- E-book olvasók
- Autós kamerák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
Hirdetés
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
PROHARDVER!
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topikban! Kérünk, olvasd el a téma összefoglalót első hozzászólásod megírása előtt, illetve mielőtt kérdést tennél fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kill_switch
senior tag
Én is úgy gondolom, hogy jóval hasznosabb lenne legalább a cuccok egy jó nagy részét objective-hez kötni és nem killhez, mert továbbra is az a tendencia, hogy egy hardpoint-ban több pontot/xp-t tudsz szerezni killekkel akár úgy is, hogy 1 másodpercet sem voltál a ponton, mint úgy, hogy rohangálsz foglalni a pontokat és azon vagy, hogy minél tovább túléld ott. Jelenleg nincs értelme a legtöbb játékmódnak, mert mindegyikbe puszta tdm megy.