Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    Topikgazda

    válasz proci985 #21890 üzenetére

    Az a baj, hogy erre érdemben reagálni most nincs időm és erőm sajna összeszedni a maradék agysejtjeimet. :)

    A nagy részével teljesen egyetértek.

    Pár gondolat azért:

    szoval a fejlesztok egyszeruen atvettek az enginet

    A saját RED Engine-jüknél ez nem meglepő. Persze fejlesztve.

    idiota es felig hasznalhatatlan inventory? check.
    crafting rendszer amihez kb egy guide kell, hogy az ember atlassa? check.

    Ehhez egyébként tudni kell, hogy a The Witcher 3-ban az elején még egy ennél is rosszabb inventory volt, nem voltak tárolóládák, ahova lerakhattad a később használni kívánt dolgokat például (az az 1.07-ben jött be, vagy 2 hónappal a megjelenés után). Vagy a crafting / alchemy cuccoknak volt súlya. Nem volt rendezési opció, tehát mindent keresgélni kellett. A fentiek miatt kb. negyed óránként mehettél egy boltoshoz, hogy megszabadulj a felesleges dolgoktól. És nagyjából minden felesleges volt, ami nem a fegyvered és páncélod, mert egyszerűen nem bírtad el őket. Szóval craftolni vagy alchemy-zni nagyjából nem tudtál...

    - meg kellett oldani a nagyobb assetsuruseget, ezert aldozatok kellettek. Ld a viz fizika minimalizalasa (tudja az engine), az agressziv resource management.

    Én a vizet és a teljesen hiányzó vízi forgalmat nem tudom hova rakni. Konkrétan van talán két teherhajó és pár luxusyacht a játékban, de mind kikötve. Nincs a kikötőben mozgás.
    Az, hogy ezek után a víz nem reagál semmire, már tényleg nem tudom hova rakni.
    A magyarázatoddal az a bajom, hogy mi a franciért nem tették opcionálissá? Egy kapcsoló, működik, egy kapcsoló, nem működik. Kevesebb FPS lesz? Nach so.
    Inkább arra tudok gondolni, hogy valami irtó bughalmazba futottak, és nem volt már fejlesztési idő ezek kezelésére, ezért úgy ahogy van, kikapcsolták...

    - levagtak a sztori hosszat. a Witcher3mat a tobbseg nem fejezte be es oszinten szolva jobb ez igy, hogy pl a Rouge + Kerry szallal mar nem terheli a jatek a foszalat.

    Az szerintem is pozitív, hogy opcionálissá tették őket, hiszen ha nem rajongsz Silverhand-ért, akkor mi a francért foglalkoznál az ex-szeretőjével vagy hajdani jóbarátjával? Ezzel együtt nehéz értelmezni a Silverhand-es fő történetszálat nélkülük...

    - masszivan javitottak a harcot, a Witcher3 a rajongobazis szerint is unalmasba fordulhat, ugyanakkor olyankor kvazi walking simulatorkent jatszak. ez tokeletesen sikerult

    Na ha valami tényleg ultragáz a teljes The Witcher szériában, az a harc. Én is utáltam. :)
    A CP2077-ben maga a harcrendszer rendben lenne, az AI nincs sajnos...

    - kiszedtek a random extra jatekokat.

    Nincs Gwent szintű game-in-the-game, ez tény. De viszont van ugyanúgy ökölharc, mint a TW3-ban volt (kb. olyan szintű is volt sajnos), lett viszont három lövészverseny Questekbe oltva, és lett autóverseny a lóversenyek helyett (megint egy Questláncra felfűzve).

    ...eleg ram...

    Ezen a részen én amúgy mérges vagyok, mert nem használt a játék soha többet, mint 10GB. Úgy, hogy van a gépben 32GB...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák