-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenwood
veterán
válasz FIREBLADE78 #74301 üzenetére
4.4 a 0-100, kis tulzassal egy dizel M5, ami mar siman Porsche kategoria.
Azert kemeny, hogy a Ferrari F430 csak 0.4 masodperccel van elobb szazon,mint ez a kettonnas szornyetegMi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
vedini
őstag
-
-
kenwood
veterán
válasz brumi1024 #74304 üzenetére
Jogos. Rossz megfogalmazas. "Dizelek kozul ez van a legkozelebb az M5-hoz" talan a pontos. Azert 400 lo ala nem csak fekbol kell erosebb.
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #74300 üzenetére
Megint egy remek munka
@#74301FIREBLADE78
Attól függ. Egy 3 literes dízel, azoknak sok cuccai megegyeznek VV Tuareg és Q7 hasonló évjáratú példányaival, annyira nem ritka.
De mondjuk egy 4.2 V8 TDi, ami csak a Porsche használt, nos ott már pörögnek a százezrek simán. És nem véletlenül a 911 a legdrágább...[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #74309 üzenetére
8 év és 40.000km biztos nem. Garázsban áll
Km gari az mennyi? Az nincs megszabva?
Engine rpm 8000-17.000
Pörögnek ott az alkatrészek[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
H.Ezredes
őstag
Aki sokallja az amúgy mit vár egy G30 csúcs dízelnél amin 4 turbó van és gyárilag 400le ? Alkatrész árak az egekben... BMW annyit kér amennyit nem szégyell.... Körbe a fék az összes szerelékel több mint 1M anyagárba.... Vagy én tehetek róla,hogy a BMW egy szaros szenzorért elkér 280 ezret ?... Egy új szívósorért meg 600ezret ? De akinek 4 turbós 400Le-s 50D-je van és nem bírja fenntartani annak nem is való. Vagy aki sír,hogy költeni kell az autóra annak se való ilyen használtan. Az vehet új autót Aki megveszi a csúcsot itt pl dízelből ami a legbonyolultabb is egyben az számoljon azzal,hogy a fenntartása is magasabb mint egy 20D-nek. Az,hogy mennyire szerelhetetlen az meg egy külön téma. De akiknek ezek a számok gondot okoznak egy ilyen kaliberű autón annak nem is való. Majd ez akkor lesz igazán gáz mikor az autó értéke töredéke lesz a mostaninak de az alkatrészek nem fognak hozzá igazodni. És akkor hol vagyunk még a vezérlés csapágytól vagy a 4 turbó felújítástól vagy lehetne sorolni. Ez egy nagyon bonyolult és nagyon költséges autó. De cserébe teljesen más kategória mint akár egy 40D
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kenwood
veterán
válasz H.Ezredes #74312 üzenetére
Az egyik BMW-s csapat videoit kovetem. Ok az 50D-re azt mondjak, hogy akinek keves a 30D, az vegyen benzinest. Olcsobb az se lesz, csak ha mar bika a gep, akkor ne dizel legyen
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
KAMELOT
titán
válasz kenwood #74313 üzenetére
Az a gond, hogy ezek mind bonyolult konstrukciók.
Legjobb ha van egy egyszerű szívó motor és nincs gond.
Esetleg egy 3.0 nafta motor 1 nagy turbóval és ott is megvan a 300+V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
vedini
őstag
válasz kenwood #74313 üzenetére
Bimmer experts, "Rejzi"?, legalabbis o mondogatja, vagy V8 es afolott, vagy 30D 😀
Nem tudom fogyasztas hogy alakul, V8-nal akar 550I vagy M5, nekem 8.4l/100km 65e km alatt (tankolas alapjan), es ebbe palya 200-250 folott rendszerint, sok padlozas, ha nem igy hasznalnam, 30D-t vettem volna.Majd ezredes kijavit, de legalabbis az expertes sracok inkabb mondjak a benzines motorokat macerasabbnak, nem tudom mennyit vannak szervizben, nekem ez a ket het is elegge fajt 😂
workworkwork...
-
H.Ezredes
őstag
válasz kenwood #74313 üzenetére
Szerintem ez így butaság. Egy biztos mindenki azt vesz amit akar van választék
#74314KAMELOT
Ez lenne az egyszerű motor ~10 millióért ? Ehhez motorvezérlő kábelköteg váltü beépítés meg amibe be akarod rakni hol marad ??????? Amibe bele akarsz egy 650 lovas motort azt illik felkészíteni futóműben / fékben is itthon ezt,hogy papírozod le ? Ez így minden csak nem egyszerű#74315vedini
Egy jó 50i-vel bele lehet nyúlni a tutiba... Egy B58-as 40i-t előbb vennék az biztos.►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kenwood
veterán
válasz KAMELOT #74314 üzenetére
Ezek a te preferenciaid. Masoknak fontos a gyari android auto, 360 kamera, alacsony eletkor. Naluk ez nem opcio akkor sem, ha 5 ev alatt csak az ertekvesztes 10 millio. Ha uj autot szeretnel szivomotorral, nulla kozelebe esnek a lehetosegeid.
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
kardkovacsi
senior tag
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #74321 üzenetére
Sajnos ez a gond. A gari lejárta után már bazárban vannak és nem kell senkinek.
FIREBLADE78: Akkor már haladsz! 8k 5 hónap alatt!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kardkovacsi
senior tag
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #74323 üzenetére
Ha már Tesla. Tegnap a Big Wall-ban volt szülinapja a lányom egyik osztálytársának és ott mentünk el a Tesla szalon előtt a Váci úton. Hát bakker, egy csöves helyen van maga a szalon is, meg az egész kinézete. Annyira nyomorult, nem igaz, hogy annak az egy darab szalonnak nem bírtak valami normális helyet találni.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #74324 üzenetére
Most pont abban a fázisban van szerintem az egész EV piac, hogy eléggé kiszámíthatatlanul változik. Pár éve még a Teslához fasorban sem volt senki, mostanra már többen eljutott arra a szintre és mennek tovább.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #74325 üzenetére
Semmi gond nincs vele szerintem, kicsivel beljebb ott a Wallis, kifele meg Volvo, JLR.
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #74323 üzenetére
Mondjuk azokban van hangulatvilagitas.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #74326 üzenetére
Most épp a kiábrándulás fázisban van. Szerintem ennek az egyik oka, hogy a háború kitörésekor felugrottak a pékbe az áram árak, erre rá pár hónapra a töltő cégek is durván megemelték az áraikat, aztán amikor visszamentek az áramárak közel a régi szintekre valahogy fenn ragadtak az árak. Ha 250 forint egy kWh ára akkor semmilyen előnyöd nincs az EV-ből, miért szívjon vele bárki is. Nyilván otthon töltés esetén más a matek, de azért elég pofátlan, hogy Ausztriában még a BMW kártyával is 0,46 euró egy kWh AC töltőn. Ami konkrétan annyi, hogy belehúzod a kábelt, meg van egy minimális töltő elektronika (kb. 50e forint) mert a drága cucc az AC/DC konverzió része az autóban van.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #74329 üzenetére
Én a kínaiakra gondoltam. Én olyan kocsit szeretnék, amit tudok mozgó aksinak is használni, ha lejárt az évi szaldós elszámolás. Szóval kicsi legyen a degradáció az aksinál, és lehessen visszatölteni is róla. Zeeker 007 elég jónak néz ki, BYD sem olyan nagy csalódás, plusz amibe mennek majd a catl új lfp telepei...
Meg persze várom, hogy az új villany3-as milyen lesz.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #74332 üzenetére
Ne a mostaniakat nézd, amit itthon kapni. Kínában 100KWh lfp van, 300-zal tölthető, V2G-t egyénileg érdekes nekem, ami van USA-ban Tesla megcsinált itthon sose lesz...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #74335 üzenetére
5C-nél tartanak, bármit is jelentsen... Engem a mobilokra emlékeztet. Régen senki nem vette komolyan, ár-értékben jók voltak, mára ott vannak a felső kategóriában is.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #74337 üzenetére
Azért is írtam, hogy izgalmas idők vannak, pár év múlva már látjuk, hogy valójában mit bírnak ezek az szuper lfp-k. Itt is bukja az ember a javíthatóságot, mert intergrálva vannak a kasznival. De ott 30-45 000 USD-kért vágják az emberek után. Majd meglátjuk mi lesz, a vak is azt mondta.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
KAMELOT
titán
válasz chess001 #74340 üzenetére
Pontosan leírta.
Magyarul. Gagyit ne vegyél. Ezek mögött még semmi bizalom nincs. Majd ha eltelik 10-20 év és még mindig jók lesznek, akkor lehet gondolkodni rajta.
Nemrég dobta be 2 EV márka a kulcsot. Ezek is csak addig működnek, ameddig tudnak susi-musizni a tőzsdén.Chris0321: Sajnos maga a kémprogram meg tudjuk kicsodák!! OV, SZP és társai.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
abrtom87
tag
Sziasztok!
1 millió forint és kb minden csere és tisztitás után is világít a check engine “Air system, air to EGR mass flow plausibility: measured air mass too high compared to calculated air mass” hibával. EGR, EGR hűtő, szelepvezérlő cserélve lett. Szívósor teljes tisztítást és új hengerfej pakolást kapott az autó. DPF tisztítva! Legutóbb BMW márkaszervizben volt az autó, 2 napig, ahol megállapították, hogy MAF szenzor hiba. Cserélve is lett, de újra ugyanaz a hiba. Aztán visszavittem, mégegyszer csere, plusz teljes új szoftvert kapott az autó, de hiába. Tesztelve lett a rendszer, sehol nem fúj ki, semmi sem lyukas, stb. Minden rendben látszólag, a márkaszerviz se tudja mi a baja, plusz a nagyon ajánlott BMW szakik se. Már mindenkinél volt az autó.
Más már nem jut eszembe, csak az EGR delete. Valakinek van ezzel tapasztalata? Azt szerettem volna ha gyári marad az autó, de ha már a márkaszerviz se tudja javítani, nem tudok mit csinálni. -
aero.
veterán
válasz abrtom87 #74345 üzenetére
https://injektor.hu/arak-akciok
Érden. Drágák, de mindent is megtalálnak, személyes jó tapasztalattal. Vannak posztjaik, ahol hibafeltárásokról írnak, olvass el egy-kettőt, képbe kerülsz vele, hogy miket oldanak meg. Pl. 760i hibafeltárás
[ Szerkesztve ]
-
-
abrtom87
tag
válasz FIREBLADE78 #74349 üzenetére
318d, F széria. Már csak el akarom adni hibakód nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest