- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Egérpad topik
- Androidos fejegységek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
ma Az FDA viszont csak olyan eszköz használatát javasolja, melynek orvosi képességeit bevizsgálta.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
jonnyjoker01
veterán
-
Vesa
Topikgazda
válasz jonnyjoker01 #22351 üzenetére
Nem kapkodják el...Június van.
A tudomány a valóság költészete!
-
infectedmann
őstag
Tuti én vagyok a noob, meg hülye kérdés de:
Már a 2. felvonásnál tartok, végig mentem az Evelyn Parker szálon, eljutottam Alt Cunningham-hez, de nem ez a lényeg. Megnéztem néhány mellékküldetést, de szinte csak Magas és Nagyon Magas szintűeket találok, amikkel nem tudok mit kezdeni, mert nem tudok hozzájuk megfelelő felszertelést venni (fegyver/ruha/páncél). Pillanatok alatt meghalok. Ez normális? Gondoltam farmolok egy kis pénzt, de így bukta.
----#22354 Ovisbig: már az 1.2-vel is elég sokat csúsztak, úgyhogy ezt már kb. lehet is kukázni
[ Szerkesztve ]
-
infectedmann
őstag
Mivel szerencsére már nem tudok szerkeszteni:
nem Magas és Nagyon Magas, nanem Mérsékelt és Nagyon Magas. -
Coyot
őstag
válasz infectedmann #22356 üzenetére
Mérsékelt az mind mehet szerintem, rendőrös kék cuccokon meg tudsz farmolni kicsit. Bár én very hard-on nyomom nincs nehzéség, bár oda kell figyelni az tény.
Má' nem
-
Segal
veterán
válasz infectedmann #22355 üzenetére
Te vagy a noob
Én normal fokozaton játszottam végig, de kb a játék felétől elő sem vettem a fegyvert csak leboxoltam mindenkit a gorillakarral...
Régebben pont arról értekeztünk a legtöbbször hogy 1 idő után nevetségesen egyszerű az összes feladat.
Milyen irányba fejlesztetted a karaktered?"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
válasz infectedmann #22355 üzenetére
a mellekkuldetesek zonatol fuggenek. magas es nagyon magas tul sok, jellemzoen 5-10 szinttel vannak feletted az ellenfelek. csinalj olyan kuldeteseket amik a szinteden vannak, kell meg lennie boven, max a varos masik reszen.
Coyot: very hard nehezsegen ugy, ha bemesz egy danger: very high eventre, akkor jellemzoen az flatlineolja a karaktert ha radneznek. es mivel very high, igy nincs takedown,
van 1-2 gig amit igy is meg lehet csinalni, de csak ha lopakodva meg lehet mindent oldani.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Topikgazda
válasz infectedmann #22355 üzenetére
Itt egy térkép, hogy Night City mely kerületei mely szintekre vannak belőve, ebből elindulhatsz, hogy mely részeken kéne nézelődnöd:
A pénzfarmolás az iszonyatosan gáz eladási árak miatt nehéz ügy, én a második végigjátszásra felraktam egy eladási ár 2x szorzós modot, így azért egy nagyságrenddel normálisabb a pénzmag mennyiség...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
infectedmann
őstag
Köszönöm mindenkinek a infókat
#22358 Segal: leginkább lőfegyver használat felé, hogy arra kapjak bónuszt. Én jobban szeretek lövöldözni, de mindig van egy erősebb Katana vagy más közelharci fegyver.
#22360 Cifu: ez egy elég hasznos mod. Tegnap vettem először fegyvert, mert az egyik dealernél volt egy nagyon jó géppisztoly elég magas DPS-sel és négy mod hellyel, de a vételárhoz képest olyan nevetséges áron tudnám eladni, hogy kiröhögtem a játékot
[ Szerkesztve ]
-
WATERDACA
őstag
Nagyon el lesznek késve a tartalmakkal. A második félévtől berobban a nextgen címek áradata a videojáték piacon, az embereket már nem fogja érdekelni ez a játék, max a legelvetemültebb rajongókat.
A napokban volt a Far Cry 6 gameplay bemutatója, hát mit mondjak, 2* jobban várom azt a játékot, mint ennek bármelyik DLC-jét.
u wanted, i got it \o/
-
nubreed
veterán
válasz WATERDACA #22365 üzenetére
Szerintem nem baj ha csak a 2. félévben jönnek új tartalmak. Remélem tanultak a hibáikból, most szemmel láthatóan nem hype -olnak semmit (végre) és nagyon remélem, hogy jó minőségűek lesznek az új tartalmak. Inkább jöjjenek később csak legyenek rendesen megcsinálva és ne úgy adják ki őket mint az alapjátékot.
PC -re milyen említésre méltó openworld címek jönnek idén? Komolyan nem nagyon tudom, ezért kérdezem. Far Cry 6 nálam olyan, hogy erősen ferde szemmel nézek rá, azokután, hogy az FC5 -el mindent elqrt az UBI amit csak el lehetett a szériában, nagyon nehéz lesz innen visszatornázni magukat a szememben.
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
wjbhbdux
veterán
válasz nubreed #22366 üzenetére
Miért kell mindennek open worldnek lenni? A Cyberpunk is lehetett volna jobb játék ha fogják az egész hasztalan várost és kivágják a f*szba, marad az Afterlife mint quest hub és beteleportál a küldetés helyszínekre amiket kidolgoznak részletességgel a város helyett.
/s
-
Fitzgerald
veterán
Van arcuk kirakni olyat, hogy csökkent a "crash rate", mintha az valamiféle achievement lenne, amiért tapsot érdemelnek?
Agyam eldobom...Közel két hete jelent meg a Days Gone pécére, amitől nem vártam túl sokat alapvetően. Az hogy 2 hét alatt majdnem 2/3-ad annyi időt játszottam vele, mint a lassan fél éves Cyberpunk-al, magáért beszél...mindezt úgy, hogy videójátékot ennyire még sosem vártam, mint ezt.
Egyébként meg mindenféle diskurzus, nyüzsgés megszűnt a játék körül az összes létező platformon (mémek kivételével, illetve redditre rakosgatnak ki ezt-azt a HC fanok, kb. ennyi.).
Úgyhogy innen már aztán tényleg irgalmatlan nehéz visszajönni...[ Szerkesztve ]
-
Novver
senior tag
Így a megjelenés után fél évvel milyen a játék?
Vállalható már, vagy még mindig egy bughalmaz?
Júniusi steam salen akarnám behúzni, de ha még mindig katasztrófa, akkor majd jó lesz az karácsonyra isLife is a game... The game is my life!
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Novver #22374 üzenetére
Most már elég vállalható állapotban van, kb most olyan amilyennek lennie kellett volna megjelenésre. Gamebreaking bugok javítva, ettől függetlenül kisebb problémák még mindig vannak pl. ritka grafikai bugok, felvehetetlen tárgyak, néha meghülyül a fizika és beeshetnek dinamikus tárgyak a talaj alá (pl. szétlőhető környezet tárgyak, vagy leejtett vegyver, eldobott kés ilyesmi). Ezeknél súlyosabb bugokat nem találtam 1.2+ óta.
@WATERDACA: pont pár napja küldtem be hogy megváltoznak a gig helyszínek attól függően hogy mit csinálsz, 192db jelöletlen secret van a mapon, legyen szó mini küldetésről (igen vannak jelöletlen küldetések), NPC interakcióról, easter eggről, extra lore infóról vagy lootról. Egy semi-RPG-től mi kéne még? Ha megint azt kezdjük el, hogy GTA szintű világ-player interakció akkor fejbelövöm magam.
Lehet rosszul emlékszem, kérlek javíts ki ha nem így van, de úgy emlékszem te "istenítetted" a witcher 3-mat. Ahhoz képest az open world minden szinten előrelépés.
Far Cry 6 gameplay demóját megnéztem, első benyomásom az volt, hogy mennyire élettelenek a karakterek (túlságosan hozzászoktam a CP2077 animációihoz ), de amúgy ez most olyan játéknak néz ki amit én mindig is vártam a Far cry szériától, de sosem kaptam meg. Félve, de kíváncsian fogom követni, köszi az ajánlást.
Üdv. Johnny
-
Novver
senior tag
válasz jonnyjoker01 #22375 üzenetére
Akkor asszem landolni fog majd, köszi
Life is a game... The game is my life!
-
Topikgazda
@WATERDACA: Nagyon el lesznek késve a tartalmakkal. A második félévtől berobban a nextgen címek áradata a videojáték piacon, az embereket már nem fogja érdekelni ez a játék, max a legelvetemültebb rajongókat.
A The Witcher 3 is alapvetően a második DLC után volt olyan, ami tényleg korrekt állapotnak nevezhető, és az eladások is megvoltak. Szóval ez nem feltétlen rossz koncepció, csak gondolom akkor már összefonják a teljes értékű next-gen konzolos porttal. Ha innen nézed, akkor ez egy teljesen vállalható mind üzleti, mind játékosszempontból. Aki az első nekifutásra csak végigrohant rajta, az kap kismillió új tartalmat, és felfedezheti azt, amit az első alkalommal elmulasztott, plusz szebb grafikát és stabilabb játékmenetet kap.
(A magam részéről az FC-t a negyedik rész után elengedtem...)
@wjbhbdux: Miért kell mindennek open worldnek lenni? A Cyberpunk is lehetett volna jobb játék ha fogják az egész hasztalan várost és kivágják a f*szba, marad az Afterlife mint quest hub és beteleportál a küldetés helyszínekre amiket kidolgoznak részletességgel a város helyett.
Pont, hogy a város hangulata adja meg az egésznek az alapízét. A teljesen eltérő stílusokat, a kismillió apró elrejtett (vagy nem annyira elrejtett) geget, utalást. Szerintem zseniális ilyen szempontból a játék, lévén egy csomó mellékküldi csak úgy elérhető, ha odamész egy adott helyre. Ha nem jársz mondjuk Santo Domingo-n csak úgy, akkor a 6th Street "igyál és lőjj Holt-ra" verseny is kimarad az életedből. Ez egy adott példa, és ilyenből akad pár tucat...
Az open world résszel alapvetően csak az "tömeg" szimulációjánál látok problémát, tehát a gyalogosok és a civil autóforgalom terén, illetve az NCART (metró / magasvasút) közlekedés implementációját fájlalom...
Ezt is figyelembe véve az open world része nagyon is jó a játéknak...
@Novver: Így a megjelenés után fél évvel milyen a játék?
Vállalható már, vagy még mindig egy bughalmaz?Bugok most is vannak benne (nekem második végigjátszásra most például a holohívásoknál szétesik a kép, azzal az effekttel, ahogy a
), de semmi olyannal nem találkoztam, ami a játékélményt alapból megkeseríti.Delamain küldinél csinálja A játék állapota teljesen vállalható, de ha csak egyszeri nekiugrás a terv, én már megvárnám legalább a DLC-ket.
Ha amúgy bejön a játék világa a videók alapján, akkor viszont bátran ess neki, nem hiszem, hogy csalódás lesz belőle.
@RubbishBin: "Miért kell mindennek open worldnek lenni?"
Mert minden kis hokipoki stúdió Rockstar Games akar lenni, 1db sikeres játékkal a hátuk mögött.Apró probléma, hogy messze nem a Rockstar Games-el kezdődött a sikeres open world játékok sora, ők is csak egyek a sorban, csak hát sokan nem látnak az RG játékokon túl...
BTW a CP2077 finoman szólva is bejött üzletileg (a CDPR 2020-as éves nettó nyeresége 447 millió dollár volt összesen, ennek kb. 3/4-e a CP2077-ből jött), szóval especiel (bármennyire is képtelenek sokan ezt beismerni) a CP2077 is sikeres játék lett...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nubreed
veterán
Szerintem is jó lenne egy aranyközépút. Azt, hogy tanulnak a hibáikból én sem úgy értettem, hogy át kell esni a ló másik oldalára és szinte nulla kommunikáció van azóta. Most ez vagy tényleg rosszat jelent a játék jövőjére nézve vagy nagyon csendben készülnek még nagydobásra.
#22368 wjbhbdux: Nem kell mindennek openworldnek lennie, ezt nem is mondtam. Csak jó lenne ha ebben a műfajban jönne néhány új játék idén, kicsit kevés van mostanában. Pár hete nekiugrottam újra az RDR 2 -nek, egyből a 2. Cyberpunk végigjátszásom után. Ezt a játékot (mármint az RDR 2-t) már elsőre is imádtam, de most másodjára mégjobban. Na valahogy így kell openworldöt csinálni. Elképesztően élethű az a részletesség amivel megalkották a játékot, az állatok mozgásától és viselkedésétől kezdve, a különböző npc-kkel való interakciókig, a különböző random encounterekig és még sorolhatnám.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
WATERDACA
őstag
@Cifu: "Az open world résszel alapvetően csak az "tömeg" szimulációjánál látok problémát, tehát a gyalogosok és a civil autóforgalom terén, illetve az NCART (metró / magasvasút) közlekedés implementációját fájlalom..."
Szerintem az open world rész az egyik legnagyobb csalódás a játékban, eleve ha onnan indulunk ki, hogy a W3-ban is voltak más tennivalók, Gwent stb. ami miatt néha csak elindítottam a játékot, mert kockázni akartam egyet. Itt nincs meg ez az inger, itt csak gegeket tudsz vadászni, amiknek a megírásuk csillagos ötös lett, de ez 2021-ben "next generation open world" beharangozásnál édeskevés.
10-15 évvel ezelőtti ow játékok jobban működnek. És tényleg az AI csak egy dolog, bár nagyon illúzióromboló, hogy ha az interakció gyakorlatilag 0 is, és az NPC-k konkrétan oda nem illő mondatokat használnak, full random az egész, ehhez se vették a fáradtságot hogy ezt megszervezzék.
A metro/magasvasút hiánya ugyanígy érthetetlen. Várva a DLC-ket továbbra is olyan érzésem van, mintha ez a játék még béta verzióban lenne. És az a baj jelei vannak annak hogy nem ilyennek tervezték a játékot, csak az időhiány/covid/lustaság stb. ezt eredményezték.
Sajnos ezek még visszatérő dolgok lesznek a fórumban is, ráadásul ahogy telik az idő, egyre jobban érzem, hogy ez a játék csak egy közepes alkotás, "egynek elment".
Mindezt úgy, hogy egyébként vannak nagyon-nagyon jó dolgok a játékban.[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
Ellia
addikt
válasz WATERDACA #22379 üzenetére
Szerintem a legnagyobb hiba az volt, hogy kihozták prev gen-re is ami elvitt egy csomó erőforrást lényeges részektől. Persze gazdaságilag jó döntés volt, a visszaváltott példányok száma se volt számottevő (csak az internet felerősítette a hangos kisebbséget).
Mivel az alapok adottak szívesen látnám, ha folyamatosan bővítenék a játékot. Nagyon sok lehetőség lenne benne (pl. ilyenre gondolok, mint kiterjedt metro/csatorna rendszer...stb.).
Gondolom rendbe vágják amennyire lehet, hasonlóan, mint ahogy a Witcherek-nél történt, aztán remélhetőleg nem hagyják parlagon...
-
wjbhbdux
veterán
> egy csomó mellékküldi csak úgy elérhető, ha odamész egy adott helyre. Ha nem jársz mondjuk Santo Domingo-n csak úgy
Én ugyan bejártam és végigcsináltam a dolgokat, de azt nagyon furcsálltam hogy voltak teljes városrészek ahova egyáltalán nem vittek főbb küldetések. Eleve azok körül csináltam a kisebb dolgokat, hogy bejárjam a helyet. Aztán egyszercsak vége a játéknak, és még ott a city center / heywood rész ahova be se tettem a lábam. Mondjuk ha már sokat hasonlítgatják a GTA-hoz, ott úgy ismered a pályát egy végigjátszás végére mint a tenyeredet, itt meg nagyon sok hely csak azoknak lesz ismert akik 100%-ra viszik a játékot. Ezt lehet egy jó jutalomnak is tekinteni a felfedezésért, de feltételezem hogy a játékosok jókora része nem csinál meg minden kis szirszart a térképen, az erőforrások pazarlása is a fejlesztésben ekkora városrészeket csak mellék dolgokra használni.
A gyalogosok és autók mennyisége nekem bug gyanús. Volt hogy összevissza rángattam a kamerát vezetés közben, és egyszer egy pár olyan képkockám lett amin a teljesen üres úton megjelent egy rakat autó körülöttem, aztán egy egér mozdulattal később megint minden eltűnt. de ezt többször nem tudtam előidézni.
/s
-
Topikgazda
válasz wjbhbdux #22381 üzenetére
Én ugyan bejártam és végigcsináltam a dolgokat, de azt nagyon furcsálltam hogy voltak teljes városrészek ahova egyáltalán nem vittek főbb küldetések. Eleve azok körül csináltam a kisebb dolgokat, hogy bejárjam a helyet. Aztán egyszercsak vége a játéknak, és még ott a city center / heywood rész ahova be se tettem a lábam
Na ettől open world az open world. Attól, hogy nem vitt oda a fő küldetésszál, attól még mehettél oda, és voltak is mellékküldetések a City Centerben / Heywood-ban.Ezt lehet egy jó jutalomnak is tekinteni a felfedezésért, de feltételezem hogy a játékosok jókora része nem csinál meg minden kis szirszart a térképen, az erőforrások pazarlása is a fejlesztésben ekkora városrészeket csak mellék dolgokra használni.
Nem értem valahol az embereket. Egyfelől az a gondjuk, hogy mekkora lesz majd a város, majd az, hogy túl nagy a város, és erőforráspazarlás volt ekkorára csinálni.Ez minden open world játéknál előjön, hogy vannak, akik az "üres" területekre panaszkodnak. Itt is van ilyen, nem vitás, de ne feledd, hogy a CDPR már az elején nyilatkozott olyat, hogy hosszú távra terveznek a CP világával, ez pedig jelenleg is megvan, a mostani roadmap is azzal kezdődik, hogy hosszú távon sikerre akarják vinni. Innen kezdve azok a részek, ahol később küldetéseket fognak elhelyezni, most "placeholderek". Szvsz ez még mindig jobb, mint amikor hirtelen a semmiből megjelenik valami új városrész vagy terület.
Mivel NC-ről szól a Cyberpunk világa alapvetően, ezért mindenképpen nagyra és összetettre kellett építeni. Majd (gondolom) lesznek DLC-k, amik a most még kihasználatlan területeket fogják belakni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Aljasvip
senior tag
Ezt a hosszú távú siker dolgot már láttuk pár helyen (Andromeda, Anthem), így én szkeptikusan közelítek már ezekhez.
Ha megengedhető itt egy újabb pesszimista nézőpont: szerintem már nem lesz ebből semmi jelentősebb tartalom. A cégnek a bevétel számít, nem a becsületre/lelkiismeret miatt elkészített ingyen DLC.
Ebben nem lenne sem PR részről, sem anyagi vonzatú haszon.Én örülök, hogy ennyi mindent bele tudtak pakolni egy ilyen világba, de másrészt szomorú is, hogy a nagy ígéreteket nem sikerült megugrani, és úgy tűnik már el is engedték a kezét ennek a játéknak, már csak lélegeztető gépen van tartva.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Aljasvip #22384 üzenetére
Nyilván nem tudjuk előre, hogy mi a helyzet a DLC-kkel, mert számomra is az a nagyon nagy kérdőjel, hogy így, fél év elteltével sem hallani róluk semmit. A The Witcher 3 esetében a fizikai megjelenés előtt már bejelentették az első fizetős DLC-t, és az fél éven belül ki is jött. Itt még bejelentés sincs...
Ami a bevételeket illeti: a komoly tartalom DLC-k fizetősek voltak a The Witcher 3 esetében is, szóval itt azért nem csak az ingyenes DLC-ket kell nézni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Bennyboy
őstag
válasz wjbhbdux #22385 üzenetére
Sztem ebben nem lesz már multi. Érdekes olvasni ezt a sok negatív kommentet. Nem nagyon tudok mostanában még egy ilyen játékot mondani amiben ennyi a kontent és a hangulatot is nagyon eltalálták. Túl sokan felültek a hype vonatra (köztük én is) és sztem ez okozza a túlzott elvárásokat. Nekem a mostani állapotban is teljesen megérte az árát pedig még csak az első végigjátszás végénél vagyok.
ELADÓ D3 ROS CE 15k, Táskarugós MATRAC, Epic bringa
-
Fitzgerald
veterán
Egy open world játék legnagyobb hibája az, ha nem tiszteli a játékos idejét.
Magyarul nincs benne elég minőségi tartalom a repetitív hülyeségek mellett.
Ebben a játékban van egy rakás üres helyszín, épület, csak azért, hogy legyen ilyen is.
A déelcékkel várható, a játékost A-ból B-be terelgető küldetések sem fognak ezen segíteni.
Michael does Life nevű YouTuber (aki csak eljátssza hogy szellemi fogyatékos, egy zseniális troll egyébként) a december 12. négy órás streamjében pl. erre is kitért, amikor kiment a városon kívülre, és felmászott a szemétdombra.
Ami csak azért van ott, hogy ott legyen. Meg lehet mászni, csak hogy utána testközelből lásd, hogy mennyire igénytelenül vannak az assetek egymáshoz illesztve.
De egyébként nincs ott semmi. Semmi. Most jöhetne az, hogy egy szemétdombon mégis mit kéne találni/milyen interakcióra kéne számítani...de sajnos ugyanez igaz a játéktér 95%-ára.
Ezeket a helyszíneket inkább bejárhatatlanná kellett volna tenni okos pálya design-al, ha már tartalommal nem tudták őket megtölteni.
Ha ez egy Rockstar játék lenne, akkor biztos találnál ott a szemétdomb tetején egy példányt a játékból, ami egy rohadt jó gag lenne, és már megérte oda felmászni...[ Szerkesztve ]
-
zkxdn
őstag
válasz Fitzgerald #22389 üzenetére
"Ezeket a helyszíneket inkább bejárhatatlanná kellett volna tenni okos pálya design-al, ha már tartalommal nem tudták őket megtölteni."
Ergo mégjobban elvenni az "open"-worldből az "open"-t? -
Fitzgerald
veterán
Az open world játék nem csak azért lesz open world, mert bármikor, bárhová elmehetsz a játéktéren, öncélúan, hogy ott majd semmit ne tudj csinálni...
A jó open world design egyik fontos eleme az, hogy ha elmész ezekre a helyekre, akkor azt valamilyen módon honorálja a játék...pl. találsz valami jópofa easter egg-et, valamilyen rejtett, titkos dolgot, vagy részt vehetsz valamilyen tevékenységben...
Igen, tudom, hogy vannak ebben a játékban is easter eggek, de ezek sokszor nem ülnek, és nem változtatnak azon a tényen, hogy a játéktér 95%-a tök üres, set dressing csupán.
Ha valami csak set dressing, akkor meg tök felesleges meghagyni a lehetőségét annak, hogy odamehess semmit csinálni, főleg akkor, ha kilóg a lóláb amint elég közel érsz...
Az RDR2-ben is van egy hasonló terület (New Austin), de az csak jópofaságból, hommage-ként került be a játékba (itt játszódik az RDR1 évekkel később).
De azért mégis találhatsz itt is pár érdekes dolgot, van 1-2 kipucolható erőd, belefuthatsz random eseményekbe, olyan frakcióba amelyik kifejezetten ezen a területen tevékenykedik, van élővilág, és az itt megjelenő karakterek is ugyanúgy élik a mindennapi életüket, ahogy a játéktér többi részén. -
Vesa
Topikgazda
válasz jonnyjoker01 #22375 üzenetére
"Ha megint azt kezdjük el, hogy GTA szintű világ-player interakció akkor fejbelövöm magam"
Én már nem akartam leírni...meg elhinni sem, hogy még mindig elölről kezdődik ez a marhaság.
A tudomány a valóság költészete!
-
Topikgazda
válasz Fitzgerald #22389 üzenetére
A déelcékkel várható, a játékost A-ból B-be terelgető küldetések sem fognak ezen segíteni.
Ez mondjuk alapból nem igaz, hiszen a GiG-ek, sidequestek egy szép hányada teljesen kiesik a fő küldetésszál által lefedett részekből. Pont ezt írta le wjhbdux a #22381-es hsz.-ben...
Michael does Life nevű YouTuber (aki csak eljátssza hogy szellemi fogyatékos, egy zseniális troll egyébként) a december 12. négy órás streamjében pl. erre is kitért, amikor kiment a városon kívülre, és felmászott a szemétdombra.
Ami csak azért van ott, hogy ott legyen. Meg lehet mászni, csak hogy utána testközelből lásd, hogy mennyire igénytelenül vannak az assetek egymáshoz illesztve.Ha mindenféle nézettságvadász Youtuberek nézése helyett a játékkal játszanál, akkor lehet, hogy mást is találnál ott.
Eleve az egyik legnagyobb flash is a szemétdombon van (
), ami (dobpergés: küldetéshez kapcsolódik), ahogy még bizony pár küldetés illetve NCPD esemény is vezet oda.Rache Barthmos "koporsója", a hűtő, amiben rejtőzött Szóval annyi igaz ebből, hogy a város melletti szeméthegy kidolgozása lehetne igényesebb közelről. Hozzáteszem, távolról viszont nagyon üt, a különféle lezuhant szemétszállító teherlebegőkkel...
Szóval ha nem lenne ott, akkor szegényebbek lennének egy eléggé meghatározó elemével Night City-nek.
Ezeket a helyszíneket inkább bejárhatatlanná kellett volna tenni okos pálya design-al, ha már tartalommal nem tudták őket megtölteni.
Nem létezik olyan játék, amely ekkora, zsúfolt (ie.: nem erdő meg mező szintű) játékteret teljes egészében tartalommal meg tudna tölteni. Éppen elég, hogy egy egész kidolgozott városunk van, amelyben el lehet merülni. A Badlandstől Arroyon át a City Centerig...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Fitzgerald
veterán
Ha mindenféle nézettságvadász Youtuberek nézése helyett a játékkal játszanál, akkor lehet, hogy mást is találnál ott.
Majdnem 90 óra alatt gyakorlatilag mindent láttam, amit ez a játék nyújtani tud...
Annak meg, hogy mennyire "nézettségvadász" valaki, semmi jelentősége nincsen.
Engem leginkább az érdekel, hogy van-e valami alapja annak amiről beszél, vagy nincs.A Bartmoss fagyasztójához meg emlékeim szerint küldetés vezet, nem csak úgy beleszaladsz, ha arra jársz...
Nem létezik olyan játék, amely ekkora játékteret teljes egészében tartalommal meg tudna tölteni.
Nem is kell teljes egészében tartalommal megtölteni, az pont a másik véglet amiről te beszélsz. De a "rohadt kevés tartalom", és a "teljes egészében tartalom" között azért meg lehetne találni a középutat...
A Badlands konkrétan semmivel nem komplexebb közeg, mint az RDR2 ben lévő "erdő-mező szintű" táj (sőt, mivel nincs a Cyberpunkban még fauna sincs, talán még egyszerűbb is), mégsem tudsz odakint mit csinálni...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Fitzgerald #22394 üzenetére
A Bartmoss fagyasztójához meg emlékeim szerint küldetés vezet, nem csak úgy beleszaladsz, ha arra jársz...
Vs.
Ami csak azért van ott, hogy ott legyen. Meg lehet mászni, csak hogy utána testközelből lásd, hogy mennyire igénytelenül vannak az assetek egymáshoz illesztve.
De egyébként nincs ott semmi. Semmi. Most jöhetne az, hogy egy szemétdombon mégis mit kéne találni/milyen interakcióra kéne számítani...Szóval akkor most van ott valami, vagy nincs ott semmi?
Ott van a Nomád háttérrel indult karakter esetén ...a prológban elvesztett autód
Gondolom ha már 90 órád van benne, megtaláltad holtestét is, a pisztolyával együtt...Dexter DeShaw
Ez most így fejből, ami beugrik...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Fitzgerald
veterán
válasz Fitzgerald #22394 üzenetére
Ja igen, a dobpergéses rész elkerülte a figyelmemet...
Oké, de ha csak úgy odatévedsz anélkül, hogy a küldetést követnéd, akkor mit találsz ott (Bartmoss)?
Street Kid-el játszottam végig, a másik két lifepath-el csak a prológuson mentem végig.
A néhány dialógusbeli opción, pár megszerezhető tárgyon kívül miről maradtam le?
Nem kerestem meg , nem érdekelt túlzottan. Tudtam hogy vissza lehet menni megkeresni.Dex hulláját [ Szerkesztve ]
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Fitzgerald #22396 üzenetére
"Oké, de ha csak úgy odatévedsz anélkül, hogy a küldetést követnéd, akkor mit találsz ott (Bartmoss)?"
És pont itt mondasz ellen saját magadnak, egyrészt mert akkor most van ott kontent vagy nem, másrészt meg mert az open world játékok 99.9%-ában igaz hogy tele van ilyen helyekkel a map. RDR2, GTAV, AC széria, stb... egyik sem különb ebben.
Fel lehet róni annak hogy "next gen open world experience"-nek volt hirdetve a játék és többet vártál 2021-ben (én ezek közé tartozom) de könyörgöm ne legyünk már vakok csak azért mert menő szarozni a CP2077-et és isteníteni Rockstart.
Üdv. Johnny
-
Topikgazda
válasz Fitzgerald #22396 üzenetére
Csak azt tudom sommázni, amit Jonnyjoker01 is leírt.
Megy a hőzöngés, hogy "Ami csak azért van ott, hogy ott legyen. Meg lehet mászni, csak hogy utána testközelből lásd, hogy mennyire igénytelenül vannak az assetek egymáshoz illesztve. De egyébként nincs ott semmi. Semmi. Most jöhetne az, hogy egy szemétdombon mégis mit kéne találni/milyen interakcióra kéne számítani...", amit egy kattintás- és nézettségvadász Youtuber jól megmondott azoknak, akik arra vágynak, hogy a CP2077-et lássák ekézve, mert az (továbbra is) menő (kereslet és kínálat ugye....).
Közben viszont ott a valóság, hogy ez az egész nem igaz, lévén tartozik a területhez tartalom (közben eszembe jutott még, hogy az egyik
is azon a területen lelhető fel...). Ráadásul egymás után derül ki, hogy Te magad is találkoztál ott tartalommal, vagy legalábbis tudsz róla, hogy van ott tartalom a játékban.elszabadult Delamain taxi Szóval akkor miről is szól a [#22391]-es hsz.-ed valójában?
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Habugi
addikt
válasz WATERDACA #22379 üzenetére
Nekem van ezzel kapcsolatban egy elméletem, amit aztán vagy igazol majd az idő vagy megcáfol..
Előrebocsájtom (másoknak).., amit írni fogok az kizárólag a játék "open world"-nek csúfolt részéről szól, arról és semmi másról. Nem téma h jó a sztori, a karakterek, a grafika, az audio háttér és az artwork.
Elég bő téma de megpróbálom rövidre fogni.Szóval nekem egyre inkább szent meggyőződésem, hogy valamikor, még évekkel ezelőtt létezhetett a játékból egy olyan PC-s verzió, ami az ígéretek kb 80%-ának megfelelt volna.
Gangok, lefizethető rendőrség, élő város, egyedi mikro-közösségek, egyéb kutyafüle..Ez valóban olyan OW exp lett volna, amilyennel a jó nép még nem találkozhatott..
Ám mi történhetett? Szerintem annyin ment el a dolog, hogy valahol, valamikor aláírtak valamelyik partnerrel vagy szponzorral egy olyat, hogy a PC-s és last gen konzolos tartalomnak kvázi játéknak egyeznie kell, 1/1.
Mit eredményezhetett ez? Fogták a 80%-ban elkészült szobrot ami elfoglalt két szobát és másfél emeletet és beleerőszakolták a PS4 & XBO cimkés dobozokba, és csodálták a jobb felső sarokban pirosan villogó 3-5FPS feliratot. Éljenek a jaguar magok.
Innen már csak egy út vezetett "előre", megpróbálni úgy dobozolni, hogy jobban passzoljon az említett kartonokba. Sok választási lehetőségük nem volt, elkezdték darabolni és megnézték mely részek (továbbiakban modulok) eltávolításával érik/hetik el a legjobb eredményt, a legkisebb veszteségek árán.
Nagyjából ekkor kezdhettek el megjelenni fejlesztői oldalról az ehhez hasonlatos postok:
Annyira adja magát mihez nyúlna hozzá bárki, ha a semmiből hirtelen SOK erőforrást kéne felszabadítani, persze hogy az OW-hez..
Látva a végeredményt.., szerintem egészen konkrétan az OW AI és fizika modult úgy ahogy van kivágták a játékból. Mindent megmagyarázna ami történt és ami jelenleg is történik.
Ettől agyhalott és élettelen minden és emiatt érződik még egy San Andreashoz képest is rossz viccnek az egész, úgy az OW AI mint a fizika, törésmodellek, stb..Azt is nagyon szépen megmagyarázná, hova lett a játékból a rengeteg ígért OW tartalom, említett gangok, a várossal együtt lélegző s létező rendőrség, stb.., nyilván a két kiherélt modul híján képtelenség volt őket megtartani így menniük kellett.
Hova-tovább arra is kiváló magyarázat lenne, miért olyan eszméletlenül bugos/glicthes állapotban jelent meg a játék, ahogyan. Két olyan pillért kellett kihúzniuk, amelyek egyéb dolgok súlyát is tartották és kisebb vagy nagyobb mértékben összeköttetésben is voltak.
Az utolsó ~két éve a "fejlesztésnek" szerintem egészen konkrétan semmi másról nem szólhatott, mint az ezen döntés okozta tomboló tűz oltásáról és a várható károk és hatások minimalizálásáról, hogy legalább olyan állapotban megjelenhessen a játék ahogyan megjelent, bármennyire is viccnek hangzik ez (biztosan volt 20x rosszabb is, drasztikus volt a műtét..).
Hát pepitában ennyi.., annyit még hozzátennék, ha ennek a kis eszmefuttatásnak bármi köze van a vélt vagy valós történésekhez, azt majd a játék PS5 & Xbox SX "next-gen" verziója fogja igazolni. Ugyanis az említett, vélhetően ~80%-ban elkészült játék, működő/teljesértékű OW AI-val és fizikával biztosan ott ül még valamelyik fiokban/gépen, arra pedig szerintem mérget vehetünk, miszerint a nextgen konzolos "változatokat" (lol) nem köti béklyóba semmi a PS4 & XBO verziókkal, tartalmilag.
Adja magát, én szentül hiszem, hogy a nextgen konzolos verziók révén még fogjuk látni azt a játékot amit ígértek. A roadmap diákon ugyan nem szerepel a PC mellettük de nagyobb összeget tennék rá, opcionális vagy automatikus (s gigantikus ) méretű frissítés formájában elérhető lesz majd PC-n is.
Szerintem ezért is nem-nagyon hallunk felőle semmit, csak egy szegmens a roadmapon, még próbálnak valami értékelhetőt faragni bug-glitch szinten a meglévőből, ami egyébként respektálandó mert ez kb 10x akkora munka lehet, mint a heréletlen, x-ideje parkolópályára tett ~80%-ost befejezni.
Sad story..(ha igazam van/lesz), mert iskolapéldája annak amikor a felső, üzleti vezetés marketing vagy egyéb mentén olyan döntést hoz/lépést tesz egy futó project közepén vagy vége felé, ami az egész addigi irány és project alól kirúgja a széket, a fejlesztők meg oldják meg. Sajnos elég életszerű, hát majd kiderül..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Stellar Blade
- Politika
- Íme az új Android Auto!
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Aliexpress tapasztalatok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...