Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • OnSeT

    őstag

    válasz D1Rect #8150 üzenetére

    Nem feltétlen, akár egyesével is mentheted őket meccs után :DDD
    Én patch-ek után szoktam szelektálni, mikor már nem lehet lejátszani őket.
    ( bf- antipach használata nélkül)

  • D1Rect

    félisten

    válasz OnSeT #8151 üzenetére

    Az érdekesebbeket is max visszanézem.
    Nem nagyon látom értelmét hosszú távra menteni, mert 2 nap múlva úgysem emlékszem a meccsre. Ha veszítek, akkor melegében visszanézem és ennyi.

    "The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

  • Fornesh

    csendes tag

    Megakadtam az egyik lapnál: [Motivate]
    Pontosabban azt nem értem hogy "to spur on all other existing own and friendly units of the same kind" most a "same kind" alatt mit ért pontosan? Méret(S, M, L), fajta (Undead, Ogre, Human) vagy esetleg a tejesen ugyanaz, mint pl. ha Dreadcharger akkor csak az?

    [ Szerkesztve ]

  • D1Rect

    félisten

    válasz Fornesh #8153 üzenetére

    Mint pl. a dreadcharger. :K
    Pontosan ugyanolyanra ad bonust. Remélem nem te verted fel a Motivate árát AH-ban, mert pár napja vadászom, de drága.

    MOD: ha valakinek kellenek p4f lapok szóljon, majdnem mindenből van jó pár.

    [ Szerkesztve ]

    "The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

  • Fornesh

    csendes tag

    válasz D1Rect #8154 üzenetére

    Pont én? :N Érdeles lenne, vagy ötször is átgondolom, hogy megéri e egy lapra bfpt áldozni, és legtöbb esetben ha úgy döntök érdekes csak meglátom az árakat és máris változik a véleményem, eladásba még bele se mertem kóstolni. De akkor marad a várakozás, pár napot megér 10-20 bfp sóherkedés :DDD

  • D1Rect

    félisten

    válasz Fornesh #8155 üzenetére

    Gondoltam, hogy nem te voltál. ;) Mostanában nem nagyon láttam a Motivatet 60 BFP alatt, max elvétve 59.
    Egyébként most összesen van 4 azaz négy db eladó.
    Egyet én is kiraktam, sose lehet tudni.

    [ Szerkesztve ]

    "The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

  • Murder3

    addikt

    válasz phanzetomox #8143 üzenetére

    logikátlan döntés lenne mellesleg nem véletlenül spalsh...

    Érdekes én az elejétől ezen a véleményen vagyok ti keveritétek össze sokszor amikor írtam.

    Gyuri:
    megmondom öszintén a disenchant se abba a szinbe kéne, a nomad az meg a duplán kiadott lapok tipikus áldozata, mert a fire affos az bele illik a firébe, de a heales az annyira nem ha összevetem a kettőt.

  • OnSeT

    őstag

    válasz Murder3 #8157 üzenetére

    megmondom öszintén a disenchant se abba a szinbe kéne

    disenchant nem pure fire lap, vegyes paklikban is alkalmazható.
    de hadd kérdezzem már meg melyik színbe is kéne? persze a shadowba :U
    de miért is sajnálod a firetől?

    egyébként nem olyan jó lap az mint hiszed, 80 powerért ment 1 egységet, t2n a legtöbb egység amit lehívok ennél olcsóbb, gazdaságosan csak juggerre éri meg rárakni.
    ebből is úgy kellett volna az affokat kiadni, hogy az egyik egy egységről szedi le a buffot/vagy cc-t attól függően hogy kié a célba vett egység és ad még egy immunitást is x ideig, a másik meg csak megszünteti de területre hat , és több egységet ment.

    Nether Warp (Nature) is regenerálja az egységeket ( pure shadow)
    Soul Splicer (Nature) szintén

  • D1Rect

    félisten

    válasz OnSeT #8158 üzenetére

    Igaziból az a baj, hogy kihagyták a fehéret, és abba kéne a disenchant.

    "The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

  • Murder3

    addikt

    válasz OnSeT #8158 üzenetére

    nem pont h nem a shadowba ilyen formába meg végképp nem, lehet furcsa lesz, de a naturéba sokkal jobban beleillik mint a firébe.

    Amúgy a nether warp-nál én jobban örülnék ha nem gyógyítana.(a kék védekezésre jó amúgy szar.)
    Soul splicernek a gyógyítása nem idegen mert corpse gather képességén keresztül történik, mint a overlord gyógyírja magát, ezzel szembe a nomad gyógyítása inkább illene a bandithoz mint a sima firébe.a piros képessége viszont pont tökéletes a firének.
    Ha azt nézzük a revage sem igazán illene oda sokkal inkább egy olyan ami rage abilitást ad egy ideig a célpont lapnak.

    a területű tisztítás féle a shadowba illene gyengítéssel és minden egységre hatással, de így simán egymagába meg naturéba kéne. A firébe nem kellenek ilyen lapok.

    vagy legendariba egy ilyen.

    Holy Light

    Blessing:
    Egy 25m-es aurába az összes saját egységről eltávolítja a debuff varázslatokat és az ellenséges lényekről az összes buff varázslatot.Az összes shadow kreátúrát megöli, de csak akkor ha legalább egy saját lényről eltávolít egy debuff varázslatot.

  • D1Rect

    félisten

    válasz Murder3 #8160 üzenetére

    Én Nether Warpból kéket használok, sztem jobb mint a zöld:
    Ha ellent rakok arrébb, igen hasznos, hogy lassul, és remekül vissza lehet húzni az AoC közepébe.
    Ha sajátot viszek arrébb, úgyis oda rakom, hogy ne kelljen gyalogolniuk.

    MOD:
    Insane God Exp Solo

    Valaki megmondaná, hogy melyik az a szivárvány effecttel ellátott lap.

    [ Szerkesztve ]

    "The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

  • Murder3

    addikt

    válasz D1Rect #8162 üzenetére

    Sokszor sztem nem jön jól a támadásoknál h lassulnak az egységeid főleg ha falon viszed át és messzeb vannak az orbok wellek.
    Meg valamennyire hasznos az aoc kivédésére, legalábbis én ki tudtam párszor menni vele.
    aoc-t nagyon utálom kb a cc-zés unalamassági szintjén van számomra.

    Green Peace t4 dupla zöld dupla színtelen orb.

    [ Szerkesztve ]

  • D1Rect

    félisten

    válasz Murder3 #8163 üzenetére

    Azért az Aoc nem instant, és nem köti meg a powert.
    100 powerért még nem csinál semmit, ha sebezni akarsz az még plusz kraft.

    "The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

  • Murder3

    addikt

    válasz D1Rect #8164 üzenetére

    tudom ezért is lehet könynen beszivatni magadat vele, de persze sokszor gyakorltilag az eggyetlen lehetőség, de én használni se szeretem pont ezért, ezért nem használtma még élsebe soha az oinkot se.

  • Neocskaa

    tag

    Végre itthon vagyok! Mi változott az elmúlt 2 hétben, valaki összefoglalná? Olvasgattam a fórumot, de nem tudom kihámozni a több oldalnyi írásból, mi a lényeg, kösz.

    IGN: NeOcska http://www.xfire.com/profile/benibalogh/

  • OnSeT

    őstag

    válasz Murder3 #8160 üzenetére

    Natureba??? Hmm igazad van végülis ott csak 5-6 cc + heal van ami kevés a védekezéshez.

    Azért vicces hogy az elején azt írod shadowba nem kéne ilyen formában a disenchant (egy egységre hat? hát úgy sz.r) később meg írod, hogy jó lenne bele, de csak úgy ha területre hat és több egységre lehet alkalmazni. Vagy legendary formába is elfogadnád, és így rá tudnád dobni az agyonbuffolt harvira, hogy pl. a nature playerek a 4. cc vel se tudják megfogni.

    Nomad (t1es lap) a bandithoz illene, jah és azt hogy akarod elérni, hogy a lehívása után csak shadow orbot építsen t2re a kedves játékos? Legyen t2es egység? De ahhoz kicsit combosabb stat is kéne. És miért illene a gyógyulós változat a bandithoz? Mert a dual orb egyik feléhez (shadow) illik a gyógyítás képessége?

    Ravage miért nem illik firebe? (erre a kérdésre még a disenchant kapcsán se válaszoltál) Ugye ez úgy hat, ha támad az egységed, akkor növekszik a hp. Ha csak simán rányomod egy sérült, de nyugalomban lévő egységre nincs változás. Ezt a lapot melyik színnek adnád? Legyen ez is legendary hogy a shadow buffok mellé még ezt is használhasd?

    A bandit lapok ( fire/shadow) Life Stealer képességével mi a helyzet, az hogy kerül oda? Melyik színtől ered a kettő közül? Végül is ez olyan, mint a ravage ha támad, akkor van hp növekedés. Melyik shadow lapnak van ilyen képessége? Ott ép az ellenkezője jellemző (pl. shadow mage) ha támad, csökken a hp.

    De ugye írtad, hogy a revage nem illik firebe, szal át kéne tenni shadowba és akkor meg is van magyarázva ez a bandit képesség. Igaz? Más színbe nem mehet, hisz akkor nincs magyarázat arra, hogy mégis mit keres ott a bandit lapoknál a Life Stealer képesség.

    A lap javaslatod is érdekes. Van bent egy nagyvonalú felajánlás, hogy instant haljon minden shadow egység abban az esetben, ha leszed az ellenfeled egy debuffot a saját egységéről.

    Ennek aztán nagy a valószínűsége hisz rengeteg cc van a shadowban.

    A firébe nem kellenek ilyen lapok.

    Mint ahogy a long range és siege egységek se ugye? De shadowba azok is kellenek neked. Viszont akkor már indokold meg pls. hogy miért is illene ez a 2 tulajdonság ahhoz a paklihoz.

    De ha ennyire a disenchant ellen vagy: Egy le cc-zet juggert amit xl counterek támadnak, hogyan védjek meg disenchant nélkül? (cc és heal sincs) Hmm?

  • phanzetomox

    őstag

    válasz Murder3 #8157 üzenetére

    Logikátlan döntés ? lol :D ezek szerint a hp és sebzés csökkentés az logikus ? :D

    A disenchant az egy az egyben beleillik a firebe. Neki van szüksége cc ellen, illetve agyon buffolt lapok ellen. Ha ezt nem érted meg akkor valószínűleg te nem is tudsz játszani.

    Disenchant a natura-ba ? vagy frostba ? :Y
    azok egy cc-vel elintézik a buffolt lapokat, cc ellen meg tudnak védekezni cc-vel.

    Persze shadowba kéne mi ? na most vagy ott hogy megint a saját színed javát nézed ez az amit jól leírtál az elején hogy a community haza vágja a színek közti különbséget.
    És nem véletlen hgoy a gladiatrix is disenchant képességgel rendelkezik és a bloodhorn fire affos, is szintúgy...

    Olvasd vissza a régebbi hsz-eid....
    Amúgy előfordulhat hogy valamit nem értettünk ez azért van mert nagyon rossz helyesírással írsz illetve néhány mondatod teljes értelmetlen. + a lapok nevét nem tudod leírni, így nem tudom melyik lapról beszélsz.

    szerk: onset leírta a lényeget közbe

    [ Szerkesztve ]

  • Murder3

    addikt

    válasz OnSeT #8167 üzenetére

    Ember te aztán egy igazi fanatikus vagy csak kár h ezen nem látsz túl.

    "Natureba??? Hmm igazad van végülis ott csak 5-6 cc + heal van ami kevés a védekezéshez."
    Gratu látszik fel se fogtad megint mit írtam ezek előtt....Am erre voltam korábban is kiakadva h nem figyelitek mi a francot írok, pedig csak pár hsz-el feljebb írtam...
    Kedvedért újra laírom, h én nem azon a gondolkodás módon vagyok h ha itt van 4 cc akkor ide meg oda is rakunk 4-et csak h balanszos legyen.Ez ugyanis azt eredméynezi h semmilen egyediség nem fog maradni a színkebe.

    "Azért vicces hogy az elején azt írod shadowba nem kéne ilyen formában a disenchant (egy egységre hat? hát úgy sz.r) később meg írod, hogy jó lenne bele, de csak úgy ha területre hat és több egységre lehet alkalmazni. Vagy legendary formába is elfogadnád, és így rá tudnád dobni az agyonbuffolt harvira, hogy pl. a nature playerek a 4. cc vel se tudják megfogni."
    Ok én hibám h nem fejtettem ki bővebben msot beismerem.
    Így magába a naturéba illik.
    A shadowba maximum úgy lehetne elképzelni mint a lap amit írtam h területre hat és minden egységre hat(saját,ellenség), illetve a képességeket is meggátolja, de mivel ez nem területi hatású így már mi egy új lapról és nem ugyan arról beszélünk.Hozzáteszem én nem adnék egy ilyen lapot ki a shadowba, de ha mindneképp oda hoznák így lehetne normálisan megcsinálni.---am ez kissé irónikus akart lenni, mert te is írtad h "persze a shadowba kéne" én csak ere írtam azt h a shadowba max így lehetne elképzelni.

    "Nomad (t1es lap) a bandithoz illene, jah és azt hogy akarod elérni, hogy a lehívása után csak shadow orbot építsen t2re a kedves játékos? Legyen t2es egység? De ahhoz kicsit combosabb stat is kéne. És miért illene a gyógyulós változat a bandithoz? Mert a dual orb egyik feléhez (shadow) illik a gyógyítás képessége?"
    Nomad zöld affosról beszéltem, emrt mint írtam a piros affos tökéletes a firének.
    De hogy teljes legyek inkább leírom nehogy félreértés legyen belőle.
    A nomad zöld affos féle lap illene a bandithoz nyílván nem t1-re, de azt hittem ez egyértelmű....(Am a bandithoz jönni fog egy ilyen lap fórumról láttam róla képeket.)

    "Ravage miért nem illik firebe? (erre a kérdésre még a disenchant kapcsán se válaszoltál) Ugye ez úgy hat, ha támad az egységed, akkor növekszik a hp. Ha csak simán rányomod egy sérült, de nyugalomban lévő egységre nincs változás. Ezt a lapot melyik színnek adnád? Legyen ez is legendary hogy a shadow buffok mellé még ezt is használhasd?"
    Revage helyett inkább illene h rage képességet ad az egységnek, ok aláírom ez így a firébe illik a legjobban, ám a healt feleslegesnek tartom a firének ezért szerintem ha ez rage képességet adna az egységekek azzal a fire többre menne.Vagy a jövőbe jöhetne egy olyan lap a pure firébe.

    "A bandit lapok ( fire/shadow) Life Stealer képességével mi a helyzet, az hogy kerül oda? Melyik színtől ered a kettő közül? Végül is ez olyan, mint a ravage ha támad, akkor van hp növekedés. Melyik shadow lapnak van ilyen képessége? Ott ép az ellenkezője jellemző (pl. shadow mage) ha támad, csökken a hp."
    Hiszed vagy sem shadowtól ered :DD
    Unsteable démon jut így hirtelen eszembe, vagy az Ashbone Pyro pl. lehet még van most nem tudom.:D

    "De ugye írtad, hogy a revage nem illik firebe, szal át kéne tenni shadowba és akkor meg is van magyarázva ez a bandit képesség. Igaz? Más színbe nem mehet, hisz akkor nincs magyarázat arra, hogy mégis mit keres ott a bandit lapoknál a Life Stealer képesség."
    Az előbb ezt meg is magyaráztam.Fentebb a revage-es véleményem is tisztáztam :)

    "A lap javaslatod is érdekes. Van bent egy nagyvonalú felajánlás, hogy instant haljon minden shadow egység abban az esetben, ha leszed az ellenfeled egy debuffot a saját egységéről.
    Ennek aztán nagy a valószínűsége hisz rengeteg cc van a shadowban."

    T3-as lenne ahogy én elgondoltam.Nem csak cc-k vannak gyengítős képességek stb, az is annak számít.pl snapjaws.
    Ez a felajánlás meg nem véletlen, mert nem azért van ez mert h na legyen ez is, hanem mert a neve szent fény és a shadwo kreátúrák meg a sötétség szolgái vagy ilyesmi(legalábbis az összes többi lény fél tőlük, komolyan hallgassátok meg a beszólásaiakat mikor shadow egység jön a pályára.)
    Szóval ez a instant shadow kill nem random van ott.

    "Mint ahogy a long range és siege egységek se ugye? De shadowba azok is kellenek neked. Viszont akkor már indokold meg pls. hogy miért is illene ez a 2 tulajdonság ahhoz a paklihoz."
    Szép sorjába.
    Szóval mondtma egy szóval h a firábe siege meg long range nem kell????Sőt épp ezek kellenek.
    Shadowba se kellenek ezek, long range az igazából t1-t2 őn maradhat a fire vonalon.
    Siege egységeik viszont az összes frakciónak egyenlően vannak.
    Tehát ez nem frakció függő ez inkább egy olyan tulajdonság ami közös.összehasonlítava pl a rage,charge,corpse gather,life stealer,freeze,sleep,heal-okkal nem frakció sajátosság.
    kb mint a swift(kivéve a frost mert az immunis a swiftre...:D)

    "De ha ennyire a disenchant ellen vagy: Egy le cc-zet juggert amit xl counterek támadnak, hogyan védjek meg disenchant nélkül? (cc és heal sincs) Hmm?"

    Sajnálatos helyzet, de hamarabb kell megölnöd az ellent, ok levan cc-zve, de az már egy nature sajátos támadása, vagyis a firének kell több olyan lap ahol a tiszta támadást tükrözi.Dieschant épp ezért kell oda, de ez ha így lenne ahogy mondanám akkor sokan csak sírnának h nekik ez nem jó stb.Meg nincs is msot elég ilyen lapja a firének, de asszem erre semmi másik frakciónak nincs megfelelő lapja.És sztem nem az a megoldás h akkor mindenki kap egy olyan lapot ami ezt kivédi.Hanem olyan lapokat amivel a saját frakciójának a sajátosságait tudja a másikra erőltetni, vagyis kiütnék egymást nem pedig konkrétan a cc-re lenne egy lap ami deaktiválja hanem olyan lapok amik a sajátosságokal védik ki a helyzetet.(persze ezt ilyen communityvel ahol nem a szinek egyediségének a szépsége a tét hanem az h mindenki megkapja a másik frakció átskinelt lapjait és olyan fejlesztőgárdával akik szarnak dolgozni nem lehetséges, így ez csak egy amolyan utópikus álom marad számomra)

    Na azt hiszem msot eléggé teljes választ adtam úgy az összes feltevésedre, remélem most nem értettél félre semmit, de ha igen akkor csak szólj :)

    ui:
    Igen beismerem h nem vagyok túlon túl érthető és nem szoktam teljesen kifejteni magamat, bocsánat ezért csak sokszor ez nagyon hosszú lenne és nincs sok kedvem de úgylátszik h ezentúl ezt kell csinálnom, h teljesen megértsük egymást.
    Amúgy meg azt a sztereotípiát rólam h jajj mert én mindenbe a shadow javára írok el lehetne felejteni, vagy legalább nem belekeverni állandóan mindenbe.
    Helyesírásért pedig sry, nem vagyok túl jó gépelő :(

  • Murder3

    addikt

    válasz phanzetomox #8168 üzenetére

    "Logikátlan döntés ? lol :D ezek szerint a hp és sebzés csökkentés az logikus ?"

    Igen mert ha egy lapra teszünk egy olyat h erre nem hatnak a buffok az logikátlan.
    Ezt úgy lehetne h akkor semmilyen spell nem hat rá, de egy olyan lap meg a naturéba nem igazán illene.

  • OnSeT

    őstag

    válasz Murder3 #8169 üzenetére

    Kedvedért újra laírom, h én nem azon a gondolkodás módon vagyok h ha itt van 4 cc akkor ide meg oda is rakunk 4-et csak h balanszos legyen.

    Miért szted én azt akarom? Ép a balansz miatt van a firebe a disenchant csak ezt nem tudod megérteni. :(

    Én is a zöld affos nomadról beszéltem.

    Rage lap jöhetne ebben egyetértünk. De Revage nélkül pl. drake pillanatok alatt hullik. Nem véletlen rakták azt a lapot be ehhez a színhez. Az a heal meg nem instant heal szal nem tom mi a gondod vele. Egy-egy shadow buff sokkal erősebb ennél.

    Ashbone Pyro, Unsteable démon felvetés jogos, ott valóban van hp töltődés támadás során. Viszont hp vesztés is ha nem támadnak. A ravengeből ugyanúgy levezethető a Life Stealer képesség.

    Sztem ha megjelenne egy olyan lap amit mondtál, te lennél rajta felháborodva a legjobban hogy egy spell mai leviszi a debuffot az ellenről instant öli az egységedet. T3-n pl a Satanael ( ugye ez tud Snapjaws–t idézni) + még egypár Ashbone instant hallna úgy 400-500 power értékben egy pl. 100 poweres spelltől.

    Szóval mondtma egy szóval h a firábe siege meg long range nem kell????Sőt épp ezek kellenek.
    Shadowba se kellenek ezek, long range az igazából t1-t2 őn maradhat a fire vonalon.

    Anno a mortar tower nerf idején pont ezt akartad. (vegyük el a long ranget a mortartol ( tehát t1en kilőve) és minden ok. Meg utána jöttél azzal hogy shadow t1-t2-n miért nincs LR lap. ) Akár vissza is keresheted, nekem nincs kedvem megkeresni és linkelni a hszeidet

    Ezek szerint azóta meggondoltad magad. :DD

    Sajnálatos helyzet, de hamarabb kell megölnöd az ellent

    Mivel, hogyan? Ha meg tudnám tenni disenchant nélkül szted benn lenne a paklimban? :F
    Épp ezért kell a firébe cc oldó spell.

    Az ötleteiddel csak tönkretennéd a pure fire felállást. :U

    Amúgy meg azt a sztereotípiát rólam h jajj mert én mindenbe a shadow javára írok el lehetne felejteni, vagy legalább nem belekeverni állandóan mindenbe.

    És szted miért gondoljuk ezt? Csak olvasd vissza pár korábbi hszed. Legutóbb kijelented, hogy ez-meg ez a lap nem kell a firebe, nem illik oda , stb. ( hozzáteszem, kiemelsz 2 olyan lapot amire egy fire pakli épül.) aztán meg jössz azzal hogy el tudnád képzelni egy kis módosítással az egyik lapot shadowba.

    Ezek után miről beszélünk?

    ui: csak arra tudunk reagálni amit leírsz, ha csak részinfókat közölsz abból nagy eséllyel félreértés lesz.

  • phanzetomox

    őstag

    válasz Murder3 #8170 üzenetére

    ehh.. menthetetlen vagy :D
    Igen mert ha egy lapra teszünk egy olyat h erre nem hatnak a buffok az logikátlan.
    Ez a mondat értelmetlen.
    Igen ha egy lapra teszünk egy olyat h erre nem hatnak a buffok az logikátlan.Mert....
    Kérlek folytasd a mondatot , kíváncsi vagyok hogy miért !
    Azért mert a bf fejlesztőknek nem jutott az eszébe, és egyik lapon sincs ilyen, azért még nem logikátlan.
    Mért csak úgy lehetne hogy semmilyen spell nem hat rá ? Ezt magyarázd meg mert utálom hogy olyan dolgokat mondasz és olyanokra hivatkozol ami csak a Te agyad szüleménye.

    A disenchantot egy az egyben nem értem. Onset érthetően leírta hogy miért nincs szüksége a nature-nak rá, erre teljesen értelmetlenül elkezdtél beszélni valami teljesen másról.
    Onset azt mondta ( és én is ) hogy azért nem kell a nature-nak disenchant, mert ha az ellenfél jön egy agyon buffolt egységgel, akkor rádob egy cc-t és láss csodát a buff lejár mire a cc véget ér. Ha a te egységedre tesznek cc-t akkor te viszonzod , és teszel az ellenfelére.
    Olyan spell viszonylag kevés van, a cc-n kívül ami a te egységed támadná és disenchant-al leszedhető (pl:envenom). De ez elég elenyésző, felesleges csak ezért disenchantot adni a nature-nak. De ez annyira egyértelmű, komolyan már fáj a fejem ebbe sok hülye magyarázatba.

    Érdekes én is úgy érzem sokszor hogy nem olvasod el mit írok, mivel 3-szor le kell írnom neked hogy megértsd.

  • D1Rect

    félisten

    válasz Neocskaa #8166 üzenetére

    Semmi, amivel épp játszik mindenki az gyenge, az összes többi meg imba/OP.
    Van egy stampedle bug, az necces viszont.

    "The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

  • phanzetomox

    őstag

    válasz D1Rect #8173 üzenetére

    senki nem írta egyik lapra se hogy imba vagy op :D nem ezen folyik most a vita. :DDD

  • Neocskaa

    tag

    válasz D1Rect #8173 üzenetére

    Kösz a választ, mostmár jöhetne valaki 2v2-t játszani velem!

    IGN: NeOcska http://www.xfire.com/profile/benibalogh/

  • Neocskaa

    tag

    válasz Gyuri27 #8176 üzenetére

    Okés, majd egyeztetünk taktikát és paklit :)

    IGN: NeOcska http://www.xfire.com/profile/benibalogh/

  • Gyuri27

    félisten

    válasz Neocskaa #8177 üzenetére

    Taktika: össze kell szoknunk.
    Pakli: én a pure felállás javaslom. Itt viszont gondban lehetünk a skyfiredrake-l és a windhunterrel. Pure naturéval ha madár mellett van földi egység, se átvenni nem tudom, se leszedni.

    [ Szerkesztve ]

    Amd - Radeon - Ryzen

  • Murder3

    addikt

    válasz OnSeT #8171 üzenetére

    Revage-ből nem vezethető le.
    life stealer képesség konkrétan a shadow egységeknél van jelen.

    Amit én írtam lapot azt nem magába írtam, vagyis sok lap ötletem van és ezeket szedem össze, ha msot általába kiemelek párat az nem a jelenlegi arzenálhoz képzelem hanem konkrétan edition félébe.

    Revage-ba ok igaz, de nem a pure firébe van kitalálva, másrészt nem feltétlen lenne szükség rá(jelenleg is inkább a splash deckek-ek fontos)
    Jelenlegi lapkollekcióval persze h revage nélkül elég más lenne sok szitu.

    Zöld affos nomád sztem hülyeség a firébe, a piros na az jó, az ugye többet sebez ha van 3db asszem, ehelyett beraknak egy healest ami abszolút nem illik oda, főleg úgy h ott egy piros változat is.....

    Mortar egyedi eset, mert ott ugye mindenkinek az a a baj h átlőnek vele a sziklákon.Ezt meg csak a long range elvevésével lehetne megszüntetni, mert ugye sík területlen nem lenne baj.
    De írtam egy olyat is h a power costját kéne 90 vagy 100-ra emelni akkor már nem lehetne ész nélkül spamelni.
    De am se a stalkerre se a dancerre nem írtam h el kéne venni tőlük a long ranget.

    Ezt tudom, de itt nem a jelenlegi keret-re értettem mert azzal nehéz a cc mellet harcolni, inkább erre kellene lap, mint mondjuk dieschant a firébe, de a disenchantal nincs bajom csak azt említettem meg h az se konkrétan a firébe illene.

    Figyelj nekem elég nagy a fantáziám(legalábbis én ezt tartom magammról :DDD )
    Elkezdhetnék írni több száz lapot ami a jelenlegi frakcióknak a sajátosságaira épülne, persze nem a mostani kerethez viszonyítanám, de mivel rajztehetséggel engem a sors nem igazán áldott meg így sok értelme nincs, meg hát élvezetes ezeken agyalni, csak unalmas egy idő után.

    Revage inkább spash deckek halálát okozná ha pure lenne belőle.
    Az a bajom h ti nem veszitek észre azt, hogy ha én pl kiemelek 2 lapot ebből és az nem shadow akkor azt én azért teszem mert az milyen erős a shadowba nincs hát akkor ott se legyen stb.
    Az h én msot kiemelem a disenchantot h az nekem nem illik oda funkcióját tekintve akkor mivel én nem játszok firével, de te aktívan használod és jól jön azt gondolod azért emelem ki mert irigy vagyok ez a shadowba meg az a shadowba nincs.Nem nem ezért teszem, nekem van egy alap feltevésem ugye a defensive,offensive,controll,risk táblázatról és próbálom ezek szerint felálítani a véleményem.
    Shadowal sem teszek kivételt ez alól csak többet foglalkozok vele mint a többi frakcióval, ami érthető hisz azzal játszom.
    Mert megértem h ha jön egy olyan lap ami egyes frakciókat kibalanszol a többivel szembe így könnyebb, de ezzel meg a játék legnagyobb értékét rombolják vele az egyediséget, na ez az ami engem kifejezetten idegesít, holott meglehetne oldani az alapsémáknál maradva amihez csupán egy dolgozni hajlandó fejlesztőgárda és egy nem mindenért síró community kéne.
    Ez legalább feldobná a játékot és nem eredményezne rohadt unalmas pvp meccseket ahol szinte mindenki ugyan azt csinálja és ahol gyakorlatilag már mind1 h msot milyen szinnel vagy ugyan azok a lehetőségeket csinálod, ez engem valahogy nem vonz a játékhoz, sokkal inkább az egyedisége vonz ami elveszni látszik.

  • Murder3

    addikt

    válasz phanzetomox #8172 üzenetére

    "Igen ha egy lapra teszünk egy olyat h erre nem hatnak a buffok az logikátlan.Mert...."

    Erre neked elég annyi h így balanszosabb a játék....na én pont erről pofázok már itt egy ideje.
    A játékon belül van az a könyv amibe vannak érdekes storik meg legendák a lapokról,történetek stb.
    A játékba a lapok képessége és szerepe nagyából egy jól eltervezett sémára épülnek.
    Frost=Defensive
    Shadow=Risk
    Fire=Offensive
    Nature=Controll

    Ezeknek a képességeknek és egyebeknek a miértje és hogyan-ja meg van magyarázva a lapoknál.
    pl az unsteable démon ahol le van írva h csak az életpontja felével hívható le.
    Nagyon nem érted h hol itt a logika, de pl egy egységre hat mondjuk egy surge of light ami egy varázslat és gyógyít, ezzel szembe egy unholy power ami szintén varázslat már nem hat rá.Ha eltekintesz attól h az eggyiket healnek a másikat buffnak hívják akkor rájöhetsz h mind2 spell ami varázslat.Ez számomra teljesen logikátlan és hülyeség.
    Csak úgy lenne logikus ha akkor semmi spell nem hatna rá,mint pl a motk aurája ott se hat semmilyen varázslat.
    Mert így ahogy mondod túl műanyag az egész, ez megint olyan mint h mindenki kapjon disechantot meg cc-ket.
    Tehát azt mondod írtsuk ki az egészből a történetet, a hátterét mert téged az ugye hidegen hagy, neked csak az a fontos h ez az egység ettől ne sebződjön annyit pl mert hamar behal tőle meg stb.Szerintem nem olyan elvetemült dolgokat egy játék mögött logikát is keresni nem pedig csak puszta kódokat.

    "felesleges csak ezért disenchantot adni a nature-nak"
    A mostani disenchant helyzete legjobban a naturéba illene inkább mint a firébe, vagy legendaryba..NEM AZT MONDTAM H KELLENE IS ODA

    Akkor a te véleményed szerint mindenhova kéne xl egység t2-re,mindenhova kéne l egység t1-re, mindenhova kéne repülő egység t1-re, mindnehova kéne long range egység t1-t2-re.....
    Ha eszerint a felfogás szerint megyünk akkor mindenhova kéne minden ami az összes frakció fennáló egyediségeit teljesen eltiporná.Biztos nagyon jó lenne, gondoljunk csak bele mikor egy shadowos t2-ön a curse of skeleton nevű cc-t vetné be ami a oink átskinelt verziója lenne a szembe álló frost wreceker copy swift egységekre, de a frost csapattársa a a surge of lava nevezetű t2-es fire instant heal spellel felhealelné ezeket miközbe a nature játékos a forrestdancer nevezetű long range 200%-os siege egységgel ostromolná a welleket.....Ja ez nagyon jó lenne csak nekem teljesen sótlan, de hát van aki só nélkül szereti...

    Visszatréve a do-ra te arra értetted h ne lehessen buffolni, ez már magába baromság.Miért?
    Nem tudom feltűnt hogy a Deep one miért splash és nem pure?
    Ha nem akkor a burrower esete tökéletes erre.
    Az miért is spalsh?Ja h lehessen a fire,shadwo,frost spellekel támogatni.
    A Deep one-t pont h arra hozták ki a fejlesztők h agyon tudd buffolni.
    Valószinű msot is csak statt romlást kap, mert ha az eddig nerfelt, de sokak szerint értelmetlen nerfen átesett egységek(mortar,shade) is olyan nerfet kaptak ami a funkciójukat nem befolyásolja.

    Mortar lényege pont az a long range, bár itt a cliff shoot az véletlen következménye amit nem tudnának megoldani sztem.
    Shade lényege h spammeld mert a képessége is úgy jön ki, ezért tartom érdekesnek h akkor miért is lámanoobok akiket shade spammel vádolnak?
    Ja mert egy lapot arra használnak és úgy amire való?
    Akkor itt a deep one következőnek akik szintén noobok meg lámák mert arra használják a deepet amire való....

    Phanze értem én h téged a játék nagy része hidegen hagy csak ez elég önző hozzáálás.
    Ebbe a játékba van 1 bizonyos plussz, de ahogy ez kezd eltünni úgy hasonlít a játék eggyre jobban egy mezei szarra.

  • G4ga

    őstag

    Azt esetleg tudja valaki, a meghivásos promo lapok milyen idöközönként cserélödnek?

  • phanzetomox

    őstag

    válasz Murder3 #8180 üzenetére

    kb. ezért nem olvasom el a hsz-eid nagy részét :))
    Én azért játszok mert szórakoztatni akarom magam.Ennyi.

    Mindenre amit most leírtál már egy rövid mondatban választ adtam. Ha megtalálod ezt a mondatott sokat segítesz magadon az élet minden terén.

    na ide figyelj : Minden spell ami buff, de minden buff ami spell.
    Én csak a buff azaz az egységet valamely módon erősítő lapokat nem engedném rátenni a do-ra.
    Amúgy ha gondolod magyarázd el a komolyabb játékosoknak is akik játszanak és nem csak a szájuk jár, hogy miért erős a do és a shade és a többi lap hisz mindenre van egy isten akaratából adódó magyarázat.
    Ámen.

    Több hsz-ed nem olvasom el kár hogy nincs ignore itt ph-n

  • linekiller

    tag

    nem igazán értelek titeket :(

    Annyit beszéltek totál feleslegessen a nerfekről és arról mi gyenge meg mi túl erős, ehelyett inkább tanuljatok meg ezzel élni és próbáljatok kitalálni taktikákat az OP lapok combók ellen.
    Szerintem azokat értelmesebb lenne megvitatni :K mint a nerfekről vitázni.

    murdeer: jó móka kitalálni új lapokat de azt nem szabad elfelejteni hogy ez csak szórakozás
    sajnos :( a community lapok sose fognak bekerülni a játékba ( ha van rajztudás ha nincs)
    Mondjuk én ezeket szivesen olvasgatom a fórumon és úgy tekintem öket mint fan-art azoknak szerintem jók :)

    http://logout.hu/bejegyzes/onset/i_battleforge_pvp-s_komboverseny/friss.html

  • OnSeT

    őstag

    válasz Murder3 #8179 üzenetére

    Nomadot használtam korábban pvp-ben, de egyszer nem volt időm és powerem arra hogy min 3 összejöjjön a gyógyítás aktiválásához. az min 225 power ha közben nem hullik el egy sem, de ugye más lapokat is le kell hívni közbe. pl. íjász ellen firesworn sokkal jobb.
    amire lenne lehetőség használni a képességét már t2n megy a harc.
    pve-re mondjuk jól jöhet. pvpben a megjelenésekor volt jellemző akkor még igen intenzív regenerációval rendelkezett, de azóta kapott egy jelentős nerfet.

    a hszed végével sajnos egyet kell értsek, ahogy jönnek ki az újabb lapok, egyre mosódik el a színek között a különbség. nerfekkel is csak rontanak ált. a helyzeten, vagy csak egy jelképes változtatást csinálnak.

    kiadhatnának egy kimondottan pvp-re szánt kártyacsomagot, akkor legalább frakción belül is eltérő deckek lennének jelen. most minden színnél megvannak a favorit lapok (a deck 70-80%-a) + még egy pár lap ami változik.

    arra meg rá vagy kényszerítve hogy a pvpben népszerű lapokat használd.

  • Murder3

    addikt

    válasz phanzetomox #8182 üzenetére

    "Én azért játszok mert szórakoztatni akarom magam.Ennyi."

    mert szted én minek te észlény...pfff
    Mert ugye mikor kijött a játék rohadtul nem efelé haladt, de ugye te ezt honnan is tudhatnád ember....Te aki mondtad nem egyszer h leszarod a pve-t képzeld van sok játékos aki a ami napig csak pve-zik, akkor nekik a pvp nem szórakozás? vagy mi?

    "Minden spell ami buff, de minden buff ami spell." csak h ne keveredj msot a varázslatról beszélsz, konkrétan a varázskártyákról.Képzeld még az egységek képességei is nagyrészbe varázslatok.

    "Én csak a buff azaz az egységet valamely módon erősítő lapokat nem engedném rátenni a do-ra"
    Ezért spalsh a deep one h ezeket rá tudd tenni, ezt nehéz felfogni?

  • Murder3

    addikt

    válasz linekiller #8183 üzenetére

    Én élvezem ha tudnáék rajzolni úgy még élvezetesebb lenne, így olyan h az elképzelésemhez képest a leghasonlítóbbat kell választanom....

  • Murder3

    addikt

    válasz OnSeT #8184 üzenetére

    Az a baj h a pve-t és a pvp-t nem kéne ennyire a pvp javára áldozni.
    Csak hát a phenomic rájött h felesleges pve-részt életbe tartani ha a pvp-is ami sokkal kevesebb munkát igényel elviszi a játékot.

    a pvp jelenleg unalmas lehetőség különféle modokra lenne sok, de ezekből sztem egy se fog megvalósulni.
    A játékosok többségét nem is érdekli más csak h a saját szine erősebb legyen bármi áron,legyen olyan lap mint a másiknak stb.
    A community ilyen hozzáálása és a phenomic ennyire nemtörődőmsége vezet ehhez a helyzethez.
    Meg nem elég sikeres ahhoz a játék h az EA pénzt öljön a projectbe inkább csak kisajtolják amíg lehet.

  • D1Rect

    félisten

    válasz linekiller #8183 üzenetére

    "Annyit beszéltek totál feleslegessen a nerfekről és arról mi gyenge meg mi túl erős, ehelyett inkább tanuljatok meg ezzel élni és próbáljatok kitalálni taktikákat az OP lapok combók ellen."

    [ Szerkesztve ]

    "The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

  • Zedroxine

    tag

    Srácok kéne 1 kis segítség, olyan pve-deck-et szeretnék amivel könnyen vihetőek a 6-nál magasabb tokenes mapok.
    jelenleg 1000 bfp áll rendelkezésemre, nem szeretném mind elkölteni, tudom vannak pvp lapok is a deckbe, de néha pve-n is hatásos.
    A deck pedíg: [link]

    PUBG: WonderMonkey ||"Én normális vagyok, a hangok is ezt mondták"

  • hajsza

    aktív tag

    válasz Zedroxine #8189 üzenetére

    Plusz lapnak javaslom a comet catcher-t és a war of shrine-t. Az utóbbi nagyon hasznos, hogy minél több power-t tudjál a végjátékban használni. T1-re még esetleg a mortar tower és a mine is betehető. Jól jöhet még az Amii monument is, amennyiben nincsenek vele szemben ellenérzéseid. Viszont a sunderer-t kivenném, túl sok power-be kerül akkor, amikor az még alig csurran-cseppen.

  • linekiller

    tag

    most kaptam egy reportot az EA-től mert valakit lenooboztam ezek szerint azt sem lehet szóval vigyázzatok ha 3 ilyen report összejön akkor 72 órára bannolnak :(((

    http://logout.hu/bejegyzes/onset/i_battleforge_pvp-s_komboverseny/friss.html

  • Gyuri27

    félisten

    válasz Zedroxine #8189 üzenetére

    Egyedül dif6-t up nélküli free deckel szoktam csinálni. :DDD

    linekiller: az elsőre nem. Én ennel sokkal tárgyilagosabb voltam és figyelmeztettek csak. :K

    [ Szerkesztve ]

    Amd - Radeon - Ryzen

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Zedroxine #8189 üzenetére

    Ha expert pályákat szeretnél csinálni, ott minden pályához más deck kell.

    ***

  • D1Rect

    félisten

    válasz Zedroxine #8189 üzenetére

    Korábban írtam, én ezzel farmoltam diff 9-et, úgy hogy közben volt időm netezni:
    Ez mondjuk teljesen más szín mint amivel te játszol.

    Egyébként:
    T1 5-6 WW+4 Shaman
    T2 Breeding Grounds+3 Aggressor
    T3 Mo + Enlightment
    T4 Regrowth

    Mostmár inkább Insane godot farmolom soloban könnyű az adv és jövedelmező.

    Tipp:
    3. orb Jugger, és a stampedle képességgel most még tudsz játszani amíg nem javítják.

    (#8191) linekiller: Akkor ha valaki beszól majd én is jól felnyomom. ;]

    [ Szerkesztve ]

    "The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

  • phanzetomox

    őstag

    válasz Murder3 #8185 üzenetére

    Ide nem kell nagy rajztudás megkértél volna valakit aki jól rajzol és ért 3d modellezéshez ( pl: engem ) és segített volna megcsinálni. Ami nem lett volna rossz, de a fejlesztők nem fogják senkinek se a normális elképzeléseit berakni a játékba.

    Linekiller: lehet hogy te nem érzékeled de ezek a veszekedések tartják fent a fórumot :P
    Addig jó míg van min vitatkozni.
    Amúgy bírom az ilyen hsz-eid ,főleg amikor Te vagy a legnagyobb ellenzője a Do spamnak meg a shade-nek. ;] Nem azért veszekszünk rajt mert annyira zavar minket ez a két lap, hanem azon veszekszünk hogy ha már úgyis watchlist-re lett téve akkor hogyan lehetne értelmesen nerfelni ( nem úgy ahogy a fejlesztők teszik )
    Épp ez a szép a fórumban hogy gyakorlatilag olyan dolgokon vitatkozunk amibe nincs befolyásunk, mégis mint ha mi döntenénk a játék változásairól. Aztán persze soha semmi nem úgy van ahogy akarjuk xD
    Murdeer: Szerintem hülyeség veszekedni azon hogy jó helyen van-e a disenchant és hogy milyen nerfet kéne adni a do-nak. Sajnos nem rajtunk múlik.
    Rájöttem te úgy gondolod hogy a játékfejlesztők mindent azért csináltak olyanra, amilyenre mert azt akarták hogy az ő elképzelésük alapján használjuk az egyes lapokat ( PL: a do azért lett 1 zöld 1 szürke hogy másik színnel keverve lehessen buffolni ) Ha jól értelmeztem te ezt így gondolod. Na itt az ellentét mert szerintem a fejlesztők teljesen hasra ütés szerűen döntöttek úgy hogy 1 zöld 1 szürke :DD
    Legalábbis ha azt nézem hogy eddig milyen "okosan " nerfeltek lapokat és milyen "értelmes" semmire se jó lapokat is kiadtak, ez arra ad következtetést hogy nekik aztán tökre mindegy hogy a lapot belehessen-e tenni más színű pakliba is vagy se. :R

  • linekiller

    tag

    válasz Murder3 #8195 üzenetére

    ezzel nem értek egyet ha az ellenfelem egy arrogáns lamer p*cs és megmondom neki hogy öcsém nem is tudsz normálisan játszani egy noob vagy szerintem totál normális nem az anyját szidtam ( amit én is elítélek).
    A report rendszerrel csak egy gond van nem olvassák végig az egész szöveget csak kiragadnak 1 szót és máris jogos a report :(((

    phanzetomox: nem azt mondtam hogy a nerfek jók nem jók és hogy nincsenek OP lapok csak totál felesleges erről oldalakat írni, egyértelműen én is elítélek combókat és szívem szerint bannolnám a lapokat de ez sose fog megvalósulni szóval beletörődök.
    Amúgy a viták nagy része is értelmetlen mert mindeki ( én is) a saját deckjét védi ezért nem lesz itt soha egyetértés.
    Elég sok legendel és high ranked playerrel beszélgettem a deck-ekről és azok erősségéről és gyengeségeiről a végeredmény az lett hogy egy olyan deck a leggyengébb pvp-ben amit itt szinte senki fel sem hozott.

    [ Szerkesztve ]

    http://logout.hu/bejegyzes/onset/i_battleforge_pvp-s_komboverseny/friss.html

  • linekiller

    tag

    válasz D1Rect #8198 üzenetére

    már 4* telt meg az ignore listem -.- kevés a tárhelye :P

    http://logout.hu/bejegyzes/onset/i_battleforge_pvp-s_komboverseny/friss.html

  • phanzetomox

    őstag

    válasz linekiller #8197 üzenetére

    A support egy nagy rakás sz*r. ÉN bezzeg küldhettem 10 reportot is a csávóra ha lehúzott egy csomó golddal, vagy bfp-vel, le se sz@rták. Mint ahogy az se érdekelte őket, hogy a szerver olyan bugos volt hogy az ah-ba feltett lapjaim nem kaptam vissza illetve vettem egy promo lyrisht 1300 bfp-ért és a lyrish nem jött meg levélben, de a bfp-t levonta.Küldtem 7 levelet, és 3-szor beszéltem online a support chaten valami fejessel, de nem voltak képesek vissz adni a lapokat/ bfp-t
    De persze ilyen aprósággal meg foglalkoznak. :(((

    Nem az a lényeg hogy egyetértsünk. Olyan nem létezik a világon sajna.
    Szimplán csak elmondjuk egy más véleményét , amit ha fejlesztők pl: figyelembe vennének a fórumon jobbá lehetne tenni a játékot. Mivel nem teszik ezt, ezért marad a fórumon belüli ügyködés, ami nyílván vitákhoz vezet. De ez így van jól, pár száz ilyen vitát túl ért már ez a fórum tehát nyugi ;) .

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák