- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
Hirdetés
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Antimatrix
tag
hagyott itt nálam diablo 2cd-t HOFi+ valami más
hogy másold lePH+BIZHATÓSÁG TOP69 -helyén vagyok - innen kezdve exelhetek a PH!-n is :-)))) Hiába mondják Csernobilnak mégis van következménye.- by Slepy- Degenerált Userekről vélemény! -- Az internetem van/nincs az örök bitmezőkön!
-
simonzé
addikt
Tudna valaki felajánlani nekem valami vállalható telefont, amíg az enyém visszajön szervizből? Bírjon két napot, ne legyen nagyon gány, és Pannonnal működjön. Ennyi. Kb két hétre kéne, és felajánlok érte egy tábla Bocicsokit avagy 1 doboz sört.
Tekinthetitek a Legyen Ingyen Sör mozgalom egyik eseményének is.[ Szerkesztve ]
I don't fit in. I fit out.
-
ngabor2
nagyúr
-
simonzé
addikt
Tudod miért van ez?
Senki sem tanítja meg az embereket közlekedni. Neked iskolában megtanították, hogy az a piros keretben fehér, lefelé utató háromszög mit jelent? Ha nem, akkor senki se lepődjön meg, hogy kihajtasz valaki elé bicajjal, mert 12 évesen már közlekedhetsz, de nem kell tudnod a szabályokat ha fater nem mesélt róluk. És miért mesélt volna?!?! Nem az ő dolga.Más: Amikor egy szuzukis buziköcsög 80-nal közelít hozzám kettesben, miközben a zebrán áthaladok, akkor utálhatom az összes buzi autóst?
Más: te a hülyéket utálod ha jól tévedek, nem a bicikliseket. Ne általánosíts ha a biceklisekről beszélsz, mert ezzel pl. engem is bántasz.
Más: Ha én gyalog járok be a munkahelyemre, motorraj járok túrázni, biciklivel járok időt tölteni, és kocsival megyek a szülőhelyemre, akkor én mi vagyok? Gyalogos, autós, motoros vagy biciklis?
Más: Hollandiában békében él együtt biciklis és autós. Ők a hülyék? Vagy csak a fű miatt? Ja, ott aki gyalogost gázol a zebrán felelősségtől függetlenül 5 év letöltendőt kap. Nincs mellébeszéd. Ezután meg két hónapba került visszaszoknom, hogy ritt ám vadásznak.
Más: Az autósok az autósokat is utálják. Egy gázelvételnyi geszust nem tesznek, hogy segítsék egymást kiállni a parkolóból. Szégyen az összes ilyen buzira.
Más: ez az ország beteg. Mindenki utál mindenkit
I don't fit in. I fit out.
-
xuldar
őstag
"Az autósok az autósokat is utálják.
Nah igen. Ott sem ártana rendet rakni! Debrecen még nem is olyan vészes az ország többi részét nézve."Hát én vezettem már pár helyen Magyarországon, de amellett, hogy Debrecenben vannak a leghülyébben beállítva a lámpák, itt találkoztam a legköcsögebb vezetőkkel. Nem kell messze menni, Nyíregyházán engednek, ha be akarsz kapcsolódni a forgalomba, udvariasak. Pesten már régóta rájötek, hogy ha udvariasak a másikkal, akkor velük is az lesz a másik. Itt nem vezettem még le egy napot úgy, hogy ne találkoztam volna olyan idiótával, akitől nem csak hogy elvenném a jogsit, de a kezét is levágnám, hogy ne tudja megfogni a kormányt. Kapásból 3 kereszteződést fel tudok sorolni csak a keleti részen, ahol álltam már legalább 10 percet, mert senki nem engedett ki.
Ez nem csak az én véleményem, van nem egy debreceni ismerősöm, aki szintén lehúzta az itteni közlekedést más városokhoz képest.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Winner_hun
félisten
-
bobace
őstag
Rendkívűl magas a fájdalomküszöböm, bírom az ilyesmit, nem tesz rám mély benyomsát meg semmi, (bár élőben nem szeretnék ilyet látni) de ezt azért mégsem kellett volna berakni
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
Antimatrix
tag
Egyetértek sőt jó megoldás lenne
A KRESZ tankönyvbe sokminden benne van -ezt is be lehet ne tenni - könyvbe utólsó 2 oldal vagy a oktató cd-re - aki a megengedettnél sokal több hibát vét kijönne a figyelmeztető ablak - jobban tanuld meg a kresz szabályokatés közlekedj e szerint különben így járhatsz vagy okozhatsz
és akkor bejönne random 1 képez nem a kresz része viszont aki "nagyívben lesz@.rja" és fittyet hány:
- így nézhet ki -jobbik eset
- ilyet csinál mással autóban ülő vagy akit elűt binyiklis motoros - rosszabbik esetnem az a probléma, hogy a záróvonalat és a rendőr veteményesen átmegy valaki hanem az hogy mennyivel és hogyan!!!
PH+BIZHATÓSÁG TOP69 -helyén vagyok - innen kezdve exelhetek a PH!-n is :-)))) Hiába mondják Csernobilnak mégis van következménye.- by Slepy- Degenerált Userekről vélemény! -- Az internetem van/nincs az örök bitmezőkön!
-
Borosz
senior tag
Ha megszervezed az csak jó mindenkinek. ;) Egyébként változik az ember ugye... Egyre kevésbé vagyok pökhendi. Bár azt sem tudom az az volt-e egyáltalán vagy csak a pillanatnyi lelki állapotom miatt írtam olyan csúnya és ronda pacifista dolgokat.
Jani!
Látod mennyien szeretnek itt is? Hülyeség lett volna "elmenned".
Ersödjél megfele! Egyél sok répát meg zőccséget.
Le a tumorokkal!!! -
beencee
senior tag
Még hogy én, de Műemlék Felügyelet... A patikának is otthont adó Podmanicky-ház ugyanis műemlék, így aztán még az Önkormányzati Törvény szerinti tulajdonos, Debrecen városa is csak szigorú szabályok mellett végezhet rajta bármiféle változtatást.
És ezt a szabályt kivételesen be is tartják. -
werszomjas
őstag
Amugy nem csak a pénz miatt nem éri meg száguldozni.
Én néha nézegetem a http://langlovagok.hu/-t.
vannak eleg durva képek, ilyenkor elgondolkodik az ember, megéri-e rohanni, feleslegesen előzgetni, akár városon, településen belül is!!
Persze igen, előfordul hogy nem Te vagy a hibás, hanem az áldozat, de ha rendesen közlekedsz, akár Te lehetsz az aki megelőzi a nagy bajt.
Személy szerint nem egy frontalist kerültem mar el, úgy hogy ha nem figyelek és énis 200al tepek mint a buzi bmw-s, akkor csatt.Szóval vigyazzon magára és másokra mindenki
lorcsi: nekem sajnos kimarad a cm, este 8ig óram van
[ Szerkesztve ]
üdv
-
simonzé
addikt
A multkor bementem, minden arc új volt. (Kb két hete). nagyon sajnálnám ha eltűnne a cég, mert tényleg jó áron dolgoztak, és elég jó volt az ügyfélszolgálat is. Ja, beszéltek angolul is. Melyik bolt csinálja ezt utánuk?
Mondjuk a Webshopjuk elég gáz, ezt így nem szabad hagyni. Ráadásul Db-ben is kizárólag futárral szállítottak jó ideje. Azért a négygigás pendrájv 2300-ért, meg az 500GB-s MyBook 13000-ért csak náluk volt elérhető.I don't fit in. I fit out.
-
lorcsi
veterán
1. a bentebbi kis utcákban sokkal rosszabb az út
2. nem is volt annyira rossz hogy fel kelljen szedni
3. Debrecen elkerülőjére kellene inkább energiát fektetni, nem b.sznák szét az utakat és a mellettük álló házakatszóval nem hiszem, higy ez volt a legfontosabb renoválásra váró útszakasz
ez inkább az ottani gazdagok miatt van luxuskocsik nem úgy feküdtek az úton[ Szerkesztve ]
-
ngabor2
nagyúr
mert bicajjal is alig lehet elmenni, nemhogy egyéb járművel. a kocsik a villamossínen mennek, 1 keskeny sáv oda, egy visszal, leglassabb jármű a villamos... képzelheted, mekkora sorok/dugók szoktak lenni...
lorcsi: az elkerülő nem annyira látványos. bezzeg egy n+1. betonhodály... az más.
[ Szerkesztve ]
-
xuldar
őstag
Sokat lehetne tenni érte. Sok-sok éve tervezik meg ígérgetik a 4-es és 47-es elkerülőt. A 4-esen Budapesttől Nyíregyházáigig Debrecen az egyetlen város, ahol még nem épült elkerülő (plusz pár falu). Az a baj, hogy ez a beruházás nem lenne elég látványos. Ennek a két útnak a tranzitforgalma nagyon magas, és a reggeli/délutáni dugót nagyban csökkentené egy külső félgyűrű, mert akkor kevesebben kerülnék el a város ezen útjait, így a belváros átmenő forgalma csökkenhetne. Ráadásul a sétálóövezetet is bővíteni akarják, ami önmagában nem baj, csak a Nyugati elkerülő még a farosban sincs. Igazából a problémák megoldási sorrendjén lehetne változtatni. A világon mindenütt nőtt a gépjárműforgalom, csak van, ahol normálisabban tudják kezelni. És igen, a politikának sajnos van hozzá köze, mert ma Magyarországon csak látványpolitizálással lehet valamit elérni, ami nagyon szomorú.
Egyébként ha az időjárás engedi, én is biciklizem, mert autóval nem lehet közlekedni reggel és délután.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
lorcsi
veterán
nem tettem véleményt csak anynit mondtam, hogy ez így nincs jól.
tőlünk reggelente egy óra a belváros onnan pl. tesómnak az egyetem 20-25 perc, ez így nagyon nincs jól
a busz pl. a volt főiskolám irányába napközben óránként jár, de folytathatnám tovább..csak mivel nem itt laksz nem sok értelme van veled ezen vitáznom
nem mondtam semmit a város vezetésrőlpár hete voltam pesten, nem csak a metró miatt jobb a tömegközlekedés. combínóra sem kellett sokat várni és állandóan jön valami. nekem ha elmegy egy busz 20 percet lehet várni a következőre, a másikra meg egy órát
az Árpád térnél az Ótemető előtti kereszteződésben egyik fel e le volt zárva pár hete. anynira bedugult az a rész, hogy eszméletlen
[ Szerkesztve ]
-
xuldar
őstag
Az autópálya pénzbe kerül, ezért még mindig rengeteg teherautó közlekedik a főutakon, a 47-esnek pedig nincs alternatívája autópálya szinten. Ha csak a tranzitforgalom kimenne a városból, már az is sokat jelentene. Mikor lezárták a Piac utcát, fél évig be volt dugulva a város, aztán mindenki megtalálta "az ideális ívet"
A tömegközlekedéssel igazad van, de amíg rengetegen csak azért járnak autóval, mert lusták gyalogolni, addig kár bármit is várni ezen a téren. Itt a főiskolán is sokan legszívesebben a terembe állnának be a járművükkel. Szabálytalanul parkolnak, mert egyszerűen lusták 150m-rel többet gyalogolni, ahol ott van a rengeteg üres parkolóhely.
A biciklire ugyanez vonatkozik. Minek tekerjenek, amikor ott van a légkondis autó, amiben csak a gázpedált kell nyomni? Bicajjal csak az esti órákban vagyok lassabb, mint autóval. Egyetlen hátránya, hogy nem tudom hol letenni, mert ellopnák, míg az autóval azért nincsenek ilyen gondok.
Az elkerülőre igenis szükség van, csak ahogy mondtam, nem lenne elég látványos a városlakóknak, ezért hanyagolják.Ui.: Mi sikerült?
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
xuldar
őstag
A látványos javulás a tranzitforgalom elterelésével lenne tetten érhető, de akik a városban laknak, azok nem fogják letenni az autót. Így már érthető? Szerintem egyértelműen fogalmaztam.
Erről a matricáról nem tudtam, akkor ezt benyaltamszandi: az meg a kedvencem, hogy felfestenek egy sárga csíkot az amúgy is keskeny járdára, és máris kész a bicikliút. Csak éppen a gyalogosoknak nem tűnik fel, és ugyanúgy az egész járdán mászkálnak, és ugyanúgy anyáznak a bicajosokra. Hozzáteszem persze, hogy pl a Piac utcán nincs is hely bicikliutat építeni, de a járda néha még a gyalogosforgalomnak is kevés. Ki van ez találva. Ahhoz tudnám hasonlítani, mikor úgy "javítanak" utat, hogy kitesznek egy sebességkorlátozó táblát
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
simonzé
addikt
Némi vigaszt jelenthet hogy ha az iGo nem hazudik (és nem szokott) akkor egy átlagos autónál 90-es óraállás mellett kb 80km/h a valós sebesség. 50-esnél kb 42, szóval kis ráhagyással szoktam kezelni a sebességhatárokat.
Tesztelésre jó a Dózsa György út Domustól a Csemete utcáig vezető részén elhelyezett sebességmérő. Ez megmutatja mennyivel is mégy (egyezik az iGo mérésével). Érdekes teszt, érdemes kipróbálni.I don't fit in. I fit out.
-
xuldar
őstag
"...nem kell lehúzni az átlagot." Az egyik betegnek krónikus hasmenése van, a másiknak meg ugyanilyen kemény székrekedése. Statisztikailag mindketten egészségesek. Szóval az átlaggal jönni hülyeség, egyébként a buszjáratok jó része tényleg ritkán közlekedik. Nem egy-kettő, hanem sok. Igaz, mostanában alig közlekedem buszon, mert 5 perccel lenne gyorsabb munkába menni vele, mint gyalog...
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
szandisas
senior tag
"egészséges életre nevelés" erről mesélnék egy kicsit: A TK-n azt mondják, hogy majd a gyerekeket egészséges életmódra kell nevelni, órákat tartani rendesen az ilyen témákból. Rá pár napra , ha kitöltöttél egy kérdőívet a suliban( Református főiskola) akkor kaptál 1 zacsis kávét, 1 energiaitalt, 1 chipset, és egy Pl*yboyt . Akkora ellentétek vannak, hogy hihetetlen
aláírás
-
ati012
senior tag
Hehe, végülis szeretjük egymást...csak pasija van.
Bence: Attól függ, hogy a mellfixált, vagy a fenékfixált férfiak csoportjába tartozol.
Azaz? Ez nekem nem világos.A PH rövidítés lassan PerverzHapsik-at fog jelenteni.
Közlemény: meghalt egy oiskinhead barátom. RIP "Retek" RIP
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Autós topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Honor Magic V2 - origami
- Xbox Series X|S
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...
- Bomba ár! Asus VivoBook X412F - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 650 G5 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Asus VivoBook S410U - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest