- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós kamerák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Körvonalazódik a HMD Pulse Pro is
ma A kiszivárgott információk alapján kedvező áron, és két 50 megapixeles kamerával érkezhet a HMD egyik első saját készüléke.
-
Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
gp A sokak által várt folytatás valamikor idén érkezik PC-re és konzolokra, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
PROHARDVER!
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topikban! Kérünk, olvasd el a téma összefoglalót első hozzászólásod megírása előtt, illetve mielőtt kérdést tennél fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wans
aktív tag
Én is kb. hasonlót írtam a jó múltkor. A fegyvereknek a szórása teljesen kiszámíthatatlan néha. Egyszer megy balra, utána máskor meg srégen jobbra fölfele... Nagy ritkán van szerencsém, hogy pont arra mozdul, amerre az enemy is, de az esetek többségében nem.
Amikor a félautomata shotikat húztam nálam olyan bug jött elő rendszeresen, hogy 1 egérgomb nyomásra 2 villámgyors lövést adott le. Azt hittem, hogy az egérrel van a gond, le is ellenőriztem, de nem. Olyan gyorsan meg nem tudok lőni, mint amikor bugosan magától lő ki hirtelen 2-t.
Továbbá ugyanez van nálam is. 1v1 párharcoknál rendszeresen az én lövésem talál először (a killcam alapján is) és mégis végül én halok meg, mert amikor talál a lövésem az ellenfélnek csak piros lesz a képernyője, de a fegyvere nem rándul sehova. Valószínűleg valami olyan kiegészítőt használ, amivel ezt (flinch resistance-t) a 0-ra tudja redukálni?
Amit még észrevettem. Az lmg-ket maxolom és most tartok a raal mg nevezetű borzalomnál. Lenyomom a tűzgombot és a fegyver csak valami fél másodperces delay-el adja le az első lövést. Összehasnlítva az x13-al, amit használok, biztosan lassabban. Codban ilyenre nem emlékszem, hogy lett volna eddig. Röhej.
Ettől függetlenül az sbmm-el is vannak bajok erősen szerintem.
[ Szerkesztve ]
Origin: Provoxion, Steam: provoxion, Xbox: WansHUN#7006
-
Casanova*
veterán
[link] erről beszélsz. lagcompod van,mint nekem is gyakran.
ez saját videó.bo3 óta van ez nekem. nekünk magyaroknak lagcompunk van, szar helyen vagyunk....[link] ez is durva lagcomp mw2-ben.
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Golyo69
senior tag
válasz Szellem. #6001 üzenetére
És a kés? Kb hozzám sem ér és még halok... De a fejébe lövök 2-3 golyót és megy tovább :) az is nonszensz
Xiaomi 13T + Haylou Solar Plus RT3 | Xbox Series X + LG 65NANO866 +HiMedia Q5 Pro + Denon X1400h+Optoma HD 27 + 120" + I7 11700KF+7800XT 64GB DDR4 + DELL S3422DWG
-
Casanova*
veterán
[link] hihetetlen,hogy ilyen ,,noob,, lobby is letezik. Itt siman ossze lehetne loni nukleart.
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Acheron
őstag
Amiket írsz, az szerintem mind az SBMM ismérve. Ezek mindegyike jelen volt már az MW2019 AI -ében is is. Machine Learning alapú szutyok, sok mindent nem lehet vele kezdeni menet közben.
Érzésre az kifejezetten erősödött az idei kiadásban, hogy ugyanaz a fegyver másképp sebez különböző meccsekben. Tegnapelőtt a Lachmann 762 -vel szenvedtem, 4 - 5 lövés kellett az ellenfélbe, tegnap kb 10 meccsen keresztül beérte kettővel testre (előző nap még fejbe kellett mimimum kettő) full ugyanazokkal a beállításokkal. Utána megint visszaállt gyengített üzemmódra. Lehet csak placebo, de gyanúsan sok az ilyen eset.
Ez a húzom a ravaszt - nem sül el a fegyver nagy kedvenc, ritka, de roppant idegesítő "feature" (bár már ez is volt a 2019 -ben is) -
petymeg
addikt
válasz Golyo69 #6005 üzenetére
Legidegesítőbbek a hátukon pajzzsal késsel rohangáló őrültek. Mondjuk 3-ból 2x kinyírom őket. 556-ból kell beléjük 10, de ha neked hajítja a kést, instant death. Ez aztán a balance.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
Kobe
veterán
válasz Casanova* #6004 üzenetére
Nem pont. Itt shoothouse-on allt a csoka a palank elotti asztalon es sniperrel lott at kozepen a palya masik vegere a masik spawnpointra
En oldalrol jottem neki, eszre sem vett es kb 1 meterrol oldalrol telibe kaptam shotgunnal. Nekem be is jelezte a talalatjelzot, csak nem murdelt meg.
Eszre sem vette a lovest, hanem a lepteimet hallotta meg utana, leugrott az asztalrol, eszrevett, atvaltott kispisztolyra es leszedett vele.
Killcamben nala latszott, hogy a nekem bejelzett talalatot nemhogy kesessel, hanem egyaltalan nem adta be. Epp zoomolt a sniperrel de meg sem mozdult a scopeja sem.
Es utana volt ideje kenyelmesbe leugrani, korbenezni merre vagyok, fegyvert valtani es leszedni. Mikozben nekem ennyi ido alatt a shotgunt sem sikerult ujra elsutni egy klyan ellenfelnel aki eszre sem vett az elejen….. -
Golyo69
senior tag
Játszom azzal is.
De azért legyen már különbség, akkor kesbol se egy szúrás legyen instant halál normál módban sem.
Főleg amikor bele lövök 3-4-et és nem hal meg. Nincs egyensúlyban a 2.
Szeretem a játékot, játszom vele de azért van sok furcsaság :)
Xiaomi 13T + Haylou Solar Plus RT3 | Xbox Series X + LG 65NANO866 +HiMedia Q5 Pro + Denon X1400h+Optoma HD 27 + 120" + I7 11700KF+7800XT 64GB DDR4 + DELL S3422DWG
-
rezy89
tag
Üdv! Napi challenge-et próbált vki csinálni? Nem számolja nálam a rendszer a longshotokat, sem a semtex killeket
-
Wans
aktív tag
Ugyanúgy xar minden platformon. Én steamen nyomom pc-n. Nekem tegnap a fordítottja volt. Lmg-vel kellett 20 mounted kill. Meccs kezdése előtt volt 4. Meccs végére meglett a maradék 16. Hogy hogyan sikerült annyit összeszedni egy meccs alatt az rejtély. Igaz shoothouse-on nyomtam, de ennyit nem öltem letámasztva. Legalább egy gonddal kevesebb lett.
Origin: Provoxion, Steam: provoxion, Xbox: WansHUN#7006
-
Vikus
tag
Sziasztok!
Tolja valaki PS5-ön úgy, hogy más platformokkal játszik party-ba? Csak mert kéne valami épkézláb beállítás, mert joy-ról egy jack-es fülessel tolom, viszont csak én visszhangzok az egész party-ba.. de elvileg brutál mód. :/ hiába állítgatok már mindent, most határeset, de nem túl jó hosszú távon.. PS4 Pro-n nem volt gond, ott is hasonlóan ment a dolog.
(vagy a fülessel lehet gebasz?)
Egyébként van egy rakat finishing move, ami szinte mind lock-olva. Azokat fel lehet valahogy oldani? Vagy van rá valami mission mód? Ugyanez lenne a kérdés a "loading screen"-el is. Mondjuk azt se tudom az mire való.. de azért ott van abból is egy csomó.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Ha valaki esetleg elmélkedett azon ,hogy a reportok hatására van-e automatikus shadowban...
Hát van.
Pont ilyen üzenet jött tegnap este ismét (eredeti hsz-ben).
Account name warning (továbbra sem offensive a név) és chat warning. Nem foglalkoztam vele mert már 6-7 alkalommal jött. Csak legelőször csodálkoztam rá.
Ma megnyitottam a játékot és ismét account name warning (és megint pls rename...) és most már chat ban.Úgy tűnik ,hogy amikor ezt a listát végigkattintják az ellenfelek akik valahogy nem tudják lelkileg feldolgozni ,hogy lelőtték őket
akkor erről a kettőről küld csak ki értesítést az érintettnek. Többiről még egyszer sem jött.Invasion-t és SnD-t nyomtam az elmúlt 2 hétben.
Mindegy,, ez sem érdekelt, volt már ilyen, miután megnéztem a warning-okat, start és nem talál szervert. Szép lassan elpörög a számláló 180-200ms-ig és bevág a shadowban lobbyba.
Nagyot néztem...Na mindegy.
Kis utánajárás és elvileg ilyenkor arra kell várni ,hogy egy tényleges hús vér ember megnézze az account-ot ,hogy tényleg csalt-e az illető vagy sem. Ami állítólag 1 hét kb.
Mondjuk azt nem gondoltam volna ,hogy velem is megeshet.Van olyan akinek a videóit megnézem mert jó SnD taktikákat lehet eltanulni
például
https://www.youtube.com/watch?v=08MODHg6sXY&t=1s
na ő oké ,hogy kap shadowban-t.
De a cipőfűzőjét se tudnám bekötni 6v6-ban. Ezért is nézek ilyen taktikusabb videókat.
Az övét pár nap után feloldották.Valószínűleg az Invasion tette be a kaput. Ott ha jó körön van az ember akkor egy chopper Gunner + Gunship kombóval, a spawn miatt beszoríthatja az ember egymaga a teljes másik oldalt a kezdőjükre. Na ilyenkor akár 20 ember is reportolgathat...
Megvárom az 1 hetet, aztán ha tovább húznák akkor OTP chargeback lesz a vége és bekaphatja a sok snowflake (meg az activision ,hogy ilyen elmebajt csinál ,hogy konkrétan a picsogó játékosok reportjai alapján jöhet shadowban).
ui : Nem azért tettem be ,hogy valaki elhiszi-e ,hogy megérdemelt-e a shadowban vagy sem, csak azért ,hogy tudjuk, van automatikus x db report utáni ban.
Most az elmúlt 1 órában elég sokat keresgéltem.MW2019 van még a battlenet acc-on.
Azon nem volt ilyen. Pedig ott jobb voltam és összejött 3 vagy 4 nuke azért. Itt még nem voltam a közelében sem. Szóval hegesztettek a rendszeren (nem jó irányban).[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
Topikgazda
válasz Acheron #6007 üzenetére
Egész egyszerűen nem lehet placebo, ha ennyien tapasztaljuk. Pont ezen lamentáltam tegnap játék közben. Az ellenfél csapatban egy player Kastov-74u-val, és én is. Nálam kimaxolt damage range mellé a lehető leggyorsabb ADS speeddel, de nincs gond a recoillal sem, mondjuk nem a 40 méteres távokat lövöm, hanem szűk helyeken darálok - apropó, Shoot House only van nálam, amióta bent van a map. Erőm teljében vagyok, kipihenve, még durrantottam is estére egy finom Hellt, szóval minden adott ahhoz, hogy jó legyek. És itt jön a csavar: úgy szenvedtem, ahogy még kezdőként se anno, amikor először beléptem a Call of Duty világába a második résszel, az AlienS Clan szerverén (voltak ott nagyágyúk).
A játékos aki ugyan azt a fegyvert használta, amelyiket én, alig lépett ki bármelyik sarok vagy akadály mögül, már feküdtem. Egyszer-kétszer még elment a dolog, gondoltam lassú voltam. Aztán amikor állandóan kaptam tőle az ívet, néztem a killcamet, és arra leszek figyelmes, hogy 2-3 golyó, és már halok is - nem csak headshottól. Ennek ellenére nekem a 8-9.-ik golyóm, ha ölt felsőtesten, pedig máskor pont azt tapasztalom én is, hogy 2-3 golyó és a killcounter nem győz számolni.
Szóval ez biztos nem véletlen. És igazán elmehetnének melegebb éghajlatra, hogy így kell játszani.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
malystryx
senior tag
Meg szabad kérdezni mit takar az OTP chargeback? Visszaigényelnéd a játék árát? Én ha meg tudnám tenni, abban a pillanatban megtenném, nem bánnám hogy elveszne minden, de gondolom erre nincs sok esély.. Köszi előre is.
Amúgy Uraim, a múltkorihoz nem akartam még több anomáliát írni, lassan egy A4-es lapot teleírok velük. A shotgun nekem mindig laggos, az is jó hogy csinálj battle rifle-el 5 fejlövést napiban, kiválasztva a fegyót, megvolt az első meccsen 3, semmit sem számolt be. Volt olyan meccs, hogy az ellenfelek között volt 2 pisztollyal rohangáló John Wick, 2 lövés elég volt belém, de visszafelé a vector nem volt hatásos. Tengernyi hiba és műszaki probléma van. Kár hogy sokan megelégednek azzal ahogy most a játék áll, egy olyan tömeges refund kellene mint anno volt a CP2077-nél.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz malystryx #6029 üzenetére
Internetes vásárlás esetén egy utolsó védelem a banknál.
Szerintem mindegyik banknál van valami hasonló, OTP-nél biztosan. Még az internetes vásárlások igazi berobbanásokar kellett használnom egyszer évekkel ezelőtt.De persze ezt külön kell igényelni, bekérik az adatokat (azt nem lesz nehéz mert az Activision csak gép válaszokat tud adni, emberhez lehetetlen eljutni) meg én elküldök mindent.
Most 1 hetet adok nekik, de ezek után túl sok kedvem nem lenne játszani... Figyelni arra ,hogy az érzékenyebb lelkűeket nem öljem killstreakekkel.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
praeceps
Ilyen account name warning-ot elég sokan kapnak/kaptak. Rengeteget találtam reddit-en. És egy idő után már a rename-re is felszólít a rendszer...
Olyat is találtam akit átnevezett automatikusan az Activision valamilyen alap felhasználónév(végén számok)-ra. Ez is teljesen automatán. Elég report és puff neki.
A chat ban ugyanez. De ez már egy hónapja is így volt, nem foglalkoztam vele.Mindegy, nem akartam itt offolni, csak jó ha erről tud mindenki. Hogy ez az automata része a dolognak nagyon szarul működik... Nem kicsit lehet vele visszaélni.
[ Szerkesztve ]
-
Wans
aktív tag
válasz ricogsm #6028 üzenetére
Ez is az sbmm. Gyereket bedobta egy olyan lobbyba, ahol teljesen amatőrök játszanak. Ahhoz, hogy egy ilyenbe bedobja valószínűleg, mondok egy számot 100 meccsen keresztül nem lőtt sem, csak lelövette magát. Ilyenkor a rendszer úgy érzékeli, hogy gyenge vagy ezért egy idő után bedob a legalacsonyabb teljesítménnyel rendelkezőek közé. Vannak páran, akik ezt csinálják, utána ledarálnak mindenkit, nuke-ot ledobja és mehet föl youtube-ra, hogy faxa gyerek volt.
Origin: Provoxion, Steam: provoxion, Xbox: WansHUN#7006
-
Land
veterán
Ma este megint egy játszhatatlan, élvezhetetlen hulladék a játék. Kb 30x kellett kilépnem, mert csak erős játékosokat adott. Hihetetlen, hogy nem képes beadni a játék egy közepesen erős lobbyt. És persze ilyenkor van egy fos smg-vel az ölj 3-at halál nélkül challange...
Annyi ezresem lenne amennyni 2 ölést megcsináltam ilyen küldetésnél és jött egy paprikajancsi... Már összejött volna egy FerrariraPixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
KaitouP
Topikgazda
válasz ricogsm #6037 üzenetére
Lehet hasznosabb segítséget tudnánk nyújtani, ha elmondanád, hogy mi a küldetés.
Szerk.: Közben beraktad a képet is.
Zoombolj bele a térképbe játék közben, és pingelj meg egy contract phone-t. (Telefon ikon, célkereszttel a közepén.) Vizuális segítség, ha így sem érthető: [link]
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Wans
aktív tag
Valaki olvasgatta még rajtam kívül a hivatalos CoD facebook oldalon a postok alatti commenteket? Most megnéztem párat. A több száz (vagy inkább ezer) comment közül kettő olyat találtam összesen, amelyik az sbmm-re panaszkodik. (A többi az javarészt ganecrash-ekre vonatkozott.) Ott legnagyobb részt, akik kommentelgettek, mind hamburgerzabáló amerikaik voltak 1-2 mexikóival elvétve, de európait egyet sem láttam. Az egyik, aki az sbmm-re panaszkodott annak a saját elmondása szerint 1,5 k/d aránya van, feltételezem 6v6 multiban és arra panaszkodott, hogy sűrűn dobálja be "e sport wannabe"-khez. A neki válaszolt kommentek (nem csak 1-2), mind lehurrogták, hogy akkor talán jobban kellene játszanod, egy hulladék vagy... stb. Na mind1, nem is ez a lényeg, hanem a következtetésem az, hogy a legtöbb embernek ez az sbmm igenis tetszik. És ezzel a fejlesztők is tisztában vannak. Nyilván mindenki le tudja vonni a következtetést, de azért csak megfogalmazom költői kérdésként: Akkor a játék nem csak, hogy jobbakat dobál ellenfélnek, de gyakran szándékosan hátráltatja is néha azt, aki jobban játszik? Nem szeretem összeesküvés elméleteket, de ebben az esetben a többi fórumozó és a saját tapasztalataim alapján is kezdem elhinni, hogy a játék match közben elég gyakran tényleg szándékosan hátráltat (gyengébb sebzés, a recoil sűrűn "véletlenül" a másik irányba indul el, mint az enemy,) nagy ritkán meg segít (amikor 3-4 körön keresztül egy f*stalicska vagyok, akkor van, hogy, az az érzésem, mintha az egérrel nekem is egyfajta aim assitom lenne, mert a "visszarúgás" az enemyre rátapadva követi le...). Ha ez tényleg így van nem kell meglepődni. Akik casaul játékosok azok valószínűleg jóval nagyobb számban vannak, mint akik tényleg rá vannak erre pörögve. A számokat tekintetve nem csodálkoznék, ha a fejlesztők inkabb az előbb említett csoportnak szeretné azt az érzetet nyújtani, hogy tényleg jól játszanak és ezzel így ezt a játékosbázist megtartani. Persze az is lehet, hogy már én képzelem be magamnak ezeket.
Origin: Provoxion, Steam: provoxion, Xbox: WansHUN#7006
-
Casanova*
veterán
a játékosok/SBMM szintje (ügyességi alapú meccskeresés = azonos szintű emberek elleni játék. igazából nem is az sbmm-el van a gond. hanem azzal,hogy néha olyan lobbyba dob be,hogy szinte alig halnak. hiába lövök előbb, én halok meg.
mivel ezek a szerverek messze vannak a számítógéptől, az adatoknak nagyobb távolságokat kell megtenniük, ami lelassítja a kapcsolatot és növeli a késleltetést. és ráadásul fos a magyar szolgáltató,így gyakran lagcomp van,ami a legdühítőbb.[nolagvpn] holnap ezt a cuccot megveszem. igazából ez nem is vpn. a NoLagVPN ötlete az, hogy a kapcsolatnak csak a töredékét irányítsa át. ez biztosítja a vpn előnyeit, vagyis szimulálja, hogy egy másik helyen tartózkodik, miközben ultragyors kapcsolatot tart fenn.
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Szellem.
nagyúr
válasz KaitouP #6026 üzenetére
Tudod, ilyenkor nálam felmerül a csalás gyanúja, vagy az SBMM szivatása. Mind a kettő megálhatja a helyét sajnos. A killcam dönti el. De ahogy Te is tapasztalod, undorító, hogy az SBMM szándékosan szól bele a játékmenetébe az embernek. És ebben a COD részben az eddig legdurvább módon. Konkrétan belépek a játékba, hogy kikapcsolódjak és pár meccs után idegállapotban vagyok. Ez így sem nem fair, sem nem korrekt. És figyeld meg, ez már nem a gyengébb játékosokról szól.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Formula-1
- Politika
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gmail
- Fűnyíró topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...