" i9-9880H 32/512 QUADRO RTX 3000 6GB FHD
- EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X 384bit videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen