Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- Apple notebookok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
Hirdetés
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
gp A bejelentéssel együtt egy rövid előzetest is kaptunk a játékhoz.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2451 üzenetére
Enyémbe majdnem 200.000, de egy fél decit nem eszik. Ugyan úgy fullon van, mint amikor cserélve lett.
Pedig asszem nem kímélem, és elvileg redline közelben elkezdi csipegetni az olajat.
De mégis, milyen szagúnak kellene lennie? Ez hülye kérdés, de kíváncsi vagyok.Don't Tread On Me
-
God Vazzeg
veterán
Nem a szagát kell nézni, hanem a színét és az állagát. Enyhén sötétbarnának kell lennie, és ha két ujjad közé veszed, akkor csúsznia kell. De szerelő ránézésről megmondja ha bibi van az olajjal
-
God Vazzeg
veterán
válasz MPowerPH #2452 üzenetére
Az enyémben már 347.000 van, és nem eszi az olajat, legutóbb fél litert evett meg két csere közt, most mióta csere volt, nem kellett még tölteni, mondjuk nemtom meddig van
De mint újságoltam is, nemrég volt szétbontva, és nincs válla a hengereknek, ez 347k után szép teljesítmény szerintem
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2454 üzenetére
Az bizony nagyon szép teljesítmény. Nem tom más auto fel tudna -e ilyet mutatni.
Mondjuk itt megjegyezném, hogy apa első komoly autoja egy 90 -es Ford Sierra volt, 2.0 -ás mocival. Akkoriban ez nagyon jó autonak számított, ez volt az első szélcsatornában tervezett modell a piacon.
Na, abba az autoba nem egész 7 év alatt 624.000 km -et rakott bele(16.000km -el vette Németországban), ami elég brutálisan hangzik. Nagyon jó kis auto volt, én is imádtam kisgyerekként benne ülni. Olyat, hogy olajutántöltés, nem hallott 500.000 km -ig, utánna már azért kellett az is, de csak minimális. Mindig rendben volt vele minden, természetesen folyamatosan szervizelve volt, méghozzá márkaszervizben.
A motorral soha nem volt semmi baj, egyszer se állt meg, soha nem hagyott cserben minket. Emléxem még ezen tanultam vezetni. Rohadni nem rohadt, mert karban volt az is tartva. Sajnos az elektronika a végén már nem bírta tovább, ami volt benne, szépen lassan minden elromlott. Központi zár rengeteget volt cserélve, és a kábelezések is elöregedtek sajna, nem lehetett már megmenteni. A motort kivéve már majdnemhogy szétesett az auto. Utolsó utunk a bontóba vezetett vele, emléxem az M7 -esen mentünk, még utoljára kicsit meg lett kergetve. És még akkor is vitte a 200 -at, míg fénykorában 210 -et.
Akkoriban még tudtak autokat gyártani, mára sajna ilyet már nem igen lehet megcsinálni egy autoval se.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2453 üzenetére
A tapintása és a színe rendben van. Nem tom, nekem a szaga nem tetszik, olyan égett, erősen égettnek érződik, kellemetlen az orromnak. Vagy ez a normális?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, ilyenünk volt, csak már volt benne fedélzeti computer meg klíma.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2459 üzenetére
A színe az rendben van, amit írtál. Gyönyörű aranybarna, ahogy a nagykönyvben megvan írva. Az állaga is tökéletes, jobb mint a vazelin. Csak mondom, ez a szag. Nem tudom, de ma megjön apa a másik autoval és beleszagolok abba is.
Addig már úgyse használom sokat, remélem jövő héten eljutok a szerelőhöz.És becsüld meg az autodat, mert az tényleg még csak most kezdi élni a 2. életét. Nem tom hány új auto jutna el eddig, de a sok elektronikai bisz-basz miatt egy se élné meg ezt a kort/km -et. Persze ez csak az én véleményem.
Don't Tread On Me
-
God Vazzeg
veterán
válasz MPowerPH #2460 üzenetére
Igazából az én igényeimnek teljesen megfelel, mindig pöccre indul, akár 140-150-es utazóval elmegyek vele akárhova, és előzni is nem akárhogy lehet vele. Fenntartani is olcsó, nem is eszik sokat. A korától eltekintve teljesen meg vagyok vele elégedve, ami kis javítani valók vannak rajta, megcsináltatom mindig, cserébe megbízható kis élményautóm van
-
MPowerPH
félisten
Na, ma voltam az autoval Pécsen, és egyik haverom elvitt egy szerelőhöz aki inkább BMW -el foglalkozik. Az auto végig rendben volt, nem jött elő a hiba. Rádugta a gépre, és láss csodát, nem volt egy hibaüzenet se.
Én nem értem a dolgot... Most ilyenkor mi van? Így hogy tudják megállapítani, hogy mi a hibája?
Ajj, és most olvasok, az olajat elfelejtettem megnézetni.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2463 üzenetére
2000Ft -ot. Haver ismerte a csávót, lehet azért. de számlát nem adott.
Don't Tread On Me
-
Vangelis
nagyúr
[L:http://www.boon.hu/hirek/Nemzetkozi/cikk/kettetort-a-bmw/cn/news-20080801-05443104][/L]
Nagyon durva..
De ilyen bukás után saját lábán szállt ki a sofőr.
Sajna az utas nem
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Bubu79
addikt
válasz God Vazzeg #2466 üzenetére
Az igen - ha csak diagnosztikára gurulok el, akkor 7k, de ha éppen dolgoznak a gépen valamit, akkor ingyen szokták
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2466 üzenetére
Pfú, az elég durva. Na, hát ezt nem is gondoltam volna, hogy ilyen árak vannak.. Pl. ott ahol először próbálták kiolvasni és nem sikerült, nem is kértek el egy garast se, mondjuk próbálták volna meg.
Don't Tread On Me
-
Vangelis
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2466 üzenetére
Pfú bakker, de dúrva. Az elölülékért biztos valaki elmondott egy két imát, mert majdnem hihetetlen, hogy még csak nem is szenvedtek súlyos sérüléseket.
Pedig ebben a helyzetben talán a vezető érdemelte volna meg legjobban a halált. Sajnos az ilyen emberek nem csak magukra, de másra is életveszélyesek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
God Vazzeg
veterán
válasz MPowerPH #2471 üzenetére
Nem egy ember leírta már ebben a topikban is, hogy utazik 200 felett. Ők se tettek máshogy, csak egy hiba csúszott a gépezetbe, valahogy elvesztette az uralmát az autó felett, akár egy veréb is durranhatott a szélvédőnek, nyúl kiugrik stb.. Én ezért mondom hogy nem egészséges a magyar utakon 200-al és felette menni Jó autó a BMW, mert kiszállsz belőle, de akkor is
-
Gyok2
aktív tag
Vanditnak: [link]
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2472 üzenetére
No ebben most igazad van. Én úgy vagyok vele, hogy ahol lehet menni, mert széles az út, nincs forgalom, akkor belefér. De ez egy elég pocsék minőségű út, még a 140 is sok rajta, nemhogy a 200. Persze autopályán is simán el lehet szállni, bármi közbejöhet.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2476 üzenetére
Az biztos, hogy a nagy auto az plussz kísértés. Pl. egy M5 -ben biztos nem tudnám megállni, hogy ne nyomjak párszor hosszabb padlot, és az főúton bőven 200 -at jelentene, autopályán meg 280 -at. Mondjuk azért el tudnám viselni.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
Azért vigyázzunk srácok ezekkel a számokkal....drága a jogsi
Én 150 fölé max.másodpercekre mentem május 1 óta..igaz 150nel már lekapnak, szal a 120-140 közé kell bestablizálni magam ..főleg mert a többiek ezt a sebbességet diktálják."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2479 üzenetére
Az más, nekem szerencsére még nem volt súlyos autobalesetem, leszámítva amikor megtoltak hátulról, én akkor állo auto voltam, nem a sebesség miatt történt. Mondjuk azóta mindig félve nézem a visszapillantot, hátha jön egy állat megint aki nem tud megállni.
Amúgy egyen úton én se szeretem annyira nyomni, abban nincs semmi poén. De szerpentineken imádok temposan menni, imádom ha sírnak a gumik meg mozog a kocsi hátulja. De ott max. 120 -al lehet menni, de inkább 90 -nel, ami sebességben nem nagy cucc.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2478 üzenetére
Dragon, persze vigyázni kell, ez természetes. De nemcsak a trafik miatt, hanem mások miatt is. Azért mondtam, hogy ahol a körülmények adottak, ott lehet menni.(ritka az ilyen helyzet)
Én a szerpentinezés óta pl. 110 fölé nem is mentem még előzéskor se, inkább 90 -100 -al döcögök, 1900 -2000 -nél már elváltok. Már majdnem 3 hete így megyek, kicsit sajnálom is az autot, mert ugye ez se olyan jó neki. Néha azért muszáj kihuzatni, mert eltűnnek a lovak.Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
Köszi, ez elég szép. Lassan aktualitását nyeri a dolog remélem. Már ígyis sokat vártam.
Eagl3: A külfödli papír nem gáz csak kölcsönadásit kell kötni és nem kell átíratni.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2481 üzenetére
sokan azt mondják ez faxság, de én is osztom szerintme gyakorlatban így van...
a benyás bmw mociknak megvan melyik fordulatszám tartományban vana nyomaték mega lóerő és a kettő között kell használni..átlagban 3500-6500 ..de olyan 4000-5000 körül a legjobb...
Én is visszavettem pályán 140 fölé csak angyritkán megyek nem éri meg....ugyis feltartanak akik mégis bedurrannak mindentől...30eből inkább partyzok egyeta balcsin ..vagy el tok menni belőle sopronba
2000 egy bmw nem fordulat szenved a moci tényleg..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
nem ott kell autozni folyamatosan de ott is kell használni.....azé van
lehet 6 hengernél 2.0 és 3.0 között más a szitu..de nálam rájöttem azzal tok benyát sporolni ha keveset kapcsolgatok..értsd pályán végig 5be és nem kella sok nyomi+kamion miatt 3-4eket nyomni...
városba én rájöttme értelmetlen 5iket hazsnálnom..ez budapesten igaz de máshl is szerintem....60nál akkor rakom 4be ha tudom nincs előttem senki és tok tartósan anynival menni mert nagyforgalmú az út..és esetleg fölé is mehetek...pl:hungária...
Gyakorlati tapasztalat nekem semmivel enm eszik így többet de tudom nem kell kapcsolgatnom össze vissza és ha kell be tok menni egy sávba gyorsítással....megéri.De mindneki úgy használja a saját tulajdonú autoját ahogy akarja én így
nem akarok még itt a bmwske közt is vitába keveredni szal ezt zárjuk le, aki 1500-2000 körül akar autozni az vegyne dízelt szvsz[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
God Vazzeg
veterán
válasz MPowerPH #2481 üzenetére
Ezt tanúsítom, most hogy lent voltunk balcsin, 130-150 utazóban mentünk le, 420km volt összesen, és sokkal jobban megy a verda, már útközben érezhető volt. Kikormolódott pöppet Néha meg kell zavarni közepes-hosszú távon, hagy égjen ki a korom belőle, egyből megjönnek a pacik
-
MPowerPH
félisten
Dragon, az 528i -nek 1500 -nál már van vagy 180NM nyomatéka, ami bőven elég akármire.
Én mikor berakom 4. -be 50 -nél, 1250 -et forog a motor, és meg se kottyan neki, mert nyomok egy padlot és gondolkozás nélkül megindul. Ilyet mondjuk a 4 hengeres Mondeonkal nem lehet csinálni, az már 1500 -nál szenved.
6 hengernél kicsit máshogy vannak a dolgok. Múltkor pl. elfelejtettem kivenni 5. ből, azt hittem 3. -ban van. És 40km/h -s alapjáraton gurultam végig az utcákon, és még kanyarokban se kapcsoltam vissza. Utánna, ondjuk meglepődtem mikor 4. -be akartam tenni, mert nem helyén volt a fokozat.
Szóval ilyen gond nincs. Amúgy gyorsításkor nem pörgetem mostanában 2000 fölé, de azért nem hagyom ellustulni, mert 90 -nél lassítás céljából simán berakom 2. -ba.
Akkor azért van ideje kiforognija magát.Ettől függetlenül néha kicsit meg kell kergetni, nehogy elkormolodjon.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2488 üzenetére
na na lassan nagyapa leszel ezzel a hozzállással... ..következő dízel suzuki lesz??
Mondtam előre is lehet 6hengernél másképp van mondjuk ez érthető.Én így szoktam megígy a jó nekem is kocsinak is menetdinamikának is.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2492 üzenetére
Múlt héten jött meg. Kicsit más típust küldtek, mint ahogy terveztük, mert azt nem tudták beszerezni. De 3 -an vagyunk a cégen belül, aik használják, szóval csak hétvégenként vihetem, mondjuk az is valami.
Amúgy ilyen benzinárak mellett, fogyasztásom 7,2, klíma a mindig be van tolva. Szerintem egész jó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2494 üzenetére
Na, mégis van valami értelme komotosan menni. Ennek ellenére nem fogok lealacsonyodni a Suzukisok szintjére.
Amúgy az a jeladó hiba tegnap előtt megint jelentkezett, kinthagytam az autot a napon 30 percre, és megint minden megfagyott. Beálltam vele a garázsba, ott jó hűvös van, 30 percre rá megpróbáltam, akkor meg jó volt. És a hiba is akkor jelentkezett először, amikor a napon hagytam az autot 25 percre. Ha garázsból állok ki, vagy folyamatosan mozgásban van, nincs semmi baja.
Értitek ezt?Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2495 üzenetére
nekem is voltka iylne megmagyarázhatalan dolgok...télen fogy a hütővíz, szervoolaj, és kopog a moci néha...nyáron egyik sincs....valami tömítésre gyanakodok ami meglágyul vagy felkeményszik... de senki nem tudja vajon mi lehet..nem fogllakozok vele...
Te cisnáltál már otthon inspekcio nullázást?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dreame A1 - por helyett a fű is jó
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Könyvajánló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen