- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali fotós kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- TCL LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MADV12
csendes tag
2 - 300 ezer egy jól karbantartott BMW-ben...nem sok
Volt egy 735-ösöm majdnem 300 ezerrel adtam el, se egy olajfolt se semmi, ment mint az új.
Sokszor a kevés km gyanús.....de miért is ? Nem lehet ? Dehogynem csak itt mindenki azt hiszi meg lett buherálva Az én másik 8-asom 91-es és kerek 40ezer mérföld ( kb 64ezer)
van benne.E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MPowerPH
félisten
Nem ugyan az, ez a tévedés. Más blokk, és más öntvény. A 20 -as motor hasonlítható a 28 -hoz.
Anno mikor vettem a verdát, 2 darab közül választottam a végén. Egy 1999 -es 523i, Full-Full(de szó szerint), és egy 2000 -es 528i, amiben azért nem volt annyi extra.
A szerelő azt mondta, az 523i -t semmiképpen se, ő senkinek nem ajánlja. Pedig én szívem szerint a 23 -ast vettem volna, mert rohadt kényelmesek voltak a gyári elektromos-memóriás sportülések.Nézzétek meg, mindenki azt mondja, hogy szar a blokk -ja.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Itt az M52 -es lista.
Az M52TUB28 -motort kell keresni, ez 1998 -után jött gyártásba. A M52B25 -őt kerülni kell, nagyon rossz konstrukcio. De le van írva minden.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3458 üzenetére
elég elírás szagú itt minden...148 lovas moci nem volt csak 151..és 190 és 170 sem volt.
A e46 320ci 2200as mocija egyedül 170 ló.
Szerintem a 2.5ös mocik jók de nem a lefojtottAmugy a fenti linkes km.ek mind elírások 1 számjeggyel.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
senior tag
Kiderult, hogy 3.6 vagy 3.8?
Tiszta Windows rendes ház
-
E-Maxx
tag
Lenne egy kérdésem, kinéztem magamnak a volvo s60 helyett egy-két bömöst, mert így az enyémet, hogy kiderült, hogy összkerekes, 3 millióért el tudom adni.Annyiért meg már lehet néznék BMW-t is.
3 kikötésem van velük szembeenzines,min 2001,4 ajtó, de kombi is lehet, és automata.Bár egy automata dízelen, csakis 525d, vagy 530d-n elgondolkodnék, vagy 325d,330d...
Vagy ha nagyon-nagyon szép, esetleg még a manuális belefér, de akkor csak benyás.
1
2 Eddig ez tetszik a legjobban.
3
4
5
6
7
8 Ez eddig a 2nd best.
9 Motorikusan az álmom, de brutális a fogyasztása, és a fenntartása is...
10
11Kinek melyik tetszik és miért?
Úgy nézzétek, hogy egy Volvo S60, 2.4T(201le),2002,összkerekes,automata,full-full-full extrás után lenne.
Szóval nem árt az ülésfűtés,bőr,telefon,navi,dvd,multikormány,elektromos rolók,stb....
De nem elvárás, 3misi-ig ezeket találtam, ami tetszik külsőre is, nagy is, család is elfér benne, és állapota is egész jó.Természetesen tudom, hogyha 120.000km van kiírva, nem feltétlen valós, bár az sem lehetetlen(rokonnak 3 éve van meg mégane-juk, vadi újonnan vették szalonból, egyedi rendelésre, csak pesten belül, illetve nyaralásra használják, 2005.09 óta 40.000km van benne...),de BMW-nél gyanakodok....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
fúúú nehéz véleményt írnom ...automata dízel és ilyen extrákkal 3 misiig és max 2001 előtti...hát ha család meg gondolom nem hiába nézel kombit akkor tán inkább az5ös mert nagyobb..gondolom e60 nem fér bele persze...e39ből..szerintem a 2.8ast nézd bmw001 majd mindjárt kampányol...vagy 530at mindkettőből van automatás szerintem...de íme pár ami szerintem.....mondjuk én ugy vok ha ennyiért néznék nem engedném 150e fölé a km.t de hát ki tudja sokat mennek ezekkel...
hát beírva a feltételeket eléggé leszűkűl a kör
Amugy a 8as elég bejövősnek tűnik igen..meg kell kérdezni mennyi van benne abba a szervízkönyvbe.... a 3as és a 6ost még érdemes megnézni.A no1. amire írtad az 3as és a 2.0ás szerintema turbós volvo után gyengének fogod érezni de próbálj ki egy320i-t.
nézd el nekem én elfogult vagyok benya irányba
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Körülnéztem mobile.de-n...
hát mit ne mondjak sírni tudnék..hogy rohadjon meg eza geci ország a regadójával...2500-3000 euro között már lehet szép e36okat kapni 320as 95 utáni vanos motrososokat...alufelni, coupé minden van...3000-3500 környékén már m-packosok vannak normális km állással .....számoljunk csak 1 guriga max. és milyne autók??
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
E-Maxx
tag
Nem, úgy vettem, hogy elsőkerekes, és annyit is fizzettem érte, mint egy elsőkerékhajtásúért.
Mert már egyre lustább vagyok, a pesti közlekedésben váltogatni, meg a lábam is eléggé fájós sajnos, csipőgondjaim is vannak, és utálom nyomni a kuplungot...
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
- = Zk = -
félisten
ha minden jólmegy januártól sikerül kimennem külföldre melózni...ha úgylessz rá pénzem,tutti beleugrom egy ilyenbe(only KP!!):My favourite delicious car...
..persze tisztában vok vele hogy nem az első cruise-om alatt fogom megkeresni az árát,de ahogy elnézem a dolcsit idehaza ....
[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
- = Zk = -
félisten
..lejárt a mod..sry
vki tud vmi kézzelfogható infót külföldről behozott autóról?...:kimegyek én magam,megveszem behozom....ezek után az országom felé mien kötelezettségem van?...
[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Vandit.
addikt
Nem is kell. Marad külföldi papíros csak írtok egy kölcsönadásit. Ezt mondták nekem avatott helyen.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3478 üzenetére
Csak az nem kapok 2001-2002 körülit.8 vagy annál több éves autót meg nem akarok.
Ezt megyek nemsokára megnézni, ami nagyon tetszett, elvitték.Pedig úgy voltam, hogyha megnézem, és jó is, megy rá az előleg, enyémet meg majd eladom 1 hét alatt valahogy...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3481 üzenetére
Mindkettővel egy gond van, hogy nincs annyi pénzem.
3 misi a max, vagy ha valami húde csúcskirály, 3.1
2.7-em volt anno autót venni, megvettem, elbaxtam rá 300.000-et, aztán kiderült, hogy összkerekes, így el tudom adni, ezeken az olcsó árakon 3misi-ért, most meg arra nem akarok költeni, karácsony előtt, hogy még ráfizessek egy másikra.
Igazából ezzel sincsen semmi gond, sőt, egy BMW sem tud annyit mint ez, mert ez télleg tud olyat is amit csak az E60 tudna biztosítani, de ottvan, hogy a kedvenc autóm mindig is a BMW volt.Hiába nem tud annyit, akkor is....
Meg a turbó jönne jól a bömösbe, mert ettől alacsony fordulaton is jól húz...Úgy meg különösen, hogy havonta 10.000km-eket autózok bele, ez benzinben meg is látszik.Naponta járok tankolni, szerencsére csak a benzin negyedét fizetem, de akkoris...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Mi az amit csak az E60 tudna? Persze a turbon kívül... Igen, alacsony fordulaton nem az igazi, de nyomatékcsúcson, ami 3500 -nál van már megy rendesen. 4000 fölött meg nem sok ellenfele van ha odalépsz neki, felszaggatja az útburkolatot is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3483 üzenetére
4 kerékhajtás,turbó,idrive( ),keményített,betörésgátló üvegek.
Jó hát igen, mondjuk az teljesen igaz, hogy 4000-nél olyan ereje van, hogy csak bambulok, de az s60 is, mint már beszéltük, elég brutális, de így, hogy automatával járkálok, autópályán 4000 fölé csak akkor engedem, mikor sietek, és akkor tempomat, és 200+,amúgy így eljárkálok kellemes 7-8l között.BMW-vel nem tudnám megtenni, mármint az 530i-vel, de 525i-vel tapasztalatok alapján 6.5-re letudnám vinni, ha 150 fölé nem mennék, tempomattal, automatával.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Minek az ídrive? 4 kereket megértem, de a hátsó kerék a BMW védjegye. Azt én se vetném meg, ha 4 kerekes lenne a bömösöm. Igen, turbo olyankor előny. De ha 4000 fölött vagy és sietni kell, minek a turbo? Ha kihuzatod, és elvált az automata, akkor úgyis nyomatékcsúcsra ugrik vissza, tehát nem lehet nagy hátrány. 30 -as esetében +2 lityivel számolhatsz tempos haladás esetén, normális tempoban még lehet kevesebbet is enne mint az 525 -ös. Igen, 525i jól eszik, de hidd el, nem sokkal többet enne a 30 -as, viszont 2.4T után tudna meglepetéseket okozni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3486 üzenetére
Dragon, hidd el pénzben sok van. M-packet, ami futóművel együtt 600.000 Ft, az elektromos memóriás sportülések, amik + 300k -t érnek. És persze pár apróság, pl. guminyomás ellenőrző, motoros/memóriás kormány állítás, elektromos hátsó roló, elektromosan behajtható, fényre sötétedő külső tükrök. Plussz még kis sötétítést is kapott a drágább. Ezek egy része apró dolog, de kényelmi extrák. És ha az új árát néznéd, elég nagy lenne a különbség. És igen, a felni a gumikkal se lehetett olcsó, bevallom nagyon tetszik.
Jah, és a PDC -t majdnem kihagytam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3487 üzenetére
én mondtam elhiszem hisz a 4 kereke 1 milla
M-pack ennek a triplája kb.
enyámre lenne kompletten fényezéssel külső belsővel 1 milla kb gyáriból.
(kormány, ülés, futomő, optika)[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3489 üzenetére
Amit linkelt BMW001, az 3.8misi, én inkább rádobnék egy 100-ast, és egy ilyet vennék:[link]
Ezzel úgysem ér fel...Akármilyen m optika van rajta, úgysem olyan jó, mint maga az M5.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Persze, nem olyan, de majdnem olyan. 'Csak' a motor más, ha tehetném én is M5 -öt vennék. De ott nem 8 lityis fogyikkal kell számolni, hanem 16 -tól 30 -ig számolhatsz.
Az is tény, hogyha lenyomod a gázt ilyenben, az az érzés elmondhatatlan, és megunhatatlan.Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #3491 üzenetére
Nem csak a motor más... az M a BMW technika csúcsa, futómű és társai.
Az M optica csak a külső, de ezt nem kell magyarázni szerintem.MOD: Lehet egy 530i-t tuningolni, alakítgatni, de azt az összhangot sosem fogod eltalállni ami egy gyári M5-ös ben van.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Az M-packethez hozzá tartozik az M sportfutómű is. Nekem pl. a lökösök nincsenek meg, de a futóművem az M -es. M5 még egy dologban különbözik az többitől. Soha nem adták ki automata váltoval, csak a jó kis 6 sebességes manuállal.
Nem kell a 30 -ast tuningolni, minek? Elég az a teljesítmény ide a magyar utakra. Ha M -es felni és Optica van az autodon, és hátulra rákerül a dupla csöves kipufogó rendszer, akkor az életben meg nem mondod, hogy az M5, vagy nem M5. Csak akkor lepleződik le, ha beröffented, megnézed a tárcsákat, vagy felnyitod a motorházfedelet.Ott a csoda az a motor, azt nem lehet pótolni. De úgy hallottam, hogy elég sok gond van az M5 -ökkel, elég magasak a szervízköltségek. Ezt nekem már mondta pár tulaj is, hogy elég sok pénz megy rá, de ugye ez nem is csoda, mivel az M szériával a nagyon gazdag réteget célozták meg.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3493 üzenetére
hát jah.
De m-pack lehet külkső és belsőre is érteni nem szükséges mindennek annak lennie.Sőt ha jól tom már ha 1 dolog van rajta ki szokták tenni akinek ez számít.
Igen a kipuf render is más, felni, optika(lökösök, szoknya),m futómű, fék, kormány, ülés, mega belső pedál, válógomb, kézifékkar trio...asszem ennyi az M.
De ezen belül is lehet ragozni. van m-tech, m-tech2, m-tech3....modellfrissítéssel változik kicsit..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #3493 üzenetére
" De úgy hallottam, hogy elég sok gond van az M5 -ökkel, elég magasak a szervízköltségek. "
Sok gond ugyanmáááá.
Mondják a 8-asokra is..........hm.........az se igaz
A szervízköltség meg a BMW-nél ( márkaszervíz ) és a lehúzosoknál drágább csak !!!!E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MPowerPH
félisten
Pl. olyat hallottam, hogy elég rövid egy kuplung tárcsa élete is, mivel nagyon gyorsan elnyírja az auto. Olajcsere is nagyon szigorú, ott is csak a 'legdrágább' olaj, és elég sűrű km -enként ajánlott cserélni. Ugye 8 henger miatt a gyertyák cseréje se olcsó már, +2db légszűrő.
És még a fékekre is azt mondják, hogy fogyó eszköz, nagyon drágák, főleg az első tárcsák. Betétek is fogynak rendesen, az se lehet olcsó mulatság. Szóval én az ilyen dolgokra gondoltam, és ha valaki sokat használja, ugye ezeket cserélni kell rendszeresen. És talán kétszer gyorsabb az elhasználódás, mint a normál modellek esetében. Ráadásul olyat is hallottam, hogy ezek az M -es motorok a kihegyezettségük miatt nem is olyan tartósak, gyorsan elhasználódhatnak.Don't Tread On Me
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #3496 üzenetére
Így OK persze V motort nem szabad 4 hengereshez hasonlítani, mindenből több van. De 4 szobát is drágább fűteni ugye mint egyet, de attól a nagy házzal nem tőbb a "gond" .
Ha nem akarsz sokat fűteni ------- garzon, ha nem akarsz sokat költeni ( benzin szervíz stb.) ------- (tudjuk )E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
kavicssli
addikt
NA eljött az idő hogy félig meddig belépjek a klubba!Rendőr öcskösöm vett egy 10 éves BMW 525i-t! (171 LE) Hát elkell mondjam nagyon ott van az autó a szeren! Full full extra kivéve automata váltó! Egyszerűen imádom ezt a kocsit!
Hétvégén rakok fel képeket csak nincs nállam digit fényképező!
Szerk! Ja és érdekes hogy fehér indexes illetve a hátsó lámpabúra is fehér/piros színű nem pedig a sárga/piros!
[ Szerkesztve ]
"Tanulni mindig érdemes, mert egy idő után a tanulásba fektetett munka meghozza a gyümölcsét, s mint tudjuk, a gyümölcsből PÁLINKÁT lehet főzni!"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lexus, Toyota topik
- Kupon kunyeráló
- Milyen monitort vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Gyúrósok ide!
- Házimozi belépő szinten
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest