- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Micro Four Thirds
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen monitort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
Új hozzászólás Aktív témák
-
general
addikt
válasz maskimx #11796 üzenetére
köszi az eligazításokat tegnap, és szorri, hogy még bénáztam, de belejövök majd!
néha alig hallottalak, amikor sokan dumáltunk egyszerre, vagy azt alig hallottam, hogy valaki nekem szól, sajna még nem tudom a neveket, pláne, akinek valami cifra van... majd csak belejövök! a térképek tényleg hihetetlenek, de mivel még nem ismerem a terepet, foggggalmam sem volt, merre megyek, csak koslattam utánatok!a alap BF2 szerveren is nyomhatnánk néha ilyet, ott profibb lennék azért! bár azokat a térképeket valszeg ti már unjátok..
üdv!
-
GameOver
aktív tag
válasz maskimx #11796 üzenetére
Hülyén néz ki, azt én is aláírom, de hagy meséljek el egy történetet ezel kapcsolatban:
Anno haverral játszottunk a Quake II-vel lanban egymás ellen botokkal kiegészítve. Két csapat volt: kék és piros. A botok ugyanúgy néztek ki, mint mi hús vér emberek, tehát ránézésre nem lehetett megállapítani, hogy akivel éppen szembe kerültél az most ember-e vagy bot. Egészen addig, míg össze nem csaptál vele. Onnantól kezdve már nem volt kérdés, hogy ki ellen is harcolsz. A botok elég gyengék voltak, kiismerhetően mozogtak és könnyen lőhetőek voltak, a haver viszont ugrált össze-vissza, így kurva nehéz volt eltalálni. Magyarán sokkal keményebb ellenfél volt azoknál, akik ezt nem használták. (Nyilván ennél sokkal összetettebb a dolog, hogy miért jobb játékos egy ember, mint egy bot (taktika, meg miegymás), de szemtől-szembe ez volt a legszembetűnőbb különbség.)
Na mármost, ha én ettől jobb játékos leszek, kevesebbszer fogok meghalni, ergo jobban fogok szórakozni, akkor csinálni fogom, függetlenül attól, hogy ez kinek tetszik és kinek nem. Erre én mindig azt mondtam, hogy ha nem tetszik, lehet menni sakkozni. Igen ám csak a sok idióta admin ahelyett, hogy elhúzna a francba, inkább megpróbálja a saját ízlésvilágának megfelelően átalakítani a játékot hülyébbnél hülyébb szabályokat hozva. A probléma ezzel csak annyi, hogy én Battlefieldezni szeretnék, nem valami szerencsétlen Marionette-bábuja lenni, akit mások kényük-kedvük szerint mozgathatnak.
"A sima ugrással nem lenne baj, de a bunnyhopnak valójában a hitbox lag kihasználás a célja, tehát exploit."
Exploit? Annál nagyobb exploit a Földön nincs, hogy boldog boldogtalan egyedül TV-zik a heliben, de érdekes módon azt nem említed. Amondó vagyok, hogy rengeteg exploit van, sokat közülük én is használok és élvezem az előnyeit, másokat meg nem használok és csak elszenvedem azokat. Igazságtalanság lenne egyiket tiltani, a másikat meg engedni. Ha meg minden exploitot megszüntetnénk, akkor meg nagyjából az Aknakeresőt kapnánk eredményül...
Ott van pl. ez a negatív G-s menekülés a repcsiknél, aminek én leginkább a szenvedő alanya vagyok azáltal, hogy sokkal nehezebben lövöm le az azt alkalmazó pilótákat. Eddig két olyan játékossal találkoztam, akit egész egyszerűen képtelenség volt eltalálni rakétával (fejenként 40 rakéta simán kiment rájuk, anélkül hogy egy is eltalálta volna őket... ). De ezen is felül lehetett kerekedni: lelőttem őket gépágyúval (bár az sem volt túl egyszerű...).
Magyarán ezeknek a bunnyhopping-féle exploitoknak mind megvan az ellenszere, amit nemes egyszerűséggel úgy hívnak, hogy skill.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen