- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Milyen TV-t vegyek?
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Dell notebook topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
usergefi
kezdő
válasz t72killer #842 üzenetére
- Halkabb a drón a továbbfejlesztett meghajtás miatt.
- Lightbridge-ről OcuSync HD Video-ra váltás (jobb, biztosabb kép és irányítás)
- Mechanical shutter (mechanikus rekesz - mondunk ilyet magyarul???) bevezetése - gyorsan mozgó objektumokról élesebb fényképet tudsz készítemi.Ezek nagyjából a fontos különbségek. A kamera az teljesen megegyezik a kettőben.
https://www.youtube.com/channel/UCOUWT6usZkzhcyJKaA3e-QQ
-
twine
addikt
válasz t72killer #842 üzenetére
Kamerán semmit!
Ugyanazt a kamerát kapta mint a P4pro
Nekem a sima P4-em volt, azt váltotta a P4pro V2.0!Erről tudok neked nagyjából nyilatkozni...ami kb fedésben van a kérdéseddel, mivel a P4 és a P4pro Lightbridge átvitelt használ, a V2.0 pedig Ocusync-et!
A napokban voltam Veszprémben!
Ugyanitt tavaly a városban a P4 egyfolytában nyöszörgött az iterferencia miatt, dadogott a kép, nem volt az igazi, nem is szívesen repültem vele....
Idén egy nyik nem volt a V2.0-től,,,folyamatos kép semmi hiszti!
Élmény volt magabiztosan repülni, zabszem nélkül....Ugyanezt tapasztalom sok más helyen!
Nem tudom, hogy az én P4-em volt e hisztisebb droiddal "darabra", mint a többi,(mert a vevő aki megvette azt mondta neki iphone-al világi a kép.....bár ő teljesen "szűz" volt Phaqntom területen ) vagy más volt az ok.....!?
Én hiszem, hogy más volt....Ez pedig az adatátvitelben jelentkezik...hiszen a V2.0 tudja a 2,4Ghz-et, az 5,8-at, automatikusan tud kapcsolni......és "hivatalból" is nagyobb repülési távolságokat irnak a papíron,(7km) mint a régi verziónál(5km)
Tehát eleve nagyobb a "mozgástere" a technikának hogy stabilabb legyen....Nem értek a lovakhoz.... de a gyakorlat nálam azt mutatja stabilabb a jel, és a kép.....
ami furcsa , hogy a motor indítása-leállítása nekem jobban tetszik a V2.0-nál...valahogy finbomabban működika dolog(állítólag ESC-et is cseréltek ebben a verzióban)
Viszont pld a "fék" mintha lágyabb lenne...
Ezt ott veszem észre, hogy 90%-ban én repülés után "behúzom" a gépet magamhoz, és kézzel megfogom!A rutin ugye megvan az ujjamban, de az uj gépnél hozzá kellet szoknom, hogy jelentősen tovább úszik a levegőben a karok elengedése után, mint a régi....
Valszeg ezzel is az aksit, és a motorokat kímélve....Lehetne ezt ragozni...én a V2.0-t jobb szívvel ajánlom....Amíg a papírformát nézegettem csak, nem voltam ennyire biztos a dologban....mióta repülök vele....nem bántam meg a cserét....
[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz t72killer #849 üzenetére
"- ezt a v1.0 is tudja,"
Na ez nekem új, mert ugye én a sima P4-hez hasonlítottam a cuccot, lévén azt váltotta...
Az élőképnél engem sem nagyon érdekel a felbontás, mert sokkal nagyobb "ellenség" a napsütés komponálás közben Barátunk és ellenségünk hiszen napfényben lehet gyönyörű minőségű filmeket lőni, de napfényben meg alig lát valamit az ember....(rendeltem napellenzőt a telefonra,,nagyon kíváncsi vagyok mennyivel lesz jobb a helyzet)
Repülési idő....:
az a +500mAh szerintem "semmit" nem ér....Én legalábbis utálom amikor elkezd sipogni 20%-nál az akis,,,és nem hagyja abba....van amikor hagynom kell addig merülni amig szól hogy haza akar jönni,,,de ezt csak akkor szoktam "cancel"-ezni, ha ott van a közvetlen környezetemben a gép...és ez ritka...
Részemről ezt is "marketing hype"-nak tartom, hogy így elmondhassák elértük a 30perc repülési időt!4 aksit használtam, kettőt adtam el a régi géppel, most így 3 maradt,,,,muszáj vennem még legalább egyet, mert nagyon hiányzik,,,de valszeg a "kisebbiket" veszem, mert azt általában olcsóbban kapni, és nem használom ki azt a +3-4 percet amit az a +500mAh adhat, mert úgyis előbb rakom le a gépet....
Annyi történt , hogy a régi aksikat, beraktam az új gépbe, frissítette az aksik firmware-jét a gép, és máris haverok lettek...vidáman lehet az 5350-es aksikat is használni!Pro, és V2.0 Mechanikus zár volt persze, és H265 is, hiszen ugyanaz a kamera....
Nekem a sima P4-hez képest nagy előre lépés a a Pro kamerája,,,bár némileg copatósabb is a nagyobb tudás,,,hiszen az eddigi végtelen fókusz helyett, most "b@szogatnom" kell a fókuszt is
De legalább van mit b@szogatniOcusync-ről valami olyasmiket olvastam eleinte, hogy valszeg akkor jön elő igazán a különbség, ha az ember használja a Dji szemüvegét,,,, (mert igy vezeték nélkül lehet szemüvegezni talán, mig a lightbridge-el nem talán,,,,,nem biztos,,de valami ilyesmi rémlik...vagy két szemüveggel,,,,vagy tkm tudja)
Én nem használom....nekem nem kell, nem is fogok venni....elképzelni nem tudom, hogy tapipaddal a fejemen "símogassam"/nyomogassam meló közben a beállításokat....nincs a géppel közben "visual contact....",.....szar ez igy nekem,,,,nem kell DJI szemüveg...
Arra meg ,hogy "On The Air" néha élvezzem a tájat fentről, élmény repülés közben drágának tartom...
Majd utólag élvezem itthon a projektoronZaj..."utohangosítás" :
MIvel a gép amugy sem rögzít hangot,,,,max a streamelt kép mellé tudja telefon mikrofonját bevonnia dologba, (igy lesz hang az átküldött videón) nincs is más lehetőséged....Talán a földön "alapjáraton" lehet észrevenni azt a kevés decibel csökkentést.....de ahogy megemeled a levegőbe, "üvölt ez ugyanúgy..."
Ahogy kivettem az eddigi kérdéseidből téged inkább a kamera érdekel,,,az pedig valóban ugyanaz...
Engem a H265 kevésbé érdekelt, mert nem támogatja a a procim a kódolást...
Ha "magamnak" dolgozok, H264....Idén megrendelésre meg már 4k D-LOG-ot kértek....azt meg főleg "nem tudja" a gépem....(mármint a 4K-t)
Talán majd ha lassan cserélem a masinát, akkor váltok H265-re,,,addig viszont nem használom, míg nem tudom hardveresen gyorsítani Így marad az 1080/50p H264 magasabb bitratával....Pro-ról semmi értelme váltani, V.2.0-ra, ez is biztos....
Ha meg ujat vesz az ember,,,,hát eldönti, mik a prioritások, és mi fér bele....
ÉN próbáltam inkábba frissebb tipus felé terelni magam....
Így talán a következő váltásnál is könnyebben eladható a gép,,,stb...Én pld. a P4-et is akkor vettem amikor épp jött be a pro....meg az advanced,,,,nem érdekelt, dolgozni akartam...
Szerintem ne várj semmire,,,járd körbe a témát mi kell neked, és vásárolj,,,
Várni mindig lehet valami ujdonságot a tech. piacon...
Aztán ha megvetted, akkor meg úgyis durván zuhan az ára...és ugyis lesz "egy hónap" múlva jobb...[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz t72killer #853 üzenetére
Igen egy folyó már más tészta mint egy tó. De ennek ellenére is érdemes megkötni. Gondolom nem csak víz felett fogsz repkedni, hanem szárazföldön is. Ha meg pont ott ér a baleset akkor foghatod a fejed hogy miért nem kötötted meg. Ha a drón értékét veszed alapul akkor nem nagy összeg, de ha rommá töröd akkor 139 EUR befizetése mellett kapsz egy újat. Amúgy meg maradna egy 500k-s papírnehezéked. Ha törik valami a zuhanás közbe, az tuti hogy a gimbal meg kamera, azoknak meg nem 139EUR az ára.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz t72killer #856 üzenetére
Ami hasznos és jó páran használják az a GetterBack nevű kis cucc. Itt van egy kis videó a működéséről, és innen tudod megrendelni. Sajnos most Sold Out elvileg, de én írnék nekik hogy mikortól lesz készleten. Ha mindenképp a vizes kalandokat szereted akkor én megpróbálnám minimalizálni azt hogy a drón elvesszen végleg. Ez a kis szar meg hasznos dolog nagyon.
DJI mavic pro water crash and recovery getterbackiPhone 13 Pro Max
-
twine
addikt
válasz t72killer #875 üzenetére
Szinte biztos hogy nem!
Használt gépre legjobb tudomásom szerint nem lehet care-t "kötni"!
"viszont ezzel az "eladja az úsztatott drónt" dologgal beleültetted a bogarat a fülembe, érdekes kérdés, hogy miért is ad el valaki egy high-end drónt úgy, hogy nincs effektíve utódja a piacon"
Nem akartam, elnézést....
Természetes, hogy használt eszköz vásárlásnál az ember mindig "fél" az átb@szástól...
én is ilyen vagyok, sőt talán az átlagtól jobban körültekintőbb vagyok,,,legye az bármi....DE!Saját példámból is azt tudom mondani,,,a P4-et a piac legolcsóbbjaként adtam fel hirdetésbe, és semmi álltalam tudott baja/hibája nem volt...
Egyszerűen csak eladni szerettem volna, nem pedig hírdetgetni hónapokig!
Elmondta a vevőm, hogy ugy jött, hogy alkudni akart még abból is, de mikor látta/érezte milyen eladó vagyok, meggondolta magát...Nem találta értelmét...Így a+1aksit is kifizette, mert emberi áron adtam, én pedig mellé raktam még neki az ND4-ND8 szűrőket ajiba...MOndtam hogy a CPL-t megtartanám, mert én meg azt használom többségében....aztán mikor kiderült számomra, hogy a P4pro-ra nem jó a szűrőm, felhívtam, megkérdeztem a címét, és a CPL.t meg a szűrő tartó dobozt is megkapta ajándékba....
Ezzel nem magamat fényezve,,,csak mondom, van amikor a vevő, és az eladó is megtalálja amit keres!Hiszem hogy van az a "kategória" aki megveszi, kiderül, hogy valóban nem tudja használni, mert nincs ideje(mint én a racer settel) vagy nem tud belőle pénzt csinálni pedig azért vette stb.... ezért adja el!
Itt embere válogatja, mennyi bukót hajlandó beáldozni,,,ismerek olyan embereket, akiknek kevésbé számit,,,de annyira viszont 7sidó hogy ne álljon a polcon,,,ezért jelentősebb bukóval is hajlandó megválni egy egy nagyobb értékű cucctól...Szóval csak azt akarom mondani, nem minden használt drón esett, úszott, pusztult a piacon.....szerintem...
Ugyanakkor valóban körbe kell nézni, mert láttam én is a piacon pár "kupecet" ahol relative nagyon olcsón lehet kapni, olyan "csak kipróbált,"meg "bemutató" gépeket.....hogy túl szép hogy igaz legyen...ha pedig túl szép, az valszeg nem is igaz.....
szerintem a realitásokat kell keresni a piacon is...Én pld elmondtam a vevőnek, hogy eladhatnám neki 12xrepült gépnek az enyémet, emrt olyan állapotban van, és az uj aksimban ennyi ciklus van!....Nem fogok hazudozni,,,,ott az első aksim 90+ciklussal is,,,meg a másik 2 aksi, tkm tudja mennyivel.....de a gép hibátlan....
Vagy.....menjen és vegye meg a "csak kipróbált gépet" ami csak 12 x járt a levegőben....közel egy évesen,mert már csak 3 hónap gari van rá.....perszeSzóval járd körbe rendesen,,,de a használt piac sem az ördögtől való....szerintem
Persze nyílván megnyugtatóbb érzés, hogy minden percét ismered a gépednek....
Ezt már majd te eldöntöd....[ Szerkesztve ]
-
Teréz Atya
senior tag
válasz t72killer #863 üzenetére
A vadbaromja telibe fújja a kábelokat akril alapú szigetelővel?
De az ESC alját nem fújja be, minek azt!Én Starbrite folyékony taknyot, aka folyékony szigetelőt használok a racerekre. Egy gépemet nem kentem le, hát nem pont az esett a vízbe. Az elektronika nagy része kezelés után működött, aztán füstölt el. A vízkár márcsak ilyen. :/
BTW egyedül a mocikat nem kell félteni a víztől, azokat simán ki lehet mosni.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
-
twine
addikt
válasz t72killer #889 üzenetére
Csak ismételni tudom magam!
Tőlem kicsit távol áll a fekete.....mert bennem van a berögződés, hogy fekete, az "szívja a napot/hőt" melegszik....ésatkmtuddja....
Ugyanakkor hiszem, hogy nem hülyék ülnek a DJI mérnökei között,,,ráadásul többször olvastam már "kufodi" oldalakon is a fehér reflexióját napsütésben, amit fekete proppal tudtak csökkenteni....Így ez a "távozz tőlem fekete drón" marad a saját mumusom....
Jó repülést.....
És csak ismételni tudom Gellert!
Lépésről lépésre érdemes haladni,,megismerni a gépet , a határait...Lehet ezt a dolgot bagatelizálni, mint ahogyan sokszor "le is nézik" sokan a DJi gépeit, mert egy óvodás is tudja irányítani....
Szerintem meg pont ebben rejlik a veszélye....
Lehet, hogy "70%-ban" egyszerű mint a faék, és segít, mert egy helyben marad, és el is engedheted a kontrollert....meg vannak szenzorai,,,meg "majdnem autonóm rendszer"....
De ez is csak egy gép,,,,,és marad mondjuk 30% amikor beleszól bármi a repülésbe....
Na akkor nem örülnék ha egy óvodás irányítaná a közel 1,5kg-os, "félmilliós" gépet.....Uh. érdemes mindent elolvasni,,,videókat nézni,,,,és valóban lépésről lépésre közelebb kerülni a géphez....
Nekem pld. nagyon nagy élmény volt szélben gyakorolni,,,hozzászokni, hogyan és mennyire tudja lökdösni...mit kell csinálni,,,,az RTH,,,,,aztán amikor először élesben elvesztettem a jelet a géppel,,,,izzadás, görcsölés, majd visszajön az élőkép, és ismét átveheted az irányítást....
Nekem pld megvannak magam szabályai.....Rally-n is ugye az aksi idő az isten,,,,sokszor ki kell kapcsolnom a gépet....De amig én bekapcsolás után nem kapok GPS fiX-et,,,az első egy évben pld. én nem voltam hajlandó levegőbe emelni a gépet...
JObb a békesség, jobb szerettem tudni biztosan , hogy copó esetén ő tuti oda fog vissza jönni ahonnan felszállt....
Aztán volt durva szélben amikor a Phantomot is majdnem elvitte a picsába a vihar.....ha nem lett volna előzetesen szeles tapasztalatom, lehet nem lett volna mit eladnom most legutóbb.....
De volt.....
Szóval Ha elfogadod, az én javaslatom is az, hogy ne csapj egyből a lecsóba....csak szép fokozatosan ismerkedj a géppel....
Jó gép lesz alattad....de ez is csak egy gép, aminek bármikor lehet nyűgje...ezt szerintem nem szabad elfelejteni...Saját hibám, amit lehet hogy szégyen bevallani, de eleinte én pld. sokszor megfeledkeztem a maps nézetről, és indult majdnem a pánik,hogy akkor most merre is vagyok arcal.....(nyilván ezt tőlem jelentősebb távolságra)
Pedig ott az a kva. maps....
sok gyakorlat után már egy vitorlás verseny sem okoz gondot....pedig
ott a víz fölött sok "egyforma" vitorlás között tényleg nem tudja az ember "merre van arccal"....Szóval először szélcsendben,,,,aztán kis szélben,, aztán nézd meg zúzósabb szélben.....(persze mondjuk egy mezőn vagy focipályán)
aztán aztán aztán....
Nagy élmény,,,,,sok nyugodt levegőben töltött órát -
Geller72
veterán
válasz t72killer #900 üzenetére
Az egyszerre töltést szerintem el is felejtheted. A gyári töltőt, ha nézem, 100W-os és egy akkut tölt egy időben. A HUB-ok is ilyenek, ha a gyári adaptert használod hozzá. Azaz hiába rakom fel a hérom akkut a HUB-ra, egyesével tölti. Ha mind a hármat töltené sem lennék előrébb, mert a 100W akkor is 100W lenne.
Az autós töltő szvsz. szintén jó ha tudja a 100W-ot, azaz kb megint csak ott vagy, hogy egy akkut tölt egy időben. De erről többet megint csak twine tudna mondani, ő próbálta és ha jól rémlik nem jött be neki.
A gyári autós töltője a Dji-nak is csak 90W-ot tud, ami 1 óra 10 percet jelent egy normál P4 akkunál. A táv nagy akkuját 3 és fél óra alatt tolná fel. A végeredmény úgy is az lesz hogy 3 vagy több akku fog kelleni. A 3 akkuval én fent vagyok kb 1 órát nettó, ebből kb 10-15 perc használható anyag készül, ha szigorú vagyok. -
twine
addikt
válasz t72killer #899 üzenetére
Egyéni,saját véleményem:
A hideg ráz a Phantom szériánál az utángyártott aksiktól...
Eddig baromira örültem, mert a P4szériától fölfelé nem nagyon lehetett utángyártottat kapni,,,,talán egyetlen típust láttam a piacon nagy ritkán...Aztán most pár hete "elöntötte" az ebay-t is az utángyártott 5870-es aksi!
MIért mondom azt, hogy "baromira örültem"?! Hiszen nekem akár mindegy is lehetne, hogy ki mit használ a madarában!
És ez így is van,,,,véleményem van róla, de tök mindegy számomra ki mit vesz,és használ...Viszont a sok "kamu" aksival az ebay-es vásárlás is nehezebbé válik nekem is!
Eddig legalább nyugodt szívvel tudtam leadni a rendelést....mert ami P4 aksi volt, az nagy valószínűséggel eredeti aksit jelentett az ebayen...
Legutóbb egy lengyel eladótól vettem 40.000forintért zsír új bontatlan aksit,,,,(ami teljesen tégla volt,,,de azonnal cserélték szó nélkül....jött a futár érte, és küldték a következőt cserébe... 3napon belül itt volt)MOst itt van példának Ez az eladó
Nincs ugyan odaírva hogy Original, vagy Genuine,,,,de a képeken eredeti nagyobb kapacitású P4 aksi szerepel...
Ha megnézed az eladó többi hirdetését, van közötte obsidian ugyanezért az árért, amin már látszik, hogy "kamu", nem az eredetit hirdeti.....Ennyiért eredeti bontatlan aksit nem lehet venni....még ebay-en, kínából sem.....
Szóval szerintem némileg átbaszás...
Szóval ezért van tele a gyík, mert eddig az ilyen köröktől meg tudtam magam kímélni!Én biztos nem veszek "kamu" aksit a gépbe.....
Valahogy nem áll össze a fejemben a kettő....hogy félmilliós gép, majdnem autonom tudással, és alá rakok valami sufni elemet.....Komolyan,engem nem vet fel a pénz.....de ilyet nem csinálok....A dji forumos felvetésre, hogy szöszölni jó kamu aksival....
Az első pár hétben bennem is felmerült, hogy mekkora szop@tás, hogy minden szöszölésnél merül az aksi....növekszik a töltési ciklus...de így utólag visszagondolva....ez az összes ciklus töredékét teszi ki szeritnem,,,,mert egy idő után már nem szöszöl az ember a géppel...megismered a gépet, a szoftvert, a kamerát,,,aztán pont.....
ehhez meg 30körül venni egy kamu aksit, hogy az eredetit ne fáraszd....
szerintem inkább ez a pazarlásMár megint jó hosszút írtam...
ElnézéstAutós töltő....:
Igen vettem eredeti DJI töltőt....de hát mit mondjak róla....tölt...
Még nem tudtam lemérni mennyi idő alatt tölti fel az aksikat, mert alig tudtam használni...
Rallyn szopatás mert a DUster amivel általában megyünk nem ad feszt a szivarra járó motor nélkül...
AZ én kombi MOndeom hátuljában van egy aljzat, az ad feszt,,,álló helyzetben is,,,de többször tapasztaltam, hogy mintha egy idő után lekapcsolná az autó azt...
MOst Legutóbb Veszprémben meg sikerült vele 2 aksit is feltölteni,,,de jelentős ideig volt az autóban mindkettő töltőn, és közben többször lett megnyitva az autó....Hát szóval esete családja, és felhasználása válogatja....
Nekem a helyzet miatt nem vált be....amikor kéne a töltés, nincs alattam olyan autó....AMikor van olyan autó, akkor nem sürgős a töltés....és van 220 a közelben....
Lehet ,hogy van akinek beválik....amit ígérnek azt valszeg tudja a gyári....csak olyan autó kell hozzá...[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz t72killer #906 üzenetére
A 3-akkus HUB ebayen 10 euró volt. Grammra ilyet árulnak itthon 30k-ért. Én rendeltem kettőt, gondoltam ha nem jön be, nem bukok sokat. Ha meg ok, egyiket eladom és a másik ingyen lesz és mindenki jól jár, mert ha 6k-ért adom azt az egyet, akkor sem 30k. Haver itthon vette drágán még korábban az övét, összenéztük azzal, ami nekem jött és koppra ugyanaz. Az övé is kínai, és ugyanott gyártották. De megint szólok, hogy egy időben csak egyet tölt és ha az kész, tölti a következőt.
-
twine
addikt
válasz t72killer #951 üzenetére
Drakulálok a Phantomhoz
Sok szép képet, és balesetmentes repülést!Bár látom megoldódott,,,de hogy tiszta legyen....
Kikapcsolva:
egy rövid, majd utána egy hosszú nyomás ON!
Bekapcsolva:
egy rövid, majd utána egy hosszú nyomás OFF!Kikapcsolva:
egy rövid nyomás .......Aksitöltöttség kijelzésHosszú, (cca. 10mp) nyomás, míg a power gomb el nem kezd villogni....Aksi állapota(avulása)
KÖnyben leírva hány led, milyen százlékot jelent!Tessék olvasni a használati utasítást
-
-
válasz t72killer #963 üzenetére
1450 EUR/$ lett a kicsike ára, enyhénszólva érdekes lesz azért ezekután a P4P v2.0 1700EUR-s árazása.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Amarton
tag
válasz t72killer #961 üzenetére
Mavic2:
Így, hogy állítható benne a blende, így már gyakorlatilag az ND szűrő kérdése is megoldódott.
4 fényérték változtatás az már igen csak jó.
Alapból egy ND4-es szűrővel gyakorlatilag a felhős és nagyon napos időben is lehet vele 50FPS-el videózni.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
veterán
válasz t72killer #1048 üzenetére
Phantommal én minden esetben kézben szálltam le. Magas súlypont miatt tartottam tőle nehogy esetleg megboruljon, felszállásnál ilyen gond nincsen, azt nem csináltam kézből.
Én ha jól emlékszem Banggood-ról rendeltem még régebben DJI-os nyakbaakasztót. Tökéletes erre a célra, meg igazából bármilyen másmilyen is, csak ha már a drón is az, akkor a nyakbaakasztó is legyen az. Állítható, szóval így jól be lehetett lőni hogy a táv mennyire lógjon.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz t72killer #1050 üzenetére
Mikor első Phantomom megvettem első pár alkalommal szálltam le a talajra, de láttam hogy kézbe sokkal egyszerűbb meg biztonságosabb, így maradtam is annál.
Air-nél már nem csinálom, mert a súlypont lent van neki, nem kell attól tartani hogy megborul esetleg.(#1051) khorvat
Air-nél sehova, Phantomnál használtam. Air-hez ha kell akkor ezt vegyed -> https://www.djiars.hu/termek/mavic-pro-taviranyito-pant
iPhone 13 Pro Max
-
twine
addikt
válasz t72killer #1056 üzenetére
Úgy rémlik általában a D-Log-ot szokták favorizálni,,,,egy pöppet talán jobb minőséget eredményez, és mintha valahol azt is olvastam volna, hogy több részlet marad meg vele, mint a cinelike-al...
Ez talán pont az ilyen kontrasztos képeknél épp előnyt is jelent, hiszen a kép sötétebb tónusaiból több részletet tudsz "előszedni" vele!Én D-log-ot használok, ha ilyesmi igény merül fel.....
-
lutyo78
újonc
válasz t72killer #1074 üzenetére
Köszönöm a választ,igen én is erre gondoltam,hogy itt lehet a probléma.Esetleg a Sparkon nincs valami olyan beállítás,hogy a felbontást "lentebb butítsam" a telefonhoz,amíg nem veszek új telefont?mert ugye délelőtt megvettem a Sparkot,de még a repülésig nem jutottam el vele,a garancia meg ketyeg...
-
Geller72
veterán
válasz t72killer #1096 üzenetére
Megint vmi olyat hozol fel, aminek 5000000:1-hez az aránya hogy megtörténjen. Ha olyan légtérben akarnál felszállni, ahol eleve tilos, arról már akkor tudsz, mielőtt felszállnál és legjobb esetben fel sem enged szállni. Nameg meg sem kapod az engedélyt. Abban az esetben, ha olyan zónához csak akár közelítesz is, annak a tilos zóna előtt van átmeneti zónája, ahol megkapod a figyelmeztetést, nincs azonnal "piros" zónád. Pl. egy reptérhez már eleve közel sem tudsz kerülni azon a koordinátán, ahol tilos repülni. Mert már előtte van másik zóna esetleg, ahova kapásból nem is kapsz légtérhasználatit. Ez a zóna egyre csökken magasságilag, ahogy közeledsz a reptérhez, tehát ne egy falat képzelj el. A garancián meg én nem aggódnék addig, amíg józan paraszti ésszel meghatározható, hogy mit lehet és mit nem. A hülyékre meg nincs garancia....Tehát szerintem nincs kérdés.
Az előző kommentedhez:
Ha egy másik gép a te légteredbe kerül, vagy hozzád relatíve közel, arról kapsz értesítést, még a magasban repülő teher/utasszállítóról is küld, hogy magasban elhaladó repülő, óvatosan repülj... Nem hogy egy veled egy magasságon lévő gép..Eleve nem lehettek egy magasságon azonos légtérben azonos koordinátákkal. A helikopter pilóta ugyanúgy megkapja az adott zónára a légtérhasználatit és egy napi riportot, ami tájékoztatja a repüléssel kapcsolatos fontos dolgokról. Akár arról, hogy te 500-ig használod azt a légteret, amit ő éppen használni fog 700-tól felfele mondjuk. Látszólag teleszarod a gatyád, valójában magasabban van. Ha lejjebb jön és nem szabadna, ezáltal beleáll a földbe, úgy is kihozzák, hogy semmi közöd nem volt hozzá, ő jött le a te zónádba.. Szúnyogirtókkal repültem egy magasságon, látszólag neccesen, de valójában semmi közünk nem volt egymáshoz és pontosan láttam, hol fordul, azaz tisztában volt az én zónámmal centikre menően.. Még a mentőhelikopter pilóták is tudnak arról, mi zajlik ott, ahol nekik dolguk van. -
khorvat
senior tag
válasz t72killer #1098 üzenetére
Közel hasonló történt velem a napokban. 20-25m magasságban sport módban egy Air-rel csapattam olyan 100-200m-es egyeneseket míg egy megállás után csak lebegett 20m-en és nem reagált a kontrollerre se a forgás se az oldalra mozgások le-fel nem mentek. Egyetlen ötletem megnyomódhatott a pause gomb véletlen és nem vettem észre. Ebből az állapotból 35%-os akksi mellett gyors agyalás után a sport mód kikapcsolásával tudtam kikeveredni után újra tudtam irányítani. Még nem teljesen világos mi is történt pontosan, de ez a pause gomb az egyetlen magyarázat ami utána eszembe jutott vagy simán egy hibás működés.
Tudok erről a repülési naplókban logokban vmit nézni pl. mutatná hogy nyomtam egy pause-t és meglenne a pontos miért? -
khorvat
senior tag
-
twine
addikt
válasz t72killer #1098 üzenetére
Érdekes dolog ez...
Mármint, hogy hol,és mikor enged repülni a szop-ver...Én Salzburgban kaptam az első ilyen üzenetemet...:
(Le is mentettem mert ez volt nekem a "first no fly zone")Hozzáteszem "baromi messze" voltam mindkét jelzett területtől...de nyilván volt "oka" szólni...és ennyit is csinált,nem többet.... szólt hogy, "figyelj haver ,a környéken ez van..."
Ennek ellenkezője Magyarország... Veszprém, repülőtér...
Konkrétan REPTÉRen volt a legutóbbi rally szervízpark...Na, gondoltam "Salzburg után"...itt tuti fel sem enged szállni a GO....
Hát pasztmek....egy szót nem szólt,,,,közben meg jött ment egy két repülő+ helikopter!
Meglepő... -
válasz t72killer #1104 üzenetére
Egy példa: Placcs... Nem tudom, hogy az illető zóna a baleset idején publikus volt-e, de egész biztos, hogy felszállni engedte az illetőt a zónahatár közelében lévő partról. A gépet viszont nem engedte leszállni, mondván jobb neki a tenger mélyén...
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
twine
addikt
válasz t72killer #1104 üzenetére
"Tudom, én vagyok a paranoiás"
Legalább már nem érzem magam egyedül....
Sokszor megkaptam már ezen a fórumon, hogy túlaggódom, meg "minek repül aki nem bírja " (nem így hanem, hogy akkor nem kell repülni, ha az ember ennyire aggódik)Holott én csak -szerintem- felelős repülésről beszélek, nem arról, hogy minden aksi kirepülése alatt f0s0s lesz a bokám... És ezt a fajta hozzáállást próbálom "terjeszteni" (leginkább a Mavic pro, és Phantom "feletti" madárral repülők körében...)
Én azt mondom ,nem baj, ha az ember tisztában van a lehetséges, és vagy bekövetkezhető problémákkal....és arra fel van készülve...
Ugyanakkor,,,,,és ezt is legalább annyira fontosnak tartom...Nem szabad csak a Crash, és LOSt,topicokat olvasni, meg csak a Phantom drone crash videókat nézni a youtube-on....mert hiszem hogy azok fele emberi mulasztás, vagy felesleges "rajoskodás" eredménye, ahol a technika határait feszegetik, aztán a végén meg megy oldalakon keresztül a "hiszti", hogy kinek van igaza....a Cégnek(DJI), vagy szegény tulajnak.....
ÉS igen, van a másik 50%, ahol valóban copóba futott, a valóban szerencsétlen pilóta....
De ha csak a CRASh-t olvassuk, nem lesz örömteli a repülés....
MOndjuk úgy most ezt függetlenül az általad felvetett témától írtam....
Én legalábbis, mikor kezdtem magam belelovalni az ilyen "Crash videókba" ,(mert azt gondoltam azokból majd jó sokat tanulok) azt vettem észre egyre kevésbé repülök örömmel....
Ahogy ezeket elhagytam,,,,mindjárt más lett a kedvem....Ismétlem, nem azt mondom, hogy az ember ne tanuljon más hibájából....
CSak módjával...ÉS kérem senki ne vegye ezt "megmondásnak, vagy (ki)oktató jellegnek"....
CSak a saját tapasztalataimat írtam le (a paranoiával kapcsolatban)....[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz t72killer #1112 üzenetére
A Dji az eletben nem lesz naprakesz globalisan a legterrel ez azert szerintem evidens... A legugyi hatosagok raadasul nem is kotelezhetoek az adataik kiadasara, nem beszelve a katonai jellegu repulesekrol amik esetleg titkosak de megis vannak es szamolni kell veluk. Minden orszagnak van legugyi hatosaga, a nemeteknek is. Ahogy a magyar legteret is meg lehet es meg is kell nezni mielott felszallsz meg akkot is ha az adott helyen csak neked van engedelyed.. szerinted. .
-
Geller72
veterán
válasz t72killer #1128 üzenetére
Van egy failsafe leállítás is, de az nem ezekkel a kombókkal, így nem is értem, miért álltak le a motorok. Ezzel a kombóval nem kellene failsafe módba kapcsolni, pont ezért nem is tették ki két gimballra ezt hanem az egyik gimball+gomb megnyomása kell hozzá...(P3 manualt nem tudom fejből, de nem hinném, hogy ott is két gimballra lenne programozva) Nem lehet, hogy más miatt kapcsolt failsafe módba esetleg?
Nagyon tré netem van itt a hegyekben, nem szedem le, de biztos benne van ebben is..
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz t72killer #1128 üzenetére
Köszi a tippet, ezt én is megtaláltam, csak elvileg a 4K verzió háza nem ugyanaz mint a standard az advanced vagy a professional... Épp most végeztem a szétszedéssel, szerencsére túlélte a fő panel, de 2 darab motor cserére szorul, illetve az akksi ház rögzitő csavarjai letörtek, ezért ő is cserére szorul no meg a gimbal rendszerét is át kell néznem majd, mert ott a csati is kiszakadt... Ha valaki meg tudná erősíteni, hogy a standard, advanced, vagy a pro ház talál a 4K verzióhoz is, akkor nem is gondolkodnék a megvételen. Pontosan ugyanezt mondtam neki én is amit te írtál, de azt mondta, hogy egyszerűen leállt az összes motorja amikor maga és be felé húzta a stickeket a manőverek során... Elvileg lehetséges, ezen a youtube videón a srácnak sikerült megerősítenie a feltételezést.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűnyíró topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Politika
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- PlayStation 5
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- További aktív témák...