- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós kamerák
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
Mondom ki fogom próbálni és elmondom milyen. Ha szar elmondom azt is ha jó azt is. És jelenleg nem érdekel milyen keveréke van vagy milyen nincs. Az érdekel,hogy gyakorlatban az utcán jó lesz vagy sem a többi nem érdekel csak ez számít !!!
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #38999 üzenetére
Az M54B30 nagy csalódás egy 30D főleg húzott után viszont az N52B30 főleg 265-272Le-s változatok tudnak még nagyot menni főleg ha remap-ot is kapnak. ~ 300Le / 350Nm-el elég élvezetesen lehet közlekedni. De egy 5-7-esbe egy ilyen "kis" motor.... Oda kell a nagy motor.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #39034 üzenetére
Az E70 az E60 rokonságában áll technikailag szóval merész lenne olyan elvárásoknak megfelelnie mint egy F sorozat....
(#39035) TheProb
Ha nem lételemed az Xdrive akkor nem javaslom... Teljesen felesleges ha városi / országúti körülmények között használod.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #39075 üzenetére
E46 20i motor cs.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #39079 üzenetére
Dehogy.... Elfáradt a motor...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #39081 üzenetére
Minden tekintetbe leszarta a kocsit addig ment amíg meg nem állt...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anubris #39090 üzenetére
30E Km
(#39091) joamilestoné
Szét van repedve.....
(#39092) Skimaster
~700K
(#39093) lali81
Szívósor is takarítva lesz meg kikerülnek a lapkák is ha szükséges.
(#39096) negro
Szééép Én nem merném most lefényképezni....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #39099 üzenetére
Majd csere után nyilatkozok erről. Holnap kezdjük majd el.
(#39100) Skimaster
Pár "apróság" Drágák eléggé....
(#39104) BMW001
Ez nem egy sima ATF. Speciális 8HP ( / 6HP ) váltóolaj Gyári Wallis liter ára pedig 21354.69 Ft Ez egy nagyon nagyon jó olaj és jelentősen olcsóbb is persze kb a harmada. Pl első diffi olaj 0,5L 16K És van még osztómű, hátsó diffi, fékolaj . Vezérlést kell cserélni az összesben függetlenül attól,hogy 16D 20D 30D 35D vagy bármi más.... ~250E Km körül van ( vissza van tekerve ) Nagy mákja van..... 90%-ban szelepek elgörbülnek a kaloda eltörik himbák is vez. tengely törik stb stb....
(#39108) joamilestoné
Amikor még a kocsi ér 6-8-10 vagy több Milliót akkor nem annyira gázt de akkor már 2-3-at és ott is meg kell csinálni az már fájdalmas....
(#39109) H.Ezredes
Inkább gátló de lehet a szilent is Enyém is vizen ugyan azt csinálja mint a tied.... Kivannak a gátlók tavasszal kerül be majd 4 másik M-es . Körbe 4 tárcsa+ betétek fékcsövek fékcsúszkák kopásjelzők. fék lerendelve megy lyuggatásra hűtőm elrepedt rendeltem egy másikat bele meg egy egy gyári vízcsövet..... Nyáron eldurrant a nagy műanyag cső az már új a T elág is cserélve volt most a felső csövet is kicserélem a tartály már volt cserélve marad az alsó vízcső ami még nem volt cserélve meg most jön a hűtő... Sírok zokogok,hogy egy E39-be ennyi pénzt időd energiát munkát fektetek...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz majestic #39174 üzenetére
Már leírtam,hogy 2000Km után csere és utána 10.000Km után mindig....
(#39179) Xero
Ezt a kérdezd le kinti dolgot miért erőlteted ? Ha nem a BMW-hez vitték be nincs is benne a rendszerbe ( ÉS AZÉRT MERT NINCS BENNE NEM JELENTI AZT,HOGY SZERVIZELVE SE VOLT ) Ami lényeges viszont !!!!!! Ha van egy kiszemelt példány azt el kell vinni állapotfelmérésre !!!!!!!!!!!!! Szépen gépre van rakva hibatárolók olvasva élő adatok nézve pl porlasztók DPF hőmérséklet stb görgök szíj vízpumpa szíjtárcsa ellenőrzése futómű ellenőrzése ( átrángatása) fékek ellenőrzése stb... Aki egy ilyen kocsinál sajnál 20.000 Ft-ot egy teljes átvizsgálásra arra nem tudok mit mondani.... ( ráadásul pl mi egy vásárlás után az első szerviznél vissza is adok az átvizsgálásból,hogy mindenki jól járjon.... )
(#39122) Silent77
Az állapot , felszereltség sokkal sokkal lényegesebb mint a szín.... Ne színre keress..... Benzinesre ugyan úgy kell költeni... Ezekben már közvetlen befecskendezéses motor van... Olyat néznék aminek gazdag felszereltsége van és az állapot a döntő de ilyen autót nem szabad átvizsgálás nélkül venni. Kell költeni rájuk ezeket számításba kell venni,hogy a fenntartásuk nem kevés...
(#39152) Newlachka
Látatlanba nehéz kérdés.... Mindig az adott kocsi állapota dönti el illetve az igények.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #39189 üzenetére
Nem kevés munka... Sőt mondhatjuk úgy is,hogy kurv@ sok.....
(#39193) molnarpeter
Abból nem derül ki,hogy volt e vezérlés cserélve Csak és kizárólag megbontás után látod amihez itt konkrétan ki kell venni a motort..... De a lényeg nem szabad ilyen autókat ( egyébként bármilyen autóra igaz ) átvizsgálás nélkül vásárolni....
(#39188) CharlieDrop
Alakul az album.... [link]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #39209 üzenetére
A vezérlés meleg.... Mivel 2016-os feszítők vannak bent így cserélték... Természetesen ez SEHOL se volt feltüntetve és úgy vette,hogy SEMMIT se tudott a kocsiról kérte,hogy mindent cseréljünk ki.... Persze ahhoz,hogy lásd úgy szét kell szedni az egész motort mint az utolsó képen van... Miután közöltük,hogy igazából le van cserélve és 2 éves sincs akkor is azt mondta nem baj akkor is cseréljük le.... Az egész motortér meg alulról minden nem úgy nézett azért ki mintha lecserélték volna... a futómű felső lengőkarok összerohadtak a csonkállvánnyal stb stb stb... Diffi olaj is váltó olaj is fekete hűtő tiszta dzsuva stb stb. Szóval valami "gazdaságos" csere lehetett.... Turbóknak nincs bajuk. Még annyira van szétkapva mint az utolsó képen majd Hétfőn folyt. köv.
(#39210) lali81
EGR cső szétrepedt.... kompletten lehet venni 220K
(#39220) FIREBLADE78
Azért hagyjuk ezeket.... Volt már pár ilyen kocsihoz szerencsém 90%-at széttapossák rögtön tesztautók belső autók stb stb... Jönnek a 7427407 pontos átvizsgálással amivel elvileg megkapod a kocsid meg ilyen garancia olyan garancia... Sok ilyet láttam... fekvőrendőrön átugratnak a 428i cabrioval és eladják premium selection-be... vagy 335i-n 2 napig mindenki parketta satufék a fékek OFF már a turbónak is van hangja de nem baj mert premium selection Vagy a 640D amit 0Km-re szintén kiadnak és mindenki széttapos de premium selection. MINDENKI széttapossa ezeket a kocsikat persze kicserélik a féket a gumit ,kitakarítják stb stb de ezeket nem úgy SENKI mintha a saját új autója lenne ne képzeljétek azt... És mondhat bárki bármit én ezeket a saját tapasztalataimból mondom.... Vagy mikor a Nemzetközi BMW találkozóra kiadnak 2 F30-at és a szlalom pályán mindenki azt b@ssza szét utána pedig megvásárolhatod premium selection-be...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #39252 üzenetére
Én nem kókányolok Bili fos lemezből van ha valaki meg is csinálja szétreped ,széttörik újból ott vagy máshol.... De lehet vele játszani max kigyullad a kocsi..... Egy szó mint száz új komplett EGR megy bele ( Sajnos ezek repednek szét kell az új ha nem akarsz a kocsival játszani.... ) Ezt leírtam már "Miután közöltük,hogy igazából le van cserélve és 2 éves sincs akkor is azt mondta nem baj akkor is cseréljük le.... " Véleményem szerint nem volt indokolt így a cseréje de az ügyfél kérése ez volt. Ő így nyugszik meg nem tudja mennyi ment bele ez idő alatt és nem tudja,hogyan használták mit kapott a kocsi. Így nyugalom van és tudja biztosan ,hogy mikor volt lecserélve..... ( De mondom ha a sajátom lenne nem cseréltem volna le.... )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #39255 üzenetére
Tiedbe másmilyen ez a cső. Nem ennyire fosból van mint itt...
Közbe egy kis UPDATE:
Ahogy átnéztük alaposan a motort kirajzolódott bennünk,hogy ez egy cserélt motor és maga a blokktömb 2016-os a vezérléssel együtt... Valószínűleg láncszakadás miatt cserélhették ki a motort.... Viszont így senki nem tudja mennyi Km van a motorban.... Ránézésre azt mondanám,hogy ~ 80-100E Km körül de ezt így nem tudom megállapítani pontosan. Így már mi is jobban megnyugodtunk,hogy nem egy friss vezérlést cserélünk....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz molnarpeter #39259 üzenetére
Így van. Pl turbók ilyesmi a sajátja a kocsinak. Ugye mint mondtam most 16X E Km et mutat és tavaly áprilisban volt volt ~271E Km benne.... Én úgy gondolom,hogy "csak" átírták a Km-t vagy esetleg a cserélt motor Km óra állását bár a motor állapotából nézve én kevesebbet saccolnék mert a motor belülről ehhez a 16X E Km-hez túl tiszta és a hengerfej szívócsatornák lerakódásából is inkább ~ 100E Km körül mondanám....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #39262 üzenetére
Sajnos ezt el kell fogadni mást úgysem tud az ember....
Ez komplett egységként tudod megvásárolni a képen az 1-es
Ezt a látványt szeretem...
(#39264) Möhe
Tévedés OMW 100-ast tankoltam bele neked és az OMW-t javasolom mindenkinek !!! Itthon a legjobb üzemanyagjuk nekik van itt a prémium üzemanyagukra gondolok dízel/benzin ( tied is meg cOxeR Z4-e is OMW 100-hoz van írva.... Inkább úgy mondom az övé 100% a tiedre külön nem mondta de úgy gondolom az is. )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #39269 üzenetére
Töltöttem fel új képeket. Szépen kifújt az EGR visszavezetése. Kurv@ drága az új de olcsóbb mint egy kiégett motortér.... És írta is a gép,hogy van baj érezte ő is... Féltengelyeket is elvittük kap új porvédőt újrazsírozzák őket kap még 2 motortartó bakot meg új görgőket feszítővel. Fogalmam sincs tényleg mennyi lehet a motorba mert megnéztem a szívócsonk is a 2016-os motoré viszont eléggé kokszos már arra rámondanék egy ~150E Km-et viszont belül a motor meg patika de biztos,hogy van benne Km csak,hogy mennyi az a kérdés. De most ki lesznek cserélve minden olyan amit igényel tulaj is volt ma megnézni mondta is,hogy ne szarozzunk a motortartó bakon se....
(#39271) CharlieDrop
Reméljük többet nem lesz ilyen
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #39369 üzenetére
Mi a sok ?????? Fék futómű drága.... Maga a fogyasztása nem vészes. Ha fiatal autót veszel kevés Km-el annyira nem lesz nagy a fenntartási költsége de ha úgy veszed,hogy fékeket kell cserélni kuplung befecskendező stb stb akkor sok....
Megleptem magamat egy kis ajándékkal
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Csak ??????????? Akkor kidobom a pics@ba...
(#39382) negro
Én is.... Végre egybe megvan
Kedves fórumtársunk nálunk járt ma. ( F30 320ed ) 98E Km-nél járt kapott egy teljes olajszervizt motor,váltó,diffi Tipikusan látszik,hogy a Lifetime olaj eléggé elfáradt ennyi idő alatt..... a szűrőket se cserélték eddig nagyon benne borzalmas állapotban voltak... Szépen rendbe tettük és kapott ezek mellé egy STAGE 1 Remapot is így 163Le / 380Nm ~ 210Le / 440Nm Nagyon fickós lett a kocsi nekem nagyon kellemes csalódást okozott Ami még tetszik,hogy most a sportkijelző 160kW / 400Nm -nél leakad....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz bulikavagyok #39435 üzenetére
Még ezekről a csoda Premium selection illetve márkaszerviz által szervizelt kocsikról annyit,hogy nyomatják a 30E Km-es olajcseréket és csak olajat+ olajszűrőt cserélnek ez a karbantartás !!!!! 2013-as F30-ba 98E Km-nél én cseréltem levegőszűrőt pollenszűrőt üzemanyagszűrőt.... Rettentőn megkímélt minden 2014-es benne persze közbe eltelt egy 70E Km ~3év
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz bulikavagyok #39445 üzenetére
Az baj,hogy te hiszed ezt Vitatkozni nem akarok több rálátásom van erre mint neked... És hiába mondod a NÉMET A NÉMET Ott sincs kolbászból a kerítés... Mikor hazaérkezett a friss NÉMET !!! Premium Selection-ös kocsi és itthon derült ki,hogy sérült autó volt és javítva volt úgy adták el abból volt azért botrány.... Természetesen nem vonatkozik ez mindenre de azt magyarázni,hogy orvos volt az előző tulaj... És akkor mi van ? Lehet az emberekhez nagyon ért de lehet a kocsikhoz fingja sincs ( persze ettől függetlenül lehet,hogy ért hozzá csak ne ez alapján legyen már valami jó vagy rossz... ) .... Meg a Német leszarja,hogy 10E Km-nél kéne olajat cserélni viszi majd 30 után mert ez a gyári utasítás meg sehol máshol se cseréljünk olajat mert a BMW azt mondja Lifetime... És a jó NÉMET ezt el is hiszi minek lecserélni.... A diffibe már leeresztő csavart se raknak nehogy könnyen kicseréld az olajat Ilyen egy váltóolaj ami jó ? Mert szerintük Lifetime ezt se kéne cserélni alig pár éves és 100E Km sincs benne....
Én független szervizzel vizsgáltatnám át a kocsit és az alapján döntenék. Természetesen nem mondtam,hogy rosszul választottál csak ne ajnározd ezt a Német meg orvos meg Premium Selection dolgot ennyi. Béke és szép autó gratulálok
(#39451) cOxeR
Dehogy ez Magyar és még a belső szín se azonos
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz bulikavagyok #39458 üzenetére
Na ezek miatt olyanok az autók amilyenek... Mert mindenki csak használni akarja de költeni senki nem akar rá... A Másik meg a motornak az ideális 10 nagyon max 15E Km lenne az ideális. Persze ezek az új motorok jobban kibírják a hosszú olajcserét maximum 3 év alatt öregedik a motor 6-ot 8-at. Másrészt hamarabb szétmegy a motor meg kell venni hozzá az alkatrészeket + Mikor adja a gyár a csomagokat,hogy service inclusive plus és az olajcsere benne van hülye lesz 10E Km után cserélni mert kibírja a motor csak ahogy te se akarsz féket cserélni úgy más se akar olajat cserélni saját zsebből mert az pénz !!! Ha 10-15E Km-nél előírás lenne a kötelező olajcsere minden szűrővel sokan meg se vennék az autót mert nem akar költeni erre. Sajnos rengeteg sőt még annál is több ilyen ember van. Amikor valaki a 15-20M-os kocsijára sajnál 20.000 Ft-ot belekölteni szerinted vinné sűrű olajcserére ? És a gyárnak az a lényeg,hogy vegyél új kocsit. Kint pont leszarják,hogy BMW. Új autó használja de nem költ rá csak a gyár által előírt dolgok pl 25-30E Km-es olajcserék.... majd 2-3-4 évesen eladja és jön a következő arc aki megveszi,hogy mekkora király autó holott leszarta az előző tulaj is mert úgyis eladja azelőtt,hogy bármi baja legyen neki jó ez az olajcsere periódus..... Majd a második tulaj se akar rá normális olajcsere periódust és féket se és így tovább.... Így kerülnek az autók olyan állapotba amibe vannak.... Megelőzhető lenne sok minden de az első 1-2 (-3) tulaj ezt lefossa a lényeg,hogy ő új / újszerű autóba üljön és ne kelljen rajta gyakran olajat cserélni se semmit..... Erre jönnek a Lifetime olajak amik ugyan úgy egy nagy átb@szás... Leereszted a váltóolajat / diffit és 100-150E Km-után egy hígfos égett szar. De nem kell cserélni mert Lifetime.... Hát persze.... Levegőt se kell venni csak percenként egyet... Kibírod nem ? Nem szükséges akkor többet lélegezni.... ( TISZTELET A KIVÉTELNEK ) [link] Itt egy cikk róla nagyjából én is így gondolom azt még hozzátenném,hogy a hosszú olajcserénél elöregedő motorolajjal még regenerációt is indít a kocsi telefossa gázolajjal a motorolajat és csapágyas is lesz..... Mikor jönnek,hogy nem fogyaszt olajat a kocsi 2 olajcsere között mekkora ász közben egy fölhígult fossal járnak az emberek. Valaki átlátja ezeket valaki leszarja valaki annyira nem ért hozzá,hogy csak na....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Joker94Hun #39486 üzenetére
Előfordulhat,hogy elreped igen de így látatlanba azért....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Mértem egyet ott ahol szoktunk azonos távon nem ment jobban a nagy bódé...
Viszont megtaláltam délután,hogy miért is fütyül 2000 környékén iszonyatosan....
Beletört a hengerfejbe a kipucsonk csavarja...
(#39496) CharlieDrop
Turbózás ???
(#39497) Xero
Ehhez a részéhez nem kell már hozzányúlni egy ideig az biztos.... 200E Km-t stabilan mondanék a vezérlésre.
(#39498) Skimaster
A felét nem fizeti ki mert 7-8M egy ilyen kocsinak az ára.... Ez akkor lesz igazán fájó mikor a kocsi értéke már 3M lesz és akkor valóban a kocsi árának a felét ki kell csengetni és ezek nem jobbak lesznek hanem csak szarabbak ugyan ennyi lesz a javításuk....
(#39500) Highend55
Nagyjából ugyan olyan mint a többiről csak pl itt vízhűtéses a turbó. Le lehet őket kapni de kell velük melózni
Esti műszakra még egy csoda V8...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #39547 üzenetére
De lényeget nem látjátok KORMÁNYFŰTÉS apukám KORMÁNYFŰTÉS
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Elkezdtem a nyári felkészülést Elöl hátul komplett fék elöl kerámia betét. + elöl fékcsövek meg fékcsúszkák elöl/hátul . Stab. gumik elöl ( még egyszer fékolajcsere is lesz hiába volt tavaly lassan olajcsere is... ) lyuggatáson van a 4 tárcsám. 4 gyári gátlót csinálnak nekem M-esnél egyel keményebbre ami utcán tökéletes nem a beteg pattogós de kell is mert erősebb is a kocsi Rendeltem új vízhűtőt mert el van repedve a sajátom meg egy új gyári vízcsövet is. Végre remélem eljut a lakatoshoz is a kocsi és a 2 hátsó emelőbakom is javítva lesz meg a hátfalamon lévő rozsdásodás és ráadásnak a sárvédő ívnél lévő is. Szerintem akkor lefújatom az M packet-et is és felrakom nyárra már. a 2,35-ös diffit kell még beépíteni a beletört tőcsavart a hengerfejből kioperálni az M Parallel felnimnek még egy kis perem polírt adni és a 2 gyári lámpáját ami pincében pihen szétszedni felújítani foncsorozni stb.... És bónuszként ha ez mind megvan még a klímaventit meghekkelni.... Azt hiszem alig van mit csinálni rajta... Abba elfáradtam,hogy ezt leírtam hát még meg is csinálni
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #39655 üzenetére
De basszus miért nem szóltál és jöttél el ? Szerintem azon nem fog segíteni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #39657 üzenetére
Pont beszéltük,hogy mi lehet a tankkal mert,hogy még nem mondtál semmit Remélem a kis lemez elég tartást ad a műanyagnak
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Kicseréltem mindent !! Vízpumát ( lógott , csapágyas ) , termosztát ( konkrétan szar volt ) ,
visco-t is mert folyamatosan dolgozott... Én is tapasztaltam ezt..... Minden rendben van rajta.............►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Kicsit megadta magát idő előtt....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Magamnak igen !!! De azért egy jó LCI 30D se rossz Azt továbbra is tartom,hogy LCI-t választanék és jól felszereltet. Kollégámnak keresünk E60-at hónapok óta és csak a szemétdombokba futottunk 2M ársávban ( bár én mondtam neki,hogy annyiért nem is lesz normális.... ) Már 2,5M-os ársávban nézelődünk.... Nekem a PRE LCI kívül belül nagyon öregesen hat az LCI mellett ( Ez mondjuk függ azért a belső összeállításától is ). Alap esetben nem rossz autók ha egy normálisat sikerül találni akkor már megvan a jó alap.... Egy szép LCI M paket nekem nagyon nyerő én az E39 után egy LCI E60 30-35D be ülnék át szívesen. Meg kell nézni a vásárlás előtt,hogy mit vesz az ember és azzal is kell kalkulálni,hogy igényli a törődést és a fenntartása nem egy suzuki szint. Sokan csak megveszik de költeni nem akarnak rájuk azért is van rengeteg olyan állapotban ahogy.... Egy normálisabb E60 amivel érdemes foglalkozni valahol 2,5M környékén lehet és onnantól felfelé. Meg ugye függ ,hogy PRE LCI vagy LCI milyen motor milyen felszereltség stb
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Neeem. Most jöttem hazafelé csak összetalálkoztam a kocsival simán
(#39979) lali81
Egész konkrétan holnap
(#39981) Skimaster
Az a baj,hogy te azt hiszed jó az ATE közben meg vagy jó vagy nem 50-50%..... Sajnos elég sokkal probléma szokott lenni.... Elvetemedik a tárcsa üt ráz minden baja van....
(#39984) BMW001
A BMW magának gyártotta a féktárcsákat régen is és most is
BeZol és az új szívócsonk esete
(#39986) Skimaster
Még egyszer mindenkinek leírom . BMW magának gyártja a tárcsákat nem mással csináltat SAJÁT üzeme van és SAJÁT MAGA GYÁRTJA az összes autóra az összes féket
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #39988 üzenetére
Végre felejtsük el,hogy más gyártók gyártanak a BMW-nek féket !!!!!
Bremsscheiben
In der PKW-Komponentenfertigung stellen circa 170 Mitarbeiter jährlich ca. 6 Millionen Bremsscheiben für Automobile der BMW Group her, das sind im Schnitt 24.000 Bremsscheiben pro Tag. Die Bandbreite reicht vom BMW 1er bis hin zum Rolls-Royce Phantom.. Dies umfasst neben herkömmlichen Bremsscheiben auch Leichtbau-Scheiben in Mischbauweise.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #40025 üzenetére
Csak a "fos" ATE-t nem használom ( kár,hogy ilyen a minősége mostanság régen tényleg jó volt ) és nem "csak" féket cserélek hanem minden hozzátartozó egyéb alkatrészeket is.... Másrészt még fúrást is kapott amivel jobb a hőelvezetés is. Ha meg szar én bevállalom magamnak de nehogy azt hidd,hogy annyira egyszerű a gariztatás mondjuk ha neked elkezd rázni akkor kell venned egy másik szettet gondolom amíg bevizsgálják és ülnek a fékeden nem felbakolva szeretnéd tartani ugye és vagy kapsz egy másik szettet vagy kitalálnak bármit,hogy miért nem garanciális hiba.... Akkor pedig állsz mint f@sz a lakodalomba.... Vagy jobbik esetben vettél egy másik szettet és visszakaptad esetleg nagy nehezen a pénzed és akkor meg a másik szettel kezded elölről Ha pedig szerencséd van lehet nem jelentkezik semmi hiba mert te vagy a kiválasztott...
(#40027) indivi550
Válaszoltam
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Leonardo91 #40144 üzenetére
Gyárilag nincs ilyen gomb egyik autóban sem. Így nem fogja neked innen senki megmondani,hogy mi célt szolgál.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz kisbago #40154 üzenetére
Semmi baja... Kicsapódik a pára a víz... Rövid távokon és hidegben jelentkezni is fog.. Ha hosszútávon van folyamatosan használva bemelegedik rendesen és üzemmeleg állapotban használod akkor szépen eltűnik semmilyen motormosó és egyéb sz@rt nem kell berakni a motorba....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Rá bizony Lehetett volna még keményebbre kérnem a gátlót mert abszolút nem érzem,hogy ütne vagy deszkán ülnék feszesen de mégis lágyan veszi az úthibákat ( nekem lehetne még ennél is keményebb... ) Mind1 még amúgy is csak gurulgattam a fék miatt de érezhetően sokkal puhább a kormányzás is az új toronycsapágyak miatt kicsit magasabb is lett a magasság végre le tudok állni deszka nélkül...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen