Hirdetés

Aktív témák

  • priti

    addikt

    válasz Wentar #1290 üzenetére

    Ha dolgoztál benne, akkor potosan tudod, hogy rengeteg tőke megy manapság a játékiparba, mert rájöttek, hogy rengeteg pénz van benne, de attól, hogy a tőkések ha tetszik rátették a kezüket és kiveszik a pénzüket teszem azt a társasjátékokból és belenyomják a tőkét a videójátékokba még nem változik meg a gondolkodásmódjuk és az egész egy profitorientált üzletté vált, válik egyre inkább, ahol a fogyasztói szükségletek kielégítése másodlagos a profitmaximalizálás mögött, így inkább csak a piaci szegmensek megszerzésére irányul a verseny és adott műfajokban kartellszerű működésre utaló egyformán minőségi játékokat látni egyre inkább. Funkcióiban új játékmenetek fejlesztésébe nem nagyon kezd senki, mindenki a meglévő játékmenetekre építve készít egy új történetet, így egy játék eladhatóságát a grafikai megjelenésben elért versenyelőny határozza inkább meg.
    A tőkéseket csak az érdekli, hogy minél nagyobb haszonra tegyenek szert minél kisebb kockázattal. Ők tipikusan bankárfejjel azt mondják, hogy nem az a jó befektetés , ami a legtöbb pénzt hozza, hanem az, ami a leggyorsabban megtérül. Utálják a kockázatot.
    Ha megnézem a videót a dio3-ról azt látom, hogy már most sem kimagaslóan szép, hanem azt, hogy van egy ma még versenyképes grafika és egy felépített "márka", melynek egyvelege biztosítja az eladhatóságot, viszont ha utána belegondolok, hogy hogy nézett ki egy FPS játék 2005-ben és hogy néz ki most a crysis akkor ha én lennék a tőkés az lenne az első kérdésem, hogy ha csak 2011-re lesz készen akkor ki fogja megvenni? Meg fogják e venni, vagy addigra óriási bukás lesz az egész? Szerintetek a tőkés kockáztatni fog és mégtöbbet fektet bele, szerintem nem.

    Az a kijelentés pedig, hogy 6 óránként lesz valami extra az ellentáborban meg egy egyszerű üzleti fogás szerintem, mert jobban hangzik így, mint az mondani, hogy lesz egy adott helyen 1 főellenség , ami minden nehézségi szinten változik majd. A 6 óra pedig tipikusan mutatja ugyancsak az 1 órás játékmenetet, amit írtam, mert tipikusan abból lesz 6 óra átlagosan júzernél mert mindenki szöszöl az invertoryban meg nézegeti a fegyókat, vásárol, tárgyakat keres stb.-stb., szóval nem csak végigrohan aztán kész. Egyszerűbb jól eldugni egy tekercset egy mapon, hogy fél órát keresd, körbevenni feléledő ellennel, hogy ne unatkozz, mint készíteni egy kétszerakkora pályarészt és hopp ott is a játékidő. Szóval ez a szubjektív véleményem ugyan, de szerintem rövidebb lesz, mint a kettő viszont hosszabb lesz a kiegészítő, mint az expansion set volt és így lesz a végén kb egyformán hosszú a két rész.

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

Aktív témák