Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • phenomHUN

    aktív tag

    Gyűjteményből eladtam nemrég egy egeret. Nem az első ugyanilyen típus és már messze nem az első eladásom ebayen (kb. 80 eladásból 1 hasonló madarat fogtam ki).

    Jelen esetben egy bontatlan régiséget ment el, 300 dolcsi + postáért (27-et szoktam kérni, kb. a duplája a küldés költsége). A kedves vásárló defectre hivatkozva return-t kért. Sajnos nagyon úgy tűnik, hogy nincs más opcióm, mint refundolni visszaküldés nélkül vagy visszaküldetni vele a cuccost, a saját kontómra. Itt sajnos felvetődik, hogy már messze nem fog annyit érni kibontott csomagolással "használtan", mint egy új, a postát is több, mint kétszeresen bukom. A hiba okát megnevezte, de egyszerűen nevetséges - és ha valós akkor kb 2 dollár + 5 perc munkával orvosolható.

    No returns accepted van megadva, tehát ha meggondolja magát nem küldhetné vissza. Így gyanítom ezért választotta ezt.
    Az ebay komolyan ennyire védi a vásárlókat és kb. semennyire az eladót?

    Mit tehetek ha nagy valószínűséggel csak le akar húzni?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák