Hirdetés
-
S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
gp Mostantól a konzolos kiadásokhoz is elérhetők a különböző rajongói módosítások.
-
Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
ph A két színben kosárba tehető megoldás simán bepasszintható egy PlayStation 5 Slimbe is.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brickm
őstag
válasz
fullextra #30229 üzenetére
Nekem ha kihúzatom az egyest mondjuk 2100-ra, még ha lassan váltok is 1300 körülre tér vissza a fordulatszámmérő. Így 1300-1500 körül nem tudok még fentebbváltani, mert akkor gyakorlatilag tehetem egyből háromba...A 2000-et ma kipróbáltam, igazából okés tempó szempontjából, de így is érzem azt a rántást. Mikor kinyomom a kuplungot ugye elkezd esni a fordulat, teszem lassan kettesbe, vagy hármasba, engedem a kuplungot, meg adok pici gázt és érzem hogy ránt egyet az autó. adjak több gázt, vagy engedjem rá előbb lassan teljesen a kuplungot és csak utána adjam a gázt?? Kicsit új még nekem ez a 6 henger 2000ccm
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- MAZZER 151B 83 mm kávéőrlő késpár
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban