- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- E-book olvasók
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Androidos tablet topic
- Dell asztali gépek
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vilmaboy
őstag
válasz tragiQss #24886 üzenetére
Nahh... supporton beírod a szerviz tagot... jobb oldalt ott van a driver help gomb... Ottan találsz ilyet: In what order should drivers be installed? az elhoz erre az oldalra ennél érthetőbben nem lehet leírni, hogyan csináld... A support oldalon minden driver fent van mint írtam és minden szoftver is... Kivétel a digital persona, amit elküldtek nekem cd-n. de csak ezt az egy szoftot. a Quickset-től elkezdve mindent megtalálsz a letöltésekben miután kiválasztottad az oprendszert...
Valóban azt akarta a supportos, hogy vigyem diagnosztikára a gépemet, de mivel az én gépem helyszini garos ezért ezt visszautasítottam. de nekem nem olyan gondom volt, hogy nem tudtam valamit megoldani, hanem mint informatikus teljes bizonyosssággal állítottam neki, hogy hardveres eredetü a probléma. Ezért rendelt nekem alkatrészt és helyszinre küldte egy technikussal. Akkor nem akart küldeni, ha szoftveres eredetű, mivel N-es gépeknél nem elelnek a szoftveres kiépítettségből származó hibákért. Magyarul ha szarul installáltad össze, akkor az nem az ő gondjuk. Ha hardver hiba, az igen. Vagy ha nincs driver a support oldalon valamihez, az is... de telepíteni nem fog neke4d odaküldeni senkit, mivel az a te dolgod...
Driver letöltésre supporton kívül legalább 5 megoldást tudok fejből, de hogy a legegyszerübbet mondjam... töltsd le a driveridentifier nevü szoftver a driveridentifier.com -ról és majd ő megkeresi neked... ne mond már, hogy nem találod supporton... megnéztem.. ott van minden...
[ Szerkesztve ]
A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!
Új hozzászólás Aktív témák
- Toyota topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mikrotik routerek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- E-book olvasók
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad Workstation Dock 40A5
- Új/Újszerű Asus TUF F15 FX507 - 15,6"FHD 144Hz - i5-12500H - 16GB - 512GB - RTX 3050 - Win11 - Gari
- Lenovo ThinkPad T14s Gen 1 - i7-10510U, 16GB, 256GB - Garancia
- HP Zbook Firefly 16 G10 (865S8EA) Mobile Workstation - ÚJ - 16" notebook - i7-1360P, 32GB
- Asus TUF FX505GE - 15,6"FHD IPS - i7-8750H - 8GB - 512GB SSD - GTX 1050 Ti - Win10 - Magyar