- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hobby elektronika
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kompakt vízhűtés
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brickm
őstag
Egyetértek, én se adnám 1M7 alatt oda az enyémet.
Javarészt minden ki van benne cserélve már, GYÁRI minőségű uj, vagy felújított cuccra. 18as M3as felnik, az egyiket sajna egy térkő meghorzsolta, de javítható.Jut eszembe, írtam ide régebben olajfogyasztás miatt. Oda jutott a dolog, hogy most a hidegben már 3-4 nap alatt eltűnt 1 liter olaj. Szét lett b szva az egész motortér, végülis profiltömítés(1000ft, +2 óra bontás) okozta a szivárgásnak alig nevezhető olajtengert. A váltóm nem fog elrohadni az tutibiztos.
Ezért nem volt olajnyom a kocsi alatt. Elnyelték az alkatrészek.
Szóval nem kell temetni az olajzabáló gépeket egyből. -
MPowerPH
félisten
Az a gond, hogy amit rakotesz az autora, az nem igazan szamit bele a vetelarba. Esetleg fanatikusoknak igen... Az a TC-s Audi egyebkent sem egy nagy szam, ha gyujto lennek, biztosan nem ilyet keresnek, hanem valami rendesen felextrazott darabot. Es a gyujto az jo esetben az alapoktol all neki a felujitasnak, ergo szetszedi az autot, majd ujra osszerakja, persze uj alkatreszekkel, felujitott motorral, ami utan az auto 100% -os allapotban lesz. Az az A6 azert kerul ennyibe, mert a TC arulja, van hype korulotte, ami miatt az auto erteke egyes emberek szamara magasabb. Hiaba csereltek ki rajta sok dolgot, van meg vele munka boven, kozel nincs a normal 90%-os allapothoz sem.
Nem azt mondom, hogy nem er 1 millat, mert annyit talan igen, de a tobbi az a hype. Nezd ezt az A6-ost, mennyibe kerul, es hiaba 22 eves lesz, 2 tulaja volt eddig, es a mostani is mar 10 eve hasznalja.
Ezekkel egyebkent csak a gond van, es mindig is gond volt. Emlekszem, mikor apaek anno a Sierra melle megvettek az 1994-es Audi 100-ast, 3 evesen, Nemetorszagbol. 2.8L, igaz csak FWD, de jol felextrazva. A Sierra is fullos volt, mert volt benne kezdetleges, piktogrammos fedelzeti, klima, 4x elektromos ablak, elektromos tukrok, futheto elso szelvedo, elektromos kozponti zar, napfenyteto, 2.0 DOHC motor, es 1991 -et irunk.(tudom, egy Citroen XM ennel sokkal brutalabb volt) De az Audi urtechnikanak nezett ki a Fordhoz kepest. Viszont mig a Ford vigan megtett 800k km-et, addig az Audi tobbet allt a szervizben, mint amit nalunk volt.Az is egy dolog, mennyire tartja az ember az autojat, es mennyiert vinnek el. En az E92 -ot is siman tartottam £10K -ra, de ha annyiert 'hirdettem'(nem hirdettem meg, mert facebookos poszttal elvittek azonnal...) volna, a kutya ra sem nezett volna, mert kevesebb km-el, 2 evvel fiatalabb faceliftes modelleket is lehet mar annyiert venni. Persze valszeg rosszabb muszaki allapotban, vagy eppen pont elotte all annak a brutal szerviznek, amit en megcsinaltattam. Nagy reszuk idosebbnek nez ki, mint ahogy az enyem kinezett, hiaba a fele annyi km bennuk. Es csak azert, mert autokent voltak kezelve, nem csaladtagkent. De aki ilyet keres, az nem a regi, sok km-es, hibatlan, rendesen karbantartottat veszi meg, hanem ha lehet ugyan annyi penzert kapni, akkor a fiatalabbat, kevesebb futassal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
mézespálinka
senior tag
Sziasztok!
Olvasgattam és felmerült bennem egy-két kérdés. Segítenétek(e46 2002, 325i)?
1)Ha szeretnék komfortindex-et, milyen lámpamodulra van szükségem? Csak a modult kell cserélni, vagy valami mást is?
2)Ha szeretnék BFD(brake ford display)-t, akkor milyen modulra van szükségem? Ha jól tudom 2003 után volt csak elérhető, de ahogy olvasgattam lsz2, ci:08/09 es modulokkal megoldható. (sajnos ezek nekem nem mondanak semmit, google pedig lsz2-re motorokat, ci08-ra meg coupe-kat ad eredménynek :S)
3) Ha van komfort package-m, akkor elvileg tudni kéne az autónak, hogy ha tolatok, akkor a jobb tükröt lehajtja a tolatás idejére kicsit (ha a tükör állításához használt gomb jobb állásban van). Ha ezt nem tudja, akkor hol lehet a hiba?Előre is köszönöm!
(u.i. bemásolnám a felszereltséget, ha ez segít)
520 Foglights
548 Speedometer With Kilometer Reading
550 On-board Computer
832 Battery In Luggage Compartment
851 Language Version German
210 Dynamic Stability Control (dsc)
240 Leather Steering Wheel
249 Multi-function For Steering Wheel
288 Lt/aly Wheels
313 Exterior Mirror Package
320 Model Designation, Deletion
354 Green Stripe Windscreen
403 Glas Roof, Electric
411 Window Lifts, Electric
423 Floor Mats, Velour
428 Warning Triangle
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d
465 Through-load System
473 Armrest, Front
481 Sport Seats F Driver/front Passenger
488 Lumbar Support Driver/front Passenger
493 Storage Compartment Package
494 Seat Heating F Driver/front Passenger
502 Headlight Washer System
508 Park Distance Control (pdc)
521 Rain Sensor
522 Xenon Light
534 Automatic Air Conditioning
606 Navigation System Business
672 Cd Changer Bmw For 6 Cds
676 Hifi Loudspeaker System
785 White Direction Indicator Lights
801 Germany Version
863 Europe/dealer Directory
879 German / On-board Documentation
915 No Outer Skin Protection
972 Comfort Package
981 Comfort Plus Package -
negro
őstag
válasz MPowerPH #32853 üzenetére
Annyiert lehet el adni vmit amennyiert megveszik. Meg persze teny vki csak arul van aki meg eladni akar. Az az Audi persze nem nagy szam, mondhatni tipikus... kombi, 2.5 tdi. Lehessen bele pakolni meg keveset egyen. A mai E91 320d touring kb. Ugyanakkor szinte full extras. Ezert dragabb meg elvileg 300e km alatti. Audikoz amugy nem ertek nem is erdekelnek, fogalmam nincs mennyire megbizhato egy ilyen 20 eves A6. En amugy az 1,2 millara ertettem, hogy er annyit, azok utan nagyjabol kovettem mi megy bele. Az a 1,35 vagy azota ki tudja mar mennyi tan tulzo de hat licit van. Teny ha maganszemely adna akkor az 1,2 -ot le alkudnak 1,1 -re.
A Te autodnak viszont mas az arfekvese amiert UK modell. Mivel a jobb kormanyos vasak eladhatatlanok europaban joforman fele annyiba kerulnek. Nagy uzemi bontosok ezert hozzak latatlanba befele 4-5 -ot egyszerre.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
lali81
tag
Mivel a jobb kormanyos vasak eladhatatlanok europaban joforman fele annyiba kerulnek. Nagy uzemi bontosok ezert hozzak latatlanba befele 4-5 -ot egyszerre.
én eddig E46-ból láttam nagy behozásokat, E9x szériát is elérte ez a dolog már?
na most kérdés, hogy amennyivel olcsóbb a jobbkormányos, kijön-e abból az árkülönbözetből egy balosítás?
ezen sokat töprengtem anno, de én nem mertem belevágni.. -
szőröscica
addikt
Lefoglalóztam egy E61 M54 525i-t. Este elhozom.
-
negro
őstag
válasz szőröscica #32859 üzenetére
ez kod sor igy jol hangzik
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Na... csak megtert Karotta is a TC-tol es BMW-es lett [link]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-v-
addikt
-
szőröscica
addikt
Bécsi volt az autó, vezetett szervizkönyves, 196 ezer km van benne, ez ennyi, lekérdeztem. Az itthoni tulaj egy éve használja.
Apróságokat kell rá költeni (szelepfedél tömítés, olajszűrőház tömítés, oldalsó difi szimmering, egy lambdaszonda utáni szenzor és egy olajszint-jeladó), egyébként nagyon szép állapotban van. Elég jó felszereltségű (panorámatetős, nagy navis, kívül sötétedős tükrös, kapunyitós, elektromos üléses, elektromos csomagtérajtós, stb.).
Idővel szerzek bele komfortülést, illetve le van kötve a cd tára és a bluetooth egysége, azokból majd vadászok bele bontottat.
A 5eres srácok mondták, hogy ritkán mondanak ilyen E60/E61-re, de ez egy jó autó.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #32863 üzenetére
Na, akkor megérte várni Nyomass majd képeket!
-
MPowerPH
félisten
Jah, de itt a szigeten ment el, piaci aron, ami itt £7950. 3,5 eve 10,5k volt, -80k km-el. Szoval itt realis lehetett volna meg a 10k is. Egyebkent hiaba olcsobb itt az auto, amennyivel kevesebbe kerul, azt 3 ev alatt befizeted biztositasra...
Itt azert nem is latsz oreg autokat, ami jo. De csak hogy hozzak peldat, kerulhet sokba egy regi, jobbkormanyos, legendas auto. EBayen meg megy a licit egy patika Ford Sierra Cosworth -ra, jelenleg kicsit £25.000 folott jar a licit. A TC-s A6-ot itt mar regen bezuztak volna...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
Valami elgurult nálam....
Napok óta nézegetek 540i manualokat.
Erős a kényszer hogy lecseréljem a 30da-t.
Ez nagyon tetszik. [link]
Valaki adja meg a kezdő lökést vagy pofozzon fel, de legyen valami
Szerk:nem ingázok,van melós autó, családi transzport és gyermeki énem megelevenedése...[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #32865 üzenetére
Tudom, h ott "magadra" kotod nem az autora. Ott hatvanyozottan igaz, hogy nem megvenni nehez hanem fent tartani.
(#32867) CharlieDrop
En e mellett el siklottam bevallom. Nem kovetem annyira aktivan mostansag.
Miert, miert? Mert tobb a valasztek a 3.0-bol na meg olcsobb is. Sokszor 2x annyi a 3.2-es. Annyit meg nem er az a +35 lo tekintve ezen kivul semmi kulombseg.
Es mennyira nagy, hogy o is vegre megmondta a velemyenyet (ami az enyem is) az utolagos angyalszemes gagyival kapcsolatban
(#32866) Möhe
Megrtem. Elvegre ez all a legkozelebb az M5 -hoz. Mar igy a 6-os manuallal. Valojaban amugy rendre 300 es egy nehany lovasok ezek a 4.4-es V8-ak. Nem veletlen a ~10.000 euros ar cedula.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Möhe
addikt
Nem az hogy alább adtam volna mint az M5. De a 30i-re nem váltanék, 35i meg majdnem 40i, az M nem is játszik nekem. De mint beigazolódott nem megyek annyit hogy elsősorban dezső kellene, de ha megyek akkor többet városban, ritkábban de akkor 4-500km egyhuzamban. Futkozósnak meg van a kis furgonom, akkor megyek sokat városban ha a gyereket is visszük magunkkal, vagy hétvégi bevásárlás/rossz időben plázázás a picivel.
Aludnom kell rá , amúgy képről milyen?( tudom nem távgyógyászat, de csak úgy nah..) -
MPowerPH
félisten
-
chess001
aktív tag
Szerintem 5-öshöz csak automata. 1700 kg, azzal sportolni nem fogsz, akkor meg inkább ki kell élvezni a kényelmet. Amúgy ez a konkrét példány elég jól néz ki, mondjuk a 7-es felnijét valami jobbra cserélném. Nekem a bmw v8-a nem annyira jön be, ellenben egy amcsi...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz chess001 #32873 üzenetére
Az nem 7-es felni amugy. Hanem egy M parallel 18 coll ami gyari opcio volt a 17-es helyett az M sportra. Illetve E38 740i Sporton volt ez alapbol ha jol tudom. Na meg az E31 8-ason!
Az teny, hogy 40i majdnem olyan nehez mint az M5 de az is manual. Illetve ha ultel M sport E39-ben az nem am ugy fekszi az utat mint a sima alap... Nekem a 28i 1470 kilo uresen. Kis uzemangy, szoval legyen 1,5 tonna. Egy E46 M3 is ennyi. Ugyan miert ne lehetne egy 5os manual es miert ne lehetne sportolni vele?
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
chess001
aktív tag
Az E38 mióta nem 7-es? A kocsid volt már mérlegen? Ne a forgalmit nézd...
Az M3 343 lóerő okosan kigrammolva, megtervezve.
A mezei bmw nem ilyen, még az M-packet sem a minimális ültetésű, keményítésű, erősebb stabrudakkal szerelt futóművével.
Az M5-ös is inkább egy erős utazóautó, pedig abban egy 5 literes sportmotor van, 400 pacival. Majdnem azt vettem, de ilyen korban már nyűgös, drága széthajtani, nézegetni meg szintén.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz chess001 #32876 üzenetére
E38 az 7er igen. De ez nem 7es felni mivel nem csak 7-est szeretlek vele gyarilag. E39, E31, ugye E38 es mi tobb ha jol emlekszem akkor a facelift E34 M5-on volt ez eloszor szoval ha most kukacoskodni akarok akkor ennyi erovel ez M5-os felni
Es persze nem olyan mint egy M3 de en palyaztam vele meg driftre is kiviszem es nagyon szepen lehet vele autozni pont ezert mert meglepo modon eleg konnyu ahoz kepest 5er. Illetve a nem alap futomu miatt. [link]
Volt merlegelve igen kb 5 liter benyaval max, fekvo uzemanyag mutatoval a 18-as BBS felniken. (Amik bar nagyok megis kisebb a sulya mint egy 15-os lemezfelninek, valojaban maga az abroncs ami rajta van nehezebb mint maga a felni de ez masik tema) Hozzateszem 10+ eves autok forgalmija es plane a BMW nagyjabol pontos adatot kozol. +/- 30 kilo felszereltseg fuggvenyeben. Jo pelda most a TC adasban az M3 E46 ami 1557 kilos volt itt meg egy mezei [link] arrol hany kilo elvileg de segitek, papiron, 1542kg. Illetve itt az E39 528i [link] 1440 kilot persze ez itt szaraz tomeg ergo uzemanyag es folyadekok nelkul. Szoval a 1470 maris ertelmet nyer. Amugy azt se tudom mennyi van a forgalmiban oszinten.
Az uj autoknal van ez es mar markaknal, hogy akar 200 kiloval is nehezebb valojaban mint a forgalmi szerint.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
chess001
aktív tag
Én csak hetesen láttam ezt a típust, 850csi meg az e34 3.8-as nem olyan gyakoriak, hogy beugorjon.
Szóval megtankolod, beleülsz és 1600 kg.
Nekem az M-es E36 compact is puha, túlsúlyos, könnyítem, erősítem ahol lehet. Nyilván más a szint...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Ugy tudom az E39 528i 1540kg korul van, 75kg-s soforrel, es 70% uzemanyaggal?! Valami hasonlo... Pont azon rohogtem anno, hogy a kis E92 majd 100kg-val nehezebb ugy, hogy az elso sarvedok, kuszob, lokharito konnyitett muanyagbol van. Anno fogtam E39-em elso lokoset, meg az E92-met, es szerintem x2,x3 sulyban a regi.(a horpadt hatso lokost ugy hajtogattam ossze, es raktam be a muanyagos kukaba ) Szoval nem tudom az a 100kg honnan ered.
Az E39 M5 -nek lassan mar folfele fog kuszni az ara. Itt UK-ban 4 ev alatt semmit nem csokkent, inkabb mintha a jobban karbantartott daraboknak meg emelkedett volna. Lassan olyan statuszban lesz, ahogy egyre kevesebb van beloluk. Az E34 -ese meg szinten. Ez boss, csak azt hatso szarnyat cserelnem le.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz chess001 #32878 üzenetére
Kb. ha teli tank ugye en vagyok 82. De ez ritka tekintve csak akkor teszem tele ha tervezett hosszu tav jon. Amugy ~25 literekkel jarok. Szoval ott az 1500 kilo. Ami ahogy irtam kurva jo valjuk meg ahoz kepest egy M3 is ennyi.
Hat mondjuk az E36 kompotnak gyak E30 futomuve van, azon nem csodalkozom puha.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #32880 üzenetére
Sofer nelkul merik ezeket. Van a szaraz tomeg mikor semmi nincs az autoban, ertsd szelvedomoso folyadek se. Meg a menetkesz tomeg mikor minden fullon fel van toltve de az uzemenyag felig!
De ahogy iram felszereltseg fuggo. Ezert irtam a +/-30 kilot. DVD, CD tar hatul, motoros ules van-e benne, sok aprosag ami nem sok de sok kicsi sokra megy, osszeadodnak a kilok. Van-e benne napfenyteto (nekem nincs) ez mar eleve ugy tudom jo 10 kilo+ hozzateszem a legroszabb helyen, fent es stb.
na hat akkor meg roszabb ha nem "csak 10" hanem 25 is akar.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Passz, E92-ben a napfenyteto 25kg pluszt jelentett, es ahogy mondod, a legrosszabb helyen. De igen, spec fuggo.
mod: A gyari konyvben volt benne, hogy X kg-s soforrel es uzemanyaggal ennyi, menetkeszen, tehat akkor a folyadekok is benne vannak.
Nezd: Csak annyi, hogy nekem a magyarban oda volt irva, hogy hany kg-s soforrel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
Egy M3-hoz elég furcsa a hasonlítás, 193 vs 343 paci. Szóval az 2 tonnával is körbeautóz téged.
Hátul gyárilag valóban E30 a kerékagyat leszámítva, de nem az jelenti a keménységet. Az enyém már hátul is állítható lett, elöl GE szemes a lengőkar, kemény szilent mindenhol, toronymerevítő, ültetés, semi-slick gumi, 3,4-es sperr. A jó időre rendes coilover lesz alatta és H&R stabilizátorok, mert az M-es vékonyka...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #32883 üzenetére
Hm.. ja. Menetkeszen, teli tankal, vezetovel es igy 1585kg. A 75 kilo az egy jo atlag a vezetore.
Azert igy remelem mar hiheto masnak is amit irtam, hogy sofor nelkul minmalis benyaval 1470kg egy E39 28i illetve az enyem.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz chess001 #32884 üzenetére
Nem ilyen szempontbol iram a hasonlitast. Hanem irtad, hogy 5-os el nem sportol az ember mert 1,7 tonna meg abba csak automata valo.
Kozben meg konyebb a sulya mint egy E46 M3-nak 28i/30i eseten es elsosorban a keves tomeg kell ahoz, hogy elvezhetoen lehessen autozni valamivel. Egy 2 tonnas auto hiaba 600 lo egy total kanyargos utszakaszon, palyan elverzik
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
kenguru99
aktív tag
Ezredes úr, meg tudná mondani, hogy az M52-es motorba milyen hűtőfolyadék kell?
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #32889 üzenetére
Az biztos. Bar ilyen szempontbol megint szerencses vagyok mert nekem a hatso ulesek nem donthetok. A dontheto verzioknal ott egy ures ter van. Nekem ott vegig lemez van (csak sizsak nyilas van) ami gyak. feler egy hatso toronymerevitesnek, hiszen a hatso telok bekotesi pontjai a kalaptarto ala esnek.
Egy szo mint szaz sokan meglepodnek ezen en ezzel ki megyek palyara is akar es jo mert azt hiszik kis tulzassal 2 tonna meg nyulik, puha meg nagy... Csak hat ez eg es fold egy alap automata 530d-hez kepest amit tenyleg 1,7 tonna.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
chess001
aktív tag
Sportnál driftnél, szlalomnál érdekes a kuplung kérdése, arra meg 1600-1700 kg közúti technikával pfff...
Szóval automata a jó választás szvsz.
Maradjuk annyiban, hogy autós kártyán 1 adattal is lehet nyerni, a valóság kicsit bonyolultabb.
Mivel nem BMW-s a kérdés privátban szívesen folytatom egy rövid ideig.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #32891 üzenetére
Azt hozza kell tenni, hogy a benzines E39 -ek az automataval borzalmasak, meg a 30i is. Az auto nagyon lusta tole (gyari adatok szerint is), sokkal tobbet is fogyaszt (+1,5L). Az meg egy regi tipusu valto, furcsa attettel, nagyon lassu kapcsolassal. Hirtelen elozni nem lehet vele.
De szerintem ez meg igaz az E60 benzin+automata kombora is, leven tudom a ZF 6HP hatarait. Dieselnel a nyomatek miatt nem erzodik annyira a hatrany, nem kell annyit (vagy egyaltalan...) visszagangolni. Benzines autot a mai napig en is csak manuallal vennek. Pedig az uj 8 sebesseges biztosan gyorsabb annal, mint ahogy en valtok.[rvilike]
Az M5, RS6 is sportgepek, jol is mennek palyazaskor, megis kozel vannak a 2t-hoz... Szoval igen, ez arnyaltabb. Szerintem a futomu, az auto magassaga szamit a legtobbet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-v-
addikt
válasz chess001 #32891 üzenetére
a valóság kicsit bonyolultabb
Valószínűleg ez lesz az igazság ezt a súly kérdést is fölösleges túlgondolni, én attól tartok az sem ennyire egyszerű. Egy 911-es turbo 1700 kg [link] de a GT3 is 1568 [link]
Nem mintha állnának ilyenek a garázsomban, de még sose láttam tesztben leírva, ne lennének potens sportgépek Szerintem ez egy nagyon sok összetevős történet.(#32892) BMW001: gtr is 1850 [link] és az direkt egy nordschleifére tenyésztett állat nem tudom amúgy min múlik, biztos van pár kulcsösszetevő, mindenesetre nekem gyanús, ahhoz képest amennyire itt le lettek sarkítva a dolgok, annál valószínűleg összetettebb a kérdés
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz chess001 #32891 üzenetére
Felre erted. Nyilvan nem megyek ezzel heti szinten driftelni meg palyanapokra de alkalmasnak alkalmas. Linkeltem a videot hogy mozog illetve mozgok a palyan.
Rahuztad az osszes E39-re 1700 kilot mikorzben 200 kilos elteresek vannak tipuson belul. Ezert irtam nagyon szepen lehet a 28i -vel sporotlni legalabb is igy az M csomagos verzioval. Masreszol ezt kerestem meg mert ide vag amit mond. Regi Karotta E39 M sport test> [link] es a 30d ami tenyleg 1700 kilo. Nekem az 1500-al meglepoen jo lehet kanyarat vadaszni.
Ahogy meg BMW001 is irta E39-ben meg nem olyanok am az automatak. Pont azert is jo az enyem mert manual. Dinamikaban gyak. egy 28i automata olyan lesz mint egy 23i manual ahogy egy 23i auto. olyan mint egy 20i manual.
Egy F10-es 8 gangosa na az fasza. Tapasztalat. Na annal az 5-os nel tenyleg nem kene manual. Na mag az telnyleg majd 2 tonna. Ami csaladba kerult F10 530d Touring teli tankak 1,9. Azzal nem fogsz palyanapozni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
chess001
aktív tag
Nem értettelek félre.
1700 kg-t írtam, mert 540i-ról volt szó, te keverted ide a tied, hogy milyen fasza pályán, mert csak annyit nyom, mint 1 m3. Erre írtam, hogy nem csak a tömeg számít, de az is egy (fontos) része az élménynek.
Egyéni vélemény, de én továbbra is csak automatával venném meg, dacára, hogy levesz az autózás sportélményéből, több a fogyasztás, meg a tömege is.
Ha valaki csapatni akar az más kocsival jobban jár, egy ötös nem erről szól szvsz...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz chess001 #32895 üzenetére
Csak ketelkedtel az 1470-ben, hogy ne a forgalmit nezzem. Meg M sport aminek a neveben is benne, hogyne szolhatna errol is. Ez benne a lenyeg. Nekem volt E30 is ami 1250 kilo volt kb es ezzel az E39-el jobbat lehet autozni es csapatni. A csapatast meg a hoban ertem a matraban pl ahol nem azert jobb mert erosebb. Barmennyire is meglepo de egy M-es E39 28i siman tudja azt palyan mint egy E36 Coupe 28i.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
chess001
aktív tag
Ha te tudsz üres tankkal autózni, úgy hogy nem ülsz benne, akkor jogos a 1470. Nekem még nem sikerült.
Tegyük félre amíg jó idő lesz, akkor kipróbálhatjuk. Igaz az enyém alatt csak E30 futómű van, amivel nem lehet menni...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Kickass
őstag
Vélemények?
[link]Fikázni is ér
-
H.Ezredes
őstag
válasz kenguru99 #32888 üzenetére
G12 fagyálló ( rózsaszín ) mehet bele
(#32899) Kickass
Képről nem egy agyon extrázott autó.... Jó az M packet meg,hogy M-es belül de túl sok extrát nem fedezek föl benne.... Mindenkinek más persze az igénye. Élőben kellene megnézni utána megmondnám,hogy milyen
(#32879) Möhe
~400K is bele tudsz sírni 2001-es 25i-re mindennel együtt olyan ~350K volt....
(#32869) negro
Azért a +35Le mellett + 30Nm 350RPM-el alacsonyabb forudlaton a 6-os váltó se rossz azért
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Hobby elektronika
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen notebookot vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen