Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cOxeR

    Ármester

    Milyen jó a téma. :))
    Igen van benne drága alkatrész, de nem jellemző a kipurcanás, 7-8 éves, 3-400 ezer km-t futott példányok vannak, a gyári értékhez mérten, 90+%feletti akku kapacitással, mennyi szerviz ez egy turbós benzin/diesel esetén, olajcserével, általános kopó dolgokkal motor/vezerles/generátor/önindító/kipufogó/katalizátor...javítás, cserével? Az üzemanyagról nem is beszéltünk, nekem 10 ezer km alatt csak itt maradt közel 300 ezer a zsebembe, 100k km esetén több milliós tétel, abból megvan az akkucsere is.
    Fékeket jócskán 100 ezer km után szoktak cserélni… de van tőlem pár utcára akinek 170 ezer van benne gyári fékekkel. - és nem papírlapra kopott
    Valaki normálisan vezeti, alig használja a féket… én konkrétan azért szoktam néha megtaposni, hogy ne legyen korrodált a felülete. Amúgy ez a bicikli fék meg nem is egy vagyon.
    Igen futómű ugyanúgy használódik, meg a gumi is… de milyen autón nem? :)
    Kis akkut kell sűrűbben venni abból a gyári az drága, mert ha az megáll az szívás, 2 évente “kidobod” és ennyi, nincs meglepetés. Bár Z4-et új akkuval vettem, és azóta cseréltem is… ez se megy már 6-8 évet mint régen.
    Ma pl egy összesen közel 300km-es köröm van - mindjárt indulok, de nincs töltőn a kocsi jelenleg pedig a garázsba áll, kedden töltöttem utoljára mert csak itt jártam vele boltba, és nem feszülök a hatótávon, mert megszoktam a rutint… napközben kell töltenem útközben, na bumm, egyszerűen átállnak a használati szokások ennek megfelelően.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák