- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Milyen monitort vegyek?
- Billentyűzet gondom van
- 3D nyomtatás
- Milyen nyomtatót vegyek?
Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz
CharlieDrop #54494 üzenetére
De azok elég nehezek-cserébe strapabíróak nagyon, van olyanom is.
A 16 szerintem nem mutat, de a legjobb a mindennapokra.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz
CharlieDrop #54497 üzenetére
Azért a magyar közúthálózathoz nem valók ezek a nagyon könnyű felnik, lehet, hogy a tudatnak jó, hogy könnyű, de úgysem érezni a mindennapokban meg elég sérülékenyek.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
CharlieDrop #54544 üzenetére
Fiat szövet - géppel is?
-
BeZol
őstag
válasz
CharlieDrop #54569 üzenetére
Ne is mondd, sztem már fél kisujjnyi vastag por van az enyémen + téligumi a téli felnivel. Eleve kényes a kék fényezés, már pici por is látszódik rajta, de ezt legtöbbször 1 autónyi távolságból lehetett látni, hogy tényleg poros/koszos a kocsi, csak nem fénylett annyira messziről.
Most viszont már messziről látni h "barnás/szürkés" a kocsi.
Jöhetne egy esőzés
Esélyes, hogy idén marad a téli gumi + felni és a kocsi sem lesz lemosva. A madárszarokat intézem vizes kendővel, de ennyi.
Most tök jó lenne családi házban élni -
Drago1
tag
válasz
CharlieDrop #54589 üzenetére
Nagy szabadság, akna is pótolhatatlan, már csak az hogy felteszem az akku töltőt éjszakára a garázsban és kész reggelre full Már ez is egy olyan dolog ami panelban esélytelen.
-
Ļantos
aktív tag
válasz
CharlieDrop #54654 üzenetére
Nem tudtam, hogy a 163 lovasba is van N-es
M-et keresnék. -
Ļantos
aktív tag
válasz
CharlieDrop #54657 üzenetére
Persze, használat közben nyilván jobb, újabb fejlesztés, jobb teljesítmény, viszont nekem most az a szempont, hogy a legmegbízhatóbbat vegyem. Ha tudnám, hogy van ami rendesen karbantartott, tízezrenként olajcsere, akkor nem variálnék ugye de használtba ilyet sose találok.
-
dellfanboy
őstag
válasz
CharlieDrop #54698 üzenetére
sajnos ezek a bolcsesz gyerekek nem tudnak minosegi autos kontentet krealni petrolhead-eknek. ezert vannak ilyen trollkodos szerelos videok.. cim alapjan lehetett latni itt erre megy ki a jatek.
pl. hany nm huzod le? az osszessel
eleg ciki, hogy mo egyik legnagyobb autos portalja ilyen beka segge alatti kontent gyartasba merul ki, de ugy latszik erre futjaeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #54698 üzenetére
Köszönöm a vasárnapi élményt... El is fáradtam 7 perc alatt...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #54704 üzenetére
Az
Tömítés:
5' E39
520i 520i M52 520i M54 523i 523i 2.4 525i 528i 530iMi az,hogy nem az jött ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz
CharlieDrop #54709 üzenetére
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #54710 üzenetére
Elég nehéz elrontani mert mindbe ugyan az a tömítés...
3' E36
320i 320i M50 320i M52 323i 323i 2.4 323ti 325i 325is 328i M3 M3 3.23' E46
320Ci 320Ci M52 320Ci M54 320i 320i M52 320i M54 323Ci 323i 323i 2.4 325Ci 325Ci M54 325Ci M56 325i 325i M54 325i M56 325ti 325xi 328Ci 328i 330Ci 330i 330xi M3 M3 CSL5' E34
520i 520i M50 525i 525i M50 525ix5' E39
520i 520i M52 520i M54 523i 523i 2.4 525i 528i 530i5' E60
520i 525i M54 530i M545' E61
525i M547' E38
728i 728iL7' E65
730i M547' E66
730Li M54X3 E83
X3 2.5i X3 3.0iX5 E53
X5 3.0iZ3 E36
Z3 2.0 Z3 2.2i Z3 2.5 Z3 2.5i Z3 2.8 Z3 3.0i Z3 M3.2 Z3 M3.2 S50 Z3 M3.2 S52 Z3 M3.2 S54Z4 E85
Z4 2.2i Z4 2.5i Z4 2.5i M54 Z4 3.0i Z4 3.0i M54 Z4 M3.2Z4 E86
Z4 M3.2BMW Classic Motorsport
E36 M3 Gr.A E36 M3 Gr.N(#54713) p0lip
Vákuumcsöveknél csak gyárit használunk. Azok kibírnak egy 10 évet az összes többivel csak a kínlódás van ideig óráig jó lehet de hosszútávon ebből a gyári a jó.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz
CharlieDrop #54722 üzenetére
A completion package csak minimálisan más, mint az M, a motor ugyanaz a típus, csak plusz 10 le kb, hogy a katalógusba tudjanak más számot írni. Amúgy a gyári adatot még a legrosszabb napokon is tudják a bmw turbós benzinesei.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz
CharlieDrop #54726 üzenetére
Az M2-esnél van úgy.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Drago1
tag
válasz
CharlieDrop #54763 üzenetére
Lányok vagy fiúk nem mindegy
-
Drago1
tag
válasz
CharlieDrop #54766 üzenetére
Az más, egy lánynak 20x annyi cucca van olyanok is aminek semmi értelme de vinni kell
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #54777 üzenetére
Hétfőn délután rendeltem le. Kedden adták fel és ma délelőtt már nálam volt. Elég gyors volt...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whitezo88
nagyúr
válasz
CharlieDrop #54784 üzenetére
hát itthon alig van alpina, de mobilén is drágák, de ez gondolom eleve motorbajos volt, ahogy látom...
-
válasz
CharlieDrop #54828 üzenetére
M43 az benzines
A dízel az persze, ott nincs menekvés.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #54847 üzenetére
😂 😂 Es az, hogy jon ki? A leghitvanyabb otvar lankeszlet is tobbe kerul anyag aron.... Vagy masik verzio. Van patentos lanc es a szelepfedelet leveszed es a felso lancot ezzel a patentos megoldassal kicserelik. De szerintem meg az se jonne ki ennyibol es az nem vezerles csere.... Vagy pedig szimplan f@szsagokat beszelnek....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whitezo88
nagyúr
válasz
CharlieDrop #54851 üzenetére
Lerí, mennyire sötét az ember, meg hogy miért is 50 ezer a "vezérléscsere" vicc. Legalább látni kihez NE vigyed. Würtemberg set, 6 db alkatrésszel. Wow.
Akitől vettem az enyém, korrekt fazon volt, nem valami proli, de mondta hogy a vezérlés örökélet (meg a váltóolaj is), szerencsére meghallgattam olyat is aki ért hozzá (H.Ezredes), és inkább lecseréltettem az ő rendszere szerint[ Szerkesztve ]
-
malacka87
senior tag
válasz
CharlieDrop #54879 üzenetére
Már én is bánom hogy 20i helyett nem 30i-t vettem. De első kerekes 65 lovas kocsi után nem akartam árokba kerülni. 3 év eltelt és semmi komoly csúszásom se volt. Most már simán a nagyobb motort venném.
Igaz ebben a kínálat is elég gyėr volt akkor.
[ Szerkesztve ]
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
válasz
CharlieDrop #54892 üzenetére
En ertem az allaspontot, nekem is tobb eros autom van, dizel es benzin egyarant, igy tudom hogy mennek. Ellenben van egy 1750kg-os 150 lovas dizel is, es legalabb annyira jo vezetni, mint a tobbit, mert egyaltalan nem sarkall arra, hogy lenyomj mindenkit. Szimplan kijelenteni, hogy egy 20i lassu, az butasag. Minel lassabb? 2 literes Passatnal, Mondeonal, Focusnal? Ketlem.
-
Chris0321
addikt
válasz
CharlieDrop #54892 üzenetére
Én egy éve vettem egy e46 320i (170 Le) Touring-ot, az sem egy erőgép mégsem érzem kevésnek. A legtöbb alkalommal öregurasan, 90-110 között használom, arra bőven elég. Ha előzni kell, akkor sem vagyok bajban. Ha veszel mondjuk egy 100 Le-s autót kezdésnek, egy idő után meg fogod szokni. Utána veszel egy 200Le-st, egy idő után azt is megszokod. Utána veszel egy 300 Le-st, azt is megszokod. Utána mit csinálsz, veszel egy 400, majd 500, majd 600 Le-st? Teljesen felesleges, úgysem fogod tudni kihasználni hacsak nem hajtod meg versenypályán, vagy nem száguldozol vele közúton idióta módjára. Ha van az autódnak egy bizonyos tömeg/Le aránya akkor is elégnek érzed ha nincs 100 Le, mert tudsz vele dinamikusan közlekedni. A többi utána már csak arra jó, hogy összemérd a máséval, másra nem.
-
chess001
aktív tag
válasz
CharlieDrop #54897 üzenetére
Nekem az alul nem húzott eléggé. A 28i már 2000-tól is szépen viszi a kasznit... Közútra amúgy a 23i is túlgyors, ha odalép neki a gazda. Én sem akarok több pacit a kocsiba, inkább a viselkedésén, súlyán akarok faragni, már így is kipörög nagyobb gáznál.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz
CharlieDrop #54904 üzenetére
Nekem tényleg elég.
Nekem a chipet 28i is 290 Nm felett, volt a 30i pedig 300 Nm, érzésre majdnem ugyanaz amúgy.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz
CharlieDrop #55011 üzenetére
Nekem amúgy a kanyarban a vastag stabilizátorrúd adott a legtöbbet. M-es volt, de még vastagabb H&R-re cseréltem. A toronymerevítő inkább a tornyokat kíméli hosszabb távon nálam, mert keményebb a futómű is (sokkal).
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #55015 üzenetére
Szerintem nem annyira. Ami többnél előfordul ,hogy maga a dynamic drive stab rúdból szivárog az olaj. Vagy elöl / vagy hátul. Ha átmegy olyan mértékűbe,hogy rendesen folyik akkor az csere... Nekem minimális szivárgás van elöl de 1 év / 20E Km alatt talán 1x töltöttem rá egy minimálisat( fél decit kb ). Szóval pont nem érdekel....
(#55016) freaghill
Kb mind1. Szerintem felesleges kifejezetten drága neves gyártótól venni.
Pl ilyen:►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
jpeetr
aktív tag
válasz
CharlieDrop #55080 üzenetére
-
BeZol
őstag
válasz
CharlieDrop #55080 üzenetére
Amúgy már több cikkben és videóban is említettek olyat, hogy ugye a PHEV-ek sokszor elég jól tudnak gyorsulni, mert az elektromos motor besegít előzéskor. A baj csak az, amikor épp elfogy a nafta egy kikalkulált előzés közepette és hirtelen hiányzik az elektromos motor +100 lóereje... Szerintem k*rva gáz. Balesetveszélyes + van, hogy még az elektronikájuk is meghülyül éles helyzetben. [link]
Szóval csak forszírozáskor van gáz, de most minden előzés előtt ellenőrzni kéne, mekkora a töltöttség?Kanyarban egy balesetveszélyes szitu megoldásakor meg ha épp behülyül az elektronika? Bottal nem piszkálnám ezeket így ebben a formában!
530e-nél:
"Amikor egy a sebességhatár alatt 30-cal totyogó kollégát kielőztem a nyílegyenes úton, hirtelen nem húzott úgy az a 113 elektromos ló, mint vártam és alig tudtam 70-re gyorsítani. Viszont amint tövig nyomat a pedált, hirtelen bekapcsolt a benzinmotor és megugrott az autó – így könnyen befejeztem az előzést. Veszélyben nem voltam egy percre se mert kb. 2 kilométerre sem volt autó szemben, de egy pillanatra ijesztő volt, hogy az előzési manőver közepén nem volt ott a várt teljesítmény. Valószínűleg az alacsony töltöttség miatt lekorlátozta az autó a teljesítményt." [link]Volvo V60 PHEV-nél is olvastam már ilyesmit, és gondolom összes többi ilyen PHEV-et érint, aminél teljesítményorientált a dolog, és nem prius kategória.
Tehát előjöhet a probléma országúti előzésnél (ha épp nincs akkutöltöttség, mert teszem azt már a 10. kocsit előzöd darabokban és még nem töltötte vissza az időközben lemerült akksit), előjöhet tiszta elektromos üzemnél alacsony töltöttségnél, hogy az előírt 100 lóerő környéki kakaót sem kapod meg (csak kb amíg kisorolsz majd nesze neked paraszt), és akkor van a kanyarodáskor fellépő probléma, hogy most vajon van-e erő az akksiban h meghajtsa xy tengelyen a kereket, vagy sem, és akkor mondjuk kanyar közepette lekapcsol/rákapcsol...
Gáz az egész, és mai napig nem oldották meg. Mondanám, hogy attól még A-ból B-be kocsinak tökéletesek, de ilyenkor is érhetnek ezek a meglepetések...
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
CharlieDrop #55080 üzenetére
Nem. Mi.
Turizmus halott. Csányi nem adta volna meg a hitelt illetve baromság lenne kifizetni ennyit kpben.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
jpeetr
aktív tag
válasz
CharlieDrop #55085 üzenetére
a bmw.hu-n már konfigurálható elvileg
BeZol: holnap megy pályán hosszabb útra Polgárra, megpróbálom lemeríteni, hogy elő tudom e varázsolni a jelenséget
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #55117 üzenetére
LL04 5W30
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz
CharlieDrop #55141 üzenetére
Mennyi egy ilyen mutatvany? 150-200?
-
Lobeu
csendes tag
válasz
CharlieDrop #55141 üzenetére
Annyira gyönyörű ebbe az összeállitásban az F10, hogy el nem tudod mondani.
Ha vennék, csak ezt a kombót venném: M-Packet, sötétkék, világos bézs belső, komfort ülés, sedan, X-drive, 30d.
Csak ritka mint a fehér holló.HaHu-n egy sincs konkrétan.
[ Szerkesztve ]
-
MoP_FX 57
őstag
válasz
CharlieDrop #55174 üzenetére
A hiányzó ötforintos ellenállás és az elkúrált DME-flash. Profi társaság lehetett, az már szent.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
CharlieDrop #55174 üzenetére
Ezért nem vennék soha 2-3 milláért prémiumot. Rányomod az árát megint és ugyanolyan szar lesz kis idő után. 5 millából sok jó dolgot lehet venni,még újonnan is.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
szimi57
őstag
válasz
CharlieDrop #55202 üzenetére
A nyomaték átvitel hatékonysága a 4 évszakosnál kb. ugyanaz mint a fékezés. Valamivel kevesebb. Ezért nem kell átülni egy 114i-be. 🙂
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #55226 üzenetére
Nincsen.... Egy akkora kamu az....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz
CharlieDrop #55238 üzenetére
Barom aki ilyen draga kategoriaba elektromos autot vesz.
Megy a duma 10 eve de az akkutechnoligia ugyanott tart,azt mondjak mar a harmadara csokkentek a meretek meg is az atlag 30-40kw
Telen egy ilyen jo ha tud real 150 kilometert.
94-es I3 se bir ki normal temponal Bp szele-Siofokot -
molnarpeter
nagyúr
válasz
CharlieDrop #55240 üzenetére
Alulra pici furat a dob(ok)ra? Vagy már késő neki?
-
Chris0321
addikt
válasz
CharlieDrop #55242 üzenetére
Miért nem tetetsz alá rozsdamentes rendszert?
-
chess001
aktív tag
válasz
CharlieDrop #55244 üzenetére
Nekem nagyon tetszik, van az utcánkban egy Abarth, majdnem hangosabb, mint a compact
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz
CharlieDrop #55246 üzenetére
Igen az pont az...
Elég hangulatosnak néz ki, szaladgálósnak tök jó lehet. Még az elektromos változatot is nézegettem.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Chris0321
addikt
válasz
CharlieDrop #55244 üzenetére
Lada alá tesznek.
-
jpeetr
aktív tag
válasz
CharlieDrop #55249 üzenetére
Nekem 1.2 szívó 69 vadállattal
Vagyis az asszonynak. Egyébként nem rossz kis autó.
-
NoZoli
tag
válasz
CharlieDrop #55253 üzenetére
130-cal mindegyik zabál, a városi tempóhoz képest.
-
NoZoli
tag
válasz
CharlieDrop #55256 üzenetére
CharlieDrop: Nem tudom. 6-al elmegy a 20d városban inkább 6.5
Ez szép, csak elektromosról volt szó.
Gsx-rr: Ez a baj, ahhoz kepest meg hiaba kisebb az akku, kapacitasba senki nem ugrik normalis szintre.
Várjuk ki a Tesla Battery Day-t! Lehet, tátva marad pár száj...
Nem a meretet az arat kene csokkenteni.
Csökken az! Főleg, ha a kapacitással vetjük össze. De ugye, továbbra is, minél nagyobb az akku, annál drágább.
es ott mar utcai toltesnel csak 2 liter a difi 100-on
Ezért kell otthon tölteni. Máris a duplája a különbség. Ha pedig napelemről megy...
-
GrooveHero
addikt
válasz
CharlieDrop #55291 üzenetére
2 éve nincs
most vettem meg a napokban sógoré volt ami, de céges kocsit kapott, és nem használta. Azóta ott állt szegények, a szívem szakadt meg érte. Mondtam neki, hogy megveszem, végülis rohadt olcsó volt. De erre nem számítottam.
Öhm....mit is mondtál mi ez? Bocsi, a hsz-ed elejét nem tudtam értelmezni
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
GrooveHero
addikt
válasz
CharlieDrop #55293 üzenetére
Sajnos nem, az egész szíjtárcsát ki tudom venni a motortérből
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
Új hozzászólás Aktív témák
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Jövedelem
- Ingatlanos topic!
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- Reklámblokkolók topikja
- Nyaralás topik
- iPhone topik
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!