Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Murder3
addikt
válasz phanzetomox #8101 üzenetére
Kérdem én és az mennyivel különb mint bármelyik fire splash robbatásai?
Mert szerintem semmivel.
És max annyira lámaság mint vigille vagy dancerrel seperc alatt leszedni az épületeidet, vagy szét cc-zni a másikat.
Shade is annyira lámaság mint a deep one.
3 shade 3X80 power
1deep one+ott van neki a 80poweres surge of light.
ilyen alapon a jugger is lámaság.
a sundi is az a harvi is az a spirit hunter is az.Ja az egész bf lámaság.
Community meg gondoskodik arról h az is maradjon..... -
Gyuri27
félisten
válasz Murder3 #8102 üzenetére
Szét cc-ni? A 3-ik után már immunis. A 2-ik meg csak csökkentet erejű. Mig a 10-ik nasty, lava is ugyanannyit sebez. DO lámaság? Mivel lehet mással leütni a magékat? Ugyanis mindent knockolnak és más l-s egység meg nincs.
Látszik, hogy do-val még nem harcoltál shade ellen.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Murder3
addikt
válasz Gyuri27 #8105 üzenetére
megint megpróbálod megmagyarázni a tényeket.
Az h neked szeméyles problémád van h a cc-t nerfelték amit sokan jónak tartanak, arról én nem tehetek.
ha a shade lámaság a deep is heal támogatással elég nehéz beütni és sokat sebez, cc-vel meg még halálosabb.
Persze a do az nem láma az erős, de a sahde az nem erős az láma lap...hogy is van ez?
enli+bloodhorn ugyan olyan mint a nasty+grigory...
enlighementről ne is beszéljünk, de hát azzal nincs baj, ha azzal nincs baj a grigoryval miért is van?
Nem véletlen van benne ez a lehetőség, talán azon kéne gondolkodni miért rakták bele.Ezt a játékot a community fogja tönkre tenni.Inkább legyen a szinkebe több "OP" kombináció amikel ki lehet oltani egymást, mintsem minden szart egymáshoz balanszolni.
A Shade és a grigori is annyira láma lap mint a többi..ennyi.
-
félisten
válasz Murder3 #8107 üzenetére
Ittál?
Más:
Ma játszottunk 2v2-t, és az ellenfél dekkje a church-re volt építve, meg arra, hogy ne kapjunk voidpowert.
Azt hittem megőszülök, de vége lett, és pont alapján nyertünk.
Fél percnél azért elmondtam nekik, hogy nem ez a legjobb taktika."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
G4ga
őstag
véleményetek szerint melyik még egyszerü single player pálya experten?
az elsöt már picit unom, a második nagyon nehéznek minösült...
esetleg valami tipp?
szeretném nem 30 adjára játszani a pályát -
Simid
senior tag
Mindig is a Soultree volt a legkönnyebb expert map most meg az amii monumenttel főleg az. Gyorsan meg is lehet csinálni csak sajna nincsenek R és UR upok.
A sunbridget érdemes még talán csinálgatni, mivel két személyes így dupla annyi UPot kapsz. Ha rendesen figyelsz a kapura akkor nagyon egyszerű viszont érdemes hozzá a scythe fiends+Undead army trükköt használni, mert úgy sokkal gyorsabb.[ Szerkesztve ]
-
Murder3
addikt
válasz phanzetomox #8108 üzenetére
Azzal a véleménnyel vagyok ellentétbe ami az összes frakciót egymáshoz akarja balanszolni.
Nagyon idegesít ez a hozzáállás amit a community fórumon lehet olvasni.
állandó nerf,sírás, ez az láma lap láma kombó.
enli+földrengés lámaság,
mortar lámaság
sahde lámaság
grigori+nasty lámaság
Enli az nem az nem láma lap
do nem az
dancer nem az
aoe nem az
cc nem az.hol itt a logika?
a dupla robbantás még egy 3000 életpont mellet is veszéyles lenne, lsot sajátossága meg a revive.
Csak rombolják ezt a játékot, csak az a baj h nincs konkurencia amihez át lehetne pártolni.... -
félisten
Tényleg hosszú, de nem úgy emlékszem, hogy nehéz lett volna.
(#8114) Murder3: Most miért baj, ha lámaságnak hívnak egy kombót? 'szt?
Bevered vele, ennyi.
Én ma megkaptam 1v1-be, hogy noob (végig én irányítottam a meccset).
Írtam neki: "pwned by a noob. How does it feel? U wanna talka about it?"
Azóta se jelentkezett.[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
G4ga
őstag
igazábol olyan pálya kell nekem ami kb 40 perc alat végig vihetö, és olyan fejlesztés van ami töbet dobb mind 70 bftoken.
Az elsö pályáért elég alap lap felylesztéseket kapok és unom már mint állat.
picivel nehezebb és hosszubb nem számit ha több a fejlesztés értékesoultree megnézem majd...
-
G4ga
őstag
néztem elég gyorsan végig lehet vinni, viszont elég necces a végjáték.
néztem youtubon egy replayt, 2 életerö pontja maradt szerencsétlen néninek a végén.ha nem vagyok elég gyors hamarba meghalhat.
néztem hogy emberke razerrottal vitte végig. gáz ha nekem nincs?
lehet megprobálom holnapaddig esetleg tanácsokat adhattok
pure zöld, pure frost vagy kék-zöld paklim van...viszonylag kevés játéktapasztalattal ne is vágjak neki a 4 személyes pályának?
-
Simid
senior tag
Amii monumenttel nincs ilyen probléma mert nem kell betámadni az 5. orbot, elég ha felhúzod az Amii-t. De ha olyanod nincs vagy hagyományosan szeretnéd megcsinálni akkor is elég könnyű.
Nem tudom mi volt abba a videóban szóval néhány tipp:
-Az elején elég egy darab egység. Az első két hullámot a falra állított defenderekkel kivégezheted.
-Ahogy az első hullám betámadja a falat elsunnyoghatsz mellettük és felhúzhatod a két wellt, de az orbot ne mert behúzza a második hullámot!
-A második hullám után nem sokkal építheted az orbot (kb akkor amikor Viridya várja a 3. hullámot és azt mondogatja hogy "closer...closer...").
-A fagyasztott 3. hullámot leggyorsabban egy közvetlenül melléjük épített Stone of Tormenttel tudod leölni.
-A 4. orb bevételénél segítsd Viridya haladását a defenderekkel és küldj egy repülő egységet előre a hágó jobb oldalán (biztos távra az aggressortól) így az közben leölheti a két fenti Rageflamet.
-Viridya őrjöngésének megfékezésére elég egy darab L egység amit úgy helyezel el a well mellett hogy az egység még gyógyuljon de a villám már ne sebezze a wellt.
-Az 5. orb bevétele Giant wyrmekkel nem nehéz csak figyelj azokra a cultist szerűségekre amik blokkolják a ranged attackot. Rifle cultist elég hasznos itt az előtisztogatáshoz ás a willzapper leszedéséhez is (főleg buffolva).
-A fentiekből látszik, hogy leginkább nature-shadow felállás ajánlott de nem kell megilyedni a shadowból lényegében csak 3-4 common lap kell.
Elsőre így bonyolultnak tűnhet de ha egyszer megvan a taktika akkor gyerekjáték.A 4 személyesek közül a Titans, King of Giants és Raven's End pályák elég könnyűek, ha advenceden már megy akkor experten sem lesz gond. A többihez viszont már jól összeállított deck, komolyabb taktika és jó társak kellenek, érdemes sok repet megnézni mielőtt megpróbálod bármelyiket is.
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
válasz Murder3 #8107 üzenetére
A mostani DO-t egy orb és két mage beüti. DO + surge 200 power. 4 mage ezzel együtt is beüti. De 200 poverből kijön egy aoc kombó is.
Sokan jónak tartják a cc nerfet? LOL. A játékosok 90% nem nature player. Én pl jónak tartom a fönix nerfet. A shadow playerek meg azóta is sirnak.
A do simán üthető. Az hogy te nem tudsz játszani ellene más kérdés. A mage viszont full noob lap. Olcsó is, knockol is, meg lazán sebez 1800-t t2-n!
A shade spam meg valóban a retardáltaknak való. Mivel gyógyitják egymást dazedbe is teljesértéküek és alig lehet őket beütni.Alapvatóen nem támogatom a nerfet. Jobbnak tartanám ha minden lapnak lenne counterje.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Murder3
addikt
válasz Gyuri27 #8122 üzenetére
akk ennyi erővel 4 maget bármelyik fire spalsh egy lava fieldel ki is üt ami csak 120 power.
a játékosok töbsége fire nature.
shadeket 1 koc simán beüti 70 powerért.
meg mivel megosszák a sérüléseket így van gyenge pontja.frost mage t1-en laza 60 powerét az összes s egységet kiveszi a játékból,
oink megint pofátlanul olcsó.
lightblade is 1000 feletti hp t1-en.neked minden lap nagyon erős, de a nature az mindig gyenge...
lost totál láma deck de az enlivel semmi baj.
a saját lapjaid legalább annyira lámák a többi színre nézve mint fordítva.
De épp ez a jó ebbe a játékba.Ha ezek elvesznek belőle akkor az egész játék meghal és besüllyed az átlagos szarok közé.
A hivatalos fórumon olvastam olyanokat h behülyülök rajta, mondják ez a kombó op de a másik csak erős nem op....
Inkább legyen sok "op" szinenként úgy legalább ki tudják ütni egymsát nem pedig h minden nerfeljenek le a szarba.
Az a baj sok ember hozzáálásával van a baj.
nem az a megoldás h a nature túl drága t1-en akkor kapjon olcsó egységet, vagy az h mivel a firének vannak dd spelljei t1-en a többi is kapjon, vagy a frost swift ergyésget t1 stb... -
félisten
Mindenki azt hívja lámaságnak, amivel baja van, mert nem tudja megfogni.
Egyszerűbb lelámázni egy taktikát mint kitalálni, hogy mit kéne tenni ellene.
A jól időzített DO+heal+CC igenis erős, tényleg nem könnyű megfogni shadowwal.
De a Lost shadeket pl. semeddig nem tart.
Ilyen kő-papír-olló a dolog.
Meg kell tanulni veszteni, és kitalálni mit szúrt el az ember, és rögtön nincs gond.[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Gyuri27
félisten
válasz Murder3 #8124 üzenetére
Koc naturéban, stonekinben nincs.
Az, hogy a shadowot milyen fire dd spell üti be nem érdekel. Nem játszom shadowwal.Az viszont biztos, hogy a do "rush"-t (bár 120 powerért nincs rush) a mage-l megfogható. A champ különbőzö pontjaira dobálják ugyanis le. Így nem tudod mindet oinkolni. Meg a második oink után immunis lesz. Szóval simán beüthető pure shadowwal a do. Tudom nekim is így szokták. Ill nightclawer frenzivel szintén nagyon erős.
A frost t1 olcsó és mindenre van counter, ezért nem emlegetem és így oda nem nagyon kell swift egység.
A nature t1 meg mindentől függetlenül nem pvp kompatibilis (nem mondom, hogy gyenge, mert pve-re nem ez. csak itt pvp-ről beszélünk).
Velem lehet beszélni. Nincs a naturénak olcsó egysége, rendben. Nincs dd, rendben.
De az mégis bosszantó, hogy a gyógytást aff formályában a fire, lost kapja meg. Naturéban miért nincs olyan egység amik egymást gyógyitják?"nem az a megoldás h a nature túl drága t1-en akkor kapjon olcsó egységet" akkor mi a megoldás? Mert egy charger+nox 60+50+25 ellen nincs mit hívni. 135 powerből két s-s egységet nem hivok le. M-st meg pláne nem mert az már 160 power. Egy amazon, vagy swift nem fog megverni két shadow, fire, frost egységet.
D1Rect: shade ellen 2 taktika van. Két do, denerf után vagy beüti a 3 shadét vagy nem. Meg van a mauler. De oda meg kell egy oink is. Mert mire odaérsz megették őket. Arrol nem beszélve, hogy ha megmaradnak a maulerek nem tudsz velük mit csinálni (másra ugyanis nem jók).
Egyébként nem hiszem, hogy fire-nature lenne a legelterjettebb. Unrankedezek nem keveset, de nem gyakran botlok bele. A do nerfel meg még kevesebb lesz.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
OnSeT
őstag
az tényleg hatalmas taktika hogy egy dreadchargerrel elfut a kedves ellenfél a legközelebbi orb helyig, csinál egy frost orbot, aztán sorozatba hívja le a shadekat.
nem tudom hallottál e laminglegendről. [link]
linekiller adott pár tanácsot, amivel hatékonyabb a védekezés. ( drake + lava )
egyébként már én is mondtam egy ötletet, adjanak egy olyan L countert firebe ami nem hal meg 2 mp alatt a shade rush során. mert gladiatrix és firesforn kb. ennyit bír.
cc-t könnyű védeni, nem kell egy kupacban tartani az egységeket és nincs gond.
-
phanzetomox
őstag
válasz Murder3 #8107 üzenetére
igazából azért nem értelek, mert azt ellenzed amit eddig csináltál. Olvasd csak vissza régebbi hsz-eid, mindig azon panaszkodtál hogy mi nincs a pure shadowban ami más színekben van ( L-s t2 egység, erősebb XL t4-es egység , kevés hullákra ható lap stb. )
Még problémád volt egy csomó lappal, amit nem tudtál kivédeni. És volt amikor veled játszottam 2v2-t az ellenfél lehívott pár shadet, te rögtön írtad hogy buktuk a meccset mert nem tudod kivédeni.
Ennek ellenére most a saját véleményeddel állsz szembe. -
OnSeT
őstag
Gyuri a (#8129) hszben leírta a megoldást a DO ellen.
Miért pure fire mivel szokta leszedni a shadeidet?
Leirhatnád a tapasztalataidat, legalább tanulok belőle.A tuti megoldás a pyromaniac, csak ugye az épület, ill. csak a shade miatt nem teszem be a deckbe, így is ki kell hagynom sok fontos lapot.
-
Murder3
addikt
Ez egy tökéletes példa arra h a nagy lámaságnak tartott shadeket pure shadowwal seperc alatt leszedhető.
Ezzel szembe a deep one kombinációk nagyobb gondot jelentenek neki.
jól mondja D1rect kő,papír,olló szerű.Gyuri:
pl legyen annyi előnye egy drágább lapnak az olcsóbbal szembe, és a anture léynege h életbe tartsd az egységeidet ne szétspemmeld a másikat.
tehát heal spell szempontból kéne javítani.
Azt nem tudom h a firének miért vannak oylan jó heal cuccai, ha vannak oylan jók mint mondod.
A lostnak viszont nincs ilyen-e.pl a pure firések az ua-t eszméletlen nagy láma lapnak tartják, de egy nature spalshes meg röhög a markába ha kijátzák ellene.
Phanze:
Soha nem azt mondtam h mosódjanak össze a szinek, sose akartam nature féel cc-t a shadowba, vagy healt, vagy a naturéba dd spelt frostba swiftet stb,stb.
Az h pl milyen méretűek az egységek előbb utóbb azt úgyis kiegyenlítik, ami nem baj mert az nem a sajátosságokhoz tartozik, képességielg nem szabad összemosni a szineket nagyon.
Shadowba épp azért akarnám a több Corpse gather képességű lapot mert az a sajátosságot erősíti.
De ehelyett hamarabb jön valszeg cc beel mert a comuity azt szerené ha minden frakció megkapná ugyan azokat....
Shadowba nekem t1-t2 két egység tipus ami hiányzik 1 normális l counter meg egy siege egység vagy inkább repülő mert az nagy hátrány, de shadora t4-re hiányoznak lapok nem t1 meg t2-re persze örülnék az új lapokank mert ezeket már unom.
De pl a frissen kijött witchcraft nem h nem hiányzott még felesleges is.De úgyis minden frakció előbb utóbb tele lesz oda nem való lapokkal...
-
OnSeT
őstag
érdemes vegyesen küldeni őket a DO-ra, nightclawer frenzivel vagy KoC közelharcra távolról meg mage. így egybe nem lehet őket cc-zni. és ha a magek is távol vanak egymástól akkor csak egyesével lehetne őket lelődözni eruptionnal ( de ez 75 power a mage 50ével szemben szóval ez így ráfizetés.) lava field már veszélyesebb de az meg 120 power. ha nagyon sérült az orb, well érdemes Nether Warpal elteleportálni a DO-kat.
most visszaolvasva nézem hogy félreértelmeztem ezt a mondatod :
Ezt ellenem pl. soha nem csinálták.
sry úgy gondoltam hogy a drake + lava-ra írod.
de most már tudom hogy a dread ,rögtön frost orb, shade spemre írtad.
ezzel az utóbbi időben elég gyakran találkozok 1v1 ben ( Fury és Annhilitor rangúak is alkalmazzák) és 2v2ben is. kevés powerrel pedig nem egyszerű a védekezés.itt egy rep. az egyik tegnap esti meccsünkről phanzevel, amikor a fentebb említett módszerrel kivitelezett shade rush-t kaptunk.
most többek között a linekiller által javasolt drake+ lava taktikával védekeztünk.
(azért megjegyzem hogy a shadek csak 2es upon voltak.)látszik benne az is hogy gladot ( ami elvileg L counter) pillanatok alatt leszedik.
illetve még látható benne drake gyilkolás envenommal. -
félisten
Nem tudom mit vagytok úgy oda a lost shadetől.
Most kipróbáltam egyszer agyonverte őket egy buffolt DO a másik alakalommal meg kis egységekkel rommálőtték őket.MOD:
Most egy aggressor verte őket agyon.
Előtte meg drakekkel lőtték le.[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Gyuri27
félisten
válasz Murder3 #8135 üzenetére
Nomad. 3-4 nomad (zöld affos) elég nehéz legyürni. A lostok miért gyógyitják egymást? Nem nature dual orb.
A surge felezéséért is írtam már kinti fórumon. Rá se basznak. A surge instant gyógyitásnak jó, csak nem 80 powerért. Meg kellene másik heal is ami 10-15 másodpercig fokozatosan gyógyit. Mert ha elfogadjuk, hogy ez a nature lényege akkor ezek a lapok hiányoznak.D1Rect: nem jól használták. Naturéban nincs buffolt DO. Firében és shadowban van.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
OnSeT
őstag
válasz Gyuri27 #8139 üzenetére
3-4 nomad az már 225-300 power, a gyógyítás csak akkor megy ha közel vannak egymáshoz, ekkor meg egy ensnaaringgal meg lehet őket fogni, ebben a helyzetben pár csapat Windweavers elintézi őket, távolsági támadás nincs szóval az íjászok nem is sebződnek.
fokozatos gyógyításra a Ray of Light miért nem jó neked?
-
phanzetomox
őstag
válasz Gyuri27 #8139 üzenetére
a fireben csak a ravage-vel buffolt do van, ami nem nagy szám. Viszont a shadownak elég ütős és sokféle buffja van, nemegyszer volt hogy onset-el 2v2-ben 1 deep one-al leszedttek mindkettőnket, mert a shadowos játékos folyamatosan buffolta.(meg néha ment még heal is )
Deep one egymagában sztem senkinek nem ellenfél, pont ezért hp és sebzés helyett olyan nerfet kaphatna hogy ne lehessen rárakni buffot. Ennyi. ( a nature-nak van a do-ra igazán szüksége és ennek a színnek úgysincs buff lapja ) -
Gyuri27
félisten
T2 és 100 power. Az ember ált nem windel kezd.
phanzetomox: kinti fórumon pont ezt magyarázom. de nagyon szar a angolom nem értik, nem akarják érteni. A DO nerfel csak a nature lesz megszopatva. A fire, shadow buff-l a nerf után is jó lesz a DO. Arrol persze senki nem akar hallani, hogy pure nature legyen.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs