- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
E-Maxx
tag
Srácok, most jöttem meg münchiből, anyacég fő igazgatójával beszélgettem egy kicsit.
Cégén ugyebár minden igazgatónak, vagy vezetőnek Audi jár, azzal van szerződés.
No, kint náluk, a vezetőknek A8-as járt eddig, de már mind több mint 4 éves volt, csere, ausztriába mivel ott én igazgattam a dolgokat, max A6-osokat engedtem vetetni, nálunk A4-es, romániába szintén.
Mindet váltjuk.
De mivel főgóré is BMW-s, nem kicsit, én is, meg még nem egy ember, gondoltunk arra, hogy csere őket BMW-re.
Na most ezt megcáfolták, úgyhogy mivel válság van, mindenki egységesen A4-est kapott, az újakat, illetve csak a v.igazgatók A6-ost.
Na most én nem kértem Audit, de viszont kaptam engedélyt BMW-re.
A kérdés:
Cégautó, 4 évre, nekem költségem vele egy szálse, magánként is használhatom, benzint nem kell fizetnem.Melyik éri meg jobban, egy alap új 730D, bőr, automata, stb, vagy egy 535i-540i rendesen felszerelve?Eddig cégautónak egy A4-es volt, de nem használhattam magáncélra, nem volt se kényelmes, se semmi, inkább a sajátomat használtam mindenre.
Nem tudok dönteni.
Nekem édesmindegy, hogy mennyibe kerül a fenntartása, de a max ár 22.000.000 lehet.
Szóval vajon kihasználnám-e a 7-es méretét, cserébe gyengébb, de nagyobb a súlya, viszont alapáron kevesebbet is tud.Február végéig kell eldöntsem, de egyedül képtelen vagyok rá.
Két gyerek van, egy kicsi, meg egy nagy 17 éves, de az már úgysem utazik velünk.
Két dologra lenne használva: BP-n belül közlekedni, illetve havonta 1szer-2szer ausztria, bukarest,münchen útvonal, meg nyáron nyaralás általában olaszban.
Szóval nagyon hosszú utakra nem, max 1-2.000km-re egyhuzamban.És az sem minden nap.Már M5-ben is gondolkoztam, de az már nem fér bele...
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
Hát ritka szerencsés helyzetben vagy, ki fogsz lógni a sorból és irigyelni fognak...de egyértelműen 535i...biturbó...306 ló.
22ből még aranybetétet is kapsz bele.
5ösbe 4 ember vígan elvan 3 pláne, én mindenképp azt választanám. és a turbós benyás érzés hihetetlen lehet szerintem.szerk>>bocs 5ösből nincs 35ös. vagyis a dupla turbós 3.0ás mocis.nagy kár...tuti befutó.
3as coupé/limo nem játszik?a4gyel egy kategória.ebben esetben azt mondom 530i kicsivel több mint 14...a másik majdnem 17...még meg is dícsérnek olcsón kihozod
u.i.:én már láttam 535i magyar rendszámosat vajon mér nincs a kínálatban már? .. a 4.0ás is 306 ló jobb lenne ez helyette?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3753 üzenetére
Olcsóbbat ha nem muszáj, nem akarok, nem az én pénzem, egyszer van ilyen lehetőség az életben, ki akarom használni.
Most nézem, tényleg nincs 535i, csak 540i, vagy 530i.
Akkor már inkább 540i.
3-as semmiképpen nem, 5-ös nem annyira tetszik, de még mindig jobb mint a 7-es pofája, bár az meg hátulról szép.Tudom milyen a benyás turbós, most is az van.
Eagl3: Üzleti megjelenés: csak a saját cégen belül megyek bárhova, ha bármilyen tárgyalás van, akkor aki akar, az jön ide, én nem utazok tárgyalásokra.
Sokat utazok, de az S60 kicsi csomagtartóját is van, hogy félig üresen hagyom, kombi kilőve.
Fehér szintén, nem szeretem.
Csak fekete, vagy ezüst jöhet szóba.
5-ösnél az ezüst inkább, 7-esnél feka.
Csak azt nem tudom, hogy egy 730D a 245 lovával megy úgy, mint az 540i a 300 lovával?Vagyis nem úgy, mert annyira nem tud menni, ha akar sem, de vajon mennyire lomha ahhoz képest?
Amúgy magamnak csak benzineset vennék, mert az az igazi, traktor nem, de nem saját, és 7-esből csak diesel fér bele.
De az a kompromisszum még meglenne.Még X5-X6-on is gondolkoztam, de azt inkább elvetettem...
Most nézem, 22-be egy M3 kék metállal, világos bőrrel, meg egyéb apróságokkal, ami olcsó, de fontos, pl pohártartó, stb....Azzal 22-be belefér....Csábító.
Egyébként sajnos nincs az, hogy a végén megvehetem olcsón, úgyhogy maximum 4 évig élvezhetem, de addig biztos, mert szerződésem most lett meghosszabbítva 5 évig.
De volvot mindenképpen megtartom, nem lehet tudni mikor van szükség egy saját autóra...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
Hogy hogy nem veheted meg...pedig az úgy lenne faintos és akkor a volvo kérdés megoldodna vagy már jó a váltója?vagy mi volt a baj vele multkor??
540esről nem tudok semmit, én 530i.t vennék továbbra is. 1000cm3 +34ló nem túl meggyőző nekem.nagyon le van fojtva....m-packkot kérsz rá + minden extrát nem az lesz olyan olcsó
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3756 üzenetére
Volvo rendben van, végül nem kellett váltót cserélni, csak mágnesszelepet, 100k körül megúsztam. Ha nem muszáj, nem szívesen adnám el azért az összekerekes svédet...
Nem lehet sajnos megvenni.
530i meg túl gyengének tűnt, abban ültem már anno, de az gyengusnak hat számomra.
Az meg csak 6 hengeres, 540i meg ha jól tudom, 8.MPackal, bőrrel, navival, dupla üveggel, fullos masszírozós ülésekkel, állófűtéssel 22-ből megvan.
De mpackot nem hiszem hogy kérek rá, E60 szerintem szebb anélkül.Neked E36-ba egy ilyen kéne:[link]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3758 üzenetére
Azért olyan gyorsan nem megy...
Február végéig kell döntenem, addig mindet ki kell próbáljam, akkor talán megvan az engedély, meg lehet rendelni, talán március-áprilisra lesz belőle autó.Mért, neked M3 van?
Nem 316i E36?# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
csak nehogy viszakozanak szerintem sajnálnád...
de e36 316i.m van...csak linkelted a 4.0ás V8at hogy azt rakjam e36ba..én megírtam erre minek??..sokkal biztosabb alapból jót venni gyárilag M3at...
Egy 4.0 V8hoz mi mindent kéne e36ban vágni faragni cserélni...áh nem érné meg...és egy M3 odacsapná szerintem mert az erő nem menne át ugy....
amugy a követkekező e36 320 coupé lesz 95-98as...esetleg ha BMW001 sokáig meggyőzköd akkor ugyanez csak 28as mocis ...meg ugye majd ha ott tartok a próba is sokat dönt majd.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3760 üzenetére
Azt csak heccből mondtam.
Amúgy lehet olcsóbban kijönnél vele, mintha egy M3-as E36-ot vennél.Szerintem vedd meg BMW001 kolléga autóját, mikor eladja...
2.8-as mindjárt jobb a 192 lovával, mint a 20-as, a 150 lóval....Visszavonni még nincs mit, egyenlőre ki van adva, hogy nézzek BMW-t, mert vehetek azt audi helyett, csak a kérdés, hogy egyáltalán lesz-e engedély arra, hogy én egyedül kilógjak a sorból.
Meg majd végleges konfigurációt kell kérni, meg a főnök saját nevére, elvégre ő már bmw gyűjtő, is kintről lenne véve, ott szép kis kedvezményeket tud rá, ismerőse bmw-nél valamilyen felsőbb emberke, úgyhogy ami itt 22 misi, az megvan kb 17-18-ból...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
e36 m3 megvan 2.5ből.....egy 2.0ásba 4.0ásat belerakni...áhhhh hihetetlen melo nem éri meg.
Nekem 5ös nem kell.nagy.nem sportos nem tetszik.
e36 3as coupé....esetleg e46 limo/coupé...de ezek drágák még.meg ezek már otthon nem szerelhető technikák bonyolultabbak jóval.Na csak nem vagyok hülye>>e60 535i
azé mondom láttam pesten is ilyet...5ös 3.0ás biturbó motorral sürgősen intéztess magadnak menetpróbát..ha kinn vagy érdekelt a gyárnál ismerős által münchenbe 101% tud neked szerezni ilyet."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3762 üzenetére
Jaja, 535i a jó választás. Agyonüt mindent.
Dragon, 5 -ös miért nem sportos? És az M5?
Persze, kell rá egy optika hogy az legyen. Szerintem 5 -ös még belefér a sportosságba. Az olyan átmenet a luxus és a sportosság között. Arany középút.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gyok2
senior tag
Ha 530, 540 és 730d közül kéne választanom tuti az 540-est választanám. A V8 hangja kárpótol. 550i? 367 LE
Csak új lehet? Keveset használt M5 beleférhet 22 millióba. A V10 hangja meg aztán pláne.[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
Gyok2
senior tag
550i mégse, extrákkal kilóg.
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3763 üzenetére
A mostani 5ös alapból sportos. M-packkal nagyon sportos.csoda.
De az e36/e39 csak m-packkal sportos.amugy nem az én szememben.hát igen az uj kor fejlesztései sokat dobnak.fekete e39 m-packkal.optikai meg futmű.az az ujabbik fajta lámpás.na az odaütős.ma láttam egyet keletibe. .nem M5 volt.valszeg valami 6os motros.
szerinted miért veteék ki az uj 5ösből a 35i mocit?(3.0ás biturbót?..érthetetlen.inkább a lefojtott 4.0át V8at rakják bele nyomaték miatt?..de hisz a nyomaték a 35i.ben is csodás volt.sőt szerintem jobb is mint ebbe a 4.0ás V8ba.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3762 üzenetére
Láttam én is képet róla, de se itt, se német lapon nincs fent.
Meg V8-as azért megmondom őszintén kurv@ csábító, azt megchippelni....Gyok2:Kizárólag új, mert arra van kedvezmény, meg különben is cégre használtat venni....
550i nem fér bele semmiképp.E60 nekem mpack nélkül jobban tetszik, ez pl szerintem nagyon jól néz ki: [link],[link]
Hétfőm belesek wallishoz, hátha lehet egy menetpróbára szerezni egyet, meg egy 540-et is, meg akkor 730D-t is....
Amúgy ha előállnék azzal az ötlettel, hogy M5, szerintem páros lábbal rugdosnák szét a valagamat, annak már brutális a fenntartása.... [link],[link]
Végülis nem csúnya, de ennek még a gondolatát is messzi el kell kerüljem...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Vangelis
félisten
Voltam mostani tegnap a verdát, és egyben kereskedés is..
A csóka minden áron rá akart beszélni egy e90 320d re 4 miklós körül kínálták( monjduk most nem engedhetném meg... kb még 10 évig.)
Mondom de én szeretem a 6hengert..De a olajkályha kevesebbet eszik, meg megy is.
Ami pozitívum benne az tényleg a fogyaszát, meg hogy 6 sebességes.
De én akkor is maradok a benyánál.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
félisten
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
dragonfx
veterán
válasz Vangelis #3770 üzenetére
mondtad multkor 5.8 volt pályán előtte is 7.5 vegyesbe.ennél jobban nem enne egy e90 320d se..mellesleg ugye dízel meg 4 henger....
Tiéd nem 6os váltós???Szép ez az e39..a lámpa sokat dob rajta...de ezek ilyen olcsón mennek már? nagyon zuhan az árúk....amugy meg auto váltós szal ha még lenne is rá kiesett...
BMW001>>tiéd manuál ugye??..amugy e46 320i.je van
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3773 üzenetére
Jah, manuál. De ez nem azt jelenti, hogy nem szeretném az automatát. Bár még ahhoz fel kell nőnöm, egyenlőre manuállal lehet szépen menni...
Jah, azt hittem az E46 320D. Mert azt tudtam, hogy kombi E46, azt nem hogy benyás.
Akkor nagyon szép az a fogyi. Majd egyszer valamikor kipróbálom én is, 100 km -en, 70 -el. Kíváncsi vagyok mennyi lesz. Utána meg tempoban jövök haza, azt is megmérem mennyi.Nekem pont a lámpa nem tetszik, mert nem gyári, hanem után gyártott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Maxx
tag
Az igen, és pont itt akarják eladni...
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Vandit.
addikt
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
Értem. És ez okés?
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
válasz (Kolombusz) #3781 üzenetére
Nekem bejön a 3779-ben linkelt. Mi a baj vele?
Egy E39 528 kb mennyit zabál?[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
-
Eagl3
veterán
válasz (Kolombusz) #3781 üzenetére
Dehogy... csak Vanditnak sikerül mindig az ilyen réjszinges fostaligákat belinkelnie.
[ Szerkesztve ]
-
(Kolombusz)
veterán
válasz Vandit. #3782 üzenetére
Erősen szubjektív persze a dolog, de szvsz egy 318-ra se ilyen felnik, se olyan kipufogó, se szarrásötétítés, se ilyen túljátszott lámpabúra hátra nem kell.
Ez egy 318, nem több, csak annak szeretne látszódni. Még egy szárny kéne rá és máris a wannabe m3 kategóriában lenne.
-
MPowerPH
félisten
válasz Vandit. #3784 üzenetére
A szokásos dolgokon kívül volt pár dolog. Ugye a szokásos dolgok azok egy 320i -nél is ugyan azok, mindkettő 6 henger.
Eddigi gondok: eldurrant egy fűtéscső, az 10k volt szereléssel. A kormánymű elkopott, vagyis csak pár alkatrész. Szerelőm 30k -ból kihozta, és mindent kicserélt benne ami kopva volt új alkatrészre. Ez olyan 180.000km -nál jön elő. Újonnan drága lett volna, majdnem 200k, bontóból meg nem érdemes. És még egy gondom volt vele, elromlott az ABS/DSC computer. Az kicsit húzósabb volt, 80k. De nem új került bele, hanem a régit csinálták meg. Ez is E39 betegség, és még az a kettő amit előzőnek leírtam. Mondjuk ez így 3 év termése, úgy szerintem nem sok. Minden költséggel együtt 150k volt a kényszerű javítások elvégzése. A héten viszem a gépet nagyszervízre. Olaj, szűrők, gyertyák, klímapucolás, meg talán féktárcsa/fékbetét. Majd mondom mennyibe is fájt.(Kolombusz): Szerintem azért nem csúnya az, ha egy auto ki van pofásítva. E60 520i -re is lehet M-packott kérni, kipufogóval, mindennel. És persze gyárilag, és utólag is.
És az 520i majdnem 4x gyengébb mint az M5.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vangelis
félisten
válasz MPowerPH #3774 üzenetére
Nekem nem kombi van.... isten ments nem tetszik a kombi.
ez van az enyimé: nem tudom linkelni mert nem megy a honlapE46 320i nem kombi
Amúgy itt most csak városban használom .. és mivel húzatom mint a hülye 10 belemegy
De csak normál üzemmódban kijön 8alatt.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #3777 üzenetére
igen reális.ne hallgass a többiekre ez nem túlcsicsázott.ez az m-pack ami rajta van csak a díszlécek is fényezve vannak...jó a hátsó lökös nem M de szerintem designos...nem tom mér baj ha egy kocsi pofásan néz ki....
az e46 feltünően olcsó valami nem stimmel....
9 liter nem számít zabálásnak gyerekek pláne 218 lótól...tudom az 1.6os nem gazdaságos de nekem 10-11et eszik..és ez mindenkinél így van...aki nem ezt mondja hazudik...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #3783 üzenetére
Azért az sem mindegy, hogy hol használja.
Ne az átlagot írd neki. Mivan ha ő 80% -ban városban ahsznállja? Akkor kb 12-13L a fogyasztás. Ezeket az autókat autópályára, hosszú utakra szánták(ják), ott szépek is a fogyasztási értékek. De városban azért bekajálnak rendesen. -
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #3796 üzenetére
léci ezzel a dumával ne gyere itt jó..ez nem a milyen autot vegyek topik..ez bmw topik..aki itt van tudja mi mennyi miért annyi amennyi...ha te nem így érzed kiléphetsz az ablakból...ez egy e46os bmw....ennek ára van...és nem annyi.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Mikor Bp. -n használtam, akkor 12,3l -re jött ki az akkori fogyi.
De én a nagy átlagot mondom, kb. 30% város van benne. Nekem úgy mozog 8,2-8,8 között. És nem szoktam foglalkozni a fogyival ha előzök, mindig visszapakolok.
Szóval szerintem ez a reális. de ha valaki ilyen autot városban akar használni, az ne vegyen ilyet, ekkora motorral. Oda diesel kell.Don't Tread On Me
-
Gyok2
senior tag
Egy 1.6-os, 1200 kg koruli autoval el lehet jarkalni vegyesben tobb videkkel 5-6 L korul, klima nelkul.
Tiszta Windows rendes ház
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Kupon kunyeráló
- Hardcore café
- Samsung LCD és LED TV-k
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest