Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz fulton #77726 üzenetére

    Ha más nyomkövetési oldalon nézed akkor ott lehet információ, de van amikor az csak egy küldemény azonosító, nem "igazi" nyomkövetési szám. Milyen szállítást fizettél? Az ingyenesekhez azért nem igazán szoktak adni.
    Az igazi nyomkövetési számok közül is van olyan ami a nyomkövetésben 5-10 nap múlva éled fel és ha mondjuk Kínából a holland posta nyomkövetési számával küldik, az akkor éled fel (1-2,5 hét) amikor ténylegesen Hollandiába a kezelésükbe kerül.

    Azért nem kellene neked kapkodni a dolgokkal, az Összefoglalóban benne (3. és 4. pontok) a vásárlói védelem összefoglalva, ha neked nincs megadva várható szállítási idő dátum akkor ez az érvényes:
    Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.
    Szóval neked szeptember 9-től október 9-ig lehet reklamálni. Ráérsz majd szeptember végén agyalni a case témában. Türelem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák