Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz jonnyjoker01 #21887 üzenetére

    azt tudom, hogy ezen a videon alapul, nekem a hozzakoltesekkel volt bajom. a cikk minosege finoman szolva is gyenge, nem ertem, hogy minek linkelni a topikba.

    egyebkent nekem van egy otletem, hogy mi mehetett felre: A Witcher3 kesoi cult jatek lett, jelenleg steamen is az egyik legmagasabbra ertekelt jatek, szoval a fejlesztok egyszeruen atvettek az enginet (ami egyebkent fotorealisztikus, sztori alapu jatekhoz megkockaztatom a legjobb ami van), majd elkezdtek a Witcher3 erejet ado featureokat erositeni, a letezo bugokkal es hulyesegekkel pedig annyira nem foglalkoztak mert hat most se erdekelt senkit. illetve a jarmuvek nagyobb sebessege es a varosok nagyobb (lathato) merete miatt update kellett:
    - a Cyberpunk gyakorlatilag osszes hibaja a Witcher3 jelenlegi, 1.32es verziojaban is megvan. Foldbe teleportalo es fol felett lebegve spawnolo lo ami neha hulyen lesz hivva? check. glitching at a zart kapukon a loval? check. idiota es felig hasznalhatatlan inventory? check. crafting rendszer amihez kb egy guide kell, hogy az ember atlassa? check. AI ami neha idiota? check. textura fidelity problemak SSDn is (avagy neha leesik a texturaszint)? check. Ismetlodo NPC karakterek? Check, bar kisebb a nepsuruseg szoval ez kevesbe feltuno. Despawnolo ellenfelek? Check, bar az illuzio a Witcherben jobban mukodik, mondjuk ugy nem nehez, hogy konkretan Novigrad egesz lakossaga kis tulzassal belefer delben egyetlen jelenetbe a city centernel. Potencialis quest bugok? Check. Atlathatatlan perk system? Check. Nincs GTA szintu rendorseg? Hat persze. Random crashek? Check, bar a Cyberpunk anno 1.00 alatt is kb 20 orankent egyszer omlott ossze, szoval meg jobban is allt a Witcher. FPS drop? Check, bar ez jelenleg mar annyira nem erezheto par magaslat kivetelevel. A fohos modellje atlog a ruhan? Check. Eromuvel is sub40 fps van par jelenetben megjelenes napjan? Check.
    Nezd meg a steam revieweket.

    szoval ami tortent az szerintem az, hogy vegigneztek a telemetriat, aztan:
    - meg kellett oldani a nagyobb assetsuruseget, ezert aldozatok kellettek. Ld a viz fizika minimalizalasa (tudja az engine), az agressziv resource management.
    - javitottak az itemizacion es harom fokkal atlathatobb lett az inventory. Ez kisebb varianciat jelentett pl a junk kategoriaban, ami szerintem udvozlendo. Bar a jatek ugyanugy nem magyarazza el, hogy mi mire jo.
    - levagtak a sztori hosszat. a Witcher3mat a tobbseg nem fejezte be es oszinten szolva jobb ez igy, hogy pl a Rouge + Kerry szallal mar nem terheli a jatek a foszalat.
    - masszivan javitottak a harcot, a Witcher3 a rajongobazis szerint is unalmasba fordulhat, ugyanakkor olyankor kvazi walking simulatorkent jatszak. ez tokeletesen sikerult
    - javitottak az immerziot, ld fps. Witchernel foleg szuk terepen (varosban) idegesito volt a kamera es katasztrofalis az iranyithatosag szuk lepcsohazakban, bar ketsegtelenul kivalo Tomb Raiderbe ment at neha.
    - valamennyire behoztak a rendorseget ami teljesen uj, ugyanakkor a sztori elmeselese szempontjabol minimalis feature
    - nagyon sokat javitottak a tortenetvezetesen
    - a witcher contractbol cyberpsycho sighting lett, a random cuccokbol NCPD subcon event, a sztori kuldeteseknel pedig vegre nem kell harom helyre elmenni, hogy egy dolgot megcsinaljon az ember. az aprosagokat pedig nem jelzi a terkep, vegre, mert igy is tele mindennel.
    - kiszedtek a random extra jatekokat. a Witcher3ban ott volt a gwent, amivel vagy eleg sokat foglalkozni kellett, hogy elvezheto legyen, vagy egyszerubb volt ignoralni. gondolom nagyon sokan ignoraltak, mert macera volt es ha az ember egy fantasy vilagot akar felfedezni, akkor nem kartyazni akar. aki meg olyan random dolgokkal akar foglalkozni, mint autos iskola, annak ott a GTA.

    ja igen: 1.00 betonstabil volt es par aprosagtol eltekintve egyaltalan nem volt bugosabb a jatek, mint most. a masodik heti patchel pedig konkretan biztosan minden questet meg lehetett csinalni. ja, csak ehhez kell egy 8/16os proci (talan egy gyors 6/12es is eleg), eleg ram, a jateknak is egy SSD, es egy videokartya amivel sose esik 35 ala az fps. es termeszetesen a jatek inditasa elott a legfrissebb beta driver ami direkt irja, hogy Cyberpunk launchra jott ki. viszont, abban a pillanatban, hogy 30 ala esik az fps es megugrik a frametime, az engine hajlamos desyncelni, es ugy mar jonnek a bugok. ha nincs SSD, akkor pedig a textura fetcheles nem lesz tokeletes. ha nincs eleg szal, akkor a frametime megint megugrik. ez viszont megmagyarazza, hogy a topikban miert volt nagyon valtakozo a felhasznaloi elmeny, ld elso heten en konstataltam, hogy jobb a helyzet, mint a Mankind Dividednel egy honappal es harom patchel a release utan volt, szoval onnantol en csak elveztem az egyik legjobb jatekot amivel valaha jatszottam. persze, voltak aprosagok, de semmi olyan, amit egy reload vagy egy jo nevetes ne oldott volna meg. tokeletes software -matematikailag bizonyithatoan tobb okbol- nincs, ezt varni felesleges mert nem tortenhet meg (egyreszt az NP teljes halting problem, masreszt defect reachability-infection-propagation az okok). paradox modon az egyetlen durva es nehezen kivedheto bug is 1.1ben jott be es egy hetveget elt.

    viszont, persze azoknak, akik megvettek akcioban a GOTY Witcher3mat par evvel kesobb, majd eletukben eloszor elorendeltek es jatszottak egy nulladik napi jatekkal, azoknak ez pofon lesz. mert nem emlekeznek mennyire szornyu volt a GTA5 megjeleneskor PCn, nem emlekeznek a Fallout3-4re, nem emlekeznek az Assassin Creedek megjelenes napi bugjaira, a Far Cryok megjelenes napi bugjaira. nem emlekeztek milyen szornyu allapotban volt az osszes Deus Ex vagy a Dishonored2 megjeleneskor.

    Befektetőknek is jobb képet mutat hogy felismerik és beismerik mit rontottak el, mert abból lehet tanulni a jövőre nézve.
    ha a korabbi reszet a kommentemnek figyelembe veszed tenyleg jo kerdes, hogy milyen faktorok kellettek ahhoz, hogy online pitchforkingba torkolljon a helyzet.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák