Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ÁrPi2

    senior tag

    Sziasztok,
    Egy kicsit bizarr a sztorim végén egy dolog.

    Nemrégiben upgradeltem Curve Blackre (ingyenesről) a három hónapig havi kettő eurós akcióban.
    Már a napokban ( azt írja hogy 19-én) kellene érkeznie a Fizikai kártyának.
    Most még (vagyis már csak) virtuális kártya nézhető meg (..azonos végű a lentebbi számmal) a Curve appon belül (a "régi" nem). Mindemellett a "régi" fizikai kártyámmal tegnap is panasz nélkül vásárolok két-három ezer forintos tételben élelmiszert és Étteremben .

    Viszont egy bizonyos havi előfizetésem amit eme "régi" kártya számadataival régóta minden hó 20-án vonnak és vonnának ,most declined lett.

    Ez az előfizetett szolgáltatás (linuxakademia) az első declined -et is észlelte és explicit leírva jelezték hogy mikor próbálják újra a terhelést.

    Beléptem ehhez az előfizetésemhez és fölvettem fizetési módnak a Curve mostani virtuális kártyájának számadatait, amit föl is vett rendben .
    Várakoztam a nyolc órát, de az újra terheléskor is declined lett. (Mind a szolgáltatás site felületén, mind a Curve appban.)

    Ekkor eltávolítottam ezt a "fiz.mód" bejegyzésemet (új Curve virt card-omat) innen.
    Ekkor kaptam bizarr emailt: A "Revolut Business" !!! értesített hogy
    Subject:"A saved card has been deleted by LINUX AKADEMIA LTD"

    Your card ending 4159 was deleted
    Hi there,
    LINUX AKADEMIA LTD has deleted a Mastercard ending 4159 which was saved to your account.
    Best regards,
    Revolut Business

    Van ugyan Revolut -om és benne revo virtuális kártyám, de nincs ilyen számvégződésű , és nem Business ügyfél vagyok.

Új hozzászólás Aktív témák