- A Panasonic is nyit a TiVo okostévé rendszer irányába?
- Rengeteg csatlakozó van a HP legfrissebb, irodai célú monitorgóliátján
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hobby elektronika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
5G-s változatban is lesz Redmi Pad Pro
ma És akkor minden bizonnyal Poco Pad is.
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #28985 üzenetére
Nagyon izzítás problémára utal :/ :/ :/ Így hirtelen szívócső le hidegindító / féktisztító és be kell,hogy induljon "ha csak" izzítás baja van. !! Nincs úgy lemerülve,hogy megfagyjon nincs is szvsz az akksi megfagyva. Én szerintem az izzítással van a baj..... :/ Mondanám ,hogy megnézem de messze vagy
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz huuuba2 #29059 üzenetére
Írj nyugodtan
(#29060) blackrulz
Ohh köszönöm
(#29036) stickermajom
Érdekes mivel jól írtad az üzemi hőmérséklet úgy 85-90C igazából. A 80C nekem már picit alacsonyabbnak tűnik.... Én lecserélném mindkettőt ha a sajátom volna. Ha 80C alá is bemegy akkor meg pláne !!!
(#29066) Kenny88
Rá kéne nézni....
Lehet elkel a kis M5
(Nr. 086/588)
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz ADAM1337 #29071 üzenetére
Miért kell ez egyébként ?!?! Ezek egy forintot nem érnek Rendes géppel kell nézni,hogy ha van baja.
(#29081) Skimaster
1. bluetooth ha van a kocsiba akkor tudna ( gondolom nincs )
2. AUX -ot tudsz még berakni és akkor megy a zene ( De azt se mindegyik fejegység tudja )
3. Egyéb más utólagos megoldás[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz stickermajom #29103 üzenetére
most csereltunk 2 termosztatot 1 20D-n 150 le X3 kezi. Es csak gurulgatva elerte a 93C-ot. es masik kocsin is 90C kornyeken ahol csereltunk termosztatot. Szoval igen cserelni kell...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #29116 üzenetére
4.4-et keress hidd el nekem
Ákos ez neked lesz érdekes
Megadta kicsit mára X6 de megoldottam
35D-ről leszenvedtem a turbókat meg a csonkot de iszonyat szülés :/ Ráadásul E70-71-en nem lehet a DPF-et levenni anélkül,hogy a motort ne emelnéd még és a bölcsőt ne engednéd le.... A turbókhoz persze nem is férsz úgy oda.... Főleg,hogy majdnem az összes extra benne is volt így mindenhol csövek X drive stb.... Álom meló.... ( Hülye hang jött a turbók felől illetve kormos is volt.... Ki is fújt... ) Most mennek fölújításra és DPF takarítás Turbók és csonk nélkül kijön fölfelé Érdekesség még,hogy a 2 talptömítés a turbók közé egyik 25K a másik 14K - és ez csak 2db és még van egy csomó tömítés és csak gyári van csak a tömítések 60-80K hozzá....
Még egy 6HP is kiugrott
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #29139 üzenetére
Örülök neki Azért még így is ki tudnánk belőle csalogatni pár lovacskát óra 16X XXXKm-en állt de ránézésre inkább 260K.....
váltón rossz a turbina ment felújításra ill lamelláknál vannak csúszások cserélve lesznek és lehet még perselyezve is ( új szelepsor se ártana ) egy sima olajcserénél átlagosan 5-6-7L szokott lejönni emlékeim szerint ilyenkor persze jóval több....
(#29140) aero.
Gyűlölöm az összes X-es kocsit X5-6-ot sírás szerelni és az xdrive-okat is utálom X6-ból 35i-ből 2 rohadt turbó csere miatt ki kellett venni a motort Konkrétan ez volt az.... Teszt: BMW X6 xDrive 35i
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Tied nagy szerviz volt azért... 131 kép csupán... És mindig minden pillanatról nem tudtam készíteni.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Goblin12 #29177 üzenetére
Képről jól néz ki ! A felszereltség se rossz. De megnézném élőben is futómű stb és gépre is tenném Csak messze van....
(#29138) H.Ezredes
35D Nagy turbó kipucolva , kis turbó felújítva , kipufogó csonk síkolva ,DPF kitakarítva Kész a beépítésre
6HP is össze lett rakva. felújított turbina lamellák cserélve. Többi maradt a sajátja ügyfél kérésére...
8HP olajcsere is volt közben(#29175) BMW001
Ezt majd beszéljük át !!
(#29179) negro
Szép
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz H.Ezredes #29187 üzenetére
Közbe össze lett rakva a gép. Hibátlan lett
Itt a teljes folyamat
(#29241) KaiotEch
Írj nekem
(#29232) whitezo88
(#29215) Henry1990
Így már sokkal jobban tetszik Pár éles képet is lőhetsz
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
drosan-nak egy kis fékcsere
(#29251) ADAM1337
GYÁRI GYÁRI GYÁRI !!!! Egyébként ha ekkora probléma a vizsga átviszem neked....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Egy kis kettős tömegű és kuplungszett csere M57TU
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #29323 üzenetére
Ne írd le az E60-at főleg az LCI-t LCI-t bátran ajánlom !!!!!!!!!!!! Kevésbé nyűgös és elég szép és jól felszerelt példányokat lehet találni. E90-hez képest igen is sokkal jobb az anyagminőség és komolyabb is az egész. Bent is jobbak az anyagok kevesebb benne az-az igazi ócska gagyi műanyag... Én az 1M-ünktől is kivagyok,hogy milyen gagyi szar műanyagok vannak benne és az E90 ugyan ez.... Én E60 LCI 35D-t vásárolnék és abból is keresnék egy szépen extrázottat Nem lehetetlen találni egy szépet. Én rengeteget ülök minden típusba és inkább egy E60... De persze függ attól is,hogy mi a cél. De persze E90-ből is van 1-2 ami nagyon szép !!! Én azt is szeretem vezetni hozzáteszem de egy E60 az komolyabb kocsi. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #29326 üzenetére
LCI a modellfrissítés. Kívül/belül/motorok Egy E60 LCI főleg egy jól felszerelt még most is elég modern és versenyképes véleményem szerint. 30D v 35D
De ha már E90 akkor egy ilyet kb
E60 meg pl
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #29312 üzenetére
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz KINKY_007 #29348 üzenetére
Miért nem jó ?!?! Ez a poliuretán pont az ellenkezőjét csinálja sok esetben mint kéne. Sok helyen pont a csillapítás a lényege amit ez a szar nem teljesít. Nem tud csillapítani üt ,kemény, Nem véletlen vannak gumiágyba és gumi szilentek !!!! Mindegyiknek meg van az a mozgása és csillapítása ami kell. Ezzel rohadtul nem azt éred el.. Persze kemény hű de fasza azon kívül minden szétmegy de jó... Pl E46-nál a lengőkar hátsó szilentjéhez berakod és teljesen nem úgy csillapít és nem olyan mint aminek lennie kell amikor kitekered a kormányt az a szilent akkor is engedne egy kis mozgást ami kell is a geometriába de ez a szar nem enged semmit. Nem jó sok kocsiba láttam mindbe szar volt. Az én véleményem ez. Aki akarja rakja be magának. Csak arról pont engem ne akarjanak már meggyőzni,hogy milyen jó
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz KINKY_007 #29354 üzenetére
Félreérted. De pontosan betámaszt és úgy ahogy kell !!! Arról van szó,hogy a "gyári" szilentek úgy csillapítanak ahogy azt kell és amilyen mozgásban kell,hogy engedjen oda enged is ez természetesen nem azzal egyenlő,hogy nyúlik rugózik össze vissza. Ne keverd össze !!!! Kemény szar lesz helyette. Igen VERSENYPÁLYÁN !!!! ez jó 0 komfort. Cseréltem már ilyen poliuretán szilentet mert ugyan úgy tönkre ment mint a többi Utána kiment az új csoda poliuretán szilentel és rohadtul nem jó. Ha ez a jó akkor én nem értek az autókhoz Nem nyeli el az ütést kemény nem csillapít úgy az egész bazári úgy ahogy van.... Meyle HD-t beraktam és tényleg jó. De egyébként az összes többi is jó de sajnos a magyar utak eszik őket ez tény. De a poliuretán szilnetet is ugyan úgy. És én egy febi,lemförder,Meyle HD szilent után nem nyeklik ,pattog , imbolyog , bizonytalan és más egyéb mozgást nem csinál a futómű... Hanem szimplán JÓ !!!
Más:
Kis E90 megkapta az új turbót Mókolt szar volt rajta iszonyatosan hordta az olajat kapott új turbót komplett motor mosást, vákuumpumpa letömítést, új szíjak görgők ( termosztátok és főtengely ékszíjtárcsát már cseréltünk előtte ) összes intercooler cső és intercooler takarítást EGR pucolás szívócsonk pucolás és mindenhová természetesen új tömítés. Nem kis munka és látványos is eléggé.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz stickermajom #29388 üzenetére
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #29425 üzenetére
Így ahogy te mondod ez inkább 2M szokásos kört megcsinálni rajta vízpumpa görgők termosztát olajcserék stb stb bőven 200K fölött... És akkor a váltó milyen ? futómű / motor ?!?!?! 16:9 MK4 ~110K de kell kódolni is,h 16:9 legye meg akkor már MK4-et meghúzni,h magyar legyen meg ilyenek... Faceiftes jó xenonok előre 80-100K hátra ~40K oldalsókat nem is számolom mpacket ~120-150 és színre is kell fújni + lécek meg akkor egy kormány se ártana Jól nézne ki meg mindent de ennyit így nem ér ha kiszámolod....
Ülésmasszírozás Miénkbe is van
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #29425 üzenetére
Ez meg váltóhibás... de facelift [link]
Van rá váltónk is.... szóval ezt is meg lehet venni helyrepofozni és ez se csúnya. látom ebben is a porenciált... Egy kis alku még 450 körül már jó vétel lehet. Természetesen a többi itt is kérdéses a kocsin...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #29433 üzenetére
Az árban/értékben ez a legjobb így képről [link] De menj érte Bad Doberan-ba ~ 2200 Km oda vissza.... Egyébként a 25i-re volt ~ 350K,hogy magyar papíros legyen megkapd a rendszámot stb... Hogy a neveden legyen és mindent megkapj az benne van ~ 350K-ba nem úszod meg..... elhozod 5000-be az durván 1,5M el is kell hozni nem úszod meg,h 2M alatt legyen a kocsi ára magyar papírral és akkor minimum ha te mész érte ugye 2 nap min 2 ember és persze ezek utána szervízelni is kéne a kocsit nem ? Ennyit nem érnek már....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Egy E39-ért nem adnék ilyen 2,5M-t Egész biztos. Igen is 2,5M-ért lehet már épkézláb E60-akat vásárolni.... Korszerűbb a karosszéria a motorok a váltó és úgy minden...
35D ACC , Logic7 Mpacket stb stb ár/értékben verhetetlen gazdag jó felszereltség a legjobb motorral !!! Hol érne egy E39 ez mellett 2,5M-t ?!?!?!? De szedhetnék tényleg sok kocsit össze még de ez-az egy 35D is elég szerintem... Mi nincs benne ami még kéne ??? ( nekem ülés szellőztetés )
És ami szervizben kirívóan több azok a fékek... Egyébként egy E39-hez képest futóműben nincsen akkora szakadék árban... És tényleg ez-az a motor ami a leges legjobb. És itt még bőven bírja a + teljesítménynövelést a motor/váltó/fék/futómű... Ebből a motorból utcára normál használatra 340Le/700Nm kihozható Amivel mondanom se kell,hogy mekkora élmény menni... És mindemellett bárhol használható kényelmesen és jól is fogyaszt....
(#29440) BMW001
Milyen új motoros E39 ? Mindegyik 30D EU3 E60-ba is vákuumos turbos mind EU3 ami elektromos turbos az mind EU4
(#29437) BMW001
Menjen a tököm 2200Km-t mikor 2,5-ért patent 35D van...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
De nem érdekel a Km.... Az állapot érdekel... Azon kívül,hogy az 520i.be van 100E km-van mit tud fölmutatni ?!?!?! a kutyának se kell ugyan menj már
Az 540i más tészta az már inkább gyűjtői darab vagy nyári/jó idős kocsi. Reálisan senki a büdös életbe nem veszi meg ,hogy ezzel közlekedjen napi szinten. " Lattam en mar 50e km futott E39-et 15000 euroert is. Nem veletlenul. Lehet fent is van meg." Egyébként persze,h fent van mert a kutya nem veszi meg ennyiért.... Aki ezt megveszi az a saját gyűjteményébe fogja tenni ( egyébként szép darab ) Hidd el ültem én az összes típusú E39 E60 nagyon sok km-es nagyon kevés km-es nagyon vigyázottba nagyon lelakottba egy normális E60 kenterbe ver egy E39-et .
De pl kevés km jó felszereltség és benzines is
De nekem teljesen mindegy ki mit vesz. Aki E39-et szeretne vegyen azt aki E60-at vagy mást az meg azt....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Halkabb egy E60 és az utazási komfort is más... Azt se felejtem el mikor anno 2003-ban E60 bemutatón voltunk és tesztvezetés volt ( 30D ) mentünk vele olyan csendes volt a többi kocsihoz képest beszélgettünk-beszélgettünk és pikk-pakk 200-at mutatott az óta és akkoriban az olyan csendes volt és úgy ment amit egy E39 nem tudott.... Nem veszed észre úgy rajta de megy veszettül...
Egyébként a 7-es az igen... Egy LCI E65 főleg légrugóval nagyon patent 760Li-t imádtam
És ilyen alapon az F12 M6-tól is azt vártam,hogy úr isten.. És közbe ültünk benne megyünk és mondom jó-jó nagyon fasza meg miden de nem érzem,hogy úr isten most szétszakít az erő és leesünk az útról hű de nagyon megyünk stb.... Ezekben nincs meg az-az érzés mint egy E34 E39 E60 M5 -be E60 M5 -be beszarás volt amit lépet ahogy váltott az egész autó egy gyilkos volt ott érződött....
Az 1M is már "elgyengült" hozzászoktunk és nem olyan mint amikor először ültünk bele. Arra is azt mondom nagyon jó jól megy meg minden de még egy 100Le 150 Nm kéne...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Te elvakultan E39 fan vagy ami nem baj de irdatlan módon leírod az E60-at sőt még fényezed,h jobb az E39 ami vicc mert nem így van. És elhiheted ,hogy több autót láttam és szereltem mint itt bárki és kicsit jobban átlátom melyik milyen.... Szerinted mikor az E39 volt olyan státuszba mint az E60 most mi volt ? Mindegyik ugyan úgy szar volt és most is annyi rom/lom szar van,hogy el se hiszem. Szeretem az E39-et (fogok is egyet venni szerintem) ugyan annyi szemét lom fos szar E39 van mint E60. Nem kell ennyire isteníteni az E39-et azért.... Nem azért van alacsonyan az ára mert szar E39-ből is lehet olcsón venni épp ahogy írtad 500K-ért 2M-ért is ebből is lehet venni 2M-ért és 5-ért is... De az összes fostalicska GM váltót is kidobnám az E39 alól mert egy forintot nem ér de E60 alatt a 6HP hibátlan... És igen inkább ülök egy chip-es E60 35D-be ami tud ~350Le-t és úgy megy mint egy E39 M5 / E46 M3 És mellette jól fogyaszt jól megy és még korszerű is főleg a 2008-2010-es modellek de LCI-től igazából nagyon jók. És sokkal kevesebb baj is van velük LCI-től. Az F10-eken már most kopik szét minden tiszta vicc 80-100E Km-t futott kocsikon hullanak le a difi szilentek ilyenek ugyan már Motorokban is a benzinesek szarok a dízelek tartják magukat.... Mindegyikből van jó és rosszabb.... És amiket te mondasz hétvégi élvezkedős autónak veszik senki nem közlekedik napi szinten egy E21-el amit te írsz itt le. Menj el vele Németországba meg vissza. Nem az a fú de jó,hogy ezzel mentem kategória. Ez mind hobby autó nem más. NE HASONLÍTSD egy napi használatban lévő kocsihoz.... Ha ennyire jók nem is értem miért is veszik ennyire az új autókat miért nem veszi meg mindenki a tuti E21-et vagy tuti E30-at vagy mást... Ezekkel nem akarnak az emberek napi szinten közlekedni 1-2 fanatikust kivéve. De jó az,hogy hétvégén vagy jó időbe előveszi megy vele egy kicsit akár találkozóra vagy Balaton vagy város vagy akárhová és megint letámasztja. Egyik se azért van,hogy napi használatba legyen....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Hozzáteszem még,hogy rengeteg ügyfelünk E39-ről váltott E60-ra és egyik se mondta,hogy ő vissza akar ülni az E39-be Nem a kocsi a szar maximum a gazdája hanyagolja el. Tudodk olyan E61-et mutatni amiben 300E Km fölött jár és minden úgy néz ki,hogy a felét legalább letagadhatja. Mert van gazdája Persze a E39-e is olyan volt.... És pl megy a sírás E60-nál ,h jaj a CCC tönkremegy szar az E60 miért az E39-be nem feszül le állandóan a BM54 az MK3-MK4 az összes kijelző pixelhibásodik a klíma panel gombjai törnek szét az LCM modul? Grundmodul lámpatartók lefeszülnek állandóan széthullanak az ablakemelő szerkezetek ablaktörlő tönkremegy összerohad a futómű !!! GM váltó , ABS vezérlő , ABS jeladók , devander , kormányművek beszarnak benzinesekről lehullik a Szervószivattyú trafók alapjárati motor a rohadásokról ne is beszéljünk stb stb 1000 hibát föl lehet sorolni az E39-nél is... És van még csak minden nem jut az eszembe.... Ha tényleg prémiumot akarsz ebből a korszakból vegyél E38 750iL-t De legalább is egy jó E38-at...
(#29474) -KP-
Mindig vannak jó vételek. Természetesen ez attól is függ,hogy milyen a kocsi állapota. De bármit veszel ha olyan úgyis lecseréled a motorolajat szűrőket szíjak görgők vízpumpa stb stb persze függ,h mikor volt cserélve stb stb...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Elindult az S70B56 projekt
Szétszedtem a motorunk. ( főtengely még benne ) holnap kompletten szétkapom megy nyomáspróbára/síkolás ra Hengerfejek komplett felújítás.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz ADAM1337 #29484 üzenetére
Még most fogjuk elvinni. Ez egy kicsit más mert egy komplett motor felújítás van más azért az ár mint egy "sima" hengerfejezésnél. Itt 1db hengerfejtömítés 59541.66 Ft gyáriba
(#29483) trapedli
Rá kéne dugni gépre meg személyesen megnézni. Így látatlanba elég nehéz :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #29489 üzenetére
Ha hiányzik valahonnan akkor pótolni kell tudod....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Egy konkrét kocsinál ha megcsináltam egy állapotfelmérést akkor meg tudom mondani,hogy mit kell. Függ a kocsi állapotától nagyban.
Ma szétkaptam teljesen a blokkot és megy nyomáspróbára síkolásra. Hengerfejek is mennek komplett felújításra S70B56
Majdnem McLaren F1 motor
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #29497 üzenetére
Betegágy Ha sok pénzt akarsz költeni akkor jó lesz.... Soha nem lesz tökéletes Van igazán fanatikus ügyfelünk egy használt F01 árát belelocsolta a kocsiba de akkor is a motorral mindig van valami. Egyébként hozzáteszem bitang jó kocsi kapott is remapot tőlünk és irdatlan jól megy. Amelyiket remapoljuk amikor megy brutális de a 2 turbo porlasztók és az egész konstrukció nyűgös....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Szét lehet szedni 2002/10 -ig utána szopás....
Na így néz ki egy 351E Km-et futott E61 / E60 aminek van gazdája
Nem folyik az olaj belőle a motor halk is és szépen jár dízel létére és 350E Km után is !!! És úgy általánosságban patent az autó egy 200E Km-et letagadhatna [link]
Bőven van bennük potenciál Nem a kocsi a szar max a gazdájuk..... És akkor itt jön az,h a 2010-es 200E-km-et futott F07 GT-n kopnak szét a gombok esik ki a szilent meg az egész kocsi olyan amilyen... Az idősebb 150E Km-el többet futott E61-en meg meg se látszik mindez.... Pl a bőr is jobban kopik. De úgy csinálják,hogy a bőrt anyagába kettévágják fele olyan vastag és 2x annyi bőr jön ki.... Így csinálják már őket.... Kopnak is szét rendesen...
CSI projekten ma annyit dolgoztam,hogy néztem gyűrűhézagot 0,40 mm helyett ami a maximális érték 0,70-0,75mm-t mértem... Nem kérdés,hogy új gyűrű garnitúra is kell. Úgy örülök,hogy a saját dugattyújába beleverték a henger számát + nyilat ami teljesen felesleges mert rajta van. A nagy szakértelem...
(#29501) BMW001
Egy korrekt jó 540i-t tartani nem kevés pénz de ez bármelyik motorral elmondható egyébként.... De jó az alap sokkal könnyebb nyilván a szinten tartás meg ha nincsenek megvárva a dolgok,h széthulljanak hanem le vannak cserélve az is más...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz FERA88 #29515 üzenetére
Ilyen amikor "fasza"
kigyulladni itt már csak azért gyulladt mert eltörött a turbo tengely és ömlött be az olaj és kigyulladt. De látszik,hogy a 2. hengerben a lapka már keresztbe állt de még épp nem hullott be...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #29538 üzenetére
Nem mondom,hogy ne vegyél. Újabb jobb széria de ugyan úgy megvannak a maga nyűgjei mint minden típusnak... Csak érdemes egy jól felszerelt keveset futott darabot keresni. VIN ? kíváncsi vagyok rá
(#29588) Isual
Úgyis mondanád,hogy kérsz remap-ot
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #29606 üzenetére
25D manual remap-al ~200 Le most
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #29618 üzenetére
Azért nem egészen így van egy 7-es futóműve jobb mint egy hármasé a szlalomozás más kérdés. De pl aktív kormány, dynamic drive , 4 kerék kormányzás is segíti a BMW-t a gátlók is ugye változtatható keménységűek. Rengeteget számít E32-be is nagyon érződik az EDC ,h komfort v sport-ba van. Egész más a kocsi viselkedése. E38 750iL High Line-unkba ami a legnehezebb az évjáratban lehetséges összes extra benne van mégis olyan helyekre be lehet vele menni,hogy meglepődsz. De az is jó volt mikor a BMW Driving Experience-en voltunk ugyan ott ugyan úgy mindent meg tudunk csinálni a 7-essel is mint más az E30 E36 E46 v E90-el. Azt nem mondom,h néha nem kellett jobban tekergetni a kormányt mint másnak de stabil a kocsi nagy sebességnél is mert jó a futóműve hirtelen kikerülésnél se hullok le az útról. Az időre mért szlalom pályán azért az E30 elvert de 7-esek között elvertem mindenkit és az 5-ösök közül is
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Seat toledo leon 1m 99-04-ig bőrös ajtókárpit szett
- Új, bontatlan WMF KÜCHENminis gyümölcsaszaló gép matt rozsdamentes acél ház - Még 6 hó bolti garival
- Parkside PGASA 12 A1 akkus fű és sövényvágó
- Nem használt, de bontott dobozos Ariete függőleges grillsütő - 1 hét próbagarival! -
- Black&Decker ASI200-XJ autós kompresszor - Még 1,5 év Alza bolti garanciás!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs