- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Tálydi #23402 üzenetére
Távgyógyítást kell játszani ?????????? Tedd a kezed a TV-re...... Ennél a telefonon szerelés a még jobb... Szépen be kell gurulni egy szervízbe és megnézik és ha megvan a hiba meg is csináljál ilyen egyszerű
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Xmodule #23553 üzenetére
Mindent tönkre lehet tenni..... Ennek a motornak konkrétan semmi baja nincs illetve a korral járó és használatból fakadó kopások. Kap egy komplett felújítást és megy be másik ami benne van a kocsiba pedig csapágyas.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Eyesis #23609 üzenetére
[link] Így orvosolom a problémát
Milyen 2004-ig ?!?! Kicsit tovább van ez a probléma...
Mint ahogy a főtengely ékszíjtárcsa is állandóan leszakad.... Most már erősített van de az ára is erős... 152K.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #23617 üzenetére
Ránézésre ha olyan állapotú,h leakar esni / szét van repedve akkor igen de általában nagy melegben/ nagy hidegben szoktak lehullani....
PL ez egy 20D de nem akarta lecserélni....
Jah,hogyne lehetne venni cső nélkül tömítést.... Soha nem cseréltem ezért csövet csak tömítést ha nem volt baja a csőnek... Én nem tudom ki mondta ezt neked,hogy nincs hozzá :/ Olcsóbban van amúgy ékszíjtárcsa... De van gyári tárcsa csak kivan köszörülve a gyári szám így kb fele annyi....
E60 Amik általános hibák Dízel
Főtengely ékszíjtárcsa
Izzítóelektronika
Izzítógyertya
kis termosztát
T elág műanyag cső
DPF
Kipuff harmonika
szívócsonk
turboAutomatából
Hardy tárcsa
Turbina
karter
átvezetőCCC hiba
Biztos még tudnám még sorolni napestig de amúgy sok minden függ a kocsi állapotától is....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
0
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Az N42- N46 motorok állandóan széthullanak.... Egyrészt a hengerfej másrészt a vezérmű lánc vagy megnyúlik és átugrik vagy a vezető széthullik vagy egyben az egész ebben az ében 3 ilyen motort csináltuk most jön a 4.dik.... a darabkák beesnek az olajszűrőhöz és még csapágyassá is teszi a motort.... Én utálom őket.... a dugattyú és a gyűrök olyan kokszosak mint az állat.... a képen látszik,hogy mik hiányoznak amit benégyzeteztem ott konkrétan belül is fut egy fehér műanyag rész egészen a végig ami nem látszik a képen de kompletten leszakad.... Vezérlést kell cserélni max 150E Km-ig mert utána eddig mindegyik így nézett ki...füstöl is mert a hengerfejük is egy forintot nem ér.... Szépen a képek önmagukért beszélnek...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #23782 üzenetére
"Maga Dr. Friedrich Nitschke úr, a BMW M Gmbh igazgatója mondta Pista füle hallatára egy buta kérdésre válaszolva, hogy az Alpina nem holmi tunincég, hanem önálló gyártó "
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz FET-MEN #23813 üzenetére
Mert nem rá való a felni nem jó az ET..... De nem látod ,hogy mennyire bent van a kerék ?!?!?! Nem fikázzák csak nem áll jól bután néz ki nem rá való szimplán ennyi.... Túlságosan bent van a kerék a sárvédő ívhez képest.
Nézd meg itt a képen valahogy így kéne kinéznie....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
BMW Autóklub Magyarország Mindenfelé szoktunk menni Volt / van egy csomó jó túra / találkozó gyárlátogatások jók szoktak lenni nagyon
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz FET-MEN #24204 üzenetére
Konkrétabban mi voltunk vele családos kirándulás Apám vasa ( Jobb lett volna a másikkal menni de sok km-et nem akarunk belerakni már ) Igen most ez az 1 volt belőle. csak a fotózásra jöttetek be akkor vagy maradtatok utána ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #24208 üzenetére
Szépek a felnik nagyon Itt van az amiről beszéltünk.... E70 35D 2009-es kocsi 0km-es kora óta megvan garantált 250E KM és láncszakadás.... Szelepeket szépen beverte himbákat is láncvezető stb stb... Amitől te is félsz...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #24216 üzenetére
Bizony Csak ma fűztem szét teljesen a blokkot dugók főtengely stb.... Most csináltam pár képet. Hengerfej már kész is.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #24339 üzenetére
Vegyes érzelmeim vannak.
Full csend ezért sokkal jobban zavarnak a külső zajok főleg menet közben. Olyankor mikor elmegy melletted egy másik autó engem zavar olyan érzésem van mintha nem lenne jó a kocsi szigetelése.... fékezéskor kicsit troli feelingje van Kint is megnézik jönnek oda kérdezgetni . A kocsi jópofa amúgy. A belső anyaghasználat azért kicsit érdekes... Vannak burkolatok amik nem ebbe a kategóriába valóak... 100 Km/h fölött "elviselhetetlen" a szélzaj ilyen 120-130 Km/h-nál szerintem borzasztó hangos ez városi kocsi abszolút... Sajnos ebbe nem volt kiegészítő motor az egy fontos extra a kocsiba. De sajnos már most sok probléma van velük elmegy hirtelen az erő belőlük szóval van még mit fejlődni.... De városba szerintem jó
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz LuckyL #24342 üzenetére
Nem nem jött elő. Ezt személyesen mondta most kint Münchenbe kedves ismerősöm aki kint van a BMW-nél fejlesztésen.... Cikk előtt tudtam + a másik srác meg az i részlegen van...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Köszi mindenkinek Kell vele foglalkozni de nem rossz alap Miénk a kocsi Vagy elmegy így vagy megcsináljuk teljesen akkor ~10M körül fog mozogni az ára de inkább több... Főleg,h csak kevesebb van belőle és ahogy öregszik ez egyre többet ér Ha jól emlékszem hengerfej volt felújítva összes szelep cserélve összes lánc új légtömegmérő új klímacsövek volt rá költve régen mi csináltuk anno is meg régen a miénk volt aztán úgy hozta a sors,h visszakerült megint Most elég sokat állt az autó azért is poros meg hát 30 év az 30 év..... kéne foglalkozni vele
(#24359) CharlieDrop
Alig férek be az ülésbe
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #24361 üzenetére
Legkozelebb ha jarsz felenk megmutatom
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #24364 üzenetére
Igeeen ??? Na majd utánanézek
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Mintha a sajátunkat látnám Hogyne lehetne közlekedni vele meg ilyenek ez nagyon hülyeség amit mondasz 20 éve már 750 -e volt apámnak soha nem panaszkodott és volt mindene BMW-n belül 1M -meg hibátlan egyedül a téli gumival sírás ilyenkor..... De nyáron én élvezem,h megy keresztbe és akkor megy amikor én akarom nem össze vissza..... Nekem slovakiaringen sem volt úgy problémám pedig ott a versenypályán ment a veretés mégse hullottunk le róla és az utcán sem.... Azért sokat számít,hogy ki ül a volánnál lehet kezelni a dolgokat nem csak padlógáz létezik kanyarba Nem tudok mást mondani csak azt,h érezni kell tudni kell vezetni . És mindenki menjen a saját korlátain belül pl te saját belátásod szerint nem mered kinyomni mert nem érzed,h megtudnád tartani. De ettől még lehet menni kanyarban is. És nem a kocsi választ magának jó pilótát... Nem egy kocsi tehet róla,h nem tudja valaki kezelni..... Szerinted a milliomosok akik megvehetnek egy erős autót azok vezetni is tudnak csak azért mert van pénzük és ilyen kocsijuk ? Mert sajnos sokkal sokkal többen nem tudják kezelni a saját kocsijukat csak azért van mert megteheti,h megvegye és meg is veszi..... Egy "béna" sofőr egy gyenge autóval is simán le tud esni az útról hát még egy 3-4-5-600 Lovas autóval.... De ettől még nem az autó a szar
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Jodanovich #25176 üzenetére
Ez az egyik legszarabb motorja a BMW-nek... Itt írtam már róla egy keveset... Folyamatosan jönnek ezek a kocsik és szereljük idén is csináltunk már itt a másik is a nyakunkon szóval ezek pörögnek.. rendesen. ezt megcsinálni 450-500K jelenleg sajnos nagyon nőttek az alkatrész árak.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #25189 üzenetére
Ilyet még nem....
Mi ilyeneket szoktunk csinálni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz darvak #25284 üzenetére
Szia!
Az nagyon keveset mondott Szerintem nem vagy tisztában a dolgokkal. Váltóolaj csere ( aka váltó olaj frissítés ugye váltó leszerelése nélkül lehetetlen az összes olajat leengedni.... ) elég a "frissítés" nem kell a váltót is levenni hozzá. De nagyon nagy munka ha te az összes olajat le akarod cserélni... akkor váltó le turbina ki összes olaj kifolyat turbinában még átlagosan 3 liter olaj van amit csak kézbe tudok leengedni.... Nem éri meg ezért levenni a váltót hidd el nekem... Napi szinten váltózunk GM ZF ...... De egy váltó le föl olaj le szűrő tömítés új olaj töltés 100E forint simán....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Stukker1987 #25288 üzenetére
Ezek nem így vannak azért azt szögezzük le. 1 olyan eset van amikor ez így van ahogy leírtad mikor elve már kopott a váltó annyira,hogy a retkes dzsuvás koszos sűrű olajat lecseréled és az új híg olaj pedig bejut oda ahová a retkes szar nem illetve elmegy a nyomás a többi helyen de ez a váltó kopottságából adódó probléma elsősorban is itt amúgy meg kellene csinálni. Akkor van az,hogy elmegy a gangoknál az olajnyomás stb.... extrém esetben előfordulhat ilyen. De alapjába véve 150-200E Km után le kell cserélni a váltóolajat mert elhasználódik.... a fém szemcsék pedig az olajteknő alján lévő mágnesekhez kerülnek és ott is maradnak illetve vissza nem kerülnek mert a szűrő megfogja nem véletlen vannak ezek kitalálva azért.Mikor a szűrő is tömődik szépen leégnek a lamellák nem zár rendesen a váltó akkor lesz igazi nagy baj Én a váltózásba igazán pár éve kezdtem belefolyni én már inkább a 6HP-s váltókat szerelem a régi 5 sebességes GM-ek szarabbak mint az 5-ös ZF-ek. Adaptáció törlés miatt nem áll meg egy kocsi.... Én 6HP-ba jobban otthon vagyok de általánosan régebbi és újabb váltóknál is a turbina nagyon szeret megdögleni... 6HP-ba szépen kikopnak a perselyek és elmegy az olajnyomás azokat is cserélni kell ilyenkor illetve gumi o gyűrűket mert elfáradnak.... Ezek még nem hullanak általában szét lamella bajjal.... Szolenoidok szoktak még meghalni akkor ezektől üt is szépen a váltó illetve a perselyek miatt. 6HP-ba is nyugodtan lehet olajat cserélni és kell is !! Az gáz ha soha az életbe nem volt és már óra szerint is több mint 300-400E km van benne... Váltóolaj frissítéskor se "csak" 3-4 litert engedünk le. üzem meleg váltónál elég sok jön le adott váltótól függ persze,hogy mennyi átlagosan 6-9 liter . Nem tudom ki és,h ereszt le 3-4 litert de aki ért a váltóhoz az többet le tud ereszteni mint 3-4 liter sok logika nem is kell mondjuk üzem meleg motornál hígabb az olaj könnyebben kifolyik + éjszakára otthagyni,hogy rendesen kicsöpögjön reggelre szépen kihűl és ki is folyik rendesen Nem nagy művészet csak kell egy kis hozzáértés. Nekem is van még mit tanulnom ezekről de rengeteget szedtem szét és ami munkát elvégzünk a váltón arra garancia is van.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Gyakorlatilag a váltó 0-ról való indulását jelenti. Szoftveresen lenullázod " újból tanul váltani "
(#25292) Stukker1987
Mi olajteknőt + átvezetőt cserélünk értelemszerűen az olajteknőbe a szűrő . Elmondom azt is,hogy az újabb 6HP-s olajakból környezetvédelmi okokból bizonyos adalékokat kivettek ami azért hiányzik a váltónak. De ezt nem híreszteli senki. Ezerért van kifejezetten rá egy speciális adalék amit mi váltójavításkor beleszoktunk tölteni illetve frissítéskor ha kéri az ügyfél. És illik lecserélni 150-200E Km -nél mert egyszerűen elhasználódik..... Tévhitekbe ne éljünk nincs örök élet olaj és aki elhiszi...
A chiptuningnál meg ezt a sok okoskodást... Egy adott pl lightos normál tuningtól nem fog nőni a káros anyag-kibocsájtás nem fog nőni. Az a baj,hogy lassan már boldog-boldogtalan csinálja úgy,hogy nem értenek hozzá..... Aki ért hozzá Az csak pozitív hatást ér el a kocsinál nem fogom most itt fényezni apám,hogy mennyire érti meg mióta csinálja mert fölösleges. De amióta csinálja több száz autót írt meg és SOHA senkinek nem hullott szét az autója és mindneki elégedett volt !! Volt aki visszahívta 60E Km után,h még mindig imádja és milyen jó volt aki elment 100E km-et -és semmi nem ment tönkre pedig az-az ember egy kannibál 740D-t gyilkolta és saját kocsik se hullanak szét citroen 2,2 HDI-t úgy húzta meg,h azt mondta saját kocsi semmi nem számít nem érdekli ha széthullik megcsináljuk és SEMMI BAJA NINCS !!! És nem volt kímélve mai napig megvan a kocsi és 2006-óta van meg és kapta az ívet gazdagon....100-150E km-et raktunk mi bele.... És ez megint csak egy példa..... Hanyagoljuk ezt a széthullik szétesik meg a többi hülyeséget. Nagyon nem mind1 ki mit csinál és,hogy..... Nagyon kell érteni hozzá,hogy jó legyen. Sokan szart csinálnak ez tény de az is,hogy nem a legdrágább a legjobb mindig.... ÉS előadást se fogok tartani,hogy miért is nem káros és miért biztonságos (apám tudja elmagyarázni de ő nem fog fórumokon vitatkozni vagy magyarázni :/ ) Én erről a chip-es dologról nem akarok többet beszélgetni. Aki akarja az vigye el csináltassa meg és élvezze ( csak jó helyre vigye ). Aki meg nem akarja az ne csinálja és legyen mindenki boldog
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Teljesen... Én írtam már róla elég sokszor... Vagy ha nem zavar,h rá kell költeni egy ~450K-t akkor járható. Utána viszont felújított motorod van és nem lesz többet gondod vele...
(#25309) s7evcsenko
Dobj egy alvázszám utolsó 7 karaktert
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Cxgrav #25330 üzenetére
A régi motorost már nem vennék a helyedbe... Fáradt hervatag... Adagoló nyűg folytonos probléma a faceliftes M47TUD20 motor 150Le -s verzió jobb korszerűbb kulturáltabb. Mindengyiknek a rákfenéje a turbo / porlasztók a motornál amik drágák. És belőle az igazán jó 6-os kézivel de ha kényelmes vagy automatával is jó választás lehet csak a + fogyasztással számolni kell....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Azért nem mind1 ,h milyen kocsi pontosan milyen felszereltség milyen állapot stb... meg a renault is érhet jó pénzt piaci áron attól függően milyen állapotú milyen felszereltségű... E39 v E46Ci akkor E46-ot nézném de mit lehet tudni a kocsiról ?
(#25354) Isual
Szerintem lesz modulom hozzá ha úgy is jössz megbeszéljük...
(#25347) Saycz
Ki kell cserélni... Akkor fog majd megállni mikor rohadtul nem kéne....
(#25343) Cxgrav
Dobsz egy alvázszámot rákukkantanék
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Durván 2x annyit ér a te autód... Elég rossz lenen 1-1 be elcserélni inkább add el és nézz kicsit drágábban kicsit jobbakat ezek elég alapok és elég leharcoltak.... Ne ülj át ilyenekbe....
(#25368) Cxgrav
Semmi baj
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Az úgy más igen.... Ezeket kb bontásra szokták itthon behozni :/
E46 I Gyenge felszereltség semmi nem fog meg egy lelakott sedan... Említésre se méltó véleményem szerint
E46 II Szép színe.... motorháztetővő meg van nyomva vesénél bal oldalt lökös is karcos jobb hátul élesen törve a lámpa fölött meg tankajtó fölött ls sárvédő fölött... Hátsó lámpák szétrohadva fekete trutyi benne ajtókéder szétszakadva. Jobbos kilincs szorul.... Értékelhetetlen a többi része normális kép sincs fönt :/
E46 III Hátsó lámpák itt is jobb E sárvédő cserélt / fújt bal hátulja is érdekes képről.... Belül ,le van lakva az egész kocsi . Ami érdekes lehet,h 28i engem más nem fog meg benne.... lámpa mosós elöl beleraknám simán a projektoros xenont M-es kormány ki kellene gányolni rendesen és biztos lehetsz a szokásos szelepfedél tömítés olajház tömítés szíjjak görgők vízpumpa szervó csövek kis futómű baj is biztosan van
Ha ezek közül lehet választani én az utolsót választanám de kell vele foglalkozni....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #25396 üzenetére
Pont,h lyuggatottat mondtam neked kb 20-30 kocsira raktunk és mindenki csak pozitív változásról számolt be ( Persze olyan textar / ate / gyári lyuggatása többit hanyagolom... )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #25400 üzenetére
Donkával is vannak fenntartásaim adott ő már rogyott sárvédőt stb....
E60 érdekes kérdés.... Betegágy elég sok belőlük de szerethető autó. LCI-t én imádom kevesebb nyűg van még velük ( jelenleg ) és jobb az egész kocsi hangulata belülről meg persze kívülről is... 2003-2005 ös kocsik szoktak leginkább leharcolva lenni... Az-az igazság,hogy ebben a cikkben is vannak azért hülyeségek mert a vadi új izzító elektronika Beru ami gyári beszállító 32K meg új izzító gyertya 5-6K Új PDC-t adok 10-15 között nem bontottat.... Érzékeny rohadtul a kocsi mindenre... típushibája annyi van,h sorolhatnám napestig... Az elhanyagolt kocsikkal van mindig a probléma de vannak olyan ügyfeleink akik már ráköltöttek akár 1,5-2 Milliót de mindig beszarik valami mert a kocsi egy prikézsia!! Ilyenek vannak,hogy hiába a csinálod meg valami mindig beszarik és van a másik véglet akiket hosszú hónapokig nem is látsz... Az ilyen 2-3 Milliós E60-hoz úgy kell hozzáállni 0,5-1 milliót rá lehet költeni,hogy tényleg jó legyen. És mivel nap mint nap szerelünk ilyet tudom mit kell belerakni,hogy jó legyen és nem gyári áron... 35D jobb választás mint a 25-30D-k sokkal kevesebb nyűg van velük jobban bírják a strapát.... Persze ilyen általános problémáik nekik is megvannak....
E60 gyakori hiba ami egy gyorsan eszembe jut
kipuff csonk / a lemez egy forintot nem ér
Turbo
Porlasztó
DPF
CCC
Váltó / turbina / olajfolyás
Hardy
Futóműre érzékeny lengőkarok, gátló , kitámasztókar szilent. hátul csúszó szilent kis lengő bumeráng...
Főtengely ékszíjtárcsa
feszítők szíjak
kis termosztát !!!
Fékre is érzékeny
szívócsonk alatti T elág vízcső
Turbó cső / szétreped...
vákumpumpa olajszivárgás. ( új tömítés + paszta megoldja ) / emiatt alatta lévő vízcsövet megeszi az olaj
ULF Modul szarakodása....
helyzetjelző izzók simák állandóan kiégnek
ACC-be mindig szar a fűtés
izzító elektronika és gyertya
szívócsonk pillangószelepek
EGR tisztítás
EGR szelep
kormánymű
motortartó bakok
Hőcserélő ki tud lyukadni a hozzá dörzsölődő kábeltől...
fűtőventilátor / előtét ellenállással
lehantolnak az önindítók / fölújítani szoktuk és hibátlan
vákuumcsövek szétmállanak szétszakadnak ha olyanjuk van.....
Visszapillantó talpáról lepattogó festék is típus betegség....
Elektromos anomáliák lehetnek....
Kereszt merevítő a motortérbe a csavarok beleszakadnak.... Szar a menet...
Olajcserét nem szabad elhanyagolni 10-12E Km után el kéne dobni az olajat nem 30E Km-et menni mert vicc....És legnagyobb baj,h vissza vannak tekergetve még az is amire nem gondolnád és ugyan úgy vissza van tekerve a német is nekem elhihetitek. annyi példa van,h ez a tuti német verda meg nincs tekerve a nagy ló...t nem... Pl E46 316Ti német tuti verda meghozza az ügyfél 180E km-e mutat rádugjuk a gépet 417E km nél hiba tárolva.... másiknál meg kiveszik a műszercsoportot és leragasztgatják a kipörgésgátló meg a fék visszajelző lámpáját hibamentes.... a másikon meg a Vanos motorját lehúzzák,h ne dadogjon a motor és menjen "rendesen"... A tuti német bringák.... Alaposan meg kell nézni MINDEN autót vásárlás előtt !!!!! Mennyi-mennyi szar tekert roncs autót néztünk már át.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz H.Ezredes #25402 üzenetére
Valvetronic motorját bocsánat !! És a legfontosabb még,hogy elhanyagolják oldjatok meg 10 forintból mindent most azonnal meg áhh annyit nem ér már a kocsi nem költök rá de BMW kell és így adogatják egymásnak a kocsit... Szerencsétlen kocsit meg lelakják rendesen. X1-est is megvettem 30E km-el azt jönnek,h jaj nem megy a kocsi el van dugulva a kipuff mi lehet nah megnéztük és csak kiderült,h 120E- nél is több volt benne.... Én semmit nem hiszek el már....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Motornál pillangószelep, EGR ,izzító elektronika / gyertya ,főtengely ékszíjtárcsa azokon is szert behalni . Váltó ugyan az mint a többinél.... Az N47-nél a láncszakadás..... igazából érvényes ez a 30-35D-re is ami 2007-2010 között gyártottak de azoknál ritkábban jön elő.... Bár 35D is csináltam nem olyan rég 2009-es volt és elszakadt a lánc... raktam is ide föl pár képet....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Egy rendszeresen karbantartott autóba simán beülnék. Főleg amiken már ki voltak cserélgetve a dolgok... És LCI-t meg simán vennék egy jól felszerelt LCI E60 30-35D nagyon is jó
(#25416) BMW001
Valahogy én is hanyagolnám őket.... jó nekem az öreg 5.4-es M73
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Lacika2013 #25487 üzenetére
Szia!
Keress meg privátban
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dragon Age: Origins
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS ROG Ally
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Dell notebook topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs