- Autós kamerák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen egeret válasszak?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autóhifi
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
igen, par helyen van hiba.
Monte Carloban pl a hegy tetejen a "gyorsasagi szakasz" vegen van egy sikan ami kb jegge van fagyva ho nelkul es a dupla 6 inkabb cautionnak kene lennie, utana pedig az a 3 inkabb egy 1 szinten cautionnal. egyik futamon ott kaptam retiret mert lecsusztam es szetvertem a valtot. viszont meglepetesre a kovetkezo futamra visszaengedett (mas kerdes, hogy onnantol annyira se volt versenykepes az idom).
emlitett kanyarban egyebkent ket futammal elotte vertem le a hutomet.
meg Monte Carloban a regi celnal a teton is van egy kettes kanyar ami a gyakorlatban erosen levagva inkabb 5 koruli, mert annyira szeles.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen