- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mdk01
addikt
Érdeklődnék, hogy a 316i E46 mi a típushibája? Érdemes ilyet venni?
Köszi -
erikke17
őstag
Valaki csinált már otthon kódolást NCS Expert-el? Mert ahogy nézem nagy egy nagy tudomány, simán kivitelezhető, környékemen meg senki nem nagy csinálja.
100 kilométereket nem autózok el ezért, hogy 10 percet pötyögjön. Na meg könyörögni meg időpontot egyeztetni..Autó: E39 530dA 2002.
Igazából állófűtést szeretném csak, hogy elérhető legyen naviban az időzített fűtés így tél előtt
Előre is köszi.
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
aero.
veterán
-
Agostino
addikt
egy hete németországból vett 99-es 318i-mből kiindulva, amit tegnap löktettem fel gépre és állványra: lambdaszondák kuka, hátsó csapágyak kuka, komplett féltengely felújítás és egyéb apró-cseprő dolgok. ezek idővel előjöhetnek gondolom 316 esetén is
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Skimaster
senior tag
Sziasztok! Van egy 2002 év végi 320d 150LE Touringom és az automata váltóban szeretnék olajat cserélni!Milyen olajat ajánlanátok?
-
Skimaster
senior tag
-
mdk01
addikt
Köszi mindenkinek.
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #27561 üzenetére
Ott csak a nyomatek ratesz meg egy lapattal. Sajnos kopnak, es ezekben az autokban mar van km. Ha mas nem, akkor egy komplett valtofelujitas lassan kijar nekik. Solenoidok, tomitesek...
Az enyem felujitasat is olyan 10 eves korara idozitenem, de lehet pont elotte inkabb megvalok tole. Nem tom mennyi lenne a muvelet H.Ezredeseknel, en egy levetellel, atmosassal, tehat teljes olajcserevel, es minden felujitando dologgal egyutt olyan 400k-ra tippelnek alaphangon. Azt lehet keveset mondtam....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Skimaster
senior tag
válasz MPowerPH #27564 üzenetére
Nekem eddig automata váltóval csak egy hátramenet gondom volt az Allroadon,azt javították és olajat cseréltek,ez volt mindennel 120 körül. Előtte az 528i-vel semmi gond nem volt váltó fronton,12 évesen vettem 2008 elején 220k km volt benne,gondos gazdától patika állapotban,szinte fullos volt. Imádtam.Azóta csak automata van. Most az e46 is nagyon finom ,főleg országúton,pályán használom,5 litert kér vegyesben. Nem vagyok hajtós és a méret is elég,és munkára használom főként. Az ajtó viszont máshogy puffan, mint az 5-é....
-
mdk01
addikt
válasz stickermajom #27567 üzenetére
Mit kell róla tudni?
Én is nézegetem erősen ezeket. -
CharlieDrop
veterán
válasz stickermajom #27567 üzenetére
Jó kis vas
Az enyém ilyen, hogy kicsit leporoljam
Még mindig nem szántam el magam, hogy feltegyem HaHu-ra
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Skimaster
senior tag
válasz CharlieDrop #27569 üzenetére
Szép a kerék(18),milyen et számot bír el plusz mínusz iránybaa gyári 47,hogy maradhasson a gyári kerékcsavar?
-
whitezo88
nagyúr
lol most nézem hogy a tavalyi műszerfal hibámról feltöltött vidit 1400-an lesték meg bár se komment se értékelés. Amúgy csak ki kellett szedni meg visszarakni és jó lett. [link]
-
stickermajom
addikt
2003-as 150 lovas 20d, 6 sebességes manuális váltóval. Most jött nemrég Németországból, óra szerint 210k km van benne, de egyáltalán nem tűnik leharcoltnak belülről, szóval akár még hihető is lehet. Elég jól felszerelt, minden működik is rajta ahogy kell.
Már itthon kapott egy felújított turbót, mert füstölt az előző. Ma hoztam még csak el, különösebb dolgot nem tapasztaltam, tol ahogy az meg van írva, eddig tetszik
Olaj + szűrők cseréjét megcsinálom jövő héten, illetve megrendeltem már a dugókat a szívósorhoz, azt is berakom rögtön, addig nem is szeretném nagyon hajtani.
Elöl hátul tárcsákat + betéteket kell cserélni, plusz stabilizátor rudakat és szilenteket, illetve egy gumiharang ki van szakadva. Nagy gond elvileg nincs, de az ördög persze nem alszik..(#27569) CharlieDrop Köszi, remélem tényleg jó is lesz..
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz stickermajom #27575 üzenetére
a szokásos, cseréld még az EGR-t is, biztos ami tuti... nézd át a termosztátokat, ilyesmi...
ezeket kb mindig cserélni kell én is túl vagyok rajtuk
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #27572 üzenetére
Tobbe kerul felujitani a valtot, mintha lerobbannek vele, majd azt kellene rendbehozni? Akkor addig megy, amig ki nem leheli a lelket. Persze azt mar nem nalam... Mondjuk le is sz*pnam magam, ha 210k km-nel szukseg lenne ra. Sot, 300k km-nel is eltrelereznek Munchenig, es a BMW elott felgyujtanam az autot.
Egyebkent ismerosok nagy resze 300k folott jar, van aki meg az olajat sem csereltette le benne, es rendben van. Szoval szerintem ezt nem kell olyan forron nezni, auto szetesik addigra, mire ennek elkellene a felujitas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
stickermajom
addikt
válasz stickermajom #27575 üzenetére
Köszönöm szépen a tippeket! Minden ilyesmit meg szeretnék nézni, ne érjen meglepetés..
-
Skimaster
senior tag
válasz stickermajom #27575 üzenetére
Dugókat a szívósorhoz hol rendeltél?Nem árt ez a motornak,mivel van azoknak a pillangószelepeknek dolguk,és ha kiszeded,nem fog funkcionálni...??
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz Skimaster #27579 üzenetére
Mindenki inkább ledugózza mert ha letörik akkor beleesik a blokkba aztán kampec....(típushiba).
Annyi a különbség hogy ha le van dugózva akkor a levegő kis terhelésnél kevésbé pörög a szívósorban, és részterhelésen nem teljesíti a környezetvédelmi előírásokat....Nagyobb gáznál nincs különbség.
Amúgy örvénycsappantyú a hivatalos neve...[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
stickermajom
addikt
válasz Skimaster #27579 üzenetére
Én tőlük rendeltem négy darabot tegnap. Ahogy Lavidaloka írja típushiba sajnos. Elvileg nem károsítja a motort, gyakorlatilag egészen biztosan kevésbé, mintha végigverné a motort a törmelék Egy olyan panaszt olvastam, hogy van aki szerint lomhább lett tőle az autója, de ezt még így sem megerősíteni sem cáfolni nem tudom. Akkor még mindig ráérek majd szívósort cserélni, ha nem jön be.Elsőre kis beruházás, de annál nagyobbat tudok vele spórolni, ha nem szívja be.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Lavidaloka #27580 üzenetére
A mindenki ledugozza, az eros tulzas.... Nekem itt figyel a rev.3-as szivosor, hala az elozo tulaj gondossaganak.
Szerintem sokat elmond egy autorol ez is. Rakerdezel, hogy szivosor rendben van? A valasz az, hogy persze, le van dugozva... Reakcio: Vazz, ha mar BMW-d van, akkor lehettel volna igenyes, es nem ganyolsz...Es alacsony fordulaton vesztesz erot, lomhabb lesz. Persze ezt egy 3.0 -asnal nem erzed meg, inkabb a kicsiknel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Agostino
addikt
sziasztok
belső szellőzőket ki lehet valahogyan pattintani? a jobb oldalinak el van a törve a kis állítója, cserélnem az egészet
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
-
Skimaster
senior tag
válasz CharlieDrop #27587 üzenetére
Azzal amik itt is előjöttek, alacsony fordulaton erőtlen lesz,emissziós érték. Ezen kívül nem tudott olyan dolgot,amivel ez kivitelezhető... Én is csak ma láttam itt a stickermajom által linkelt dugót, eddig csak azt hallottam h ledugózás.... Gőzöm nem volt mivel,hogyan. Neki sem volt....
BMW 001: akkor ilyen kell annak,aki nem akar dugózni.... Oh yeah....
Vagy először dugózás,mert nem drága, aztán ha nem jó,akkor rev3 szívósor.
-
Skimaster
senior tag
válasz CharlieDrop #27590 üzenetére
Persze igazad lehet,mert te így használod, lehet én is kipróbálom a dugókat. Egyébként leszedtük a szívósort,de ránézésre hibátlan volt! Semmi kopás v hiba a tengelyen....
-
CharlieDrop
veterán
válasz Skimaster #27593 üzenetére
is, mindkétféleképpen használtam.
olyanok is megcsinálják a dugózást, akik nem 1 BMW-t szedtek szét és raktak össze, javítottak...de nem fogok hittételt tartani, sajnos 160 ezer ft körül van egy új szívósor, annyit nem ér az egész
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Skimaster
senior tag
válasz CharlieDrop #27594 üzenetére
Igen vannak árak, azt mondta a szakim 60 ezret biztos bír egy új. Hajlok a dugózás felé....
stickermajom: melyik dugót rendelted tőlük,mert látom van műanyag és fém is....?
[ Szerkesztve ]
-
leroyclub
senior tag
Erről az autórol mi a véleményetek: E92 330XD
Ami furcsa hogy a leirás szerint Xdrive, és alvázszám alapján is, viszont a csomagtartón 330d felirat van. Ez hogy lehet? -
Lavidaloka
aktív tag
válasz Skimaster #27595 üzenetére
BMW001ah ugye...mondom én,hogy mindenki inkább ledugózza......mert senki nem akar egy darab műanyagért több százezret kidobni az ablakon....
Közben azon filóztam hogy hála az én 320D-ben szerencsére még nem volt ilyen csappantyú baromság a szívósorban.Szóval miért nem raktok rá inkább egy 136Lovas szívósort?Az nem passzol rá?
Ui:Vezettem már 150 lovast is de azt kell mondjam.hogy alacsony fordulaton erőtlen szerintem...mindegy hogy le van dugózva vagy sem.A nagyobb turbó miatt a 150 lovas később is tölt mint az enyém...szóval állórajtból szerintem simán verném a kisebb turbós 136lovassal
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs