- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Milyen hangkártyát vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen monitort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen asztali médialejátszót?
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
ma Negyedév eltelt, mióta letettem az iPhone-t. Jól bírom, csak egyszer viszketett a bőröm alatt.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Na, kaptam e39 -ről is választ. Kb. 120k lenne a BMW Styling 42-es garnitúra, felületi sérülések vannak rajta,de egyébként rendben van. Annyi, hogy télen volt használva. 30k -ért felújítják az egészet. Itt mind a 4 felni ugyan akkora, gumit egyszerűbb rá találni.
És akkor 90k lenne az említett Rondell, ami hibátlan, karcmentes, németben használt. Itt csak políroztatni kell a peremet, mert úgy mutat. A hátsó felni nagyobb ugye.
Jah, a Rondell -el a nyomtávom 8,8cm-el nagyobb lesz, ez az E39 -nél a határ egyébként.(tehát fexi az utat mint állat... )Melyik a megvevős?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Szvsz rondel! De azt is számold bele, hogy több mint egy méternyi tapadófelülettel olykor-olykor nehezebb lesz elrugaszkodni
Nagyon durva lett a kis dög!Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #14753 üzenetére
Most 225-ös gumik vannak fent, azok kevéskék. 20i -k is annyival futnak. A V8-ak 245 -ös első, 265 -ös hátsó gumikkal jók. Akkor szerintem kicsit 200 ló fölött a 235 -ös első, és 255-ös hátsó nem vészes. Főleg úgy, hogy haver a Golf IV 1.6i -re felrakta a 18" -os felniket, 225-ös gumival. Na, szegény ott mit össze szenvedhet a kemény 105 lóval, és 148NM-rel.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #14755 üzenetére
Jah, pontosan 204, legalábbis ez a hivatalos. Ma hív a csávó, hogy mit tudott intézni futár ügyben. Lehet már szerdán nálam lesznek a felnik. Már csak gumit kell találnom. Amíg keresgélek, addig mennek polírra azok is. Talán még lakkoztatni is fogom őket, akkor szépen fognak fényleni.
Most elkezdődött a vizsgaidőszak, ennek ünnepére első nap autótakarítás. Ülések ki, porszívózás, bőrtisztítás, majd puhítás, aztán jöhet a box. Reggel meg lehet suvickolni, aztán vissza minden. Műanyagokat is lekezelem, szilikon hatása már elkezdett gyengülni, mert porosodik. Motorteret is kinyalom, vettem féktisztító spray-t. Csak a felnik rontják már az összképet, nagyon faja lett a fényezés.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #14757 üzenetére
Igen, a Rondel. Ugyan olyan masszív, mint a BBS. A BBS túl drága(nem az egyébként, csak azt fel kell újítani, mert a só is megmarta, és így már mégis az)
Gumiból P Zero Rosso Asimmetrico lenne jó, vagy Michelin PS2-PS3. Potenza -elég gyengus, nézegettem a teszteket. Esetleg még Conti Sportcontact 3.
Itt egy kis teszt. Dunlop is szóba jöhet, bár azt nem komázom, nagyon kemény.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #14759 üzenetére
Pirelli P Zero Rosso Asimmetrico
Continental Conti SportContact 3
A V -s mintázat nem a legjobb BMW -re, mert az szélét elnyalja az autó. Ugye ez a hátsókerekesek egyik tulajdonsága, azért kell rájuk asszimetrikus gumi, mert ott erősítve van az oldala. Szoktak előre a kormányzott kerékre V mintás kanyar gumit tenni, de csak esztétika szempontjából. Én nem tenném.
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #14760 üzenetére
Igen, emlékszem valami hasonlóra(korábban kiolvastam az egész topikot), kár érte.
Fu, ez a continental nagyon zoralul néz ki, viszont a p zeroban több vájat van, így gondolom a vizet jobban vezeti (szintén korábbi olvasás alkalmával mintha ha rémlene olyan, hogy BMW-re inkább eső(s) gumit kell venni).
(#14762) BMW001: Gyakorlatban ennek mennyi jelentősége van egyébként?
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #14761 üzenetére
Látod, az ember azt hinné, de nem így van. A P Zero a legjobb szárazon, 1 pontot kap, míg a Conti és a Michelin 1.1 -et.(kisebb a jobb) Vízen pedig fordítva, 2 a Michelin és a Conti, 2.2 a Pirelli. A különbség egyébként nulla, csak én Pirelli párti vagyok. Azt is meg kell jegyezni, hogy a P Zero az 2004-es minta, szóval nem ma csinálták, és még mindig állja a sarat. De ott a vidi, ott is látszik a különbség.
Én mindenképpen olyat akarok, ami szárazon jól tapad. Ez a három jöhet szóba, nálunk nem sokat esik az eső.Na lépek, kiszedem az üléseket.
mod: Majdnem nulla. Teszteken kijön. Mind a 3 nagyon jó gumi. Egyedül a gördülési ellenállás az, ami miatt a Pirelli le van maradva, így azzal kicsit többet fogyaszt az autó. De a mostani P7-esemnek is kiemelkedően nagy volt, mégse ette le a gatyámat. És az tényleg esőgumi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, ebédszünet. Piszok meleg van, tűző napon tudok csak melózni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #14764 üzenetére
Nah, csak nem ettem. Ülések kint vannak még a vihar előtt, kocsival most be is álltam. Átmentem rajtuk bőrtisztítóval, aztán kis körömvirágkrémmel. Most olyan puha, mint a babapopsi, csak tiszta matt. Két órát így áll, áttörlöm, és megy rá a fényes fekete szín. Aztán ezzel az ülésekkel be is fejeztem mára.
Hátsó csomagtérnyitóm szarakszik, nem mindig enged ki a zár. Szerintem szorul, mert a motor müxik, azt most szétszedem a garázsban.Árban ugyan ott vannak. Csak Michelin -t nem lehet kapni a használt piacon. Pirelli és Conti sok van. Olyanból egy 7mm-es bőven jó, ugye a gyári profilmélysége átlagosan 9mm.
Új gumit azért nem veszek, mert semmi előnye nincs... persze csak akkor, ha van megbízható forrásod használt gumikban.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
aero.
veterán
"de óvatosan vezetve sokkal kevesebb benzinnel is beérje."
Az M3-nak mióta az óvatos vezetés a lényege? Turbós V6 ... nem egy helyben tötyörgésre van az M3 szerintem, így meg ha hajtják 6-8 literrel többet is benyakal.
-
Tálydi
senior tag
Döntsd el, én a conit venném, mert szebb
aero.: v6... Szolgáltatómat kitiltanák az országból ha le kellene írnom amit gondolok
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
Ez egy hülyeség. Értem én, hogy kell a turbo, tényleg jó dolog. Na de nem V6-al. Szerintem az eddigi sor hatosok is elég pörgősek voltak, ez nem rizsrakéta. Persze mindenképpen 6 henger lesz, mivel az M5 V8. Az M3 ha jól emléxem mindig 2 hengerrel kevesebbel jött. Remélem átalakítják a 3.0-ás sorhatos mocit. Abból kis módosítással megvan a 3.2-3.3, 450-500 lóval, csak nagyobb turbo kell rá.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Mára végeztem. Holnap reggel erős sikálásba kezdek, 2 órába biztosan beletelik, mire leszedem a maradék boxot. Aztán megy rá a 'wax', de az már csak akkor, ha minden a helyén van. De jó, hogy csak két évente kell ezt megcsinálni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Végeztem. Ülések a helyén, a bőr jobb mint újkorában. Most már csak a felnikre kell várnom.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #14778 üzenetére
Bakk, 5k az egész szállítás. Megéri, nem?
mod: Jaja, így ahogy van. Holnap megy fel a cucc Vatera -ra, én leütöm, azt csókolom. Ha ideér péntekre, akkor szombaton viszem a peremet políroztatni, meg talán megy rá egy lakk réteg is. Remélem jó lesz az autóra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
Ma elég kellemetlen napom volt. Ugyanis Kaposvárra igyekeztem, úgy 110km után azt vettem észre, hogy a hőmérséklet mutatója hirtelen elkezd emelkedni, mire pislogtam kettőt már a pirosban volt. 50 -nél jelentkezett a probléma. Azonnal motor leállít, majd szépen lehúzódtam. Nézem, víz nem jött ki. Aztán gyújtás, továbbra is a pirosban van, venti nem megy. Aztán fűtés maxra bekapcs, gyorsan bementem a városba. Így szépen tartotta középen a mutatót. Majd dolgom végeztével elindultam haza, autót addig hűtöttem álló helyzetben is. Sajnos ahogy kinyomtam a fűtést, egy 10s -en belül elkezdett emelkedni ismét. Így fűtéssel, és lehúzott ablakokkal jöttem haza. Még pont megcsíptem a helyi szerelőt, meg is nézte. Azt mondja termosztát, a felső cső forró volt, az alsó csak éppen melegecske.
Persze előtte telefonálgattam. Már a végén azt mondták, hogy a motor forralja a vizet, hívjak trélert. Hűtővizet néztem még ott amikor már eléggé visszahűlt, elvileg az se ott van ahol kéne neki.
Jó szar nap volt, kíváncsi vagyok mi a gond.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
PH sz@r, kétszer ment.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #14784 üzenetére
Az f@sza, szegény.
"felső cső forró volt, az alsó csak éppen melegecske."
Ez tuti termosztát, TC belsőségben is cápa 518i ugyanígy járt.
Meg is találtam!Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #14786 üzenetére
Na, megvártam míg lehűl a víz, belenéztem a tartályba. Valami nem smakkol, az fix. A folyadék szint nem állapítható meg a tartályban, mintha az alján lenne valami, de csak találgatok. Van a kis szintmérő 'páka', az be van dőlve az oldalába, a vége a csonk alatt van bőven. Az tény, én ilyenekkel nem foglalkozok, szerelő feltölti, megcsinál minden ilyen alap dolgot, és én használom. Úgy néz ki lehet önállósodnom kell... Gondolom a vízszintnek nem így kellene állni. Úgy olvastam, a páka csúcsának a betöltő csonkkal egy szinten kell lennie. Attól messze van.
Kérdés, hol a víz??? Az olajban nincs, legalábbis nem látom. Szvsz, hétfőn leengedem, aztán kiderül. Folyást nem láttam az autó alatt, és a motortérben sem. A kipufogóból nem jön semmi 'színes'. Teljesen tanácstalan vagyok.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ja, a legjobb. Mégse futárral hozzák le a felniket, hanem a srác autóval. Szervált valami régi Mondeo TD-t, ami 5 lityit eszik 100-on, meg bele 300-ért gázolajat. Azt mondta inkább elhozza, legalább kirándul egyet. Jó fej nagyon. Most ha akarnék, akkor sem tudnék elmenni érte.
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #14787 üzenetére
Ha olajban lenne akkor éreznéd a motor járásán, lehet lassan folyik, de gondolom úgyis megnézed holnap. Kíváncsi vagyok hová tűnhetett
(#14788) BMW001: LOL
Amúgy pont ma láttunk E39-t rondell felnikkel(vagy nem tudom, ugyanolyan nagy permes sok küllős, csak gyári BMW). Hát mit ne mondjak kibebasz.... gyönyörű
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
szandro
aktív tag
Sziasztok!
Szerintetek merre és miylen címszó alatt keressek E39-hez M-es hátsó lökösben lévő vonóhorog"ablak"nak takarófedelet!?
Köszi
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Ma kifizettem a felniket, este hozzák őket. Közben már másért idegeskedhetek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, kicsit kontárkodtam... Töltöttem bele vizet. Itt volt az első gond, a kis bója be van ragadva, próbáltam kihalászni, de lejjebb ment. Majdnem 2l belement. Eztán indításnál bekapcsolt az első venti, ami eddig az istenért sem akart megmozdulni, azért azt gondoltam ez viszko. Járattam, majd kupak fel. Néztem a hőmérsékleteket is. Álló helyzetben 104C -ig megy fel. Majd elindultam, lement 102-re. Kicsit húzatgattam 1-2 -ben, lement 99-100C-re. Aztán újra megálltam, járattam. 104C -ig visszamászott. Ezek milyen értékeknek számítanak szerintetek?
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Politika
- Mobil flották
- PlayStation 5
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hálózati / IP kamera
- Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- További aktív témák...