- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
Új hozzászólás Aktív témák
-
plexi
tag
Helo Mindenkinek! Kezdő vagyok és nemtudom ez mit jelent :
CPU-Z: http://images.netbag.hu/20080420/21331917102.JPG
Ez jó, rossz vagy mit csináljak vele? Választ előre THX
Kingmax DDR2 2*1Giga 1066mhz hivatalosan szal nem túl márkás. de miért csak 520on mennek?
"amennyiben nincs mérték, úgy nincs gyönyör sem.'
-
Ősember
őstag
probáltad ujrainditani a cou-z-t? lehet cask egy gyor mérési hiba... az idözitéseket elnézve mindent manual-on hagytál még. probáld meg esetleg a gyári értékeket manuálisan beadni a ramnak.
az elsö fül a cpu-z-ben mit ir? fsb mennyi? 266-nak kellene lenni...______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!
-
Sziasztok!
Vettem egy geil black dragon kitet 4Gb CL5-t. Semmi feszért (még 2,3-at is adtam neki!) se akar stabilan 900-on menni, ha még CL6-ba teszem akkor se. Ez a cucc télleg ennyire gagyi tuningra?Valakinek van tapasztalata még ezzel rammal? A ram tuning mennyire BIOS függő? Mert nekem még gyári BIOS van a lapomon (P5K-Pro), aztán lehet hogy azért nem megy De feleslegesen nem akarok BIOS-t frissíteni (kicsit félek tőle, miután elcsesztem egy lapot vele, én hülye winfosból akartam frissíteni, és persze nem jött be, megy is gariba ).
Jelenleg 5-4-4-10-en használom 2,1 volton betonstabilan, ami végülis annyira nem szörnyű, de sztem kevés
Make Asia Great Again!
-
littlelion21
addikt
Sziasztok!
Azt áruljátok már el miért van,h ahogy rákattintok a coretemp ikonjára, újraindul a gép?
Már ott tartok,h ha be akarok lépni a bios-ba, csak kattintok a coretempre.