- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mini-ITX
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Azonnali fotós kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
Általánosságban elmondható, hogy a Mavic kamerája elmarad a kívánt szinttől. Én magam is ezért vettem inkább P4-et. A Mavicen túladtam kb 2 hét után. (vagy még annyi sem). Összességében az is elmondható, hogy a neten lévő videók igazából 1080p/25 FPS-el készültek, ami BIZTOS, hogy kevés bármelyik gépnek a kamerájához. Az sem mindegy, hogy sport módban, sokkal agilisebben fordulsz, vagy másik - olyan repülési módban, ahol mind a sebesség, mint a reakciók sokkal finomabbak. Én alapvetően ha felvételt készítek, maximum P (pozició) módban teszem, sport módban csak a repülési elemzésekhez szükséges videókat készítem, későbbi tanulmányozásra. És 1080p/50 fps alatt nem állítok felvételt. Ehhez már valóban jó micro sd kari kell, sokan itt véreznek el, ezért szaggat a felvétel, vagy szakad meg. Célszerű a 80mb/sec-es karik használata, és a magasabb felbontás beállítása. 4k-hoz a legtöbb, uhs1-es kártya el fog vérezni. A P4-hez is használható olyan üzemmód, amivel a mozgást sokkal jobban, finomabban lehet elvégezni, ezáltal a felvételeid látványosan jobbak lesznek. Nem beszélve arról, hogy a mozgásból adódó, hirtelen fényváltozásokat egy gyorsabban mozgó kameramozgással, vagy drón mozgással sokkal kevésbé fogsz tudni kezelni. Ha komolyabb videózással akarsz foglalkozni, a Mavicot el lehet felejteni. Ez nem azt jelenti, hogy az rossz lenne, csupán azt, hogy egyáltalán nem ilyen felhasználásra szánták.
-
twine
addikt
Van,hogy manuális módban hasznalom a gépet, de nagyon ritka, és akkor is 60frame NtSC-t használok...
Phantom4-el repülök,nem tudom van e,és mekkora a különbség a két gép kamerája között,,,eleinte olvastam a P4-nel is erről a szaggatasrol, de én vagy nem forgattam a gépet "elég gyorsan", vagy a 60frame miatt, vagy a vágó akivel dolgozom lag nélküli jelenetekkel dolgozott...nem tudomÉrtem én hogy szabvány, és Pal meg 25frame....
Na most már ezt ki nem törlöm...most jöttem rá hogy, 4K-rol beszélsz...egy éve van meg a gép, egyetlen egyszer rögzítettem 4K-ban, hogy tudjam működik az opció...
Szóval az egész válasz storno...Azért mertem hozzászólni, mert bár nem érzem magam prof. felhasznalonak, sok éve állok kamera mögött, az elmúlt egy évben sok dronos anyagomat adták le broadcast műsorszórásban, hasznalok szűrőket is, (bár sűrűbben CPL-t, ha szükséges) nem volt vele gond...
Ha gondolod, és lesz rá időm, legközelebb kipróbálom neked a P4-nel és feltöltöm a nyersanyagot!
De ahogy mondod, az általad említett beállításokkal nem szabad, hogy szaggatasrol beszéljünk...
Amúgy a firmware frissítésel érkezett tripod mód nagyon sokat segít a lassú mozgasokban( bár ennek semmi köze a kamera beállításaihoz, csak jelzem,hogy aki tényleg repülő kamerakent használja a gépet, annak hasznos funkció)
Udv[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Nem fele. De ezt már szerintem megbeszéltük. A Mavic 30% kedvezménnyel volt BG-n alig 700 euro. A spark ~600 mínusz a 6% kedvezmény, vagy a BNF-ben, (amit sokat RTF-ként adnak, mert az igaz, hogy ready to fly már úgy is, de attól az még nem a rendes RTF) 440 euro - 6%.
Ami nagyon nem a fele. A rep idő az majdnem az. De szerintem ezt te már eldöntötted. .
-
Geller72
veterán
Sparkot itthon (Fly More combo) 189k-ért, Mavicot, szintén ilyen felállásban 360-ért már kapsz. Igen, ha akarsz, erre igénybe veszel care-t. Az, hogy melyiket akarod, szerintem főképp ízlés kérdése, mert technikailag nem nagyon van miről beszélni.
Szerintem:
Spark:
Pro:
-Kicsi, tényleg és kompakt mindenben. Szállítás, etc.
-Új technika, sok minden új, szoftveresen még csak ezután jön vagy épp most jelent meg hozzá.
-Relative olcsó. Azaz ebben az árban ilyen méretben, ilyen tudással csak pár gép van, ami pariban van vele. De van.Kontra:
-Relative kis rep idő, emiatt szűk rep idő, sok akku kellhet huzamosabb filmezéshez/szelfizéshez
-Kicsi range, ami lehet, hogy a legtöbb embernek elég, de kisebb, mint a Mavicnak. Akinek ez számít, annak hátrány. Akinek az elvi 2km elég, annak ezzel nem lesz gondja. De a kisebb range terepen is szűkebb keresztmetszetet ad
A bruttó 15 perc rep idő, az maximum 10 perc lesz nettó. Mire felszállsz, beállítod, mit hogyan csináljon, és időben lehozod, a kettő közt max 10 perc van. Ez lehet, hogy elég lesz egy Downhill, vagy bármi más rövidebb filmezéshez, de nagyjából ennyire lehet vele tervezni. És éppen ezért több akku kellhet, ami megdrágítja végső soron a gép vásárlását.
-"Csak" FHD 30 FPS, ami viszont a legtöbb embernek otthonra elég lehet. Technikailag szerintem elég lehet, de 2018 derekán szerintem illett volna egy 4K képes kamera bele.
-2 tengelyes gimball, ami csak a mavichoz és a többi 3 tengelyes gimballal ellátott gépekhez viszonyítva lehet hátrány, normál felhasználásra nem igazán gond. De számolni kell vele, ha különbségeket sorolunk fel.Mavic:
Pro:
-Ő is kicsire összepakolható, jól hordozható
-Nagy range
-Hosszú repidő (relative, a sparkhoz viszonyítva nettóban a duplája)
-Egyre barátságosabb lesz az ára
-Gyors és halk is
-Jobb kameraKontra:
-Drága még mindig
-Szerkezetileg hagy némi kívánnivalót maga után. Kérdés, hogy a 137652164317523765. ki-be nyitogatást hogyan viseli a technika
-Kamerája csak a sparkhoz viszonyítva jobb, amúgy egy P4-hez képest alulmarad.Hasonlítgathatjuk sokáig, de ebben igaza volt Jackal_ -nak. A két gép célközönsége nem minden esetben ugyanaz.
Gyanítom, hogy a leendő vevők közül sokan olyanok lesznek, akik már egy meglévő Dji drón mellé veszik, mondjuk egy Phantom mellé. -
Chal
addikt
Elég vegyesek a tapasztalatok. Az olcsó aliexpressesek közül a nagyrésze műanyag szemét, becsillan, nem jó minőségű, stb.. Van egy ami ajánlott (már elfelejtettem sajnos a nevét), az jobb mint a gyári, de cserébe drágább is A gyári tuti üvegből van, és jó minőségű, de persze azt is hamisítják ezerrel. Én végül meguntam az egész nyomozgatást, és megvettem a gyári sort (ND4/8/16) itthon, hivatalos kereskedőtől. Drága volt, de így legalább béke van.
[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
A Márton nagy problémája..."szaggat e a kép...?"
Nehogy támadásnak vedd, csak viccelek feltűnt, hogy mióta itt vagy a topicban ez a kérdéskör foglalkoztat csak Rögzítés közben szaggat e? editálás közben szaggat e?
Mavicel? Sparkal? Final Cut-alatt?
Vegyél már egy gépet... Tök jó meglátodTényleg nehogy rossz néven vedd a mosolygásom
Ja... Egyébként nem tudom 2 éve eladtam a mac-em...(i7 mini 2012late "kimaxolva SSD-vel , meg 16gb Ram-al) Annyira Microsoft csecseken nevelkedtem, hogy két év alatt nem tudtam átállni...Final Cut-ot szerettem, de az OsX rémálom volt számomra... Pedig nem vagyok szemellenzős ...
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Ez a remegés (meg az egész) nem hangzik jól. Sparkban nem vagyok otthon, de a Mavicoknak is ugyanez a betegsége. És ha egyszer elkezdi (vagy gyárilag ilyen) akkor nem nagyon múlik el magától, max ideig óráig eltűnik. Ha webshopban rendelted, akkor van lehetőséged az elállásra, én már csak a wifi jelszó miatt megtenném (valószínűleg valaki már repült vele és/vagy próbálgatta). Ha a nyakadon marad, és tényleg gimbalos, akkor szívhatsz a szervizeléssel.
Ne legyen igazam, de mindenesetre gondolod át szerintem, illetve járj utána hogy a Sparknál is úgy van e a remegős gimbal hiba mint Mavicnál. Ott egyébként a flexkábelt kell kicserélni az esetek 90%-ban, mert kontaktos. Amikor éppen jól érintkezik (mert hideg van, meleg van, pára van, nincs pára, akármi..), akkor nem remeg, ettől szoktak a Mavic userek is összezavarodni ("megjavult!").
[ Szerkesztve ]
-
Amarton
tag
-
plgr
tag
a rádiós témára: nekem a Spark rendszeresen elveszti a jelet 30-40 méter után is. Most hétvégén a Margitszigeten voltam vele, próbáltam minél magasabbra felküldeni, de nagyon hamar elveszítette a jelet, wifivel és OTG-vel is. Ez nem hogy a 2km-től, de a 300m-től is igen messze van. Elég elkeserítő.
Az pedig szintén szomorú, hogy úgy tűnik a DJI szándékosan szoftveresen szabotálja az OTG-vel való kapcsolódást. Szerintük nem biztonságos, kapcsolódj wifivel...[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
"Nem vagyok meggyőződve, hogy több mint 1 óra repülési idő után el tudnék állni a vásárlástól.
Így már azért erősen használtnak minősül."-Én meg nem gondolom azt, hogy bármi alapján visszaküldhetném, ha pont nem a használat miatti tapasztalat okán. Ha nem használod, nem próbálod ki, soha nem derül ki, hogy szar.
Nekem P4 van. Ha hosszabb ideig nem repülök vele, minden kalibrációt végigcsinálok. Ha rendszeresen repülök, akkor is megnézem a Dji go-ban, hogy milyen értékeken vannak ezek a kalibrációk. A legtöbbször, a drón indítását követően (mondjuk ki, mindig) imu automatikus kalibráció és melegítés zajlik nálam is, ezt én mindig végigvárom, mert van amikor gondja van. Amúgy is jobb várni 1-2 percet a felszállással, mert ugye többek közt ilyenkor menti el a rendszer a home pointot. Ez ugye az RTH-hoz is kell.
A hatótávról annyit, hogy azért legyünk azzal tisztában, hogy ahogy a wifi is működik, azok a korlátok itt is megvannak, tehát ahogy a Dji is írja a manuálokban, a maximális, vagy azt megközelítő értékek olyan helyen értendőek, ahol totális fizikai ráláthatóság van, sík terepen. Nálam a P4 is szokott már pár szár méter után köhögni, ha légvonalban köztünk van 3 tömésfalas házikó. Ez azt hiszem érthető. ha egy katlanba akarok leereszkedni, ami közt és köztem egy domb van, akkor várható is a probléma mínusz métereken. Ha sokat vagyunk ilyen helyen és rá vagyunk kényszerítve az ehhez hasonló munkákra,m és/vagy csak fel akarunk készülni a hasonló problémákra, nem árt range extendert venni. Minden más esetben alaposan ki kell választani a repülési helyet. Mondjuk azt amúgy is, mert egy távvezeték igen kellemetlen lehet, amit nem vettünk észre. A gépek minden útvonalat el tudnak (és alapból azt hiszem el is mentenek) menteni, tehát meg lehet azt csinálni, hogy lerepülöd úgy ahogy szeretnéd, de csak a repülésre figyelsz, a tereptárgyakra, arra, hogy a jelek jók e, valamint a perspektívát a későbbiek miatt, majd ezt a repülést újra lerepülteted a géppel, de ekkor már ráérsz te csak a kamerával foglalkozni, a gép magától végigmegy pont ott és pont ugyanúgy a repülési útvonalon, mint előtte. És ezt akármikor le tudod vele repültetni. Évekkel később is, csak meglegyen az a mentés. Nagy magasságban, jó terepviszonyok közt tudja a drón azt, amit állítanak róla, meg úgy általában amit az akku a repülési idő alatt kibír. .Hiába menne messzebb, magasabbra, ha az akkud szab neki határt. Szerintem.
Én örülök, hogy jönnek az új infók a Spark és az Air eszközökről, mert ezekről még nem nagyon vannak tapasztalatok. Én is filózok egy kicsin a nagy mellé..
-
twine
addikt
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Ráadásul ha jól tudom, akkor viszonylag hamar (a drón aktiválásától számított 48 órán belül?) lehet csak ráaktiválni egy drónra, azon túl egy viszonylag bonyolult videós folyamata van a dolognak.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
gonger
senior tag
100-200 méter csak? Ez Wifinek sok, távval viszont kevés... Távval tapasztaltad ezt? Nem lehet, hogy csak egy hibás darabot fogtál ki?
Köszönöm egyébként a javaslatot és a tapasztalat megosztást,igazából egy Spark fly more kombót hirdetnek 160 e -ért , kb ez az a szint amit tudnék érte fizetni. Mavic Airből még használt nem igen létezik sajnos -
bLaCkDoGoNe
veterán
Előbb-utóbb biztos kapcsolható lesz majd.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Amarton
tag
Ha sikerül olyan használtat kifogni, amiben csak pár repülés van a következőket nézném meg.
Aku ciklus. Kb ahány repülés, annyi ciklus.
Karcnak sérülésnek nem szabad rajta lenni, mert ha nem esik le, és normálisan szállítják a levegőben nem lesz karcos.
A flight logból meg lehet nézni, hogy volt-e necces helyzet, vízbe nem-e beesett, annyit repült-e, mint amit mondanak.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Na, Air lesz végül, nem Pro?
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
gonger
senior tag
NA akkor itt megint van egy kis ellentmondás. Nem találok arról infót, hogy többféle modell létezne. Az Én értelmezésem szerint a GPS modul adataiból és a cellainformációkból tujda a DJI Go 4 app, hogy hol működteted a drónt. Így kapcsolgat (a mod nélkül) a CE és FCC módok között is. Hozzáértők javítsanak ki, ha nem így van!
Azt jó lenne tisztázni a Care kapcsán is, hogy hol érvényes. Pl ha itthon veszek egy madarat és egy Tájföldi utazás során töröm össze, akkor nem érvényesíthetem a szolgáltatást??? Nincs benne logika.
Az itteni apróban is árulnak olyat ami Kínából rendelt cucc. CN ragszámmal rendelkeznek azok is. -
bLaCkDoGoNe
veterán
Erre a postra tolnék egy like-ot, ha lehetne!
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
_X10Dead_
aktív tag
A gyári garancia arra a régióra szól, ahonnan a gép származik. Ez esetben Ázsia.
A DJI care meg arra a régióra szól, ahol a Care-t vetted. Ez esetben EU.
Az utóbbinál két megkötés van:
- A gép hivatalos forrásból származzon. Ez azonnal kiderül, ahogy regisztrálod a drónt, mert vagy elfogadja a rendszer a sorozatszámot, vagy nem.
- Az első indítástól / regisztrációtól számított 48 órán belül élesíteni kell a Care-t.A gyári gari kapcsán fontos, hogy az egyes régiókra más szabályok vonatkoznak, emiatt a sokat szidott EU-s felár - részben legalábbis - indokolt.
Tanulságos sorról sorra összevetni az egyes régiókra vonatkozó feltételeket, de már első blikkre is jól látható, hogy ha "itthon" veszed a cuccot, sokkal jobban védve vagy, mintha kintről rendeled, hiszen az EU gari 2 év, míg a kinti ennek csak a fele. (Sőt, még annyi se, tényleg érdemes a vonatkozó oldalakat átfutni...)A DJI Care szintén jóval drágább az EU-ban, de mivel pontosan arról szól, amiről a világ többi részén, a rólunk legombolt extra már nem védhető a fentihez hasonló mondatokkal, szóval akinek kell, annak le kell nyelni a békát.
Vissza az eredeti kérdéshez: Az EU-s gari nagyságrendekkel jobban védi a felhasználót, így indokolt a felár is, szerény véleményem szerint gyakorlati előnye csak annyi van, hogy ha TÉNYLEG gyári hibás gépet kaptál, azt itthon ki tudod cseréltetni. A fent említett előnyök csak papíron léteznek, gyakorlati hasznuk - szerintem - nincs, mert baj esetén nem tudok olyan forgatókönyvet elképzelni, ahol a DJI ne tudná legalább részben felhasználói hibára visszavezetni a crash okát.
- A szerkezeti hibák nem jellemzőek,
- a szenzorok, a szoftver inkább tűnik idegesítően hisztisnek, mint figyelmetlennek,
- ha meg sikerül őket kihozni a sodrukból, azonnal kapod a warningokat, hogy immár nálad a a labda, a cég mossa kezeit.
A gép mindent logol, így biztos találnak valamit, amiből kiderül, hogy Te voltál a hülye...Én úgy látom, hogy a Care-t így is, úgy is meg kell venni, ha az ember nem akar feleslegesen stresszelni.
Ez, illetve az a tény, hogy a gépek konfigurációja nem változik régiós szinten, - a Dead on Arrival esetet leszámítva - nincs valós érv a helyi beszerzés favorizálása mellett...
( Az meg nyilván nem kérdés, hogy ilyen cuccot magyar szürkétől nem veszünk ).Szerk: Ha Kínából hozattad és itthon kötöttél Care-t, akkor a Thai crash alatt a GYÁRI gari alapján tudsz veszekedni, hisz az az ázsiai régióra szól. Szóval, ha simán hülye voltál, és odaverted, akkor nem véd a Care sem, ha mégis valahogy gyári hiba a hunyó akkor viszont gariban javítják. Ha megvárod.
Ha itthon vetted és itthon kötötted a care-t is, akkor semmid sincs.
A világ-garancia jól hangzik, de oda kellene visszaküldeni, ahol vetted, ami egy ekkora doboznál komoly költség illetve időveszteség lehet. Hogy a helyi szervíz befogadja-e "gariban" az csak azon múlik, hogy jó arcok-e, mert egyáltalán nem kötelességük. Ilyen esetben célszerű a DJI supportal előzetesen egyeztetni on-line, elkerülendő a meddő vitát a helyi store-ban[ Szerkesztve ]
LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Lehet, hogy másnak is fedezi a lakásbiztosítás.
(Nekem még drónom sincs egyelőre.)
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
kisbancsa
senior tag
Nekem perpill csak a dji van, de kov hónapban nyomatok 1 biztosítást (EUn belül fedez mindent + 3.fel felé is ha netán történik valami) probléma az hogy én UK-ben élek szóval itt más a történet
Térdig érő szélben kekszet kaszálni hülyeség, mert néma gyereknek még a vak anyja se látja a fától az erdőt
-
Geller72
veterán
Az iránytűvel szerintem nem ilyen egyszerű a helyzet. A manualban is írják. A -2 m meg minimum érdekes. Akkor megy mínuszba elvileg ha mondjuk a felszállási ponthoz viszonyítva alacsonyabb helyen/magasságon vagy a géppel, mondjuk egy katlanba ereszkedsz le. Ami alacsonyabban van a felszállási pontnál. Azért is veri szerintem oda magát, mert nem gyezik a magasság a valós magassággal.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
-
Alabástrom
senior tag
Mielőtt bevásárolsz nd sort, érdemes utánaolvasni a szoftveres utólagos motion-blur-nek (pl: ReelSmart Motion Blur). Nekem a "videó dslr-el" topicban ajánlották, állítólag jó eredményt ad, csak baromi lassú és a bokeh-nél hibázik. De drónnál nem nagyon van bokeh... ellenben nd szűrőt cserélni elég nagy szívás repülés közben.
Egyébként a topiclakók körében van ilyen jellegű tapasztalat Mavic footage utólagos mosásával? Jó eredményt ad? (Ha a bokeh-nél hibázik, akkor el tudom képzelni, hogy a Mavicok lágyabb felvételeinél is... )
Amikor semmi sem biztos, akkor minden lehetséges.
-
Skimaster
senior tag
Köszi!Volt már Phantom 3 és Spark a birtokomban,az alap dolgokkal tisztában vagyok.Itthoni teszteket néztem,ahol 1000 m-t elment,az nekem elég.Te magad raktad át FCC módba?Sima verziót vettem,egy haveromtól veszek egy plusz akkut,mert neki 3 van a fly more combóban,de nem kell neki annyi.
-
qpakcovboy
őstag
Még egy kérdés felmerült. Az fcc módban a videó jele is erősebb? Tegnap bontogattam a szárnyait először komolyabban. 120 méter magasságból már nem jött a kép, illetve 350 méter távolság utan sem. Mindez külvárosi környezetben.
A másik téma a care.
A hosszú hétvége miatt szombaton vettem meg a gépet, de ahol vettem ott nem volt készleten care biztosítás. Mondom az eladónak, hogy no para majd azt elintézem a jővő héten. Erre közölte ezt a 48 órás dolgot. Ennek ellenére elhoztam. Az aktiválásnál az app felajánlotta, hogy vegyem meg a szolgáltatást, ezért nem haboztam. Kifizetést követően 10 percen belül jött is a mail, hogy el van intézve a dolog. Ügyintézés szwmpomtjából szerintem ez volt a legegyszerűbb. -
Alabástrom
senior tag
Igen, van FinalCut verziója is.
Igen, vannak dolgok, amiket nem érdemes szoftveresen eröltetni, viszont vannak, amiket sokkal egyszerűbben, adott esetben akár még jobban is lehet szoftveresen megoldani.
Egy fix blendés, miniatűr szenzoros drónt nd-szűrőzni szerintem az öntökönrúgásnak egy különösen kegyetlen formája, bár még nem próbáltam, csak sima filmes tapasztalatokból beszélek... Elvileg jövő héten jön a drón, van ingyenes tesztverziója a ReelSmart-nak, úgyhogy első nekifutásnak én azzal próbálkozok majd, és nagyon-nagyon-nagyon remélem, hogy be fog válni és megúszom az nd-ket.Amikor semmi sem biztos, akkor minden lehetséges.
-
total90
veterán
Igen, arra gondoltam és köszi
(#257) Karajev7
Nekem pl. sohasem volt gondom és használom már pár éve. Volt gimbalom, most drón, mindegyikhez a gyári appot használtam és minden megy rendesen. Ellenpélda mindig van és csak azok írják le a véleményük, akiknél baj van/volt... szóval szerintem a legtöbb esetben nincs gond.
(#263) qpakcovboy
Szerintem ezen nem kell paráznod. Tudok 2 sztorit is, hogy a DJI mennyire jó arc ha gari jön szóba
Haver nekirepült egy fának sport módban izomból. A propellerek ripityára törtek, a drón jó 20 méterről a földre esett. A log-ból kiderült, hogy az egyik motorral elvesztette a szoftver a kontaktot. Gari időn kívül kicserélte a DJI
A másik az én drónommal volt, elveszítette a GPS jelet és megfürdött... log adatok küldése DJI-nak és ment a csere
Egyébként én jó messze repültem, meg erdős volt, de még a gyári megadott értéken belül, ezért szó nélkül cserélték.
Még hozzátenném, hogy az egyik ismerős természetvédő és minden nap csinál felvételt egy területről már kb. 2 éve. 5-6 akkut fogyaszt el egymás után, akkora területet kell berepülnie és simán bírja a drón.Ha nincs jó, ló a szamár is.
-
Geller72
veterán
Nem megvédeni akarom őt, de ahogy említette is, nem filmes szakiknak alkották azt a gépet, hanem olyan lelkes amatőröknek, akik esetleg elviszik magukkal hétvégére egy délután túrázni, ott csinálnak vele 3x10 perc vidit, vagy 15x2 percet, aztán otthon rátolják gépre és kiteszik facséra, instára, egymásnak küldözgetik, esetleg megnézik egy fhd tv-n. Nekem mondjuk már eleve nem lenne opció az 1080p mellett az alacsony fps. Amatőröknek, a fenti esetekben (is) viszont bőven jó. . Nekem is hiányzik egy olyan gép, ami hordozhatóságban hasonló méretű, de tudásban egy p4 pro körül van. . Tudom, hozzam be a bilit.
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Linux kezdőknek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mini-ITX
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- iPhone topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Euforia kétszemélyes kanapé